تبلیغات هدفمند راهی به سمت موفقیت تجاری2022-06-25
CTR چیست؟ + 10 تکنیک اثباتشده برای افزایش نرخ کلیک تبلیغات شما
بدون یک استراتژی مناسب، تبلیغات مثل پرتاب تیر در تاریکی است؛ شاید به هدف بخورد، اما احتمال خطا بسیار بیشتر است. مثلا می تونین ارزش کل تبدیل ها رو با هزینه کمپین بازاریابی هدفمند مقایسه کنین و ببینین آیا در مجموع نتیجه مثبت بوده یا نه. با محاسبه این اعداد و ردیابی مداوم اونها می تونین مطمئن بشین که هزینه تبلیغات منطقی هستش. احتمال بیشتری وجود داره که وقتی کاربران به این تبلیغات میرسن روی اونها کلیک کنن؛ این تبلیغات می تونه مشتری رو به یک صفحه جدید یا تماشای یک ویدیو هدایت کنه.
شما میتوانید از طریق اطلاعاتی که از کوکی مرورگر کاربران دریافت میکنید، اطلاعات زیادی از رفتار کاربر کسب کنید. مسیری که کاربر طی کرده است، کالایی که به دنبال آن بوده است یا لینکهایی که روی آن کلیک کرده است از جملۀ این اطلاعات محسوب میشوند. به این ترتیب میتوانید مجدداً آنها را با پیشنهادها و تبلیغاتی از کالاهای مشابه یا مرتبط هدف قرار دهید. کسبوکارها باید مخاطبان هدف خود را مشخص کنند و سپس کانالهای تبلیغاتی را انتخاب کنند که به دستیابی به این مخاطبان کمک میکنند.
به همین خاطر، در ادامه، برخی از ابزارهای تأثیرگذار بر Targeted Marketing که شما را در بهرهگیری از این متد، یاری میکنند را برایتان شرح خواهیم داد. اطلاعاتی همچون سن، جنسیت، میزان تحصیلات، شغل، درآمد، سبک زندگی و علایق افراد را بررسی و دستهبندی کنید. تنها کانالهایی که دارای لول ۵۰ هستند میتوانند نمایش تبلیغات تلگرام در کانال خود را متوقف کنند. در این مورد، بهتر است از «ایجاد آگهی مشابه» استفاده کنید و یک آگهی جدید با بودجه کمتر ارسال کنید. پیش از اجرای تبلیغ جدید، تبلیغ قبلی را متوقف و حذف کنید تا وجوه باقیمانده به بودجه کلی شما بازگردانده شود.
تبلیغات همان جملاتی است که مادرمان برای اینکه اسفناج بخوریم، بهکار میبرد؛ اینکه «اسفناج خیلی خواص دارد و تو را قوی میکند»، یا «اسفناج غذای محبوب ملوان زبل است» و اینجور چیزها. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” بهنظر میرسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. در نقطۀ مقابل، کارهایی مثل ارسال ایبوک آموزشی بهمنظور حفظ مشتری، رویکرد مستقیم محسوب میشود. محتوا میتواند در هر فرمی باشد؛ از محتوای متنی (همین چیزی که در حال خواندن آن هستید) گرفته تا ویدئو و ایبوک. شما میتوانید چطور از ایمیل بهره ببرید؟ کمپینهای بازاریابی ایمیلی میتوانند در سطوح مختلف اجرا شوند. با تجزیهوتحلیل دادههای بهدستآمده از کمپین قبلی، میتوانید بفهمید عملکرد کلی چطور بوده است.
این داده ها می تونن استراتژی تبلیغات شما رو جامع تر کنن و اینطوری مطمئن بشین که با پیام مناسب به افراد مناسب دسترسی پیدا می کنین. ردیابی و اندازه گیری موفقیت کمپین های تبلیغاتی شما بخش مهمی از تصمیم گیری آگاهانه در مورد استراتژی تبلیغاتی شماست. با تبلیغات هدفمند، می تونین معیارهای کلیدی مثل بازدیدها، کلیک ها، تبدیل ها و بازگشت سرمایه رو ردیابی و اندازه گیری کنین. این کار به شما کمک می کنه تعیین کنین چه چیزی درست کار می کنه و چه چیزی عملکرد خوبی نداره. برندها معمولا از تبلیغات هدفمند استفاده می کنن تا محصولاتی رو که قبلا بررسی کردین رو به شما نشون بدن. این تاکتیک به کسب و کارها کمک می کنه تا توجه شما رو برای بازگشت به وب سایت و خرید محصول جلب کنن.
روش های مختلفی جهت ارسال اس ام اس انبوه در سامانه ارسال انبوه پیامک پیام رسان وجود دارد. شما می توانید شماره موبایل های مورد نظر خود را در دفترچه تلفن اضافه کنید. حتما شماهم تبلیغات تلویزیونی را دیده اید که زیرنویس کرده است، برای خرید محصول عدد 11 را به سرشماره خاصی ارسال کنید. علاوه بر هزینۀ بالا، محدودبودن کانالها هم یکی از ایرادهایی است که تبلیغات سنتی دارند. در تبلیغات هدفمند آنلاین این مسئله بهشکل جذابی تغییر کرده و دیگر خبری از این محدودیت نیست. هر کسبوکاری با هر بودجهای که باشید، میتوانید پلتفرمی را پیدا کنید که با بودجۀ شما همخوانی داشته باشد.
بدیهی است که ایونتهای تبلیغاتی، با ایجاد تجربهای متفاوت و ماندگار، نه تنها برند شما را معرفی میکنند، بلکه ارتباط عمیقتری با مخاطبانتان ایجاد میکنند. دانستیم که تبلیغات یک ابزار قدرتمند است که کالاها و خدمات را از یک «محصول معمولی» به یک تجربه خرید بهیادماندنی برای مشتری تبدیل میکند. تبلیغات به معنای ایجاد پیام و استفاده از تکنیکهای روانشناختی برای جلبتوجه و ترغیب افراد برای انجام یک اقدام خاص مانند خرید محصول یا خدمات است. در جدول زیر میتوانید اطلاعات دقیقتری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید.
در ادامه به چند مورد از مزایای مهم اشاره می کنیم که اکثر کسب و کارها می تونن از اونها بهره مند بشن. سایر عواملی که می تونن هدف گذاری تبلیغات رفتاری رو شکل بدن شامل لینک های کلیک شده، خریدها، زمان صرف شده در صفحات وب، دنبال کردن رسانه های اجتماعی و موارد دیگه می شه. اینطوری می تونین یک تجربه یکپارچه تر رو برای مشتریان ایجاد کنین که به اونها کمک می کنه محصول شما به چیزی که علاقه دارن نزدیک هستش. نمونه ای از تبلیغات متنی می تونه یک برند کفش ورزشی باشه که در وبلاگی در مورد دویدن و تمرین، تبلیغ خودش رو ارائه می کنه. چناچه از خدمات پنل پیامکی پیام رسان رضایت نداشته باشید می توانید مطابق قوانین ، درخواست بازگشت وجه را ثبت نمایید. اگر صاحب یک نرم افزار، وب سایت یا اپلیکیشن هستید، باقابلیت وب سرویس پیامکی پیام رسان می توانید تنها با چند خط کد برنامه نویسی، از داخل نرم افزار به کاربران و مشترکین خود پیامک ارسال کنید.
هر چقدر نرخ تبدیل شما بهتر باشه، کمپین های تبلیغاتی شما موفق تر عمل می کنه. با تبلیغات هدفمند، می تونین نرخ تبدیل خودتون رو با دسترسی به افراد مناسب با پیام مناسب بهبود ببخشین. کسب و کارهایی که میخواهند تبلیغات B2B داشته باشند و جامعه هدف آنها مشاغل و کسب و کارهای دیگر است می توانند با پنل پیامکی پیام رسان، ارسال به مشاغل داشته باشند.
وقتی که افراد پیشتاز رو شناسایی کردین، می تونین از طریق آزمایش مداوم A/B، بهینه سازی های لازم رو انجام بدین تا بهترین بازگشت سرمایه رو تجربه کنین. دلیل بازاریابی به عنوان یک صنعت خلاق شناخته می شه اینه که باید هیجان انگیز باشه و توجه مخاطب رو به خودش جلب کنه. بنابراین، اگر تبلیغات شما خسته کننده باشه مخاطب خیلی راحت اون رو نادیده می گیره. با تبلیغات چشم نواز می تونین عملکرد خوب Targeted Advertising خودتون رو تا حدی تضمین کنین و از رقبای خودتون متمایز بشین. اگر به راه اندازی کمپین تبلیغات هدفمند علاقه مند هستین، در این قسمت می تونین گام های لازم برای این کار رو ببینین تا از مراحل عملی انجام تبلیغات هدفمند درک بهتری داشته باشین. با بهبود نرخ تبدیل و به حداکثر رسوندن ROI خودتون، می تونین ارزش بیشتری رو از بودجه تبلیغاتی خودتون دریافت کنین.
ازآنجاکه رسانههای بزرگ تبلیغاتیای در اختیار این مجموعه است، میتوانید مطمئن باشید که احتمال دیدهشدن شما بالاست و بهترین نتیجه را از تبلیغ میگیرید. به طور کلی، معیارهای اصلی ترافیک وبسایت، تعداد عضویت و تعداد تعاملات هدفمند مانند لایک و کامنت است. هرچند، متخصصان بازاریابی شبکههای اجتماعی هزینههای نمایش، هزینه هر کلیک، تبدیل و سایر پارامترها را هم در نظر میگیرند. آمار و نتایج تبلیغات، اطلاعات دقیقی از رفتار و علایق کاربران در اختیارتان قرار میدهد. حتی ممکن است باعث شود در هدف، دستهبندیها، انتخاب رسانه یا محتوای خود تجدیدنظر کنید.
هدف از تبلیغاتاین که تبلیغات شما چه هدفی را دنبال میکند نیز نقش مهمی در میزان بودجهای که برای این کار در نظر دارید خواهد داشت. مثلاً تبلیغاتی که برای برندینگ انجام میگیرند باید طولانی مدت و همه جانبه باشند، بنابراین معمولاً هزینه بالایی نیاز دارند. اما تبلیغاتی که برای معرفی محصول انجام میگیرد ممکن است در مقایسه با برندینگ از جنبههای مختلف هزینههای کمتری را شامل شود.
تبلیغات مبتنی بر زمان، نوعی از تبلیغات هدفمند است که در آن تبلیغات در زمانهای خاصی از روز، هفته، یا ماه به مخاطبان نمایش داده میشوند. با توجه به گسترش اینترنت، شبکههای اجتماعی و فضای وب تاثیرگذارترین روشهای تبلیغاتی هستند که بازخورد بهتری نسبت به تبلیغات آفلاین دارند. تبلیغات اینترنتی انواع مختلفی از تبلیغات هدفمند را شامل میشود که میتوان متناسب با هدف، یک یا چند مدل از آنها را انتخاب کرد. استفاده جامعه امروزی از اینترنت و گوشی های هوشمند بسیار زیاد است بنابراین شبکههای اجتماعی، اپلیکیشنها و… بهترین روش ارتباطگیری با مخاطب امروز به حساب میآید. تبلیغات اینترنتی شامل انواع تبلیغات ویدئویی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات در گوگل، تبلیغات آگهی گزارش، تبلیغات بنری در سایتها و… میشود.
- محتوا میتواند در هر فرمی باشد؛ از محتوای متنی (همین چیزی که در حال خواندن آن هستید) گرفته تا ویدئو و ایبوک.
- بعد از عضویت در خانواده ی پیام رسان، یک خط رند و زیبا از اپراتور 5000 به نام شما احراز هویت میشه،علاوه بر اون میتونین هم از سایر اپراتورها، خط اختصاصی با شماره ی دلخواه خودتون رو هم خریداری کنین. {
- استفاده از تکنیکهای نوین و تحلیل دادهها، کلید موفقیت در دنیای رقابتی امروز است. |}{
- چگونه میتوان با صرف هزینۀ کمتر و در زمان سریعتری به سطح پایانی قیف فروش رسید؟ این سؤال، دغدغۀ اغلب کسبوکارها در هنگام طراحی کمپینهای تبلیغاتی است. |}{
- در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. |}
- این نوع تبلیغات میتواند برای کسبوکارهای محلی، مانند رستورانها، فروشگاهها، و خدمات محلی، بسیار مفید باشد.
شما باید سعی کنید پیامهای خود را به طور دقیق و موثرتر به کسانی ارسال کنید که به احتمال بیشتری مشتری شما میشوند. اندازهگیری و ارزیابی نتایج به کسبوکارها کمک میکند تا متوجه شوند که تبلیغات آنها تا چه حد موثر بودهاند و در صورت لزوم، تغییراتی در تبلیغات خود ایجاد کنند. تبلیغات مبتنی بر مکان، نوعی از تبلیغات هدفمند است که در آن تبلیغات به مخاطبانی که در مکان خاصی قرار دارند، نمایش داده میشوند.
کسبوکارها میتوانند از ابزارهای مختلفی برای نمایش تبلیغات هدفمند خود استفاده کنند، از جمله:
با استفاده از ابزارهایی مانند تبلیغات در رسانههای اجتماعی یا گوگل ادز، میتوانید جمعیتشناسی، علایق و رفتارهای خاص را هدف قرار دهید و به مخاطبان گستردهتری دست پیدا کنید. این روش به شما کمک میکند تا پیام خود را به افراد مناسبتر برسانید و میزان دیده شدن برندتان را افزایش دهید. هدف گذاری جغرافیایی تبلیغات را بر اساس موقعیت مکانی مصرفکنندگان هدایت میکند و برای برندهایی که در مناطق خاص فعالیت میکنند بسیار مفید است. هدفگذاری مجدد یا ریتارگتینگ نیز به مشتریانی که قبلاً به برند شما علاقه نشان دادهاند، تبلیغات مرتبطی نمایش میدهد. برای مثال، اگر مشتری قبلاً کفش دویدن خریده باشد، بعدها تبلیغاتی درباره لوازم جانبی دویدن برای او نمایش داده میشود. هدفگذاری جغرافیایی ابزاری ضروری برای بازاریابان است، به ویژه برای کسب و کارهای است که نیازمند مشتری محلی هستند یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.
خدماتی مانند نمونه کد آماده ارسال پیامک و پشتیبانی فنی برای همه برنامه نویسان و توسعه دهندگان در پنل پیامکی پیام رسان بصورت رایگان ارائه می شود. سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه پنل اس ام اس حرفه ای و پیشرفته ، 100% امکانات و فضای کاربری بهینه شده تجربه ی دلپذیری از یک پنل پیامکی را برای شما به دنبال خواهد داشت. سامانه پیامکی پیام رسان به شما کمک می کند تا با چند کلیک ساده برای انبوهی از شماره موبایل ها پیامک تبلیغاتی و یا پیامک صوتی جذاب و تاثیرگذار ارسال کنید. در کنار این مسئله باید تلاش بیشتری برای بازاریابی و تبلیغ خودتان کنید تا با شما آشنا شوند و بخواهند خرید کنند.
این روش شما را به کانالهایی که مخاطبان هدفتان حضور دارند میرساند و موجب میشود کسانی که شما را نمیشناسند اما به دنبال محصول یا سرویستان میگردند، شما را پیدا کنند و مشتریتان شوند. این نوع کمپین ها با سه هدف اطلاعرسانی به مشتریان، تأثیرگذاری بر رفتار مخاطبان، و تقویت جایگاه برند طراحی میشوند. تأثیرگذاری بر رفتار مخاطبان با استراتژیهای هدفمند منجر به تعامل و خرید بیشتر میشود. تقویت جایگاه برند با ارتباطات قوی و تجربهات مثبت موجب وفاداری مشتریان و کسب مزیت رقابتی میشود.
تبلیغات در نمایش خانگی
محتوای آگهی تبلیغاتی باید با بستر انتشار از لحاظ موضوعی مطابقت داشته باشد تا تاثیر تبلیغ چند برابر شود. کسبوکارها از این روش تبلیغات استقبال میکنند زیرا معمولا افرادی که قبلا از سایت بازدید داشتهاند اما خریدی انجام ندادهاند را جذب و به خریدار تبدیل میکنند. ناگفته نماند که ادوردز و پلتفرم ادز هریک از شبکههای اجتماعی، از مهمترین ابزارهای این نوع تبلیغات محسوب میشوند. آنها به شما اجازه میدهند مخاطبان خود را براساس فاکتورهایی مثل فاصله از محل کسبوکار شما، سن، علایق و… هدف قرار دهید.
{ثبت ارسال پیامک انبوه در سامانه پیام رسان
|}در زمان سفارش کمپین تبلیغاتی هدفمند باید به تخصص و تجربه آژانس های تبلیغاتی توجه بسیار زیادی داشته باشید و کمپین های خود را به صورت حرفهای اجرا کنید. در این میان، آگاهی از تعرفه کمپین تبلیغاتی و برنامهریزی دقیق پلاسینگ برای مدیریت این هزینهها، میتواند تفاوت بین یک کمپین موفق و یک کمپین ناکام را مشخص کند. به همین دلیل، توصیه میشود که کسبوکارها قبل از شروع هر کمپینی، بودجهبندی مناسبی انجام داده و هزینهها را به دقت پایش کنند تا از بازدهی مطلوب اطمینان حاصل نمایند. حتما شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) رو برای اندازه گیری موفقیت تبلیغات دیجیتال هدفمندتون دنبال کنین. اگر از تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده می کنین، خیلی از سایت ها اطلاعات مختصر و مفیدی در مورد فعالیت و رفتار خریدار ارائه میدن. برای قرار دادن یک تبلیغ هدفمند آنلاین، باید در یکی از شبکه های تبلیغاتی، یک کمپین ایجاد کنین.
برای پیروز شدن در این رقابت چکار کرد؟ کمپین افسانهای “Just Do It” که تحولی در تبلیغات ورزشی است را راه انداخت. تبلیغات محیطی نیز نوعی تبلیغات چاپی است، اما در ابعادی بسیار بزرگتر و با تاثیرگذاری بیشتر. طراحی، مکان قرارگیری و هزینههای بیلبوردها با سایر تبلیغات چاپی متفاوت است و همین ویژگیها، این نوع تبلیغات را به ابزاری منحصربهفرد تبدیل کرده است.
هر چقدر کمپین های بیشتری رو تکمیل کنین، بهتر می تونین درک کنین که چه چیزی برای شرکت شما خوبه و چه چیزی بیشترین بازده رو برای سرمایه گذاری شما ایجاد می کنه. بودجه ای که به دقت تنظیم شده می تونه به شما کمک کنه که منابع خودتون رو کجا سرمایه گذاری کنین و همچنین ردیابی بازده این سرمایه گذاری ها رو در آینده آسون تر می کنه. به طور کلی، هر چقدر با استراتژی کلی بازاریابی شما هماهنگ تر باشین، می تونین بیشتر مطمئن باشین که تلاش های بازاریابی شما از اهداف و ماموریت های بزرگ تری پشتیبانی می کنه.
پیشنهاد میشود ضمن در نظر داشتن اهداف تبلیغاتی، طیف نسبتا وسیعتری از مخاطبان را در نظر بگیرید. فرض کنید فردی به فروشگاه اینترنتی X جهت خرید لوازم ورزشی مراجعه کرده و سبد خرید خود را تا انتها پیش نبرده است یا صرفا از محصولات دیدن کرده است. تبلیغات ریتارگتینگ در سایتهای دیگری که کاربر به آنها مراجعه میکند اجرا میشود، بدین صورت که در حاشیه آن سایتها محصولات سایت X تبلیغ میشود. تبلیغات متنی بیشتر در موتورهای جستجو گوگل و بینگ اجرا میشود و دلیل هدفمند بودن آن، جستجو توسط کاربران است. کلمات کلیدی تبلیغاتی انواع گوناگونی دارند اما هر یک از آنها با هدفی که تبلیغ کننده در نظر دارد نمایش داده میشوند.
این امکان برای ما ایرانیها فعال نیست؛ ولی همچنان میتوانیم مخاطبان را بر اساس پارامترهای مختلف مثل علایق یا جنسیت دستهبندی کنیم. پس از دستهبندی مشتریان، پیامک مخصوص هر دسته را همراه با کالتواکشن مناسب آماده و برایشان ارسال کنید. تبلیغات محتوامحور محصول هم مختص فروشگاههای آنلاین است که در کنار ریتارگتینگ محصول، از تبلیغات هدفمند بهطور اتوماتیک بهره ببرند. این تبلیغات بهطور اتوماتیک در محتوایی مرتبط با همان محصول نمایش داده میشوند. استفاده از نظرات و تجربیات مثبت مشتریان در تبلیغات و کمپینها میتواند به ایجاد اعتماد و رضایت در میان مخاطبان کمک کند. این کار موجب میشود که مشتریان جدید تمایل بیشتری به انتخاب برند شما داشته باشند.
در مرحله بعد، بخش مخاطبانی که قرار است هدف اصلی کمپین شما باشند را شناسایی کنید. این کار را در حین تحقیق و تعیین بودجه انجام دهید تا بتوانید اهداف و محل سرمایهگذاری منابع خود را مشخص کنید. نوع محتوایی که مخاطبان شما علاقهمند به دیدن آن هستند را در نظر گرفته و آن را در جایی منتشر کنید که مخاطبان بیشتر وقت خود را در آن سپری میکنند. پیادهسازی تبلیغات هدفمند میتواند مزایای متعددی را برای کسبو کارها به ارمغان بیاورد. در ادامه به چند مزیت کلیدی اشاره میکنیم که بیشتر کسبوکارها میتوانند از آنها بهرهمند شوند.
در واقع هر هزینهای که در زمینه تبلیغات صرف میشود نوعی سرمایهگذاری برای کسب و کار است. برای این که بتوانید تبلیغات اصولی داشته باشید نیاز است که بودجه خود را برای این کار مشخص کنید. هیچ کار و برنامهای به ویژه در حوزه تبلیغات بدون داشتن استراتژی دقیق و مدون به نتیجه نمیرسد. برای اینکه بتوانید به درستی برنامه تبلیغات هدفمند خود را پیاده کنید، فقط مشخص کردن مخاطبان هدف کافی نیست.
محتوای خود را متناسب با مخاطبان کانال تنظیم کنید و تستهای A/B را با فرمتهای تبلیغاتی مختلف اجرا کنید و دادههای عملکرد را برای بهترین نتایج تجزیهوتحلیل کنید. علاوهبر این، بهرهگیری از کلماتی که احساس کمبود وقت، از دست دادن فرصت و فوریت را به مخاطب منتقل میکنند، در عناوین تبلیغاتی استفاده کنید. این مورد با ترغیب مشتری به هرچه سریعتر کلیک کردن روی لینک شما، موجب افزایش نرخ کلیک خواهد شد.
این نوع تبلیغات به شما کمک میکنند تا برندی با اعتبار و قابل اعتماد بسازید. پیام تبلیغاتی باید بهوضوح بیانگر ارزشهای برند و مزایای محصول یا خدمات باشد. از عبارتهای ساده و مستقیم استفاده کنید که معنای واضحی داشته باشد و به راحتی در ذهن مشتریان باقی بماند.
علاوهبراین، ازآنجاکه تنوع بالاست میتوانید مطمئن باشید که در میانشان کانالی را که مخاطب هدف شما در آن حضور پررنگتری دارد، پیدا میکنید. ایده پردازی برای تبلیغ، تهیه سناریو و برنامه ریزی برای آن کار ساده ای نیست و صرفا متخصصان این حوزه می توانند هماهنگی خوبی بین این موارد ایجاد کنند. علاوه بر این، بودجه بندی برای تبلیغات موثر و هدفمند نیز امر مهمی است که صاحبان کسب و کار ها می توانند از شرکت های خدماتی متخصص و با تجربه درخواست کمک کنند. برای اینکه صاحبان کسب و کار بتوانند بهترین بازخورد را دریافت کنند، لازم است به تبلیغات به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنند، نه هزینه اضافی.
داستانگویی نهتنها در تبلیغات، بلکه در تمام فعالیتهای بازاریابی شما، ابزاری بیرقیب است. این جادوی قدرتمند، برند شما را زنده میکند، قلبها را تسخیر میکند و پیامتان را در ذهنها ماندگار میسازد. پس واضح است که با تبلیغات در این پلتفرمها، پیام برندتان مستقیماً به دست مخاطبان هدف میرسد و آنها را به تعامل، کلیک و حتی خرید ترغیب میکند. با استفاده از استراتژیهای تبلیغاتی مناسب، یک کسبوکار میتواند برند خود را در لحظهای که بیشترین تأثیر را دارد، در ذهن مصرفکنندگان برجسته کند.
در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو میکند، تبلیغ محصول شما بهعنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار میگیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو میکنند، نمایش داده میشود. احتمالاً فهمیده باشید برای اجرای موفق این نوع بازاریابی، به اطلاعات و دادههای مختلف از مشتریان بالقوه نیاز داریم. یکی از راههای به دست آوردن چنین اطلاعاتی، پرسشنامهها هستند؛ میتوانید از جامعهای که فکر میکنید بازار هدف شما هستند، بخواهید آنها را پر کنند. شیوههای استراتژیهای تبلیغاتی، مانند نقشهای هستند که مسیر رسیدن به اهداف تبلیغاتی شما را مشخص میکنند.
این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت... تیم تحریریه یکتانت تلاش میکند با تولید محتوای باکیفیت و فایدهدار، مسیر دیجیتال مارکتینگ را برای شما هموار کند. هنگامیکه در پلتفرم وارد شدید، میتوانید گزینه حساب شخصی (Personal Account) یا ایجاد سازمان (Creating an Organization) را انتخاب کنید. استفاده از تلگرام ادز بسیار ساده است و تنها چالش برای ما ایرانیان پرداخت هزینه آنست که در این مقاله راهکارهای کاربردی برای آن بیان میشود. شما میتوانید با ارائۀ انواع پیشنهادات ویژه و شخصیسازی شده، افراد را به کلیک روی لینکهایتان، ترغیب کنید.
اینستاگرام و تبلیغات هدفمند