تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2021-02-09

17 تکنیک افزایش بازدید اینستاگرام افزایش ویو پست و استوری میم برندینگ

با استفاده از انتشار پست های مشارکتی به راحتی شما می توانید علاوه بر افزایش بازدید، افزایش فالوور هم برای پیج خود به ارمغان بیارورید. اگر واقعاً می خواهید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، بهتر است به جای ۲۰ تصویر با تاثیر گذاری متوسط، یک عکس شگفت انگیز را به اشتراک بگذارید. گام مهم برای پیدا کردن مخاطب هدفمند و ورود به اکسپلور استفاده از هشتگ های پربازدید و مرتبط با پست شما است. اینستاگرام به پست ها و پیج هایی که تعامل بیشتری را به خود جذب می کنند اهمیت زیادی می دهد بخصوص اگر این جذب تعامل در ساعات اولیه انتشار محتوا باشد. انتشار پشت صحنه کارتان کمک می کند به مخاطبانتان که بهتر به شما اطمینان کنند. همچنین در انتشار پست های اینستاگرامی خود حقیقت را به اشتراک بگذارید و اگر جایی اشتباهی کردید مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید.

در پایان هر محتوا، از مخاطبان بخواهید تا در قسمت کامنت، نظرات و تجربیات خود را بیان کنند. با خرید بازدید استوری در شروع فعالیت پیج تان به اکانت خود اعتبار ببخشید و اعتماد مخاطبانتان را بیش از پیش جلب نمایید. تمامی فعالیت های شما در اینستاگرام باید در راستای جذب بیشتر مخاطب و افزایش ویوی پیج باشد. پس یکی از بزرگترین کار‌هایی که یک پیج اینستاگرام می‌تواند انجام دهد، افزایش اعتماد مردم به شماست و در نتیجه میزان خرید و سفارش از سایت شما را می‌تواند به شکل چشمگیری افزایش دهد. همچنین یک قابلیت جدید دیگر نیز به اینستاگرام افزوده شده است که می‌توانید پیج‌های مورد علاقه (Favorites) را از سایر پیج‌های اینستاگرام جدا کنید.

پس از انتشار هر پست، آن را در استوری اضافه کنید و از کاربران بخواهید با لایک و کامنت در زیر پست، شما را همراهی کنند. استفاده از حداکثر تعداد هشتگ در زیر هر پست، غیرحرفه ای بودن شما را به مخاطب نشان می دهد. محتوای با کیفیت، شانس بیشتری برای دریافت پاسخ مثبت از سوی فالوورهای شما دارد که می تواند به پست های شما کمک کند تا در فید دنبال کنندگان شما رتبه و جایگاه بهتری داشته باشند. با داشتن استوری های تعاملی با پیج هایی که در یک حوزه کاری هستید می توانید اقدام به تبلیغ پست یک پیج دیگر و تبلیغ پست خود در استوری دیگری نمایید.

اگر آن‌ها استوری شما را پیجشان منتشر کنند (که معمولا این طور می‌شود)، افراد زیادی به پیج‌تان سرازیر می‌شود. البته سعی کنید افراد و برند‌هایی را تگ کنید که به بیزینس شما مرتبط هستند. این افراد از هر روشی، برای افزایش بازدید اینستاگرام مؤثرتر عمل می‌کنند.

شما می‌توانید از خدمات خرید بازدید پست، خرید بازدید ریلز، خرید ویو ریلز و خرید بازدید لایو این وبسایت نیز برای ارتقا پیج اینستاگرام خود استفاده کنید. پس همین امروز با خرید بازدید اینستاگرام از وبسایت مقصد، بازدید پست‌ها و ویدیوهای خود را افزایش داده و شاهد رشد و رونق پیج خود باشید! کلمه Reach معیاری است که به صورت تقریبی و حدودی کاربرانی که از پست شما بازدید کرده اند را نشان میدهد و کلمه impression معیاری است که تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است را نشان میدهد. شبکه های اجتماعی امروزه نقش بسیار پررنگی در زندگی روزمره ما دارند و هر فرد به نحوی با این شبکه ها در ارتباط است. می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد.

اولین قدم شما برای تنظیم پروفایل خود باید انتخاب یک تصویر مناسب برای عکس پروفایل خودتان است. برای مثال اگر پیجی برای فست فودی خود دارید، نباید عکس خودتان را روی پیج بگذارید. اگر هم لوگو ندارید، بهتر است از عکس یک همبرگر یا پیتزا استفاده کنید. اگر بودجه دارید هیچ وقت برای طراحی لوگو تعلل نکنید، چون لوگو باعث می‌شود اعتبار پیج شما بیشتر شود. این نوع تبلیغات به شما اجازه می‌ده تا چندین تصویر یا ویدئو رو تو یه تبلیغ به نمایش بذارین. مثلاً اگه یه فروشگاه آنلاین دارین، می‌تونین از کاروسل برای معرفی محصولات مختلف استفاده کنین.

نکته دیگر این است که می‌توانید از استوری‌ها برای برگزاری مسابقات و چالش‌ها استفاده کنید. این روش‌ها نه تنها تعامل را افزایش می‌دهند، بلکه فالوورها را به اشتراک‌گذاری محتوا تشویق کرده و در نتیجه شانس دیده شدن استوری‌های شما در بین فالوورهای جدید بیشتر می‌شود. شما می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس فاکتورهایی مانند سن، مکان جغرافیایی، جنسیت و علایق مخاطبان هدف تنظیم کنید. این قابلیت باعث می‌شود بودجه تبلیغاتی شما به‌صورت هوشمندانه صرف شود و مخاطبان واقعی و علاقه‌مند به حوزه فعالیت شما جذب شوند. برای مثال، اگر مخاطبان شما دانشجویان هستند، احتمالاً ساعات عصر یا اوایل شب زمان مناسبی برای انتشار محتوا خواهد بود.

خوشبختانه، همان‌طور که در فهرست زیر مشاهده می‌کنید، اهداف از قبل مشخص شده‌اند. تبلیغات IGTV، تبلیغات ویدیویی هستند که پس از کلیک کابر برای تماشای IGTV پخش می شوند و حداکثر می‌توانند ۱۵ ثانیه باشند. این تبلیغات در حین پخش ویدیو به نمایش داده می‌شوند و معمولا گزینه «رد کردن» نیز برای آن‌ها وجود دارد.

در این قسمت می‌توانید ببینید پست‌ها در مجموع چندبار دیده شده و چند کاربر آن‌ها را دیده‌اند. به اطلاعاتی از جمله کاهش یا رشد تعداد فالوورها و تعداد کل تعامل کاربران با پیج را هم خواهید دید. طراحی چینش پست‌ها ظاهر پیج شما را زیبا می‌کند و این زیبایی می‌تواند منجر به افزایش بازدید از پیج شما شود.

اهمیت جمله‌ی آخر کپشن برای مخاطبان

با دیجیتال برندینگ کسب و کار خود را متحول کنید، همین امروز شروع کنید … تیم “میم” تلاش می کند که با بهره گیری از فضای دیجیتال در کسب و کار شما رشد چشمگیری ایجاد کند. یکی از نمونه‌های موفق محتوای وایرال، کمپین‌های چالشی مانند “چالش 10 سال” بود که میلیون‌ها بازدید به خود جذب کرد. شما نیز می‌توانید با ایده‌پردازی خلاقانه، چالشی مشابه را برای برند یا پیج خود طراحی کنید. وجود تعداد بالای فالوور در نگاه اول ممکن است وسوسه‌کننده به نظر برسد، اما واقعیت این است که فالوورهای فیک و غیرفعال هیچ ارزشی برای صفحه اینستاگرام شما ندارند.

اینستاگرام با دریافت سیگنال مثبت از این تعاملات، همان پست را در اکسپلور یا فید سایر کاربران نمایش می‌دهد. سپس کاربران جدید وارد پروفایل شما می‌شوند و پروفایل ویزیت شما را بالا می‌برند. حتی اگر هفته‌ای یک پست منتشر می‌کنید، باید کیفیت و ارزش زیادی برای کاربران داشته باشد. استراتژی های تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت زیادی در موفقیت پیج شما دارد. برای موفقیت در رشد پیج اینستاگرام، مهم‌ترین نکته استمرار در تولید محتوای باکیفیت و هدفمند است. داشتن برنامه منظم و ایجاد تقویم محتوایی به شما کمک می‌کند تا پست‌ها و استوری‌های جذاب و متنوعی ارائه دهید که با نیازها و علایق مخاطبان همخوانی داشته باشد.

ممکن است برای خلق محتوای خود زمان زیادی را بگذارید، اما چون محتوای شما نیاز کاربر را برطرف نمی‌کند از نظر بازدیدکنندگان قابل‌قبول نخواهد بود. مخاطبان شما برای اینکه بیشتر از 3 ثانیه ابتدایی یک ویدیو را ببینند، باید احساس کنند یا نیازشان برطرف می‌شود یا اطلاعات مفیدی دریافت می‌کنند و یا سرگرم خواهند شد. اگر هیچ یک از موارد نام‌برده در پست و استوری که منتشر می‌کنید مشاهده نشود، ویو و تعامل مورد انتظار را نخواهید گرفت. در این روزها که بیشتر کسب و کارها به فروش آنلاین رو آورده اند، رقابت شدیدتری در این بستر ایجاد شده است. هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را به مخاطبان بیشتری در اینستاگرام معرفی کنید. بنابراین از هشتگ‌های مرتبط با صنعت، موضوع پست و موقعیت مکانی خود استفاده کنید.

محتوای کوتاه مانند ویدیوهای کوتاه ریلز، فراتر از یک ترند هستند و یک استراتژی بازاریابی قدرتمند برای کسب‌وکارهای کوچک محسوب می‌شوند. محتوای کوتاه می‌تواند کاربران زیادی را جذب کند، زیرا اصالت چیزی است که مردم بیش از هر زمان دیگری خواهان آن هستند. حواستان باشد که اگر برند شما محتوای کوتاهی ارائه نمی‌دهد، رقبای شما می‌توانند از این فرصت به نفع خود استفاده کنند. برای تشویق به تولید UGC می‌توانید مسابقه‌هایی را برگزار کنید یا از هشتگ‌های اختصاصی برند خود استفاده نمایید.

پس اگر می‌خواهید افزایش بازدید در اینستاگرام را تجربه کنید، حتما ریلز بسازید. اگر می‌خواهید فقط به اندازه بازدیدی که می‌خورید، هزینه پرداخت کنید، از خدمات تبلیغات بازدیدی جریان استفاده کنید. در این روش تبلیغات در چند پیج مختلف نمایش داده می‌شود و شما فقط به‌اندازه ویوی گرفته‌شده پول پرداخت می‌کنید.

این نوع تبلیغات برای برندهای فروشگاهی یا کسب‌وکارهایی که محصولات متنوعی دارن، انتخاب مناسبیه. می‌تونین یه مجموعه جذاب از محصولاتتون رو تو یه تبلیغ نمایش بدین تا کاربرا راحت‌تر خرید کنن. تو این روزگار دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی به ستون اصلی استراتژی‌های بازاریابی مؤثر تبدیل شدن.

ابزار Insights اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا زمان‌های پرتعامل مخاطبان خود را شناسایی کنید. برای افزایش بازدید پست اینستاگرام و ایجاد یک جامعه فعال در پیج خود، تعامل مستمر با کاربران ضروری است. پاسخ دادن به کامنت‌ها، دایرکت‌ها و برقراری ارتباط با فالوورها از طریق استوری‌ها یا پست‌ها باعث ایجاد ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان می‌شود.

از طرف دیگر، برندهای تجاری ممکن است صبح‌ها یا زمان استراحت ناهار را هدف قرار دهند. هر‌چند وقت یک‌بار داستانی مرتبط با پست‌های قبلتان بسازید و آن‌ها را در استوری ری‌پست کنید. برای مثال اگر فالووری از شما راجع‌به بهترین حرکات شکم می‌پرسد و شما قبلا پستی درمورد آن ساخته‌اید، در استوری سوال او را منتشر و پست خود را در ادامه ری‌پست کنید. ورود به اکسپلور اینستاگرام است که برایتان درآمد، مخاطبان جدید و افزایش بازدید همراه می‌آورد.

سعی کنید به‌جای خرید ربات برای افزایش بازدید اینستاگرام، روی ارزش محتوای پیج خود کار کنید یا تبلیغاتی اصولی با کمک جریان انجام دهید تا افراد واقعی را به پیج راهنمایی کنید. افرادی که مایلند هم از خدمات شما استفاده کنند و هم از محتوای پیج‌تان لذت می‌برند. اما در روش استفاده از ربات اینستاگرام، از روش‌های غیراستاندارد برای افزایش بازدید پروفایل استفاده می‌شود. اینستاگرام نسبت به این روش‌ها حساسیت زیادی دارد و از سوی دیگر ممکن است کاربرانی که از پیج بازدید می‌کنند، مخاطبان هدف شما نباشند. پس بهتر است همیشه برای افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام به سراغ شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ معتبر بروید.

هماهنگی با هویت برند:

چینش پست ها در پیج باید به گونه ای باشد که در عین جذاب بودن، ساده و همه پسند باشد. ارتباط زنده با مخاطب می توانید تاثیر بالایی روی میزان اعتماد آنها به شما و برندتان داشته باشد.می توانید از شب قبل موضوع لایو را با رای گیری انتخاب کنید. بسیاری از پیج های کاری و پیج های معروف در این بستر، با شرکت در این مسابقات، تعداد فالوورهای خود را افزایش می دهند. سپس به طور دقیق آنها را آنالیز کنید.اگر این پیج ها می توانند به رشد شما کمک کنند، به آنها درخواست تعامل و همکاری دهید.

فقط حتما توجه داشته باشید که از ایموجی‌هایی استفاده کنید که با کپشن شما ارتباط داشته باشند. اینستاگرام فرصت‌های چندانی برای ارتباط با مخاطب را برای شما قرار نداده است. پس بهتر است از تمامی فرصت‌های ارتباط با مخاطب، به خوبی استفاده کنید. شما به وسیله‌ی کپشن می‌توانید از مخاطب کامنت، سیو و لایک بگیرید و کاری کنید تا مخاطب شما را فالو کند. این بخش یکی از مهمترین بخش‌های پیج اینستاگرام شما به حساب می‌آید.

تبلیغات اینستاگرامی برای این که بتوانند بازدیدکننده‌های زیادی را جذب پیج کنند، باید از یک سری اصول و قوانین خاص پیروی کنند. تبلیغات اینستاگرام، در فید کاربران، استوری‌ها و اکسپلور نمایش داده می‌شوند. اگر از پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید، تبلیغات شما همانند پست‌های معمولی اما با برچسب «Sponsored» به کاربران نشان داده می‌شود.

ویدئوهای طولانی و بیش از 1 دقیقه که در آن در مورد یک موضوع مهم و کاربرپسند صحبت کرده باشید، برای کاربران اهمیت زیادی دارد. بنابراین با ساختن این نوع ویدئوها کاربران جدید را به پروفایل خود دعوت کنید. دوباره برگردید و بررسی کنید شما کدام یک از موارد بالا را بدون اینکه بدانید، انجام می‌دهید. اگر می‌خواهید رشد پیج اینستاگرام خود را ساده‌تر و آسان‌تر داشته باشید و یا فرصت فعالیت مستمر در اینستاگرام را ندارید، می‌توانید از خدمات اینستاگرام با پروموشن باکس استفاده کنید. با استفاده از این خدمات، می‌توانید با صرفه‌جویی در زمان و انرژی، به رشد سریع پیج اینستاگرام خود دست یابید.

با استفاده از «Insight» اینستاگرام، می‌توانید بهترین زمان برای انتشار پست را متوجه شوید. بهینه کردن زمان انتشار پست باعث می‌شود در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرید و نرخ تعامل خود را افزایش دهید. بنابراین پست‌های خود را زمان‌بندی کنید تا در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها نیز محتوایی برای انتشار داشته باشید. بنابراین هنگام تولید محتوا تلاش کنید محتوای ارزشمند و جذاب ایجاد کنید، تا توسط افراد به اشتراک گذاشته شود. برای مثال نقل قولی الهام‌بخش یا اینفوگرافیکی با ارزش توسط کابران بارها و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود.

{

چگونه بازدید پست هایم را افزایش دهم؟

|}
  • نمیدونی چجوری؟ تو مقاله پیشنهادی که لینکش رو پایین گذاشتیم، تکنیک و روش‌های نوشتن عنوان برای افزایش بازدید پست اینستاگرام رو بهت آموزش می‌دیم.
  • گفته می‌شود که کپشن‌های کوتاه موجب افزایش بازدید اینستاگرام می‌شود.
  • {
  • تبلیغات IGTV، تبلیغات ویدیویی هستند که پس از کلیک کابر برای تماشای IGTV پخش می شوند و حداکثر می‌توانند ۱۵ ثانیه باشند.
  • |}{
  • درواقع هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، به معنای آن است که افراد بیشتری با برند و کسب و کار شما آشنا شده‌اند و این موضوع می‌تواند منجربه افزایش فالوور، تعامل بیشتر با مخاطبان و در نهایت افزایش فروش شود.
  • |}
  • البته باید حواستان باشد تنها از هشتگ‌های مرتبط با حوزه کاری خود استفاده کنید.
  • {
  • برای مدیریت پیج اینستاگرام خود باید موارد زیر را رعایت کنید تا پیج اینستاگرام شما حداکثر کارایی را داشته باشد.
  • |}

به این ترتیب به مرور زمان اعتباری تولید می‌کنید که به راحتی از بین نخواهد رفت. این مورد نیز همانند استوری های تعاملی کمک به افزایش بازدید پست اینستاگرامی شما دارد و همچنین افزایش فالوور را نیز به همراه خواهد داشت. بازنشر محتوا در استوری اینستاگرام یکی از مهمترین رازهای افزایش بازدید پست اینستاگرامی شما است.

این پست ها همچون استوری های تعاملی تاثیر زیادی در جذب مخاطب هدفمند و افزایش بازدید پست دارد. درواقع بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام، زمانی است که مخاطبان شما آنلاین هستند. اما به‌طور کلی صبح‌ها و عصرها بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام هستند.

این الگوریتم بر اساس تعامل کاربران عمل می‌کند؛ یعنی هرچه محتوای شما بیشتر لایک شود، کامنت بگیرد یا به اشتراک گذاشته شود، شانس دیده شدن آن افزایش پیدا می‌کند. شاید در نگاه اول، بالا بردن بازدید پست اینستاگرام کار ساده‌ای نباشد، اما غیرممکن هم نیست. در این فضای بصری با کمی خلاقیت و نظم می‌توانید به رشد صفحه خود کمک کنید. بالا بردن ویو در اینستاگرام در نهایت روی مسائل دیگر هم تاثیرگذار است و راه‌های افزایش بازدید اینستاگرام متنوع هستند.

با آزمایش A/B و بررسی آمارهای دسترسی و تعامل، محتوای تبلیغاتی رو بهینه کنید. بودجه تبلیغاتی رو با توجه به هدف کمپین و مدت زمان آن تنظیم کنید، آزمایش مداوم کمک می‌کنه بهینه‌ترین مقدار رو پیدا کنید. از این اعداد می‌توانید در تشخیص رفتار مخاطبان و اینکه چه محتوایی را بیشتر می‌پسندند استفاده کنید. همچنین، بررسی داده‌ها و تحلیل نتایج می‌تواند به شما در شناسایی نقاط ضعف و قوت استراتژی‌تان کمک کند.

کپشن‌ اینستاگرام متنی است که در زیر پست‌ها قرار می‌گیرد و توضیحاتی در مورد عکس یا ویدئو می‌دهد. کپشن ‌نویسی حرفه‌ای اینستاگرام یکی از راه‌های افزایش ویو پست اینستاگرام است و باید به آن توجه زیادی داشته باشید. کپشن‌های دوستانه، خودمانی و مرتبط با پست به همراه استفاده از اموجی‌ها به افزایش بازدید صفحه اینستاگرام کمک زیادی می‌کند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

همچنین سعی کرده‌ایم که آموزش تصویری سئو اینستاگرام را ارائه دهیم. درباره مااز سال ۱۳۹۹ به عنوان مرجع آموزشی استارتاپ‌ها فعالیت می‌کنیم. ماموریت اصلی ما در این سال‌ها، ارائه مشاوره، تحقیقات و آموزش‌های کارآمد بوده است. از مشاوره‌ی اولیه تا ارائه‌ی راهکارهای نوآورانه، با شما همراه خواهیم بود تا به بهترین نتیجه برسید.

هایلایت‌ها به پیج شما جذابیت زیادی را می‌دهند و اگر یک برنامه‌ریزی خوب برای دسته‌بندی صحیح هایلایت‌های خود داشته باشید، می‌توانید فالوور‌های زیادی را جذب کنید. از این دستورالعمل ها استفاده کنید و توسعه و افزایش بازدید اینستاگرام خود را زیر نظر بگیرید تا بهبود مستمر در مسیر رسانه های اجتماعی خود را تضمین کنید. اگر می‌خواهید بازدید بیشتری دریافت کنید، عملکردتان را بهبود ببخشید. از ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای برای مدیریت اینستاگرام خود استفاده کنید. نوین هاب یکی از ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای حرفه‌ای‌تر عمل کردن در اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از این داشبورد حرفه‌ای می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی و مدیریت کنید.

استفاده از تگ لوکیشن به اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا محتوای شما را به افراد حاضر در آن مکان خاص نمایش دهد. به عنوان مثال اگر یک رستوران در شمال تهران دارید، با تگ کردن لوکیشن رستوران خود می‌توانید به افرادی که در جستجوی رستوران‌های نزدیک به خود در آن منطقه هستند، نشان داده شوید. از آنجایی که می‌توانید همه پست‌های مرتبط با یک موضوع با هشتگ‌ها ببینید، استفاده از آن‌ها راهی عالی برای افرادی است که به موضوع خاصی علاقه‌مندند تا پروفایل‌های جدیدی برای دنبال کردن پیدا کنند. در صورتی که فالوورها واقعی و هدفمند باشند، می‌توانند نقش پررنگی در افزایش بازدید اینستاگرام ایفا کنند. بخش بیوگرافی یا بیو در اینستاگرام اولین چیزی است که کاربران هنگام وارد شدن به صفحه شما، آن را مشاهده می‌کنند. کاربران با خواندن آن، بیشتر با شما آشنا شده و متوجه می‌شوند به پیج شما برایشان مناسب است و به آن علاقه دارند یا نه.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید میزان بازدیدهای پروفایل خود را بالا ببرید، تگ کردن افراد مشهور در استوری‌هاست. زیرا آن‌ها را برای دیدن استوری کنجکاو می‌کند تا وارد پروفایل شما شوند و از این طریق نرخ بازدیدهای پیج بالا می‌رود. آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت اینستاگرام نشان‌دهنده تعداد کاربران جدیدی است که وارد پیج شده‌اند. از هشتگ‌های مناسب و مرتبط استفاده کنید، محتوای جذاب و باکیفیت ایجاد کنید، به طور منظم پست بگذارید و با فالوورها تعامل کنید. حتی اگر هر روز هم پست و استوری منتشر کنید، در حالی که بی‌هدف، بدون منظور و تارگت خاصی صرفا برای پر کردن محتوای پیج خود این کار را انجام دهید، به بازخورد لازم از طرف کاربر نخواهید رسید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا کلیک کنید