بلاگر معروف ایران، از نوشتن به تولید محتوا2023-03-02
معرفی بهترین لایفاستایل بلاگر های ایرانی در سال 1402 5درصدیها
این زوج توانستند در مدتزمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند. ولی در حال حاضر میتوان اصلیترین فعالیت سپیده بزمیپور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب بهعنوان یک لایفاستایل بلاگر مشهور عنوان کرد. به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد. سوگل شاکری جزو محبوبترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت میکند. در ایران افراد زیادی مشغول به لایفاستایل بلاگری هستند و هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرفدارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم.
جریان با ارائه لیست بلاگرهای معروف ایرانی بههمراه تعرفه آنها به شما کمک میکند تا بدون اتلاف وقت، بهترین بلاگرها را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و نتایج بسیار مطلوبی بهدست آورید. نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد. بلاگرهای غیرحرفه ای افرادی هستند که بلاگری را به عنوان سرگرمی یا فعالیت جانبی انجام میدهند. این دسته از بلاگرها معمولاً از علاقه های شخصی خود برای تولید محتوا استفاده میکنند و کمتر به دنبال کسب درآمد مستقیم هستند. در حال حاضر این شغل در بین مردم بسیار محبوب شده است اما در پشت زرق و برقهای صفحه شبکههای اجتماعی بلاگرها، زحمتهای فراوانی کشیده میشود. هر روزه افراد بیشتری وارد این شغل میشوند و جلب اعتماد و توجه مخاطبین نیز سختتر شده است.
او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند. از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد. پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند.
انتخاب بلاگر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و باید براساس حوزه فعالیت، میزان تعامل و همخوانی مخاطبان با برند انجام شود. در پلتفرم تبلیغات جریان میتوانید لیست بلاگرهای معروف ایرانی به همراه تعرفه آنها را بهصورت رایگان مشاهده کنید. بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانستهاند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند. این دسته از افراد با اشتراکگذاری تجربیات خود در زمینههای مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کردهاند. برای موفقیت در مسیر بلاگر شدن مهارتهای زیادی در تولید محتوا، عکس و فیلمبرداری، دانش لازم در زمینهی شبکههای اجتماعی، بازاریابی و مدیریت لازم است. اگر فکر میکنید وقت انجام همه اینکارها را ندارید یا از پسش برنمیآیید، از افراد متخصص در این زمینهها کمک بگیرید.
{- {
- اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید. |}
- با رعایت این نکات، میتوانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپینهای خود بگیرید.
- زمانی در این آژانس به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تولید محتوا میکرد. {
- او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم میکند. |}{
- او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند. |}
- اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند.
تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری فعالیت میکنند، بسیار زیاد است؛ اما همه آنها محتوای خوب و مفید در اختیار شما قرار نمیدهند. یکی از معروفترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آنها شد. البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند.
- بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد.
- خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود.
- زک کینگ، یکی از معروفترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. {
- دلایلی که میتواند باعث تحریم شدن یک بلاگر شود، تبلیغ بیش از حد، فیک بودن فالوورها و لایک و بازدید پستهای آنها و غیره است. |}{
- از سال ۱۹۲۲ یک قرن میگذرد و در این مدت اختراعات، شرکتها و افراد مهمی به دنیای ما قدم گذاشته اند. |}{
- او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است. |}
او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبالکننده دارد. «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پختهای متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود.
در حالی که در کشورهای دیگر بلاگری از طریق وبلاگ نویسی و تولید محتوای متنی شروع شد، در ایران بلاگری بیشتر به شکل فعالیت در شبکههای اجتماعی نظیر اینستاگرام و یوتیوب شناخته میشود. همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوقالعادهای هم برسند. اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند. به طور مثال برخی از آنها روی مکان های گردشگری فعالیت می کنند و به شهرهای مختلف سفر می کند و برخی از آنها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی کار می کنند.
- {
- شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچگونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کمکم فعالیت خود را بهعنوان یک بلاگر آغاز کند. |}{
- اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیجهایشان بیشتر به این گروه توجه دارند. |}
- در میان انبوه شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب میشود. {
- فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد. |}
- یعنی مردم به هرکسی که در اینستاگرام پست بیشتر و دنبالکننده زیادتری داشته باشد بلاگر میگویند.
- این روش کمک می کند به تولید محتوای شما و نیز به بلاگ شما تا رتبه سایتتان در سرچ گوگل بهتر شود.
با گسترش شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و بازشدن پای لایفاستایل بلاگرها به اینگونه فضاها؛ اکنون تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری مشغول هستند، بهشدت در حال افزایش است. از مزایای شغل بلاگری میتوان به محبوبیت و شهرت فوقالعاده شخص در اذهان عمومی اشاره کرد. از ایجاد کمپینهای جذاب گرفته تا تجزیهوتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار میدهد. «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایدههای مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد. تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایدههای مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا میکند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری میپردازد.
بهترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی؛ معرفی ۶ نفر از آنها در سال 1403
به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد. نکته قابل ذکر این که در شبکه یوتیوب فقط امکان ساخت محتواهای ویدئویی امکان پذیر است.
فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد. او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد. او این روزها حرفهای ورزش سهگانه انجام میدهد، خاطرات سفرهایش را مینویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد میکند. «بلاگر» به فردی اطلاق میشود که به صورت مستمر در یک پلتفرم آنلاین (معمولاً وبلاگ) محتوا تولید میکند.
او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم میکند. «مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستورانگردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است. او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت میکند و رستورانها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده میشوند.
{- {
- محتوای آنها معمولاً کیفیت بالایی دارد و از ابزارهای حرفه ای برای تولید محتوا استفاده میکنند. |}{
- گرچه شما حس می کنید که از ایده خالی شده اید اما همیشه مغز شما دارای ایده است ولی در لایه های پنهان آن! |}{
- لایفاستایل به معنی سبک زندگی یا در اصطلاح فارسی به معنی روزمرگی است. |}
- از نظر او تعداد مخاطبان در اینستاگرام چندین برابر یوتیوب است؛ اما برای موفق شدن در یوتیوب باید تلاش مداوم و ممارست داشت تا به نتیجه مطلوب رسید.
- معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند.
- بیشتر بلاگر ها به نقطه ای می رسند که تصور می کنند از ایده خالی شده اند و سرچشمه خلاقیتشان خشک شده.
«مهدی داب» با بیش از ۴.۵ میلیون فالوور، کمدینی خلاق است که محتوای طنز و جذاب تولید میکند. او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خندهدار، دنبالکنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسبوکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. وقتی تصمیم میگیرید با شخصیتهای معروف برای تبلیغات همکاری کنید، باید به انتخابهای خود دقت زیادی داشته باشید. در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی میپردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ میکند.
لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات
او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید میشوند. بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. همانطور که می دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ترین و پربازدید ترین شبکه های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می شود.
ماشین بلاگر های معروف ایرانی
|}ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده میشوند. «والو لند» بلاگری در زمینه دکوراسیون و مشاور چیدمان منزل است که با ایدههای خلاقانه خود حدود ۵۲۵ هزار فالوور را جذب کرده است. محتوای این صفحه برای تبلیغ فروشگاههای دکوراسیون کاربردی و مفید است. میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک میگذارد. این مدل ونزوئلایی در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. لیاندرا فشن بلاگر ساکن منهتن فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ با یک وبلاگ آغاز کرد.
در برخی از موارد نیز مطالبی را در رابطه با تجربیات واقعی خود به اشتراک می گذارد. با این حال می توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد. بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند.
«زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعتگردی است. او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد و فرهنگهای مختلف را معرفی میکند. برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده میشوند. «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک میگذارد. برندهای مرتبط با لباس و اکسسوریهای زنانه میتوانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند.
این امکان نیز وجود دارد تا با برندهای مختلف همکاری کنید، هدایای مشترک بدهید یا مسابقاتی را اجرا کنید. با اینکه باید پلتفرمی مناسب برای محتوا و مخاطبین هدف خود انتخاب کنید اما از سایر پلتفرمها غافل نشوید یا حداقل کار کردن با آنها را یاد بگیرید که شاید در آینده بهکارتان آمد. این افراد درباره مد و استایل مینویسند، از لباسهای خود عکس میگیرند و ترندهای جدید را معرفی میکنند. تصمیمگیری درباره زمینه تخصصی به شما کمک میکند تا مخاطبین خود را بشناسید و محتوای خود را با توجه به علایق و اولویت آنها ایجاد کنید.
در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد. چرا که همسرش متهم به جرائمی همچون فعالیتهای تبلیغی علیه نظام، اشاعه فساد و فحشا، جریحهدار کردن عفت عمومی و همچنین انتشار محتوای مبتذل و مستهجن شده بود. او معمولاً اتفاقات روزمرهی زندگیاش را همراه با دلنوشتههای جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر میکند. سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را بهعنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفتهی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند. پس اگر با چشم و گوش بسته، دست به تبلیغ هر محصولی بزنید، کمکم از اعتماد طرفداران به شما کاسته میشود. اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال میشویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
هرچه که در ذهنتان است را روی کاغذ پیاده کنید بدون توجه به نگارش، عنوان یا دستور زبانی آن. مهم نیست چیزی که می نویسید خوب است یا بد، به آن توجهی نکنید فقط هرچه در ذهنتان هست را بیرون بریزید. گرچه شما حس می کنید که از ایده خالی شده اید اما همیشه مغز شما دارای ایده است ولی در لایه های پنهان آن! صبر پیشه کنید تا خودش را به شما نشان دهد.ذهن خود را گردگیری کنید تا ایده های جدید بیرون بریزند!
او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. عرفان علیرضایی یکی از بلاگرهای ب سابقه حوزه طنز است که در اینستاگرام به چهرهای معروف و محبوب تبدیل شده است. ابزارهایی مانند فتوشاپ و نرم افزارهای ویرایش ویدئو مثل ادوبی پریمیر میتوانند به شما در تولید محتوای حرفه ای کمک کنند. همچنین برای انجام ویرایش های مورد نظر میتوانید از یک ادیتور یا گرافیست استفاده کنید.
کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید. او که از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز کرده، بهمعنی واقعی کلمه فودبلاگر است و از طریق بلاگری، آموزش آشپزی و فروشگاه آنلاین نواب کسب درآمد میکند. بلاگر های معروف ایرانی مانند سایر بلاگرهای جهان در حوزههای مختلفی فعالیت میکنند اما بلاگرهای غذا و آشپزی، زیبایی، مد، طنز، فناوری، سبک زندگی، ورزش و گردشگری مخاطبان بیشتری دارند. درآمد بلاگر های ایرانی نیز از جمله موضوعاتی است که اغلب ذهن مخاطبان این افراد را به خود مشغول میکند.
آرین با معرفی کنسولهای بازی مختلف و گیمهایی که تازه به بازار آمدند، مخاطبین جوانان و نوجوانان را نیز سرگرم میکند. او پس از ۵ سال فعالیت و بلاگری مداوم و مفید؛ به یک درآمد قابلقبول رسیده است. رسانههای گوناگون درآمد ماهیانه او را حدود ۵۰ میلیون تومان حدس زدهاند. نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایفاستایل فعالیت میکند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود.
این بلاگرها آثار هنری خود را به اشتراک میگذارند و میتوانند برای مخاطبین الهامبخش باشند. سپهر زمانی تاکنون با شرکتها و کمپانیهای متعددی همکاری داشته؛ که از این لحاظ موفقترین تکنولوژی بلاگرها به شمار میرود. پس از گذشت زمان کوتاهی سینا عزتی با یک تیم مجرب شروع به کار کرد و توانست با برنامههایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر آشنا شود. آیا شما هم به دنبال هیجان و آشنا شدن با دنیای جادویی تکنولوژی هستید؟ حتماً سری به صفحات مجازی تکنولوژی بلاگرها بزنید.
{- یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد.
- صمیمیت و همکاری آنها در انجام کارهای مختلف مثل آشپزی، تفریح و بازی یکی از بهترین ویژگیهای این خانواده محسوب میشود؛ که معمولاً در شبکههای اجتماعی به این نکات کمتر پرداخته میشود. {
- لطفا شما هم نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و بنویسید که چه موضوعات دیگری نیز برای شما جالب و جذاب است تا در گزارشها و مطالب بعدی بلاگ به آنها بپردازیم. |}{
- مهمترین نکته در مسیر بلاگر شدن این است که برای مخاطبین خود به همان اندازهای ارزش قائل باشید که آنها برای شما ارزش قائلاند. |}{
- یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکههای اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. |}
- «یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهامبخش ارائه میدهد.
بلاگر های معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که مهمترین آنها اینستاگرام می باشد. برای این دسته از افراد نیز مانند سلبریتی ها جذب مخاطب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به همین خاطر آنها برنامه های متنوعی را برای این هدف انجام می دهند. اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند. سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیهسازی علاقهای ندارد.
- {
- ویدئوهای طنز سرنا در شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطبترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب میشوند. |}{
- با این حال می توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد. |}
- این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت میکرد اما بعدها وارد رشته بدنسازی شد.
- این پست به شما این مهم را نشان می دهد که مردم بیشتر در اینترنت دنبال چه مطالبی می گردند و کدام پست ارتباط بیشتری با مخاطبین خود دارد. {
- سوگل شاکری جزو محبوبترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام است که در حوزه سبک زندگی فعالیت میکند. |}
- البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ها و سرگرمی های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می گذارد.
البته جالب است بدانید که علاوه بر اینستاگرام؛ سینا عزتی در تلگرام یک چنل برای تسهیل در استفاده محتواها نیز تأسیس کرده، که تعداد ممبرهای آن بسیار زیاد است. اکثر رسانههای فعال در زمینه تکنولوژی و دیجیتال؛ اعتقاد دارند این جایگاه (پرطرفدارترین پیج تکنولوژی) ماحصل تلاش بیوقفه مهدی شجاری در طول این سال هاست. مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالتهای آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند. معمولا آنها در آمد بالایی دارند و گفته می شود که بین 50 تا 100 میلیون تومان می باشد. تقریبا تمام موضوعات مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و اگر می خواهید در مورد مطالب جور باجور اطلاعاتی کسب کنید و مطالبی را مطالعه کنید، می توانید به این وبلاگ سری بزنید.
بهترین بلاگرهای هز شهر