Telehealth برای بیماران کارساز است. اما پزشکان چطور؟


از آنجا که صنعت مراقبت های بهداشتی از سلامت دور استفاده می کند ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که ارائه دهندگان نه تنها با تحول دیجیتال درگیر هستند ، بلکه تجربه مراقبت از آنها را نیز در این روند بهبود می بخشند. این امر تعدادی از ملاحظات و الزامات اصلی را ایجاد می کند: ارائه دهندگان باید 1) مدیریت تغییرات را جدی بگیرند. 2) از طراحی انسان محور استفاده کنید. و 3) بهبود ارتباط و هماهنگی تیم مراقبت.

تا کنون ، تقریباً کلیشه ای شده است که توجه داشته باشیم Covid-19 چگونه تحول دیجیتال در مراقبت های بهداشتی را تسریع کرده است ، از آنجا که از ابتدای شیوع همه گیر ، تعداد آمریکایی ها برای مراقبت های مجازی دو برابر شده اند. اگرچه این آونگ در ماه های اخیر عقب نشینی کرده است – با مراجعه به بیماران سرپایی و بازگشت به سطح قبل از همه گیری و بازگشت برخی از بیمه ها به بهبودی – همه نشانه ها همانند Seema Verma ، مدیر مراکز Medicare and Medicaid Services (CMS) هستند. ، اظهار داشت که “این روحیه از بطری بیرون آمده است” و دیگر هیچ سلامتی وجود ندارد.

تحقیقات به طور مداوم نشان داده است که ترجیحات مصرف کننده در بسیاری از این جنبش ها نقش دارد. در یک نظرسنجی اخیر از مصرف کننده ، 94٪ از افرادی که برای سلامتی از راه دور نمونه برداری می کردند ، به صورت بازدیدهای مجازی همزمان ، برای اولین بار در طول Covid رضایت خود را از سهولت و راحتی ابراز داشتند و ابراز علاقه به انواع دیگر مراقبت های مجازی ، مانند دیجیتال نظارت و آزمایش آزمایشگاه خانگی. با این حال ، در مراقبت های بهداشتی ، این نکته به ما یادآوری می کند که فرزندخواندگی دیجیتال یک خیابان دو طرفه است و نیاز به جلب رضایت و بازخرید تأمین کنندگان و همچنین بیماران دارد.

مدتها قبل از انتقال همه گیري خدمات بهداشتي به صورت آنلاين – بهمراه بيشتر زندگي اجتماعي و اجتماعي ما – بسياري از ارائه دهندگان در حال تجربه چيزي بودند كه دانشمند مغز و اعصاب آدام غزالي آنرا “بحران دانش” خواند ، با زمان نامناسب اكران و ازدحام مربوطه. اطلاعات منجر به استرس خستگی دیجیتال. در نظرسنجی های انجام شده طی چند سال گذشته ، یک سوم یا بیشتر پزشکان به طور منظم علائم فرسودگی شغلی را گزارش می کنند ، در حالی که بیش از نیمی از آنها می گویند این علائم از زمان شروع بحران فعلی بهداشت عمومی افزایش یافته است.

مرکز پنجره

اگرچه راحتی و سهولت ارائه دهندگان خدمات بهداشت از راه دور در مقایسه با بیماری همه گیر افزایش یافته است ، بسیاری همچنان مراقب مراقبت های مجازی و پتانسیل افزایش بار فنی و اداری سنگین خود هستند. بخاطر داشته باشید که آخرین باری که شاهد افزایش شگرف دیجیتالی در مراقبت های بهداشتی بودیم ، انگیزه ملی پزشکان برای اتخاذ سوابق الکترونیکی بهداشت (EHR) بود که با انگیزه های قانون 35 میلیارد دلاری HITECH تقویت می شد. در حالی که در پایان این افزایش بسیار خوب اتفاق افتاد ، اما معلوم شد که این همان EHR که پزشکان را از استبداد کاغذی آزاد می کند دلیل اصلی فرسودگی شغلی پزشکان است.

از آنجا که صنعت بهداشت و درمان به دنبال استفاده از لحظه فعلی برای پیشرفت نوآوری دیجیتالی است ، باید مراقب باشیم تا از تکرار این سناریو جلوگیری کنیم ، اطمینان حاصل کنیم که ارائه دهندگان نه تنها با تحول دیجیتال درگیر هستند ، بلکه تجربه آنها را نیز می بینند. در روند مراقبت افزایش یافته است. این امر تعدادی از ملاحظات و الزامات اساسی را ایجاد می کند.

مدیریت تغییر را جدی بگیرید.

در بررسی اخیر نظرسنجی های پذیرش telehealth مشخص شد که رضایت ارائه دهندگان با میزان سهم آنها در توسعه و انتشار برنامه در م institutionsسساتشان مستقیماً متناسب است. در نقش قبلی خود که منجر به برنامه مدرن سازی EHR در اداره سربازان باسابقه (VA) شد ، از اهمیت شخصی سرمایه گذاری در مدیریت تغییر و درگیر کردن ذینفعان به عنوان طراحان و قهرمانان تغییر فناوری مطلع شدم. در سازمانی مانند VA با حدود 400000 کارمند ، مشارکت زودهنگام و اغلب اوقات و برقراری ارتباط با حداکثر شفافیت بسیار مهم بود. پذیرش telehealth به تعهد مقایسه ای احتیاج دارد و در صورت “جذب” شدن توسط سازمان ها و فرایندهای کاری از طرف ارائه دهندگان ، به جای اینکه “مجبور” توسط مدیریت شود ، احتمال موفقیت آن بیشتر خواهد بود.

ارائه دهندگان همچنین برای غوطه وری دیجیتال نه تنها برای ادغام یکپارچه ابزارها و روش های جدید در عمل خود ، بلکه همچنین برای شناسایی و کاهش خستگی و فرسودگی دیجیتال در این فرآیند ، به پشتیبانی و آموزش مداوم نیاز دارند. اگرچه به عنوان مثال مشاوره ویدیویی دو طرفه ابتدایی ساده و آسان در نگاه اول به نظر می رسد ، اما از جنبه های دیگر مانند یک زبان جدید است که به مهارت های مختلف بالینی و ارتباطی نیاز دارد. همانطور که یک پزشک متخصص اطفال دیجیتال گفت ، “من یاد می گیرم وقتی نوبت به صحبت می رسد گوش دهم ، بثورات را در صفحه تلفن تشخیص دهم ، احساسات را از روی کلمات و لحن و همچنین حالات صورت تشخیص دهم.”

از طراحی انسان محور استفاده کنید.

فناوری EHR که هنوز هم در بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی استاندارد است ، بندرت برای ارائه دهنده خدمات طراحی شده است ، چه رسد به بیمار. هنگامی که ارائه دهندگان از این EHR ها استفاده می کنند ، تمرکز آنها بیشتر روی بیمار مقابل آنها نسبت به صفحه نمایش و زمینه هایی است که باید برای کلیک کردن روی آنها تمرکز کنند. در یک مطالعه با استفاده از داده های چشم مردمک برای ثبت خستگی دیجیتالی ، بیش از یک سوم پزشکان در بخش مراقبت های ویژه در اولین دقیقه استفاده از EHR به تنهایی خسته بودند. در حالی که بیشتر telehealth مبتنی بر سیستم عامل های جدیدتر مبتنی بر ابر است که با استانداردهای مدرن تر و انسان محور تجربه طراحی شده اند ، پتانسیل افزایش خستگی و ازدحام دیجیتال همچنان وجود دارد.

با افزایش جریان داده ها از ویزیت های مجازی ، دستگاه های نظارت از راه دور و پوشیدنی ها ، باید اطمینان حاصل کنیم که ارائه دهندگان برای شناخت مراقبت از بیمار ، بار شناختی چرخش را در میان صفحات و کانال های داده بیشتر ندارند. بسیار مهم است که داده ها در یک پلت فرم متحد جمع شوند ، جایی که ارائه دهندگان و کارکنان یک دیدگاه “یک صفحه” از سفر بیمار دارند. (شرکت من ، Salesforce ، چنین بسترهایی را برای سازمانهای تأمین کننده توسعه و اجرا کرده است.) هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و فناوری صوتی با فیلتر کردن سریع و استخراج مفیدترین و مرتبط ترین داده ها برای درک ، نقش اساسی در کاهش بار اسناد دارند. از سابقه بیمار و ارائه مراقبت مناسب.

ارتباط و هماهنگی تیم مراقبت را بهبود ببخشید.

به ویژه با تغییر در مراقبت های مبتنی بر ارزش ، بهداشت و درمان به طور فزاینده ای مبتنی بر تیم است. بنابراین ، هماهنگی مراقبت های ارائه شده توسط به اشتراک گذاری داده های یکپارچه برای تجربه ارائه دهنده به همان اندازه برای کیفیت و نتایج مهم است. سیستم عامل های مراقبت مجازی معمولاً به طور خاص برای مراقبتهای تیمی طراحی می شوند و با تسهیل توزیع و هماهنگی مراقبت بین پرستاران ، مدیران مراقبت و سایر کارکنان بالینی ، از بار ارائه دهنده خدمات می کاهند.

این سیستم عامل ها همچنین امکان همکاری بیشتر با متخصصان در مناطق مختلف جغرافیایی را نشان می دهد. به عنوان مثال ، بستر پزشکی از راه دور مرکز پزشکی دارتموث-هیچکاک به ارائه دهندگان خدمات خود در بیمارستان های منطقه ای روستایی این امکان را می دهد تا بدون نیاز به انتقال بیماران آسیب دیده ، مشاوره های مجازی با متخصصانی مانند متخصص مغز و اعصاب که فقط در مرکز اصلی پزشکی در دسترس است ، انجام دهند. این نه تنها برای بیماران بهتر است ، بلکه با ایجاد احساس کنترل و ارتباط با تیم گسترده تر ، به کاهش استرس در مراجعه کننده مراجعه کننده کمک می کند.

در حالی که بیشترین رشد اخیر در سلامت از راه دور مربوط به بازدیدهای مجازی است ، اما پتانسیل آن در اتصال داده های طولی در طول سفرهای کاربران است – از دستگاه های نظارت بر پوشیدنی و از راه دور و برنامه های سلف سرویس به EHR به عنوان سابقه مراقبت. از طریق سیستم عامل هایی مانند Livongo و Omada Health ، که مدیریت سلامت دیجیتال را برای بیماری های مزمن ارائه می دهند ، بیماران دیابت و سایر شرایط راحتی – و در دوره Covid ، ایمنی – خانه های خود را به صورت دیجیتالی کنترل و مدیریت می کنند. هنگامی که یک ارائه دهنده نیاز دارد که بیمار خود را ببیند ، به صورت مجازی یا شخصاً ، او قبلاً به اطلاعات طولی از بیومتریک گرفته تا قرائت فشار خون و رژیم غذایی دسترسی پیدا کرده است و به آنها تصویر بسیار غنی تری از آنچه از آخرین بازدید اطلاعاتی رخ داده است ، می دهد. و شخصی سازی مراقبت مداوم.

شتاب اخیر در سلامت از راه دور ، ضربه ای خوشایند برای صنعتی شناخته شده به دلیل مقاومت در برابر تغییر است. اکنون مزایای مصرف کنندگان آشکار است: دسترسی و راحتی بیشتر و کنترل و توانمند سازی بیشتر از طریق سلف سرویس. از طریق تعهد دقیق و طراحی برنامه مشترک – و با آموختن درس هایی از شکست گذشته – سیستم های بهداشتی و شرکای دور بهداشت آنها می توانند با هم همکاری کنند تا اطمینان حاصل کنند که ارائه دهندگان به طور مساوی بهره مند می شوند و در نتیجه ، کیفیت و تجربه آنها را به دست می آورند. در مراقبت ها افزایش می یابد


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>