[ad_1]

این پادکست را بارگیری کنید

Equinix یک شرکت زیرساخت دیجیتال جهانی است. رهبران دیجیتال از سیستم عامل قوی خود برای گردآوری و اتصال زیرساختهای اساسی که موفقیت آنها را به همراه دارد استفاده می کنند.

جولی Devol ، HBR: به HBR Audio Quick Take خوش آمدید. من جولی دیول ، سردبیر پروژه های ویژه و وبینارهای HBR هستم. در این سری از رهبران دیجیتال که توسط Equinix حمایت مالی می شود ، ما از رهبران فناوری در مورد استراتژی های شرکت هایشان برای ایجاد یک مزیت دیجیتالی می پرسیم.

در اولین قسمت ما ، راکش اینامدار ، مدیر ارشد خدمات زیرساخت های اصلی در آون ، به ما پیوسته ایم تا در مورد موتورهای استراتژیک سرمایه گذاری های فن آوری خود گرفته تا اصول کلیدی زیربنای آنها بحث کنیم. راکش ، از اینکه امروز به ما پیوستید بسیار سپاسگزارم.

راکش اینامدار ، آون: ممنون جولی خوشحالم که اینجا هستم

جولی Devol ، HBR: راکش ، برای شروع کار ، در مورد Aon بگویید.

راکش اینامدار ، آون: علاوه بر نشان های Aon که روی پیراهن های منچستر یونایتد در سراسر جهان مشاهده می کنید ، ما بهترین خدمات حرفه ای در زمینه خدمات ریسک ، بازنشستگی و بهداشتی در جهان هستیم که تا حد زیادی توسط داده ها و سیستم تجزیه و تحلیل ما پشتیبانی می شود. ترکیبی از فناوری های داده و خدمات مشاوره ای ما ، اطلاعات معنی داری ایجاد می کند که به مشتریان ما کمک می کند تا نوسانات را کاهش داده و بهره وری را بهبود بخشند. بنابراین ما با مدیریت ریسک سر و کار داریم.

جولی Devol ، HBR: اهداف تجاری که C-suite شما را وادار به تعهدات و سرمایه گذاری های لازم برای تبدیل شدن به یک تجارت دیجیتال پیشرو کرد ، چه بود؟

راکش اینامدار ، آون: از نظر Aon ، کار کاهش ریسک در نهایت به موفقیت آن در پیش بینی آینده بستگی دارد. سرمایه گذاری در فناوری های دیجیتال – مانند تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، محاسبات انعطاف پذیر و هوش مصنوعی – و قابلیت های پیشرفته شبکه ، همگی در اولویت موفقیت Aon قرار دارند.

جولی Devol ، HBR: به عنوان یک رهبر دیجیتال ، Aon چه مزیت های تجاری نسبت به رقبا دارد که ممکن است در تحول دیجیتالی آن چندان دور نباشد؟

راکش اینامدار ، آون: چندین عامل مختلف وجود دارد ، جولی. اولین مورد سرعت بازار است. فناوری ها و سیستم عامل های Aon به ما امکان می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن از ایده به بازار منتقل شوند. مزیت هزینه ها ، پس اندازها و کاهش سرعت کار باعث می شود تجارت ما همچنان رقابتی باشد. نوآوری – ردپای جهانی توانایی هایی که در صورت تقاضا فعال کرده ایم ، به تجارت ما امکان می دهد تا راه حل های جدیدتری را توسعه داده و از رقابت جلوتر بماند. حتی اگر این مفهوم کارساز نباشد ، ترس از هزینه های فرو رفته مانع ما نمی شود. این فرهنگ نوآوری را پیش می برد و ما معتقدیم که به سرعت شکست می خوریم و تلاش بیشتری می کنیم.

جولی Devol ، HBR: ویژگی های اصلی زیرساخت های دیجیتال ساخته شده توسط Aon برای توانمند سازی این رهبری چیست؟

راکش اینامدار ، آون: من می گویم که یکی از مهمترین عناصر سازنده زیرساخت های دیجیتال ، خدمات زیرساختی اساسی بود که شبکه اصلی دفاتر متصل ، مراکز داده و خدمات را تأمین می کند. اینها اصول اصلی طراحی هستند: باید پایدار باشد و درجه بالایی از دسترسی را فراهم کند. توانایی مقیاس پویایی بالا و پایین را در هر زمان که لازم باشد داشته باشید. و نه تنها به مراکز مهم بلکه به بازارهای نوظهور مانند LATAM و جنوب صحرای آفریقا نیز دسترسی جهانی دارند. این نباید هزینه زیادی داشته باشد. کلیشه ای به نظر می رسد ، اما بسیار مهم است. اگر قیمت عاملی نباشد می توان همه چیز را ساخت.

راه حلهایی وجود داشت که نیازهای خاص را برآورده می کرد. به عنوان مثال ، ما می توانیم از AWS ، Azure یا GCP برای تأمین نیازهای رایانه ای پویا استفاده کنیم ، سپس ما ارائه دهندگان خدمات ارتباط از راه دور داشتیم – بزرگترین در جهان که می تواند اتصال ابری را فراهم کند – اما هنوز هم احساس می شود بسیار قطع است. و بالاخره ، تجارت ما علاقه ای به چگونگی ندارد. او علاقه دارد که چه زمانی و با چه قیمتی.

بنابراین به عنوان بخشی از یک برنامه استراتژیک چند ساله به نام Core to Edge ، ما قصد داریم خدمات زیربنایی اصلی خود را تغییر دهیم و با همکاری با شرکایی مانند Equinix برای ساخت مراکز عملکرد شبکه برای Aon ، معماری را توسعه دهیم. ما آنها را NPH ، در سراسر جهان می نامیم ، كه تمام این م componentsلفه های خدمات زیربنایی اساسی را با هم تركیب كرده اند تا یك ساختار محاسباتی و ارتباطی را به روشی بسیار ایمن و مقرون به صرفه برای تجارت ما برای ایجاد سیستم عامل های خود فراهم كنند.

من یک مثال استفاده می کنم وقتی Covid-19 برخورد کرد ، نه اینکه ما تعجب کنیم ، بلکه توانستیم از 50،000 همکار مشغول کار در دفاتر به همه 100٪ از راه دور آخر هفته کار کنیم ، بدون افت توانایی ها یا خدمات. هر کاری که می توانستند در دفتر انجام دهند ، از راه دور هم می توانستند انجام دهند. و همه اینها ممکن بود زیرا ما NPH هایی ساخته بودیم که بیش از ظرفیت کافی و پهنای باند برای مقیاس گذاری داشتند. برای تولیدی بودن نیازی به ارائه راه حل های جدید نبودیم.

طی هفت تا هشت ماه گذشته ، ما مشغول معرفی فرصت های جدید برای همکاران خود بوده ایم ، زیرا بسیاری از شرکت های دیگر تلاش می کنند حتی راهی برای برقراری ارتباط با همکاران خود و بهره وری ماندن پیدا کنند.

بنابراین ما Covid-19 را پیش بینی نکردیم ، اما زیرساخت های خود را ایجاد کردیم تا برای ایجاد اختلال آماده شوند و این باعث شد که تجارت ما بدون تندرست و ادامه خدمات به مشتریان خود به کار خود ادامه دهد. برخی خواهند گفت که ما وارد هنجار جدیدی شده ایم ، اما به شرکت خود نگاه کنید: ما هنجار جدیدی را انتخاب کرده ایم بهتر – راه های بهتر برای همکاری ، راه های بهتر برای خدمت به مشتریان و راهی بهتر برای همه همکاران ما. می توانم بگویم که فناوری Aon بخش بزرگی از فناوری جدید است.

جولی Devol ، HBR: Equinix چگونه به شما کمک می کند تا زیرساخت های دیجیتالی خود را تلفیق کرده و به یکدیگر متصل کنید؟

راکش اینامدار ، آون: ما بسیاری از مراکز عملکرد شبکه خود را در سطح جهان تقریباً در هر جغرافیایی – دالاس ، واشنگتن ، لندن ، آمستردام ، سنگاپور ، سیدنی ، سائو پائولو در LATAM – ایجاد کرده ایم تا از زیرساخت های جهانی و پایگاه مشتری جهانی خود پشتیبانی کنیم. ما عمداً با Equinix همکاری کردیم و مکان های آن را برای ساخت NPH خود انتخاب کردیم. Equinix متصل ترین ردپای قابلیت ها و خدمات – اعم از اتصال ابر عمومی با AWS ، Azure ، GCP – و با پارچه Equinix ، دسترسی آسان ما به بزرگترین نقاط تجمیع ارتباطات از راه دور بی طرف در جهان ، را به ما ارائه داده است. بنابراین انتخاب Equinix کار چندان سختی نبود.

جولی Devol ، HBR: وقتی به آینده زیرساخت های دیجیتال نگاه می کنید ، طی سه تا پنج سال این وضعیت چگونه است؟

راکش اینامدار ، آون: دو فناوری که نسبت به آنها قوی تر هستیم ، AI و ML – و 5G هستند. با نگاه به آینده ، ما معتقدیم که هوش مصنوعی و ML با انجام تجزیه و تحلیل و پیش بینی داده ها ، به بینش جدیدی از تجارت منجر می شود که امروزه امکان پذیر نیست. ما هم اکنون مقدار زیادی داده و دانش قوی در صنعت ریسک داریم. بنابراین اگر در زیرساخت های دیجیتال سرمایه گذاری صحیحی برای استفاده از قدرت هوش مصنوعی و ML انجام دهیم ، در موقعیت خوبی قرار داریم که از این فرصت استفاده کنیم.

به ویژه در زمینه زیرساخت های اصلی ، ما معتقدیم که 5G بزرگترین ناقض اتصال سنتی شبکه و صنعت شبکه OEM خواهد بود. ما پیش بینی می کنیم که دفاتر آینده آون دارای سوئیچ شبکه ، نقاط دسترسی ، تجهیزات مخابراتی یا مدار نباشند. هر نقطه پایانی Aon با قابلیت 5G از قطعه مجازی شبکه 5G جهان برای دسترسی به خدمات Aon در هر کجا که باشد استفاده می کند.

جولی Devol ، HBR: راکش ، مشارکت خود را با Equinix چگونه توصیف می کنید؟

راکش اینامدار ، آون: ما Equinix را به عنوان یک شریک زیربنایی با ارزش در سفر دیجیتال خود می بینیم ، که Aon را قادر می سازد خدمات و فرصت های موجود در بازار اقتصاد دیجیتال را ادغام و بهم متصل کند. این شامل سرویس های خاص خود مانند پارچه Equinix و اینترنت تبادل و همچنین قابلیت های اکوسیستم بی پایان شرکای فناوری – AWS ، Azure ، GCP ، Salesforce ، Workday می باشد که فقط چند مورد را نام ببرید – که در پلتفرم Equinix Fabric موجود است.

این مشارکت شامل Aon است که به عنوان بخشی از هیئت مشاوره مشتری Equinix (CAB) در یک میز است و به ما اجازه داده است در فرصت های آینده که Equinix توسعه می دهد و می توانیم از آنها استفاده کنیم ، از نفوذی برخوردار باشیم. به عنوان مثال ، ما می خواهیم با Salesforce تماس بگیریم. به عنوان بخشی از این CAB ، ما از Equinix درخواست کردیم و آنها برای راه اندازی POC با ما همکاری کردند [Proof of Concept]با ما و Salesforce همکاری می کنیم تا Salesforce را به بستر پارچه Equinix ، که به ما امکان می دهد یکپارچه با خدمات آنها ارتباط برقرار کنیم ، برساند.

جولی Devol ، HBR: برای خاتمه بخشیدن به بحث ما ، برخی از اقداماتی که الان برای آماده سازی برای آینده انجام می دهد چیست؟ آیا سیستم عامل ها یا فناوری هایی که در مقیاس بزرگتری اتخاذ می کنید؟

راکش اینامدار ، آون: Aon با وسواس در ارائه بسترهای نرم افزاری استاندارد IT برای کل شرکت که می توانیم برنامه های تجاری آینده خود را بر روی آن ایجاد کنیم ، متمرکز است. ما متوجه می شویم که ابر عمومی و اکوسیستم بازار به ما امکان استفاده از قابلیت هایی را می دهد که ممکن است زمان یا منابع لازم برای توسعه آنها را نداشته باشیم. برای این منظور ، ما یک رویکرد ابری داریم و انتظار داریم 70 تا 80 درصد از برنامه ها و راه حل های جدید ما در ابر توسعه یابد.

برای فعال کردن این سفر ابری و تأمین نیازهای آینده ، تشخیص می دهیم که باید به بهبود زیرساخت های اصلی و سیستم عامل های شبکه متمرکز خود ادامه دهیم.

جولی Devol ، HBR: راکش ، از اینکه امروز به ما پیوستید بسیار سپاسگزارم.

راکش اینامدار ، آون: ممنون جولی خیلی خوب بود که از سفر دیجیتال Aon برای شما بگویم.

جولی Devol ، HBR: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد مزیت دیجیتال خود ، به سایت equinix.com مراجعه کنید.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir