Audio Quick Take: ارنست کو از Globe Telecom برای سازگاری با عادات جدید مشتری


این پادکست را بارگیری کنید

جولی Devol ، HBR
به Quick Take سریع خوش آمدید. من جولی Devol ، ویراستار پروژه های ویژه در HBR هستم ، و امروز ارنست کو مدیر عامل Globe Telecom به من پیوسته است. رهبری و چشم انداز Cu برای کار در یک دنیای دیجیتال نقش زیادی در موفقیت Globe داشت. انگیزه وی برای ابتکارات تحول دیجیتال ، مانند استفاده از ابر ، به شرکت اجازه داده است تا به سرعت با عادات جدید مصرف کننده سازگار شود ، محصولات و خدمات نوآورانه ایجاد کند که تجربه مشتری را افزایش داده است. Cu باعث شده است که Globe مارک شماره یک تلفن همراه در فیلیپین و ارائه دهنده سبک زندگی دیجیتالی فیلیپینی باشد. ارنست ، از اینکه امروز به ما پیوستید بسیار سپاسگزارم.

ارنست کو ، Globe Telecom
لذت من جولی خیلی خوب است که اینجا هستم.

جولی Devol ، HBR
چرا با گفتن کمی درباره Globe Telecom شروع نمی کنید؟

ارنست کو ، Globe Telecom
Globe Telecom با حدود 80 میلیون مشترک ، اپراتور پیشرو تلفن همراه در فیلیپین امروز است. ما همچنین یک خط ثابت ، یک اتصال باند پهن فیبر نوری داریم ، اما در واقع قدرت ما در خدمات تلفن همراه است ، جایی که ما سبک زندگی فیلیپین را به سبک دیجیتال تبدیل کرده ایم. ما علاوه بر خدمات تلفنی ، کیف پول الکترونیکی برجسته ای به نام GCash را در فیلیپین داریم. اکنون 33 میلیون کاربر در کشور دارد و تقریباً 20 میلیارد پزو یا دلار تولید می کند ، به گفته من ، در معاملات طی یک دوره 12 ماهه و رشد چشمگیری. بنابراین ، همانطور که می توانید بگویید ، در چند سال گذشته ، Globe واقعاً منجر به دیجیتالی شدن سبک زندگی فیلیپینی شده است.

جولی Devol ، HBR
چه چیزی Globe Telecom را در سال 2013 به این شکل بزرگ دیجیتالی کرد؟

ارنست کو ، Globe Telecom
برای ما ، این مربوط به سیستم های داخلی است. در واقع ، همه چیز در مورد کارایی و ارائه سریعتر خدمات به مردم فیلیپین است. ما دیده ایم که سیستم های ما واقعاً از رده خارج شده اند و اگر بخواهیم از یک سبک زندگی دیجیتالی حمایت کنیم ، باید خودمان دیجیتال باشیم. ما مواردی مانند تأخیر در پیاده سازی ناشی از تحویل سرور را تجربه کردیم. ما شاهد ظهور محدودیت های ظرفیت هستیم. اگر ما یک سیستم را در حالت آزمایشی بسازیم و ناگهان ، هرچه کار کند ، از نظر ترافیک منفجر شود ، به طور کلی گرفتار خواهیم شد و باید ظرفیت بیشتری را در مدت زمان بسیار کمی ارائه دهیم. بنابراین این انعطاف پذیری و سرعت است و ما واقعاً دیدیم که دیجیتال و به ویژه cloud راهی عالی برای مقابله با این مشکلات است.

جولی Devol ، HBR
چقدر از طرز فکر نوآوران اکنون بخشی از DNA Globe است و این چه منافعی برای شرکت در مسیر تحول دیجیتال داشته است؟

ارنست کو ، Globe Telecom
من فکر می کنم روش نوآورانه تفکر در شرکت بسیار سوخته است. این بازتابی از شخصیت و علاقه شخصی من به فن آوری های جدیدتر است ، نه به دلیل فن آوری ، بلکه فن آوری هایی که به شرکت کمک می کنند تا سریع تر شود ، پیشرفت کند و همچنین از نظر پشتیبانی از سبک زندگی و بهبود مصرف کنندگان به مصرف کنندگان کمک می کند. از طریق راه حل های دیجیتال زندگی می کند. درست؟ بنابراین ما سعی کردیم از هر قدم در این شرکت پشتیبانی کنیم و واقعاً مردم را امتحان کنیم که نوآوری های مختلف را تجربه کنند. و شکست ، همانطور که می دانید ، در برخی موارد داده می شود ، اما تا زمانی که خطرات کنترل شود ، ما با افرادی که شکست می خورند خوب هستیم.

جولی Devol ، HBR
از کاربران نام بردید. آیا درک بصری از کاربران شما به بیت های طولانی مدت شما کمک می کند؟

ارنست کو ، Globe Telecom
من فکر می کنم این کاملا مهم است. از این گذشته ، ما با Globe نه فقط به عنوان یک شرکت ارتباط از راه دور بلکه به عنوان یک شرکت خدمات مصرفی رفتار می کنیم و پیش بینی نیازهای مشتری ما واقعاً بر هر کاری که انجام می دهیم حاکم است از نظر اینکه چه مشارکت هایی را انجام می دهیم ، چه محصولات جدیدی را راه اندازی می کنیم ، چه خدمات جدیدی را ارائه می دهیم پیشنهاد ، و به طور کلی چگونه ما با مردم تعامل. به عنوان یک مشتری مشتری مدار و مشتری اول ، فکر می کنم داشتن بهترین منافع و نیازهای مشتری در خط مقدم به ما کمک می کند تا به جلو حرکت کنیم.

جولی Devol ، HBR
گلوب چه تحول درونی داشت که به او کمک کرد تا به چنین موفقیتی دست یابد؟

ارنست کو ، Globe Telecom
یکی از تحولات اساسی ، تبدیل شدن به یک شرکت ، ابتدا در ابر است. ما گفتیم اطمینان حاصل خواهیم کرد که دیگر هیچ سیستم یا پروژه جدیدی ایجاد نشده است که نه در فضای ابری مجازی شود و نه پیکربندی شود. این یکی از اولین کارهایی است که ما انجام داده ایم و یکی از اولین سیستم هایی است که در واقع ، فرض کنیم ، آن را تغییر داده ایم ، سیستم ایمیل ما بوده است – اساسی ترین سیستم برای نشان دادن اینکه مردم واقعاً کار می کنند ، به مردم نشان داده شد. از آن لحظه به بعد ، همه سیستم های ما به آرامی تغییر شکل می دهند و ما امروز نیز در این سفر هستیم. ما هنوز برخی از سیستم های اساسی را داریم که روی تجهیزات محلی هستند ، که در نهایت دوست داریم آنها را به ابر منتقل کنیم.

جولی Devol ، HBR
آیا می توانید در مورد برخی از این ابتکارات برای الف) تجارت Globe و ب) برای مشتریان آن صحبت کنید و برخی از نتایج چیست؟

ارنست کو ، Globe Telecom
در Globe ، ما این فلسفه را داریم که قبل از اینکه خودمان امتحان کنیم چیزی به مشتریان خود نمی فروشیم ، درست است؟ یا چیزی مانند این که بگوییم ما می خواهیم اجازه بازی در آن بازار خاص را داشته باشیم. بنابراین ، چند چیز: امنیت برای ما یک چیز بزرگ بود ، امنیت سایبری ، دوباره ، بیشتر در ابر. ما یک برنامه بسیار قوی برای دستیابی به 5٪ برتر دنیا از نظر اقدامات امنیت سایبری ایجاد کرده ایم. ما اکنون این سرویس را برای مشتریان خود قرار داده ایم. مدتی طول کشید تا مردم را متقاعد کنیم که این مهم است. شرکت های فیلیپینی در زمینه تغییر و پذیرش فناوری های جدید تمایل به محافظه کاری بیشتری دارند. بنابراین ، با ظهور دیجیتالی شدن بیشتر و معاملات دیجیتال بیشتر ، مردم از امنیت سایبری آگاهی بیشتری پیدا می کنند.

دومین کاری که ما انجام می دهیم کمک به مشتری است که به همان روشی که در ابر ایجاد شده تبدیل می شود. ما اخیراً چندین شرکت مشاوره برای کمک به ما در کسب تخصص و کمک به مشتریان خود برای انتقال به فضای ابری به دست آورده ایم. بسیاری از مشتریان به ما مراجعه کردند و گفتند ، “ما آنچه را که در سفر تحول ابر خود انجام داده اید دوست داریم. آیا می توانید به ما کمک کنید؟ “و آنچه ما دریافتیم این بود که ظرفیت کافی نداریم ؛ ما تجربه کافی برای انجام آنچه مشتری می خواستیم نداشتیم. بنابراین ما توانایی ها و کارکنان خود را بهبود بخشیدیم تا بتوانیم به مشتریان خود تحویل دهیم.

جولی Devol ، HBR
برنامه های شما برای Globe طی 18 تا 24 ماه آینده چیست؟

ارنست کو ، Globe Telecom
برنامه های ما ادامه توسعه خدمات ما برای مناسب ساختن آنها برای عموم مردم فیلیپین است. طی 20 سال سابقه فعالیت ، شرکت ارتباطات از راه دور سرمایه های بسیاری از نظر مشتری ، داده های مشتری ، مهارت های بازاریابی و توزیع ، توانایی ما در همکاری و سرمایه ما ایجاد کرده است. Telco یک صنعت جریان نقدی بالا است. و البته ، مردم ما ، درست است؟

و از طریق دستگاه جوجه کشی خود ، 917Ventures ، ما قصد داریم از همه این دارایی ها برای ساخت بسیاری دیگر ، امیدوارم تک شاخ استفاده کنیم. تجارت GCash ما ، شرکت ما Mynt ، اخیراً با آخرین دور از بودجه خود ، وضعیت یک شاخ را به دست آورد. و ما امیدواریم که بتوانیم با مشکلات بیشتری کنار بیاییم ، همچنین در آینده این سایتهای نوپا را در سایتهای بزرگتر بسازیم. دوباره ، حل مشکلات زندگی فیلیپینی.

جولی Devol ، HBR
بنابراین چه فناوری هایی از عملیات Globe در طی این همه گیر پشتیبانی می کنند؟

ارنست کو ، Globe Telecom
خوب ، قطعاً انتقال به سرویس های ابری مانند AWS ضروری است. تصور کنید ، با شیوع همه گیر و محاصره های سنگین ما در فیلیپین ، مردم ما هنوز هم می توانند پیشرفت های بزرگی داشته باشند. ما موفق به انجام مهاجرت ها شدیم. بسیاری از آنها ، زیرا ما واقعاً مجبور نبودیم چیزی فیزیکی را تنظیم کنیم. بسیاری از آنها عملا ساخته شده اند. بسیاری از مردم هنوز از خانه کار می کردند. و من فکر می کنم که این واقعاً نقشی اساسی در دستیابی به تداوم در طی این همه گیری داشته است.

جولی Devol ، HBR
این فناوری ها چگونه به کارمندان و مشتریان نیز کمک می کنند؟

ارنست کو ، Globe Telecom
من فکر می کنم که برای کارمندان ما آنها پیشرفت خوبی در کسب مهارت های جدید و زندگی را آسان تر می کنند. منظورم این است که ، صحبت از مهاجرت هایی که قبلاً ذکر کردم ، در روزهای قبل از همه گیری ، مهاجرت منجر به آزاد شدن یک طبقه از مرکز کنفرانس ما خواهد شد ، تقریباً برای دو شب مردم اردوگاه هایی را ایجاد می کنند ، مهاجرت ها را تماشا می کنند ، غذا می آورند – تمام تدارکات.

ما در طی همه گیرى دو مهاجرت بزرگ انجام دادیم و مردم این کار را از خانه انجام دادند. من فکر می کنم اگر بخواهید خود را مجبور به اتخاذ شیوه های جدید کنید ، زندگی بسیار آسان تر است. و مشتریان سود می برند زیرا من فکر می کنم مهاجرت ها یکپارچه تر هستند ، یکپارچه تر هستند و این به معنای خدمات مداوم برای مشتریان است.

جولی Devol ، HBR
5G کجا در این زمینه نقش دارد؟

ارنست کو ، Globe Telecom
من فکر می کنم 5G برای Globe در حال حاضر نقش اساسی در گسترش ظرفیت اتصال داده ما دارد. فیلیپین به دلیل عواملی مانند جغرافیا و توپوگرافی و مشکلات در گرفتن مجوزها از محدودیت کافی نبودن سایت های سلولی رنج می برد. تا حدود چهار یا پنج ماه پیش ، ما به 28 مجوز و حدود چهار تا شش ماه زمان نیاز داشتیم تا تمام مجوزهای لازم را بگیریم تا بتوانیم یک سایت سلولی ایجاد کنیم. بنابراین ، این واقعاً ساخت سایت های تلفن همراه را در این کشور دشوار می کند. بنابراین ساخت یک شبکه 5G در بالای شبکه 4G فعلی ، یک بزرگراه جدید برای دسترسی به مشتریان به ما می دهد. من فکر می کنم سرعت بالاتر و تأخیر کم در نهایت به موارد استفاده بیشتری تبدیل خواهد شد که در نهایت به سود بسیاری از فیلیپینی ها خواهد بود.

جولی Devol ، HBR
به نظر شما برخی از مهارت های جدید برای کمک به Globe در رسیدن به آنجا مورد نیاز است و چه برنامه هایی را شروع کرده اید؟

ارنست کو ، Globe Telecom
یک چیز به نظر من واقعاً مفید خواهد بود استفاده از سبک کار زیرک است. ما با این مبارزه کردیم ، دو سال پیش شروع کردیم. برخی از پروژه ها وجود دارند که روی چابکی بسیار خوب کار می کنند و برخی دیگر این کار را نمی کنند. در حال حاضر ما در حال بازبینی بسیار گسترده ای هستیم و می گوییم “عوامل اصلی موفقیت چیست و چه چیزی باعث موفقیت پروژه ها می شود ، نه در این شرایط جدید؟”

از آنجا که ما بر این باوریم که اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم ، توسعه تحت چابک منجر به بهبودها و خدمات بیشتر از طریق نسخه های مکرر خواهد شد – اما دوباره ، وابستگی زیادی به سایر بخش ها وجود دارد ، درست است؟ این فقط یک واحد نیست. و هنگامی که شما یک مخابرات دارید که در آنجا بیشتر وابستگی شما به بخشهای دیگر بیشتر از بخش شماست ، امیدواریم که حفظ این جنبه خاص به ما کمک کند و پیشرفتی را که در حال پیشرفت هستیم ادامه دهیم.

جولی Devol ، HBR
ارنست ، این عالی بود و می خواهم از شما تشکر کنم که امروز به ما پیوستید.

ارنست کو ، Globe Telecom
باعث افتخار من است. برای این فرصت از شما متشکرم.

جولی Devol ، HBR
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد مزیت دیجیتال خود ، به Enterpr-resources.awscloud.com/asean مراجعه کنید.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>