7 استراتژی برای ایجاد یک تیم پایدارتر


ویروس کرونا ویروس نیاز به تیم های مقاوم را نشان داده است – همچنین تیم هایی که مهارت های لازم را ندارند. پایداری به سطحی از خودآگاهی و همدلی نیاز دارد که ممکن است برای همه اعضای تیم طبیعی نباشد. رهبران باید شرایط تیم های خود را ارزیابی کنند ، نقاط ضعف را شناسایی کنند و سپس استراتژی هایی ارائه دهند که به اعضای تیم کمک کند موانع را برطرف کرده و پایه های اعتماد ، شفافیت و خودآگاهی را ایجاد کنند. این مقاله هفت روش را ارائه می دهد که به ارتقا team تاب آوری تیم کمک می کند.

تیم کوک ، مدیر عامل شرکت اپل ، با اعلام نتایج سه ماهه چهارم که بیش از انتظارات وال استریت بود ، تیم های مقاوم و با عملکرد بالا را به عنوان یک عنصر اصلی تقویت شرکت در میان چالش های همه گیر بی سابقه معرفی کرد.

کوک گفت: “اگرچه ما اختلاف نظر داریم ، اما امسال آشکار بود که در اطراف شرکت ، تیم ها و همکاران بیش از حد معمول به یکدیگر اعتماد و اعتماد می کنند.” “من فکر می کنم غریزه ، این انعطاف پذیری ، بخشی اساسی در جهت گیری امسال ما بوده است.”

فشار برای پایدار نگه داشتن تیم بیش از هر زمان دیگری ضروری است ، زیرا ما با اهداف و نقاط عطف سه ماهه جدید وارد سال جدید می شویم. متأسفانه ، برای هر اپل ، به همان تعداد – اگر نه بیشتر – نمونه ای از سازمان ها وجود دارد ، که پس از همه گیری ، دریافتند که تیم های آنها مهارت های لازم را ندارند. این امر بسیاری از رهبران تجارت را به فکر فرو برد که اکنون برای ایجاد پایداری چه کاری می توانند انجام دهند.

برای شروع ، رهبران باید س difficultال های دشواری را بپرسند تا تعیین کنند آیا تیم های آنها آنچه را لازم است برای واجد شرایط بودن به عنوان واقعی مقاوم ، انجام می دهند.

LHH و Ferrazzi Greenlight از طریق تحقیق و تجربه آموزش تیم های اجرایی پیشرو ، چهار ویژگی مهم تیم های پایدار را شناسایی کرده اند: گشودگی ، تدبیر ، شفقت و فروتنی.

  • صراحت: آیا تیم شما می تواند گفتگو و بازخورد باز و صادقانه ای با یکدیگر داشته باشد؟ تیم های پایدار قادرند واقعیت ها را به یکدیگر بگویند تا در مجموع شناسایی و چالش های پیش روی خود را برطرف کنند.
  • نبوغ: آیا تیم شما وقتی با چالش یا مشکل روبرو می شود می تواند برای ایجاد راه حلهای خلاقانه و موثر دور هم جمع شود؟ تیم های پایدار از شکست ها دور شده و از چالش های جدید استقبال می کنند. آنها صرف نظر از شرایط خارجی ، انرژی خود را به راه حلها اختصاص می دهند و بر روی نتایج متمرکز می مانند.
  • دلسوزی و همدلی: آیا اعضای تیم شما واقعاً به یکدیگر اهمیت می دهند و آیا آنها در موفقیت و شکست مشترک هستند؟ تیم های پایدار متشکل از افرادی هستند که عمیقا و واقعاً از یکدیگر مراقبت می کنند. پایداری اغلب به جای جستجوی شناخت یا موفقیت فردی ، با تعهد عمیق به “تیم سازی” با هم بیان می شود.
  • فروتنی: آیا تیم شما می تواند از سایر اعضای تیم درخواست کمک کند و آنها را بپذیرد؟ تیم های پایدار مایلند وقتی مشکلی حل نشد ، اذعان کنند و یا از شخص دیگری در تیم یا از شخص دیگری در سازمان کمک بخواهند. آنها مبارزات خود را پنهان نمی کنند ، اما مسئولیت گروهی مقابله با چالش ها و یافتن راه حل ها را می پذیرند.

اگر اینها برخی از ویژگیها و ارزشهای اصلی یک تیم پایدار باشد ، این س theال را باز می گذارد که اگر تیم شما از عدم انعطاف پذیری رنج می برد ، چه کاری باید انجام دهید.

پایداری به سطحی از خودآگاهی و همدلی نیاز دارد که ممکن است برای همه اعضای تیم طبیعی نباشد. رهبران باید شرایط تیم های خود را ارزیابی کنند ، نقاط ضعف را شناسایی کنند و سپس استراتژی هایی ارائه دهند که به اعضای تیم کمک کند موانع را برطرف کرده و پایه های اعتماد ، شفافیت و خودآگاهی را ایجاد کنند.

ابتکار GoForwardToWork.com ما ، که با صدها نفر از مدیران آن صحبت کردیم ، مجموعه ای از مداخلات را مشخص کرد که رهبران می توانند برای ساخت تیم های پایدار استفاده کنند ، که ما آنها را روشهای با بازده بالا می نامیم.

اگرچه روشهای زیادی وجود دارد که می تواند انعطاف پذیری تیم شما را ارتقا بخشد ، در اینجا مواردی وجود دارد که ما توصیه می کنیم:

وقفه های صادقانه: ایمنی روانشناختی – اعتقاد به اینکه هر عضو تیم می تواند بدون عواقب صحبت کند – برای ساخت تیم های پایدار بسیار مهم است. وقتی احساس می شود یک فیل در اتاق وجود دارد ، رهبران تیم با عملکرد بالا آنچه را ما “شکستن صریح” می نامیم ایجاد می کنند تا اعضای تیم را تشویق کنند تا افکار و احساسات خود را به اشتراک بگذارند.

در Ferrazzi Greenlight ، ما آنها را لحظه های “Yoda in the Room” نیز می نامیم. هر یک از اعضای تیم می تواند با یکی تماس بگیرد و در صورت لزوم ، به گروه های کوچکتر تقسیم می شویم (در صورت مجازی بودن جلسه از اتاق های استراحت استفاده می کنیم) تا بیشتر بحث و گفتگو صادقانه را تشویق کنیم.

ناظران مستقل: رهبران پایدار برای کمک به اعضای تیم در مورد ارزیابی صریح کار خود ، کارشناسان خارجی را دعوت می کنند تا دیدگاهی عینی در مورد مسائل / پویایی تیم ارائه دهند.

به اشتراک گذاری داستان ها: برای تشویق به مشارکت ، اعتماد و تعهد ، سران تیم انعطاف پذیر اغلب اعضای تیم را تشویق می کنند تا مسیر زندگی خود را از جمله فراز و نشیب ها ترسیم کرده و با سایر اعضای تیم تأکید کنند. تیم آسیب پذیر ، محیطی را ایجاد می کند که در آن از دلسوزی و فروتنی استقبال می شود.

داشتن چالش ها: تیم های پایدار ترس و نگرانی خود را به یکدیگر ابراز می کنند. برای ایجاد اعتماد و صداقت ، رهبران باید این روند را تسهیل کنند و مردم را تشویق کنند که ترس یا چالش های موجود در رابطه را بپذیرند و درباره تیم تصمیم گیری بحث کنند.

به عنوان مثال ، یک مجری ممکن است از هر یک از اعضای تیم بخواهد احساسات خود را در مورد شرایط تیم و مشکلات موجود بیان کنند. مجری باید اعضای تیم را به “مالکیت” سهم خود از مشکلات موجود تشویق کند و متوسل به سرزنش سایر هم تیمی ها نشود.

نشان دهید که اهمیت می دهید: رهبران باید به طور منظم نشان دهند که واقعاً به پیشرفت تیم با پرسیدن س askingالاتی مناسب برای درک موضوعات اساسی نشان می دهند.

اما سوال فقط نیمی از معادله است: رهبران پایدار همچنین باید با دقت به جوابهایی که از اعضای تیم می گیرند گوش دهند. نقص انعطاف پذیری وجود خواهد داشت.

بررسی دما: در ابتدای هر جلسه ، از همه بخواهید که سطح انرژی خود را در یک مقیاس از یک (کم) تا پنج (بالا) بیان کنند. این یک تمرین ساده و سریع است که به سرعت مشخص می کند شخصی وجود دارد که نیاز به توجه داشته باشد یا از حد طبیعی خستگی و ناامیدی خارج باشد.

برای ایجاد انعطاف پذیری متقابل تعهد دهید: ما این را “بالا بردن مفصل” می نامیم. ایجاد انتظارات روشن و واضح درباره وحدت تیم و حمایت از شرکا بسیار ضروری است. هرگونه تردید یا عدم تمایل برای کمک به یک همکار مبارز ، نشانه آن است که ممکن است مداخلات عمیق تری لازم باشد.

در پایان ، انعطاف پذیری تیم مشابه باتری است. باید مرتباً شارژ و شارژ شود. تیم هایی که اقدام می کنند متوجه می شوند که آنها از تجهیزات بهتری برخوردار هستند و از همه مهمتر ، آمادگی لازم را برای مقابله با هر چالشی در طی همه گیری و بعد از آن دارند.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>