کارفرمایان نمی توانند خدمات درمانی را فقط در ایالات متحده برطرف کنند


تصمیم آمازون ، برکشایر هاتاوی و جی پی مورگان چیس برای بستن هاون ، فعالیت آنها برای تغییر مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده ، نشان می دهد که چالش برای کارفرمایان بسیار بزرگ است. آنها باید با خریدار که قدرت بازار در همه جا دارد و تغییرات اساسی در حقوق و خدمات درمانی را با موفقیت انجام داده است همکاری کنند: دولت فدرال و برنامه های Medicare و Medicaid آن.

آمازون ، JPMorgan Chase و Berkshire Hathaway سه سال پیش برای ایجاد اختلال در مراقبت های بهداشتی ایالات متحده ، Haven را ایجاد کردند. سرانجام ، برخی از قدرتمندترین و نوآورترین شرکتهای آمریکایی سرمایه داری تجارت آزاد را در بخش مراقبت های بهداشتی متورم ، ناکارآمد و ضعیف کار خود مستقر می کنند. استخدام جراح Atul Gawande ، یکی از متفکران برجسته آمریکایی برای هدایت این پروژه ، بر هیجان افزوده است. این در واقع تیم رویایی اصلاحات بهداشتی خصوصی بود.

اما او شکست خورد.

تاریخچه هاون باید موضوع تحقیقات عمیق آینده در مدارس بازرگانی و برنامه های سیاست بهداشت باشد. با این حال ، برخی از درس ها باید از قبل واضح باشد.

اول ، همانطور که قبلاً در مقاله ای از جان توشین و مقاله قبلی که من و همکارانم نوشتیم ، ذکر شد ، مشکل اصلی پیش روی خریداران خدمات بهداشتی خصوصی کمبود قدرت در بازار است. اگرچه آنها با هم بیش از نیمی از آمریکایی ها بیمه خریداری می کنند ، اما شرکتهای منفرد – و حتی گروههای کوچکی از شرکتها به اندازه حامیان مالی Haven – در بازارهای محلی مراقبت های بهداشتی اهرم فشار را برای تحمیل ارائه دهندگان خدمات محلی درمانی پایدار ندارند. خدمات. ممکن است موارد استثنایی نادر در شهرهای بزرگ وجود داشته باشد – خانه آمازون در سیاتل می تواند رتبه بندی شود – جایی که یک شرکت خاص به اندازه کافی مشتری مراقبت های بهداشتی را فراهم می کند تا بیمارستان ها و متخصصان مراقبت های بهداشتی نتوانند خواسته های آن را نادیده بگیرند. اما شهرهای سازمانی در انقلاب مراقبت های بهداشتی سهیم نیستند.

دوم ، کارفرمایانی که می خواهند مراقبت های بهداشتی را اصلاح کنند اغلب مجبورند از کارمندان بخواهند نحوه دریافت مراقبت های خود را تغییر دهند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است کارگران و خانواده هایشان را از استفاده از پزشکان منتخب و بیمارستان های با قیمت پایین در جوامع خود محدود کنند و یا کارمندان را ملزم به طی مسافت طولانی برای خدمات تخصصی (مانند تعویض مفصل یا جراحی قلب) در مراکز کارآمدتر کنند. برای تعالی این اصلاحات می تواند کابوسی برای روابط کارمندان ، به ویژه در میان کارگران اتحادیه باشد. برای برخی از کارفرمایان ، پس انداز صرفاً ارزش خراب شدن را ندارد. این بخشی از تجربه هاون باشد ، اما همچنان یک مانع عمده در برابر تلاش کارفرمایان برای اصلاح بازارهای بهداشت و درمان است.

سوم ، به استثنای موارد نادر ، کارفرمایان در مواجهه با پیچیدگی بازارهای مراقبت های بهداشتی غیر شهودی ، بسیار تنظیم شده ، تحت سلطه ارائه دهندگان و تغییرات پیچیده – پرداخت ارزش ، سرمایه و زیر سرمایه بزرگ ، بالا و پایین رفتن خطر ، ترتیبات متفاوت ارائه دهنده مشکل دارند. ، قیمت مرجع ، اشکال دارویی – که اساس بسیاری از اصلاحات در مراقبت های بهداشتی است. هنگامی که داستان هاون تعریف می شود ، می توان دریافت که مدیران آمازون ، برکشایر هاتاوی و JPMorgan Chase صبر و تحمل خود را از دست داده اند در اجرای نوآوری های ارائه شده توسط دفتر مرکزی خود در هاون و نیاز به تغییرات سریع دارند که کارشناسان آنها در نظر نمی گیرند عملی یا مفید. این ممکن است سطح بالای کارکنان در Haven را قبل از بسته شدن توضیح دهد.

این امکان برای خریداران خصوصی مراقبت های بهداشتی وجود دارد که بتوانند اصلاحات مثبت مهمی در ارائه خدمات بهداشتی انجام دهند. یک روش ایجاد کارفرمایان منطقه ای بسیار بزرگ است که ائتلافهایی را خریداری می کنند که در مناطق بزرگ جغرافیایی با هم کار می کنند تا قیمت های بهتر و خدمات با کیفیت و کارآمد را از ارائه دهندگان محلی مذاکره کنند. چنین گروه هایی گاهی در اطراف گروه های ایالتی و شهری کارمندان گروه بندی می شوند. با این وجود ، حتی در زمان پیدایش چنین ائتلاف هایی ، آنها اغلب با مشكلات روبرو می شدند ، زیرا آنها نیاز به اقدام مشترک تعداد زیادی از كارفرمایان مختلف داشتند كه هیچ اشتراكی ندارند و به چالش های روزمره حفظ شغل اصلی خود مشغول هستند.

همه اینها نشان می دهد که درس اصلی عدم موفقیت هاون این است که اگر کارفرمایان بخواهند بخش بهداشت و درمان را برای کارمندان خود بهتر کنند ، لازم است که با یک خریدار که قدرت بازار در همه جا دارد و موفقیت بنیادی را انجام داده است ، همکاری کنند تغییرات در پرداخت و مراقبت های بهداشتی: دولت فدرال و برنامه های Medicare و Medicaid آن. جامعه کارفرمایان می توانند با مطالعه ، اظهار نظر و حمایت سیاسی از تغییرات قابل توجه در نحوه کار این برنامه ها ، به توسعه سیاست های جدید در Medicare و Medicaid کمک کنند. این تغییرات پس از اجرا ، به نفع کارکنانی است که از ارائه دهندگان مشابه بیمه شدگان فدرال استفاده می کنند.

طرحی برای چنین اصلاحاتی در کارگروه اخیر صندوق جامعه اصلاح سیستم پرداخت و تحویل منتشر شده است. بر اساس بهترین شواهد موجود و تجربیات مختلف متخصصان بخش دولتی و خصوصی ، گروه کاری شش ضرورت اصلی برای اصلاح حقوق و دستمزد و مراقبت های بهداشتی و بیش از 80 توصیه خاص برای تغییر را شناسایی کرد. شش ضرورت عبارتند از:

1. آمادگی سیستم زایمان را برای حوادث بهداشتی افزایش دهید. تجربه Covid-19 نشان داده است که سیستم مراقبت های بهداشتی ما برای بلایای بزرگ از جمله بیماری های همه گیر آمادگی لازم را ندارد ، که متاسفانه به خوبی می تواند تکرار شود. ایجاد سیستم های اطلاعاتی لازم ، ساختارهای مدیریتی و افزایش ظرفیت در سیستم های بهداشتی محلی برای رفاه همه ساکنان ، از جمله کارمندان شرکت های محلی حیاتی است.

2. افزایش پاسخگویی در سیستم بهداشت از نظر کیفیت ، انصاف و هزینه های مراقبت های بهداشتی. اندازه گیری و پاداش دادن به عملکرد خوب یا مجازات عملکرد ضعیف در بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی – از جمله بیمه ها ، بیمارستان ها و کلینیک ها – برای بهبود مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده امری حیاتی است.

3. تقویت سیستم ملی مراقبت های بهداشتی اولیه. مراقبت های اولیه برای حفظ سلامتی و مراقبت از بیماری های مزمن بسیار مهم است. سیستم آمریکایی در مراقبت های اولیه کافی بسیار کم است ، که کیفیت را کاهش می دهد و هزینه مراقبت را افزایش می دهد. بخشی از این تصمیم افزایش غرامت ارائه دهندگان مراقبت های اولیه است.

4- از توانمند سازی و تعامل مردم ، خانواده ها و جوامع حمایت کنید. بیماران و خانواده های آنها برای عملکرد به عنوان یک مشتری آگاه ، به اطلاعات بهتری در مورد هزینه و کیفیت مراقبت نیاز دارند و سیستم های بهداشتی باید نیازها و خواسته های مشتریان خود را بهتر برآورده کنند.

5- بارهای اداری را کاهش دهید. سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا مبالغ هنگفتی را صرف امور اداری می کند. کاهش این زباله ها با ساده سازی و استاندارد سازی سیستم های پیچیده شارژ برای بیمه ها آغاز می شود ، که پزشکان ، بیماران و بیمارستان ها را گیج می کند.

6. ارتقا a تعادل بین رویکردهای نظارتی و رقابتی برای ارتقا a یک سیستم بهداشتی بسیار کارآمد. ادغام بین بیمارستان ها و پزشکان و عدم شفافیت قیمت تنها دو مورد از بسیاری از موانع رقابت موثر در بازارهای محلی بهداشت است. به طور متناقض ، ممکن است به مشارکت بیشتر دولت برای فرصت دادن به رقابت برای بهبود کارایی سیستم بهداشت ، نیاز باشد.

توصیه های دقیق به بازیگران و آژانس های خاص در دولت فدرال دستور می دهد که نحوه پرداخت هزینه های مراقبت ، نحوه تنظیم رفتار ضد رقابتی ارائه دهندگان خدمات را که بی جهت قیمت ها را در بازارهای خاص افزایش می دهند ، تغییر دهند ، و نحوه ارائه غرامت به ارائه دهندگان مراقبت های اولیه برای اطمینان از تأمین کافی مراقبت های اولیه. مراقبت های پزشکی ، اینکه چگونه آنها می توانند با نابرابری در ارائه خدمات درمانی مقابله کنند و موارد دیگر.

رویکرد کارفرمایی ما در زمینه بیمه درمانی یک واقعه تاریخی است که علی رغم موفقیت در پوشش کارگران و خانواده های آنها ، محدودیت های اصلی آن را نشان می دهد. شکست هاون پیام واضحی دارد: مهم نیست که چقدر در کار اصلی خود باهوش و مبتکر هستند ، کارفرمایان هنگام اصلاح سیستم بهداشتی درمانی ناکارآمد ما به تنهایی نمی توانند این کار را انجام دهند.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>