چگونه وقتی در خانه گیر هستید ، انگیزه خود را حفظ کنید


پس از ماه ها گیر افتادن به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، محدود شدن قرار گرفتن در معرض دوستان و خانواده و مسئولیت های زیادی که در خانه و محل کار دارید ، تعجب آور نیست که بسیاری از ما با ناامیدی ، عصبانیت و فرسودگی شغلی روبرو هستیم. خیلی ساده: کافی است.

و گرچه فقط تسلیم کردن وسوسه انگیز است ، شما می توانید گرد هم آیید و با این احساسات بجنگید ، نه تنها به خودتان انگیزه دهید تا آن زمان را پشت سر بگذارید – بلکه پیشرفت کنید. شما می توانید این کار را از چند طریق انجام دهید. ابتدا عصبانیت خود را احساس کنید و آن را با روش های سالم آزاد کنید. دوم ، س questionال کنید چه تغییراتی می توانید در وضعیت خود ایجاد کنید – و آنچه را تغییر نمی دهید بپذیرید. سوم ، تدوین استراتژی برای حرکت رو به جلو در این واقعیت ها. سرانجام ، به یاد داشته باشید که از نظر جسمی و روحی مراقب خود باشید.

مردم از سراسر جهان به من مراجعه می کنند زیرا آنها به یک نقطه عطف رسیده اند. برای آنها کافی است: تا زمانی که داخل آن باشید. کار از راه دور کافی است. کافی است تجارت را ببندید. مدارس تعطیل شده کافی است. به شرطی که منزوی باشید. کافی است

پیام مشترکی که آنها در مشاوره های مدیریت زمان ارائه می دهند این است: دیگر فقط نمی توانم این کار را انجام دهم. بعضی از آنها اشک می ریزند.

بیماری همه گیر COVID-19 زندگی ما را از جهات مختلف تغییر داده است. و بعد از ماه ها گیر در داخل ، محدود کردن قرار گرفتن در معرض دوستان و خانواده ، و مسئولیت های زیادی در خانه و محل کار ، تعجب آور نیست که بسیاری از ما با ناامیدی ، عصبانیت و موارد دیگر دست و پنجه نرم می کنیم. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که دیگر احساس نمی کنید با آنچه اتفاق می افتد کنار می آیید و انگیزه حتی تلاش را از دست داده اید ، تنها نیستید. قرار گرفتن در معرض استرس زیاد ، افزایش مسئولیت ها و محرومیت از شبکه های نگهداری ، دستورالعمل فرسودگی و آسیب دیدگی است.

اما شما یک انتخاب دارید. می توانید در مقابل فشار تسلیم شوید و تسلیم شوید ، یا می توانید دور هم جمع شوید و برای شغل ، زندگی و سلامت روان خود بجنگید. اگر گزینه اول را انتخاب کنید ، عدم موفقیت را تضمین می کنید. با این حال ، گزینه دوم به شما این امکان را می دهد تا از طریق آنچه بر آن غلبه می کنید ، نوآوری کنید ، موفق شوید و قویتر شوید.

من توصیه می کنم از هر آنچه که در حال حاضر برای شما اتفاق می افتد استفاده کنید و به عنوان فرصتی برای تبدیل شدن به یک فرد مقاوم تر که تمایل و انگیزه دارد بهترین کارها را هر روز انجام دهد ، استفاده کنید. به جای اینکه تحت فشار همه اینها قرار بگیرید ، با احساس امید و پشتکار به زندگی نزدیک شوید که نه تنها شما را برای ادامه حرکت – بلکه برای پیشرفت نیز ترغیب می کند.

عصبانیت خود را احساس کنید

طبیعی و طبیعی است که نسبت به آنچه اکنون اتفاق می افتد عصبانی شوید. و تأیید و ابراز این خشم از راه های سالم مهم است. خشم سرکوب شده می تواند باعث اضطراب و افسردگی شود ، همچنین منجر به مشکلات قلبی ، سردرد ، اختلالات پوستی و مشکلات گوارشی می شود. عصبانیت که از نظر سالم با آن روبرو نیستیم نیز می تواند منجر به خشونت عاطفی یا جسمی نسبت به افراد نزدیک به ما شود.

برای رفع خشم ، ناامیدی و حتی عصبانیت ، تصدیق کنید و بپذیرید که این احساس را دارید. در روانشناسی ، تناقض پذیرش این است که وقتی آنچه واقعاً احساس می کنید را بپذیرید ، آن احساسات قدرت کمتری بر شما دارند – نه بیشتر. پس این کار را بکن اعتراف کنید که خسته ، ناامید ، عصبانی ، منزجر و غیره هستید. این اولین گام به سوی آزادی است.

سپس راه های سالم برای خشم خود را پیدا کنید. اگر وضعیت بسیار بالایی دارید ، ممکن است به سادگی بخواهید تنها باشید – یا تا آنجا که ممکن است تنها باشید – و سپس آنچه را که احساس می کنید آزاد کنید. به نظر می رسد این یک ضربه سنگین ، مشت زدن به جعبه ، جیغ زدن در بالش یا اتومبیل شما یا انجام کارهای آرامش بخشی تر مانند تنفس آرام عمیق ، کشش یا ژورنالیسم است. عصبانیت یک احساس فوق العاده قوی است و تا زمانی که آن را رها نکنید ، انرژی حاصل از آن شما را هیجان زده خواهد کرد.

س whatال کنید چه چیزی ممکن است

ما تمایل داریم مکان هایی را که می خواهیم و مکان هایی را برای انجام کارها ایجاد کنیم. اما اکنون زمان پرسش از همه چیز است. در زندگی خودم ، کلیساها و سالن های ورزشی را تغییر دادم تا بتوانم در یک محیط شخصی (اما امن) که برای من بهترین است ملاقات کنم. برخی از افرادی که من می شناسم محلات مدرسه را تغییر داده اند یا فرزندان خود را به مدرسه خصوصی فرستاده اند تا بتوانند به جای گزینه های از راه دور ، پنج روز در هفته آموزش شخصی داشته باشند. دیگران خلاف این عمل کرده اند و انتخاب کرده اند کاملاً دور بمانند. و من برخی از افراد را می شناسم که حتی به وضعیت دیگری نقل مکان کرده اند – برخی موقت و برخی دیگر به طور دائم – برای دسترسی به مدارس و سایر امکانات رفاهی.

تو چطور؟ آیا مکان های جدیدی برای انجام کارهایی که دوست دارید انجام دهید پیدا می کنید؟ گاهی اوقات فقط با پرش از خط یک شهر ، شهرستان یا ایالت ، گزینه های بیشتری را در دسترس خود خواهید یافت. با توجه به اینکه بیشتر کارها و تعداد زیادی از مدارس از راه دور هستند ، حتی ممکن است بتوانید بدون ایجاد مزاحمت زیاد در برنامه روزمره خانواده خود ، به مناطق روستایی تری بروید یا به حالت دیگری بروید.

اگر برای سالم ماندن باید از دستورات مرخصی در خانه سرپیچی کنید ، فرزندانتان به مدرسه می روند و به سالن های ورزشی آزاد احتیاج دارید ، ممکن است گزینه هایی خارج از محیط نزدیک شما وجود داشته باشد. به آنها نگاه. اگر این گزینه برای شما مناسب است اجاره کوتاه مدت انجام دهید ، یک کمپ مسافر تهیه کنید یا حتی به دنبال جابجایی دائمی باشید. اگر گزینه ها و منابعی برای فعالیت در این انتخاب ها دارید ، ممکن است بتوانید در شرایطی قرار بگیرید که زندگی روزمره شما کمتر استرس داشته باشد ، بنابراین انرژی و انگیزه بیشتری برای کنار آمدن با کار و سایر موارد مهم خود داشته باشید. زندگی

آنچه را تغییر نمی دهید بپذیرید

ممکن است مناطقی وجود داشته باشد که شما نمی توانید یا نمی خواهید وضعیت را تغییر دهید. فرزندان شما می توانند از رویکرد ترکیبی خود در مدرسه و جامعه شما خوشحال و رشد کنند. ممکن است خانواده شما حتی به صورت موقت پولی برای ریشه کن کردن و جابجایی مجدد نداشته باشند. یا شاید سازمان شما برای مدتی طولانی دور ماندن را انتخاب کرده باشد و اگرچه این شرایط ایده آل نیست ، شما شرکت را دوست دارید و نمی خواهید شغل خود را تغییر دهید.

در این موارد ، باید شرایط خود را همانطور که هست بپذیرید.آنچه را نمی توانید تغییر دهید یا آنچه را انتخاب می کنید ، قبول کنید نه تغییر به شما کمک می کند تا وضعیت شما کمتر استرس زا باشد زیرا شما استقلال خود را تأیید می کنید: “من تصمیم می گیرم در این شغل بمانم ، به شرکت در این سازمان ادامه دهم ، یا زندگی در این شهر را ادامه دهم. با انجام این انتخاب ، من این محدودیت های خاصی را که در حال حاضر وجود دارد می پذیرم و این تحت کنترل من است. “پس از پذیرش ، راههایی برای امکان پذیرتر کردن شرایط برای خود پیدا کنید.

یک استراتژی برای حرکت به جلو ایجاد کنید

هنگامی که همه چیز در اطراف خود را زیر س questionال می برید ، باید یک استراتژی برای پیشرفت در این واقعیت ها تدوین کنید.

اگر در خانه کار می کنید و در فضای کار فعلی احساس ناراحتی نمی کنید ، تغییرات کوچکی مانند افزودن صندلی جدید یا نور بهتر ایجاد کنید که می تواند شرایط را برای شما بهتر کند. یا دفتر خود را برای تغییر تنظیمات به اتاق دیگری منتقل کنید. اگر فرزندانتان از راه دور یاد می گیرند ، ببینید آیا می توانید یک پرستار کودک بگیرید یا به یک زیر سیستم بپیوندید تا شخص دیگری برای نظارت داشته باشد. اگر این امکان وجود ندارد ، طبق برنامه ای کار کنید تا به فرزندانتان کمک کند تا حد امکان قبل از شروع مدرسه تنظیم کنند تا در طول روز وقفه کمتری داشته باشید.

و از طریق راهکارهایی برای افزایش انگیزه خود برای انجام کارها فکر کنید. به نظر می رسد استفاده از سرویس هایی مانند Focusmate به نظر می رسد ، جایی که می توانید برای داشتن یک دوست دوست از راه دور در یک تماس ویدیویی برای یک زمان متمرکز ثبت نام کنید یا می توانید منطقه ای از کار خود را مشخص کنید که دوست دارید در آن یاد بگیرید و رشد کنید. به جای اینکه در همه کارهای خود به دنبال “فقط برای انجام” باشید ، حداقل یک پروژه را انتخاب کنید که در آن آن را از پارک بیرون بیاندازید ، واقعا کار خوبی انجام دهید و سخت کار کنید. انتخاب یک پروژه کششی نیاز به کمی تلاش بیشتر می تواند شما را از یک نگرش “حداقل مناسب” خارج کرده و اشتیاق شما را نسبت به کاری که انجام می دهید احیا کند.

در سلف سرویس سرمایه گذاری کنید

یادتان باشد که از خود مراقبت کنید. هر شب خوردن یک دسته قند یا نوشیدن یک بطری شراب ممکن است احساس رضایت خاطر کند ، اما در طولانی مدت گزینه های ناسالم هستند. در عوض ، با سرمایه گذاری در موارد ساده ای که باعث ایجاد تغییراتی عظیم در وضعیت ذهنی شما می شوند ، از جمله جلوگیری از افسردگی و اضطراب و خواب کافی ، شیمی مغز خود را تغییر مثبت دهید.

این گزینه ها شامل ورزش ، بیرون رفتن ، سرگرمی های خلاقانه ، ارتباط با خانواده و دوستان ، خندیدن ، دعا کردن ، روزنامه نگاری ، شرکت در یک مراسم مذهبی ، خواندن و گوش دادن به موسیقی است. این فعالیت های ساده نه تنها مواد شیمیایی را آزاد می کند که احساس خوبی دارند ، بلکه به ما کمک می کند تا احساس درماندگی نکنیم ، به این معنی که هر کاری می کنم ، نمی توانم وضعیت خود را بهبود ببخشم.

ما در دوره ای هستیم که در سراسر جهان به طور غیرمعمول چالش برانگیز است. اما من مطمئن هستم که شما همه چیزهایی را دارید که نه تنها برای گذراندن ، بلکه برای بیرون آمدن حتی بهتر از قبل به آن نیاز دارید. از این مراحل استفاده کنید و مجدداً استفاده کنید تا انگیزه خود را حفظ کنید و به جلو بروید ، حتی در شرایط دشوار.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>