چگونه هوش مصنوعی به شرکت ها کمک می کند ارتباطات انسانی عمیق تری برقرار کنند


توسط جیسون هلر و ویپول ویاس

هیچ رازی نیست که همه گیری درد و رشد اقتصادی توزیع شده نابرابر ایجاد کرده باشد. با این حال ، یک ثابت در صنایع ، سرعت سریع دریافت دیجیتال و تحول سریع دیجیتال در پاسخ است.

به گفته مک کینزی ، 10 سال رشد دیجیتال در 90 روز اول همه گیری ظاهر می شود ، روندی که مشاور به درستی آن را “تسریع” می نامد. تعدادی از صنایع – خرده فروشی ، خدمات مالی ، ارتباطات از راه دور ، رسانه ها – رشد سه رقمی در دریافت و فروش دیجیتال داشته اند.

با این رشد سریع دیجیتال ، نیاز ناگهانی به ارائه تجارب موثر مشتری ، مدیریت قابلیت های سلف سرویس دیجیتال و کنار آمدن با افزایش خدمات مشتری ایجاد می شود – و این همان چیزی است که بسیاری از شرکت ها در مورد آن بحث می کنند.

تحول دیجیتال را تسریع کنید

شرکت هایی که سهم نامتناسبی از رشد دیجیتال را به دست می آورند و یک مزیت رقابتی پایدار ایجاد می کنند ، علیرغم تشخیص نیاز به تحول دیجیتال و نوسازی تجربه دیجیتال ، سرمایه گذاری هایی را که ممکن است در طی چند سال گذشته انجام داده باشند ، بسیج و اولویت بندی می کنند.

از نظر تاریخی ، بالا رفتن از منحنی بلوغ به شکل دیجیتال یک فرایند خطی است که زمان بر است. اما استفاده از امواج مداوم رشد دیجیتال مستلزم تسریع این بلوغ است. این بدان معنی است که سرمایه گذاری های اساسی باید در افراد ، فرآیندها و فناوری هایی انجام شود که در کنار هم باعث تغییر و تحول تجربه مشتری و مدل های تجاری شوند.

در قلب این تحول یک مدل عملیاتی مشتری محور و رویکرد داده محور وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که هرگونه تعامل مشتری مرتبط است و به ارزش تجاری کمک می کند – ترکیبی از درآمد ، رضایت مشتری و رشد سهام. مشتری.

چگونه هوش مصنوعی می تواند روابط مشتری را تقویت کرده و ارزش فوری ایجاد کند

بیشتر CTO ها یا CIO ها ابتکارات و نقشه راه هایی را برای کل شرکت آغاز کرده اند که بر روی موارد معمول – عملیات ، ریسک ، شخصی سازی ، بازاریابی و فروش تمرکز دارند. مک کینزی پیش بینی می کند که تأثیر هوش مصنوعی در بازاریابی و فروش 1.7 تریلیون دلار به 3 تریلیون دلار در سال برسد که ارزش جدید ایجاد شده در صنایع مختلف است. برنامه های هوش مصنوعی مشتری مدار بر تقسیم بندی هوشمند ، تولید زبان طبیعی و تولید محتوا ، بهترین اقدامات بعدی و تنظیم ، اندازه گیری و بهینه سازی تجارب سفر مشتری متمرکز هستند.

تعدادی از فرصتهای عملی و ممتاز وجود دارد که سودهای نسبتاً سریعی را در مقیاس وسیع ایجاد می کنند – حتی CFO های بسیار متمایل نیز می توانند به راحتی پشت سرمایه گذاری ها بایستند.

هوش مصنوعی نقطه کور می تواند به ذهنی بودن محتوا ، خلاقیت و پیام ها کمک کند.

به عنوان مثال ، JPMorgan Chase ، از پلت فرم زبان مبتنی بر AI Persado برای حذف ذهنیت و سوگیری از ایجاد محتوا برای باز کردن قفل ارزش در یک مقیاس با بهبود جذب مشتری ، ارزش مشتری و خدمات دیجیتال استفاده می کند. با استفاده از تولید زبان طبیعی ، Chase بسته به ابتکار عمل بین 50 تا 250 درصد بالاتر از میزان تعامل و تبدیل را تحریک می کند.

هیچ کس با این فرض که کلمات مهم هستند بحث نمی کند. در حقیقت ، صدها هزار متخصص خلاق استخدام شده اند که برای استفاده از ارزش شغلی در شناخت مدل ، شهود و بهترین روش ها برای تولید محتوایی که بر مشتری و چشم انداز توجه ، تعامل یا خرید محصولات و خدمات تأثیر می گذارد ، استفاده می کنند. . تولید زبان طبیعی نوعی هوش مصنوعی است که با کمک رهبران بازاریابی و تجارب مشتری ، ارزش را باز می کند تا عینیت و اطمینان ریاضی را به اثربخشی کلمات مورد استفاده در هر تعامل با مشتری بیفزایند. برای شرکت های بزرگ که دسترسی مستقیم به مشتریان خود دارند ، این منجر به افزایش ده ها میلیون تا صدها میلیون دلار در سال می شود.

از آنجایی که شرکت های بیشتری شخصی سازی را در اولویت قرار می دهند ، آنها همچنین به دنبال هوش مصنوعی به عنوان بخشی اصلی از راه حل هستند. وودافون دریافته است که ارائه تجربیات کاملاً متناسب با هر مشتری بدون امکان پیوند دادن پیام درست با مشتری مناسب در زمان مناسب غیرممکن است. وودافون برای شناسایی و پیش بینی بخشهای مشتری و در دسترس قرار دادن آنها برای فعال سازی ، با Adobe کار می کند و سپس از یک زبان مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید پیامهای شخصی برای هر بخش استفاده می کند و 40٪ تبدیل مشتری را افزایش می دهد.

ملیله ، خانه مارک های مدرن سبک زندگی لوکس مستقر در نیویورک ، در واکنش به تسریع در پذیرش دیجیتال و تجارت الکترونیکی به سرعت در حال بسیج است. تیم های بازاریابی تاپستری با درک اینکه ممکن است گروه های مختلف مشتری از انگیزه ها و رفتارهای یکسانی برخوردار نباشند ، از زبان تولید شده توسط هوش مصنوعی برای ایجاد مفاهیم خلاقانه و پیام های منحصر به فرد متناسب با بخشهای مشتری و نقاط عطف چرخه عمر مشتری استفاده می کنند. به عنوان مثال ، بینش زبان مبتنی بر هوش مصنوعی به برند کمک کرده است تا درک کند که بخشهای خاصی از مشتریان Kate Spade بیشتر به زبانی که احساسات هیجان و تشویق را منتقل می کند ، متعهد هستند. برای مربیان ، اعتماد ، ایمنی و انحصار؛ و برای خریداران استوارت وایزمن ، ترس از حذف و سپاسگزاری است.

انسان + ماشین ، نه انسان در برابر ماشین

این کتاب به زودی بخشی از کتاب استاندارد مبتنی بر هوش مصنوعی سازمانی برای کمک به تعادل اهداف همزمان ارائه پیام ها ، حفظ صدای برند و مطابقت با دستورالعمل های خلاقانه و قانونی – برای هر پیام ، در هر کانال ، در هر کانال است. مقیاس و برخلاف بسیاری از فن آوری های دیگر ، تولید زبان طبیعی جای انسان را نمی گیرد ، بلکه ابزاری قدرتمند را برای ارتقا تجربه انسانی فراهم می کند. به این معنا ، ما در زمانی هستیم که در یک بستر مناسب ، هوش مصنوعی می تواند احساسات انسان را بهتر از آنچه که می توانیم درک کند و می تواند به ما در ایجاد ارتباطات انسانی عمیق تر از آنچه می توانیم کمک کنیم.

در مراحل اولیه تحول مشتری مداری ، که بخشی از آن توسط هوش مصنوعی تأمین می شود ، شرکت ها با تولید زبان طبیعی که به ایجاد پشتیبانی قابل اعتماد برای سرمایه گذاری های دیگر از طریق تحول گسترده تر کمک می کند ، به دست آوردن سریع سریع دست می یابند. اولین قدم غلبه بر سر و صدا در اطراف هوش مصنوعی و مطالعه موارد استفاده است که در آن حتی بهترین اهداف مستعد سوژه بودن و تعصب انسانی هستند. مقدار نهفته ای که در این ذهنیت قفل شده است می تواند خیره کننده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، راهنمای CMO AI را برای بازاریابی مشتری مداری بارگیری کنید.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>