چگونه می توان با خیال راحت عملیات قابل انتخاب را بعد از Covid Spike دوباره راه اندازی کرد


بیماری همه گیر ویرانی در پرسنل جراحی سیستم بهداشتی ایجاد کرده است. بعضی از پزشکان خسته و استرس دارند و بسیاری دیگر از عمل خارج از عمل هستند. آنها باید با انباشت زیاد رویه هایی که به تعویق افتاده اند مقابله کنند. و آنها باید با همه گیر بودن ، همه عدم اطمینان ، مبارزه کنند. برای ایمن سازی کارکنان جراحی و بیماران در این شرایط دشوار ، سیستم های بهداشتی باید چهار گام بردارند: اطمینان حاصل می کند که کارکنان از رویه ها و پروتکل های موجود پیروی می کنند و در صورت لزوم پروتئین های جدید را اتخاذ می کنند. تلاش خود را برای مقابله با ایمنی روانشناختی و استرس اضافی مضاعف کنید. و شفاف باشد و محیط فعلی را در نظر بگیرد.

در کار ما در سراسر کشور ، شاهد سیستم های بهداشتی در مراحل مختلف بیماری همه گیر Covid-19 هستیم که سعی می کنند از پس جراحی های انتخابی یا غیر خاص جراحی برآیند که در طی موج ابتدایی همه گیری به تعویق افتادند. برای مقابله ایمن با آن و آمادگی برای نیازهای آینده برای انطباق با مراقبت ها و اولویت ها بر اساس بیماری همه گیر در حال انجام ، سیستم ها باید تشخیص دهند که عوامل انسانی زمینه ای که توسط Covid-19 تشدید می شوند می توانند ایمنی بیمار و کارکنان را به خطر بیندازند. و سپس استراتژی هایی برای کاهش آنها تدوین کنید. این موارد شامل موارد زیر است:

  • خستگی. در طی همه گیری ، سیستم های بهداشتی ماه ها بسیاری از ارائه دهندگان را برای معالجه بیماران مبتلا به Covid-19 مجدداً اعزام کردند ، و آنها شاهد میزان شدید مرگ و میر بودند. این ارائه دهندگان می توانند از نظر جسمی و روحی خسته شوند.
  • عدم تمرین معمول. بیشتر جراحان با سرعت طبیعی خود (یا اصلاً) چندین ماه تمرین نمی کنند. در نتیجه ، بسیاری از آنها تعهد عادی روزانه یا هفتگی نسبت به تجهیزات یا تیم خود نداشته اند و برای حفظ مهارت های فنی خود به تمرین نیاز دارند. این مهم برای جراحانی که اقدامات پیچیده ای انجام می دهند مهم است. تیم ها همچنین باید الگوهای ارتباطی موثر را بازیابی کنند.
  • حواس پرتی سیستم های بهداشتی به دلیل Covid-19 رویه ها و سیاست های جدیدی را ایجاد می کنند و کارکنان وقت نکرده اند که به آن عادت کنند و آن را در عمل خود بگنجانند.
  • اضافه بار افزایش ظرفیت اتاق عمل (برخی از سیستم ها به 150 درصد می رسند) به این معنی است که عملیات خارج از اوج و در ساعات غیرمعمول انجام می شود. این ممکن است به این معنی باشد که از کارکنان خواسته می شود در تیم های جراحی جدید یا متعددی شرکت کنند. این شرایط می تواند کارکنان را در برابر خطرات آسیب پذیرتر کند یا اقدامات اساسی را فراموش کند.
  • فشار. برخی از ارائه دهندگان استرس عاطفی ناشی از مراقبت از سیل توسط بیماران مبتلا به Covid-19 را تجربه کرده اند ، که خود بیمار می شوند یا از بیماری یا مرگ خانواده یا دوستانشان رنج می برند.

خوشبختانه ، سیستم های بهداشتی می توانند این تهدیدها را شناسایی کرده و آنها را کاهش دهند تا اطمینان حاصل کنند که تیم های جراحی به صورت یکپارچه با روش های عقب مانده برخورد می کنند. مراحل زیر ، مبتنی بر علم قابلیت اطمینان ، مبنایی برای این امر فراهم می کند:

1. خطرات را قابل مشاهده کنید. یکی از بزرگترین چالشهای ایمنی ، عدم توانایی دیدن خطر احتمالی جسمی قبل از بروز مشکل است. تیم جراحی فردی باید بداند که در حال حاضر چگونه عمل می کند. علاوه بر نظارت مداوم بر روی بیمار در حین عمل ، تیم جراحی باید قبل از عمل از بیماران س addressال کند تا سلامت جسمی و روانی آنها را برطرف کند و مراقبت های قبل و بعد از جراحی را برنامه ریزی کند. آنها نمی توانند بپذیرند که شرایط بیمار در شش ماه پیش اکنون به همین منوال است. بیماران ممکن است تمایلی به نشان دادن تغییر در توانایی خود برای مراقبت از خود یا دریافت کمک های مورد نیاز پس از جراحی نداشته باشند.

مرکز پنجره

انجمن های متخصص ملی می توانند با تلاش مضاعف در تلاش برای جلب سیستم های بهداشتی و پزشكی برای نظارت بر نتایج سطح بالا و خاص تخصص های فردی به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه ، به نمایان ساختن این خطرات اضافی كمك كنند. مقایسه نتایج فعلی آنها با نتایج قبلی آنها و سیستمهای مشابه در منطقه آنها به آنها این امکان را می دهد که تعیین کنند آیا خطرات ایمنی در حال افزایش هستند.

مدیران سیستم بهداشت باید نقش مهمی در شناسایی خطرات و محافظت از نیروی کار و بیماران داشته باشند. آنها باید یک جدول امتیاز تنظیم کنند که اولویت های ایمنی و کیفیت ، از جمله عوارض جانبی و مرگ و میر را پیگیری کند. اطمینان حاصل کنید که روزانه به روز می شود. و هر روز به عنوان یک تیم اجرایی به آن نگاه کنید. مدیران باید بتوانند روند نتایج (مثبت یا منفی) را شناسایی کنند ، از عوامل اصلی آگاه باشند و در صورت خراب شدن نتایج ، مسیر را تغییر دهند یا سیستم را متوقف کنند.

2. به رویه ها و پروتکل های موجود احترام بگذارید و در صورت لزوم پروتکل های جدید را اتخاذ کنید. برای هر عمل باید از چک لیست های ایمنی جراحی و ابزارهای مشابه استفاده شود. ما می دانیم که این ابزارها به کنترل عامل انسانی و بهبود نتایج جراحی کمک می کنند. با افزایش فشار به مرور زمان ، وسوسه بزرگی برای انجام سریع و سطحی بررسی های ایمنی ، اجتناب کامل از آنها یا انجام آنها توسط یک فرد به جای تیم انجام می شود. همه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و سرپرستان باید در برابر وسوسه قطع گوشه ها و جست و خیز از مراحل ایمنی تعیین شده در حالی که با کارهای عقب مانده برخورد می کنند ، مقاومت کنند.

به دلیل Covid-19 ، سیستم های بهداشتی پادمان های جدیدی را برای ایمن نگه داشتن بیماران و کارکنان ایجاد کرده اند. قبل از فعال کردن مجدد سیستم جراحی با ظرفیت کامل یا افزایش یافته ، مدیران و ارائه دهندگان خدمات مراقبتی در تمام سطوح (به عنوان مثال مدیران خط مقدم و روسای بخش ها) باید اطمینان حاصل کنند که این فرایندها و رویه ها به قوت خود باقی است. رهبران و ارائه دهندگان مراقبت های جراحی باید همچنان که اطلاعات بیشتری در مورد این بیماری می گیرند ، این روندهای جدید یا سازگار را بررسی کنند.

3- تلاش خود را برای ایمنی روانشناختی و استرس اضافی مضاعف کنید. سیستم های بهداشتی باید اطمینان حاصل کنند که همه مدیران آموزش دیده اند تا علائم هشداردهنده استرس روانی را به طور دقیق شناسایی کنند و خدمات مشاوره ای را در اختیار همه کارکنان بالینی خود قرار دهند. برخی از سیستم های بهداشتی پیشرفت بیشتری کرده و سیستم های دوستانه همسالان را ایجاد کرده اند تا پشتیبانی بیشتری داشته باشند. برخی دیگر مکانیسم هایی را برای پزشکان ایجاد کرده اند تا نیاز به استراحت یا زمان آماده سازی اضافی را بدون پیامدهای منفی ابراز کنند.

مدیران سیستم بهداشت و درمان باید اطمینان حاصل کنند که کارکنان آنها راهی برای ابراز نگرانی در مورد ارائه دهنده منفرد یا تیمی از ارائه دهندگان دارند ، که منجر به نقص احتمالی ایمنی و در صورت لزوم “توقف خط” می شود. آنها باید روشن کنند که نه تنها می خواهند با انجام این کار احساس امنیت کنند ، بلکه این وظیفه آنهاست و به دلیل هوشیاری شناخته می شوند.

4- شفاف باشید و محیط فعلی را در نظر بگیرید. سیستم های بهداشتی باید برنامه های ایمنی و داده های عملکرد خود را به صورت عمومی به اشتراک بگذارند. به بیماران و خانواده های خود اطلاع دهید که سازمان شما بی خطر است ، وضعیت موجود را تشخیص داده اید و کلیه اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از ایمنی بیماران و اعضای خانواده با Covid-19 و Covid-19 انجام می دهید. از نتیجه ای که انتظار دارند. از عملکرد آنها

این امر مستلزم نظارت مستمر بر شیوع Covid-19 در جامعه محلی است (یعنی میزان مثبت بودن برای افرادی که آزمایش شده اند). سیستم های بهداشتی می توانند از داده هایی استفاده کنند که کشورها در سطح شهرستان یا شهر ، سطح هفتگی موارد فعلی در جوامعی که سیستم بهداشت خدمت می کند و شدت بستری شدن در بیمارستان ها (یعنی تعداد افرادی که در حال حاضر برای Covid بستری هستند) -19 در مقایسه با ظرفیت کل) هم در سیستم خودشان و هم در سیستم های دیگر در منطقه خود. حفظ درختان تصمیم گیری روشن در مورد زمان پایان مجدد کمک رویه ای انتخاباتی و اطلاع رسانی به بیماران و خانواده ها در مورد این امکان برای حفظ اعتماد عمومی بسیار مهم است.

با ادامه سازگاری سیستم های بهداشتی با Covid-19 و کنار آمدن با استرسی که تحمیل می کند ، رهبران آنها ، همراه با نیروی کار ، باید تمرکز خود را بر روی ایمنی و کیفیت تقویت کنند. این امر مستلزم درک قوی از عوامل انسانی است – عواملی که همیشه وجود دارند و عوامل تشدید یا ایجاد شده توسط بیماری همه گیر است. و این مستلزم استفاده از فرایندها و رویه هایی است که در شرایط جدید و به سرعت در حال تغییر ، سیستم ها را قوی تر و ایمن تر می کند. بازگشایی ایمن مستلزم توجه به علم قابلیت اطمینان ، اطمینان از ایمنی جسمی و روانی نیروی کار و نظارت مداوم بر بیماری همه گیر محلی Covid-19 است. فقط در این صورت است که بیماران ، خانواده ها و ارائه دهندگان آنها در بازگشت احساس امنیت می کنند.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>