چرا سفر برای مدرن سازی شرکت شما به یک مقصد نیاز دارد


در زمینه تحول دیجیتال ، تعداد کمی از افراد به شما می گویند که نوسازی چیز بدی است. هنوز هم ، داستانهای زیادی از ابتکارات نوسازی وجود دارد که در نهایت به جایی نمی رسند:

  • تیم فناوری اطلاعات ، که روشهای انعطاف پذیر را در پیش می گیرد ، سپس در دوایر و بدون جهت مشخص دو سرعت می زند.
  • سازمانی که بدون تردید هر بار کاری را به ابر منتقل می کند ، سپس منتظر تحول است.
  • یک مدیر فناوری اطلاعات که هوش مصنوعی (AI) را با هدف اصلی … رهبر شدن در هوش مصنوعی به کار می برد.

این کیفرخواست برای مدرنیزاسیون نیست – در واقع ، این کاملاً برعکس است. نوسازی پیشرفت فناوری ، عملیات و فرایندهای سازمان در خدمت نتایج تجاری ملموس است. دقیقاً به این دلیل که نوسازی چنین راهی م effectiveثر برای تحول دیجیتالی و تجاری است ، اشتباه گرفتن مدرنیزاسیون با خود تحول هر روز آسان تر می شود.

اما جاده هدف نیست. وقتی به این صورت رفتار شود ، مطمئنا ناامید کننده خواهد بود. برای اینکه سفر نوسازی شما به یک تمرین مزخرف تبدیل نشود ، ابتدا کل سازمان شما باید مقصد را تعیین کند. قبل از نصب اسکرام مستر ، مهاجرت یک برنامه کاربردی یا ساخت اولین مدل هوش مصنوعی خود ، دقیقاً بدانید که می خواهید به چه چیزی برسید و چگونه می دانید چه زمانی به آن دست یافتید.

کجا میریم؟
نوسازی امکان تحول دیجیتال را فراهم می کند ، اما “تحول دیجیتال” می تواند همان نوع اشتیاق مبهمی را ایجاد کند که سازمان ها را به سمت هیچ کجا سوق می دهد. ترکیبی تقریباً تهمت آمیز از سو استفاده و سو استفاده ساده باعث شده است که برخی از افراد این اصطلاح را کنار بگذارند. با این وجود ، رهبران فکر از بهترین ارائه دهندگان فناوری جهان ، از جمله خدمات وب آمازون (AWS) ، راهی متفاوت را انتخاب می کنند ، به طور مداوم در حال تحول ، تقویت و تکرار تعریف عملی تر از تحول دیجیتال برای خود و مشتریان خود هستند. .

بنابراین قبل از شروع به نوسازی ، به دقت و کامل در مورد معنای تحول دیجیتال فکر کنید:

چشم انداز برای آینده. با کاری شروع کنید که سازمان شما بدون آن نمی تواند وجود داشته باشد: مشتریان یا اعضایی که به آنها خدمت می کنید. سفر آنها چیست ، اصطکاک در آن کجاست و چگونه تغییر می کند؟ تیم های تجاری و فناوری اطلاعات را برای مقایسه پاسخ ها ، تراز بندی و آزمایش این مناطق اصطکاک جمع کنید.

شاید طولانی تر از زمان تعمیر متوسط ​​به اندازه روحیه تیم خدمات شما به رضایت مشتری و هزینه های نگهداری آسیب برساند. این یک مسئله چند بعدی است که ارزش یک راه حل چند بعدی را دارد. تبدیل فرصت هایی از این قبیل به اهداف تجاری با نتایج مشخص به شما کمک می کند تا در تیم های مختلف خود احساس مالکیت و فوریت ایجاد کنید.

به آینده فکر کردن. با پاسخ دادن به برخی از سالات دشوار ، اشتیاق مبهم را به محکومیت روشن بینانه تبدیل کنید ، اصلی ترین سوال این است: “چه چیزی باعث می شود سازمان شما جسورانه ترین اهدافی را که تعیین کرده اید دنبال نکند؟” با تفکر – از نوعی که می گوید تحول دیجیتالی مربوط به فناوری است ، نه نگرش ، افراد یا حتی تغییر سازمانی.

بیست سال مشاوره و 10 سال تجربه اولیه مهندسی ابر داستان متفاوتی را برای ما تعریف می کند و شما باید آن را به گونه ای ارائه دهید که سهامداران شما را نترساند. در اینجا هدف – و کمی روانشناسی – با مردم ملاقات می کند.

افق هایی برای نوآوری. استراتژیست های برجسته اسلالوم در مورد نوآوری – محور اصلی تحول دیجیتال – از سه طریق به نام افق های نوآوری فکر می کنند. آنها در افق سوم متوجه روند رو به رشدی شده اند: تغییر در ماهیت سازمان و جذب فرصتهایی که در شرکت برای انجام کار کاملاً جدیدی وجود دارد ، مانند کارخانه تولید مشروبات الکلی که ضد عفونی کننده دست است. این سطح چابکی کاملاً مخرب است.

شناخته شده است که اختصاص ارزش تجاری واقعی به اهدافی مانند چابکی دشوار است ، اما وقتی انعطاف پذیری بین بقا و رفاه در هنگام تغییر سریع تمایز قائل شود ، ارزش خرد کردن برخی از اعداد را دارد (و ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم).

چگونه می توان به آنجا رسید؟
حال بیایید در مورد نوسازی صحبت کنیم. از کجا شروع کنیم؟ فقط نوسازی سازمان ، مدرنیزاسیون فرایندها و نوسازی فناوری وجود دارد که فقط چند مورد را نام ببرید. در مدرن سازی فن آوری ها نوسازی داده ها ، نوسازی ابرها ، مدرنیزاسیون برنامه ها و غیره وجود دارد. به عنوان بخشی از به روزرسانی های کاربردی ، اگر فقط بازنگری مجدد صورت نگیرد ، دوباره تبدیل یا بازسازی می شود. تصمیم گیری برای پیگیری و زمان سرمایه گذاری در آنها کافی است که یک بنگاه اقتصادی را بی حرکت کند.

دفاع شما در برابر تجزیه و تحلیل فلج دانستن نتایج کسب و کاری است که می خواهید ببینید. از چشم انداز بزرگ خود استفاده کنید تا به این فکر کنید که چگونه ممکن است لازم باشد مدل های کاری و تجاری خود را تغییر دهید ، سپس مدل های جدید را به همراه متخصصانی که تجربه زیادی در تحول دیجیتال دارند ارزیابی کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید بهترین مدل ها را انتخاب کنید ، ویژگی های کلیدی مورد نیاز برای پذیرش یا بهینه سازی آنها را شناسایی کرده و با وضعیت فعلی سازمان مقایسه کنید. اولویت بندی کنید که کدام فناوری را باید با توجه به ارتباط بینایی و پیچیدگی آن با قابلیت های در حال پیشرفت تیم های خود ، پس بگیرید ، جایگزین کنید ، مهاجرت کنید یا آن را ارتقا دهید. اکنون آماده ارتقا هستید.

نوسازی در عمل
LG CNS یکی از جسورانه ترین چشم اندازهایی را که دیده بودیم داشت. شرکت خدمات فناوری اطلاعات برای گروه ال جی می خواهد به اولین توسعه دهنده مدرن برنامه ابر در کره جنوبی تبدیل شود. چرا؟ تا بتوانیم با چابکی بیشتر به تقاضای روزافزون تحول دیجیتال در 70 شرکت خانوادگی در گروه LG و مشتریان خارجی در بازار آزاد پاسخ دهیم.

با همکاری یکدیگر ، اسلالوم و AWS به ال جی کمک کردند تا در مدل های تجاری و عملیاتی خود تجدید نظر کند ، معماری مبتنی بر ابر بسازد و مهندسان خود را یک باره به تیم های منعطف و حل کننده مشکلات تبدیل کند. جالبترین قسمت: تیم های LG به سیاتل سفر کردند تا در کنار یکدیگر با تیم های اسلالوم و AWS کار کنند.

این تجربه فریبنده به قدری م effectiveثر بود که باعث شد اسلالوم و AWS سفر خود را آغاز کنند. ما ساخت AWS | را شروع کردیم مراکز راه اندازی اسلالوم در سراسر جهان با متخصصان ابر و استراتژیست های تجاری از AWS و Slalom. تیم های Launch Center اختصاص داده شده است تا به مشتریان کمک کند تا سازمان های خود را به سمت آینده ای که تصور می کنند سوق دهند و خدمات آنها به گونه ای طراحی شده است که به صورت حضوری یا بصورت مجازی ارائه شود.

آیا نوسازی است؟ بله ، این یک ارتقا cloud ابری است ، اما همیشه در خدمت چیزهای بزرگتری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد AWS مراکز راه اندازی اسلالوم ، به مراکز slalom.com/aws-slalom-launch-lants مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید از اسلالوم:


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>