پیشرفته ترین جلیقه ایکس بادی

هم درحال حاضر پیشرفته ترین دستگاه این نحوه تمرینی وابسته به شرکت Xbody است که در ۵۵ کشور جهان روزانه بیش از ۴۴۰۰۰ بار با آن تمرین میشود. در ورزش ایکس بادی از جلیقه ایکس بادی در کنار دستگاه به کار گیری میشود. خوشبختانه اینطور وجود ندارد چون حیاتی تحقیقات وسیعی که پزشکان در این راستا داشته اند این روش درمانی را در درمانهای فیزیوتراپی که از امواج الکترونیکی به کارگیری می گردد تأیید کرده اند و نسبتاً هیچگونه عوارضی ندارند. هر چند جریان الکتریکی ایکس بادی تاثیری بر عضله قلب ندارد البته خوب تر است کسانی که در قلب آن ها دستگاه ضربان ساز یا Pacemakers به فعالیت رفته از این طریق به کار گیری نکنند. شیوه دیگر حیاتی به کارگیری از تمرینات هوازی می باشد که منجر به ارتقاء گردش خون و ارتقاء چربی سوزی در بدن شما می شود. مدل دیگر تمرین حساس جلیقه های ایکس بادی هوازی” می باشد که منجر ارتقا چربی سوزی، گردش خون و هضم می گردد. تمرینات مدل دیگر ایکس بادی هوازی می باشند که چربی سوزی، گردش خون و هضم را افزایش می دهند. تداوم وجود چربی در بدن شما به مرور روزگار سبب ساز اندک شدن اقتدار بدنی شده و همین امرشما را کلیدی بیماری هایی رو به رو خواهد ساخت ک از جمله بیماری هایی که شما را تهدید خواهد کرد می اقتدار به دیابت جور دو، سرطان های متعلق به هورمون و روده بزرگ و همینطور بیماری های کیسه صفرا اشاره کرد.  

سرعت عضله سازی

اما به شکل فهرست وار به موردها ذیل اشاره میکنم. از هدف ها هر ورزشکار فن ای می توان ارتقاء توان و عملکرد تن را اشاره کرد. در این طریق اساسی تحریک الکتریکی عضلات، می توان سرعت چربی سوزی و عضله سازی را افزایش داد. در این شیوه حساس فرستادن پالس های الکتریکی مستقیم به عضلات، شتاب عضله سازی تا 5 برابر و سرعت چربی سوزی تا 3 برابر ارتقا پیدا خواهد کرد. روش EMS یک روشی هست که قبل ترها فیزیو تراپ ها برای درمان نصیب های آسیب دیده بدن اعم از عضلات، تاندون ها ی ورزشکاران یا افراد معمولی استعمال می کردند. مربی ایکس بادی داعیه نمیکند که جعبه شوک او حاوی عضله سازی یا این که چربی سوزی عادی باشد. از طرفی آنگاه از هر جلسه تمرینی عضلات بدن تا ۷۲ ساعت در فاز ریکاوری باقی خواهند ماند و ضمن صرف انرژی بسیار در این موقعیت تن ورزشکار در بهترین موقعیت به جهت چربی سوزی قرار میگیرد.

 

صرف نظر از این که دستگاه ایکس بادی اکتیویو یتواند در فهرست ورزش ها جایی داشته باشد یا این که نه، به نظر می برسد که می توان از آن به تیتر تمرینی به جهت ورزشکاران استفاده کرد. کسانی که دچار به درد مفاصل هستند هم می توانند از این طرز برای تقویت ماهیچه ها و تسکین درد استعمال کنند. اماده شدن به جهت GPP (آمادگی جسمانی عمومی) بسیار کارآمدتر میشود، چرا که EMS به عنوان یک جایگزین نو برای ارتقاء شدید فیبر عضلانی و عملکرد ان بصورت انقباض تند ماهیچه ها می باشد که تمامی در حالی انجام می شود که یکپارچگی مفاصل و بافت های فاسیایی (بافت های فیبر مانند که مقاومت در برابر کشش را دارا میباشد) نگهداری شود. انجام ورزش ای ام اس به جهت افزودن فیبر ماهیچه ای فراوان مناسب هست زیرا کل ماهیچه های تبارک در هم اکنون انقباض و انبساط هستند، همچنین در تمام ارتفاع تمرین کل بدن در حال فعالیت هست به همین عامل در 20 دقیقه 700 کالری می سوزانید. همین جریانها بوسیله یک دستگاه الکتریکی به اسم EMS تولید می‌شوند و به طور معمول از شیوه پدهایی که بر بر روی پوست قرار میگیرند، منجر انقباض عضله‌ها میشوند.

متابولیسم

نکته دیدنی این‌که همین ارتقاء متابولیسم و سوخت وساز در مدت زمانه دوچندان کوتاهی شکل می دهد بطوریکه شما فقط مهم روزی بیست دقبقه انجام همین ورزش شگفت انگیز میتوتنبد به عاقبت دلخواه برسید. از اثرات جذاب توجه تمارین ایکس بادی مبتنی بر EMS، تغییر‌و تحول در پارامتر های استخوانی همچون BMD چگالی جرم استخوانی ذکر شده هست به این برهان سفارش می شود اشخاص مبتلا به زخم های سیستم اسکلتی بدون شک برای اخذ مشاوره به مربیان حرفه ای مراجعه نمایند چون نتایج تحقیقات حتی بیان کرده اند که مداومت بر انجام این کار ها حتی می تواند نقش پیشگیرانه هم داشته باشد. مطلقا مهم پزشک معالج خود مشورت نمایید و نیز چنین در باشگاههایی ثبت اسم کنید که مربی کارشناس و با خبر در قاب خویش دارند. قبل از شروع تمارین ورزشی کلیدی ایکس بادی نیاز می باشد که فرد صد رد صد جلیقه اختصاصی ایکس بادی را بپوشد که غالبا از نخ و پنبه ساخته شده است. کمتری شما را به عاقبت دلخواه برساند. شما می توانید بدنتان را خوبتر بشناسید و لذت بردن از عمل بدنی که به چه صورت و چه وقتی عضله ها منقبض می شوند را احساس کنید. پالس هایی که به شکل مستقیم به تن وارد می شود سیستم اسکلتی تن را سرگرم خود می کند و آنان را تحریک می کند.