[ad_1]

شان گلادول / گتی ایماژ

در حالی که سازمان های بهداشتی برای پاسخگویی به بیماری همه گیر Covid-19 و سازگاری عملیات خود برای ادامه انجام سایر جنبه های مأموریت مراقبت خود تلاش می کنند ، آنها همچنین باید شناسایی و آماده سازی مراقبت های آینده را در یک بخش اقتصادی ، نظارتی و اقتصادی آغاز کنند. و ناامنی اجتماعی. بعد از Covid-19 ممکن است منظره چگونه باشد؟ چگونه سیستم های بهداشتی می توانند به تعدادی از چالش های احتمالی رسیدگی کنند؟ فرصت های یک انقلاب مراقبت چیست؟

ارائه دهندگان خدمات مراقبتی باید پیامدهای عملکرد و برنامه سلامت دیجیتال خود را بفهمند – و اینکه چگونه فناوری اطلاعات می تواند با چالش ها و فرصت های “عادی جدید” آنها روبرو شود. برای توسعه این درک ، ما یک میزگرد با مسئولان کلیدی اطلاعات از سیستم های بهداشتی پیشرو در موسسه Scottsdale برگزار کردیم ، یک سازمان غیر انتفاعی که از سیستم های بهداشتی خود برای دستیابی به یکپارچه سازی و تحول بالینی از طریق فناوری اطلاعات پشتیبانی می کند.

شرکت کنندگان توافق کردند که برنامه جدید بهداشت دیجیتال طبیعی باید در سه زمینه اصلی متمرکز باشد: توسعه مراقبت های مجازی ، مقابله با تأثیرات مالی همه گیری و یادگیری از درس های آموخته شده از مدیریت بحران.

مراقبت مجازی

حجم ویزیت های دور بهداشت به طرز چشمگیری افزایش یافت زیرا بیماران به دنبال دریافت مراقبت های سرپایی با خیال راحت بودند. بسیاری از پزشکان مشاهده کرده اند که میزان ویزیت های دور سلامتی آنها با ضریب 50 تا 175 افزایش یافته است. این افزایش در مدت زمان بسیار کوتاهی – غالباً در روزها یا حداکثر در هفته ها رخ داده است. فروشندگان با عجله “پلی” موقت ساخته اند که با ابزارهای دیجیتالی و راه حل های عملیاتی ساخته شده است و به اندازه کافی پایدار نیست تا این سطح از استفاده را به طور دائمی حفظ کند. در عین حال ، بیماران انتظار سلامت از راه دور را دارند و بسیاری از ارائه دهندگان در ارائه مراقبت از طریق فناوری احساس راحتی می کنند.

مرکز پنجره

از آنجا که مراقبت های مجازی اکنون بخشی از شرایط جدید طبیعی است ، سیستم های بهداشتی باید یک پل ثابت و پایدار ایجاد کنند که شامل ساختارها و فرآیندهای سازمانی ، مالی و بالینی باشد. سیستم بهداشت نیاز به تلفیق فناوری telehealth با سوابق الکترونیکی سلامت ، تعریف پروتکل های بالینی برای ویزیت های مناسب telehealth ، دریافت بازپرداخت ویزیت های telehealth و به روزرسانی اقدامات بیمارستان و پزشک برای پشتیبانی از سلامت از راه دور (به عنوان مثال ، اتاق های انتظار مجازی چگونه باید کار کنند). برای ویزیت های telehealth؟).

از آنجایی که سیستم های بهداشتی رویکردی سازگار به telehealth دارند ، باید بدانند که telehealth جز component دو استراتژی سلامت دیجیتال است: ارائه مراقبت صحیح و ایجاد یک تجربه عالی برای بیماران از طریق درب دیجیتال.

ارائه مراقبت در محیط مناسب. با هدایت حرکت به سمت مراقبت مبتنی بر ارزش (پرداخت بر اساس نتایج ، در مقابل حجم خدمات) ، سیستم های بهداشتی باید مراقبت از بیماران را در مناسب ترین شرایط فراهم کنند. به عنوان مثال ، چگونه می توان مراقبت را از بخش اورژانس ، که به درستی به مطب پزشک تعلق دارد ، انجام داد؟ آیا با کاهش مراجعه به مطب پزشک می توانیم مدیریت مراقبت مزمن را از طریق خدمات بهداشتی منزل ارائه دهیم؟

مراقبت های مجازی می تواند به پیشرفت تلاش های مدیریت مراقبت از بیمار در مجموعه ای از تنظیمات کمک کند. نظارت از راه دور می تواند بسیاری از مدیریت بیماری های مزمن را به خانه منتقل کند. Telehealth می تواند دسترسی به مشاوره تخصصی بیمار در خانه سالمندان را بدون نیاز به انتقال بیمار به یک مرکز بهداشتی دانشگاهی فراهم کند.

ایجاد یک تجربه عالی بیمار. بیماری همه گیر وابستگی مصرف کنندگان به فناوری دیجیتال را برای بسیاری از فعالیتهای روزمره آنها افزایش داده است. مردم از خانه کار می کنند ، چسبیده به زوم. مواد غذایی از Instacart تهیه می شود و آمازون لوازم خانگی را تأمین می کند. مصرف کنندگان انتظار دارند که تجربیات سلامت دیجیتال آنها به همان اندازه موثر و آسان برای استفاده باشد.

برای پاسخگویی به این انتظارات ، سیستم های بهداشتی باید تلاش مضاعف خود را در “درب ورودی دیجیتال” انجام دهند ، این امکان را به بیماران می دهد تا با فعل و انفعالات معمول مانند زمانبندی قرار ملاقات ، پرداخت قبض ، یافتن پزشک ، تجدید دارو ، یافتن پاسخ به سوالات بهداشتی و پیمایش در سیستم بهداشتی خود.

بسیاری از سیستم های مراقبت های بهداشتی به طور اسمی این قابلیت ها را از طریق پورتال های بیمار با رابط های کاربری اغلب مات و عملکرد ناپایدار ارائه می دهند. آنها باید بهبود یابند.

سلامت مالی

بین 1 مارس تا 30 ژوئن ، بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی در نتیجه از دست دادن درآمد و افزایش هزینه های مربوط به Covid-19 ، تقریباً 202.6 میلیارد دلار ضرر کردند. بیماران به آرامی در حال بازگشت به بیمارستان ها هستند ، اما انتظار می رود که پذیرش در سال 2020 10.5 درصد نسبت به سال 2019 کاهش یابد.

علاوه بر این ، با کاهش درآمدهای مالیاتی و افزایش ثبت نام در پزشکی ، ایالت ها با هزینه های Medicaid دست و پنجه نرم می کنند. افزایش تعداد پرداخت کنندگان عمومی ثبت شده به درآمد بیمارستان هایی که قبل از همه گیری در حال حاضر با مراقبت های توانبخشی دست و پنجه نرم می کردند ، آسیب می رساند ، که کمتر از هزینه های مراقبت آنها بود. انتظار می رود که فشار فزاینده ای بر نرخ بهره مدیکر بیشتر باشد زیرا دولت فدرال به دلیل پرداخت مشوق های اقتصادی ، بیمه بیکاری و وام های تجاری ، کاهش درآمد و تریلیون ها دلار پرداخت سود بدهی Covid-19 را کنترل می کند.

بسیاری از سیستم های بهداشتی برای پاسخگویی به چالش های درآمد خود ، سرعت حرکت خود را به سمت مراقبت های مبتنی بر ارزش تسریع می کنند و کسانی که برنامه های بهداشتی ارائه می دهند ، بر آنها تأکید می کنند. سیستم های بهداشتی از نوسانات بازپرداخت بر اساس حجم وحشت دارند و سعی می کنند به سمت مدل های بازیابی سرمایه که درآمد قابل پیش بینی بیشتری فراهم می کند حرکت کنند.

برای حمایت از حروف بزرگ ، سیستم های بهداشتی باید سرمایه گذاری خود را در چندین فرصت دیجیتال سلامت افزایش دهند:

  • تحلیلی که به آنها امکان می دهد – توسط بیماری ، پوشش بیمه ای و پزشک – هزینه و کیفیت مراقبت و نحوه مقایسه هزینه ها با بازپرداخت را بررسی کنند.
  • پشتیبانی از مدیران مراقبت که مراقبت از بیمار را به ارائه دهندگان و خدمات مختلف هدایت می کنند
  • ثبت نام بیماران مبتلا به بیماری های مزمن ، مانند دیابت ، برای کمک به سیستم بهداشت ، اطمینان از مدیریت مناسب بیماری در بین مردم
  • نظارت از راه دور بر بیمار و سایر فناوری هایی که به بیماران در مدیریت سلامت خود کمک می کنند

علاوه بر مدیریت درآمد در قانون جدید ، سیستم های بهداشتی تمرکز خود را در کاهش هزینه ها و محدود کردن بودجه افزایش می دهند.

برای کاهش هزینه ها ، سیستم های بهداشتی باید به طور کامل در استفاده از ابزارهای بهداشتی دیجیتال برای ساده سازی عملیات بالینی و اداری تجدید نظر کنند. آنها همچنین باید به بهبود قابلیت استفاده از کارت سلامت الکترونیکی برای کاهش ناامیدی پزشکان و اطمینان از وارد کردن صحیح اطلاعات بپردازند. و آنها برای درک هزینه های مراقبت و بهره وری کارکنان نیاز به بهبود قابلیت های تحلیلی دارند.

در طی همه گیری ، بسیاری از سیستم های بهداشتی در توانایی تجزیه و تحلیل خود نقص هایی یافتند. کیفیت داده ها ناهموار بود ، تجزیه و تحلیل ها خیلی طولانی شد و مدل های پیش بینی به اندازه کافی جامع نبودند. مدیران و پزشکان اغلب برای استفاده از داده ها آموزش ناچیزی دیده اند. همانطور که با هنجار جدید سازگار می شوند ، سیستم های بهداشتی به دنبال رفع این کاستی ها هستند.

در همان زمان ، به عنوان بخشی از کاهش هزینه ها ، عملکرد سلامت دیجیتال تحت فشار است که با منابع کمتری کار می کند. این فشار منجر به تلاش برای:

  • تلفیق موارد مختلفی از یک برنامه کاربردی فناوری در یک (به عنوان مثال ، پنج سیستم اتاق عمل مختلف در پنج بیمارستان سیستم مراقبت های بهداشتی یا پنج مجوز جداگانه برای همان سیستم از همان ارائه دهنده)
  • استفاده از cloud برای میزبانی برنامه ها را در نظر بگیرید
  • شروع تلاش برای بهینه سازی عملکرد برنامه های موجود (به جای جایگزینی آنها) با به روزرسانی به روزرسانی ها ، مهندسی مجدد جریان های کار بالینی و انجام آموزش تازه سازی کاربر
  • به جای استخدام ارتش پرسنل ، از قابلیت های فروشنده برای پشتیبانی از استقرار استفاده کنید

اطمینان از جنبه های مداوم مدیریت بحران

در اوج همه گیری ، سیستم های بهداشتی سرعت تصمیم گیری را برای رفع چالش هایی از قبیل کمبود تجهیزات محافظت شخصی ، استفاده زیاد از تخت های مراقبت ویژه و پروتکل هایی برای درمان ایمن بیماران و حمایت از کارکنان به شدت افزایش دادند.

فوریت بحران همچنین منجر به آزمایشات سریع با روشهای جدید مدیریت فرآیندهای بالینی و جراحی شده است. در این میان ، سیستمهای بهداشتی روشهای جدیدی برای کار از راه دور ، استفاده از chatbots برای پاسخگویی به س questionsالات و نگرانیهای بیماران ، و همکاری بین سازمانها برای هماهنگی مراقبت در یک منطقه ، ایجاد کرده اند.

این پیشرفت در سرعت تصمیم گیری و توانایی آزمایش نباید پس از فروپاشی همه گیر در یک جعبه قرار گیرد. سیستم های بهداشتی باید تلاش کنند تا این دستاوردها را در ظرفیت سازمانی تثبیت کنند. حتی بدون ایجاد بحران برای ایجاد آنها ، سیستم های بهداشتی باید ضمن اطمینان از اندیشیدن و منطقی بودن سیاسی ، در چگونگی شناسایی سریع و م effectivelyثر فناوری های جدید سلامت دیجیتال و نحوه اتخاذ سریع آن تصمیمات تجدیدنظر کنند. پشتیبانی.

سرعت بخشیدن به چشمگیرترین تأثیر همه گیر بر استراتژی دیجیتال سیستم های بهداشتی است. قبل از همه گیری ، اکثر سیستم های بهداشتی ابتکاراتی برای پیگیری سلامت از طریق بهداشت ، استقرار برنامه هایی که از مراقبت مبتنی بر ارزش پشتیبانی می کنند ، افزایش ادغام بین تنظیمات مراقبت ، بهبود تجربه بیمار از طریق “درب ورودی دیجیتال” و کاهش هزینه مراقبت از زایمان مهلت اجرای این طرح ها اکنون به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. آنچه برای دستیابی به آن ممکن است 10 سال طول بکشد اکنون سه سال طول خواهد کشید. این شتاب همه گیر شتاب استراتژی دیجیتال در چندین صنعت دیده می شود.

سازمان مراقبت های بهداشتی دیجیتال پس از پیروزی در جبهه های نبرد خود در خطوط مقدم جبهه در طول موج Covid-19 ، به یک شریک استراتژیک در سیستم مراقبت های بهداشتی C-suite تبدیل خواهد شد. متخصصان بهداشت و درمان مجبور بودند به سرعت و از راه دور از راه دور بهداشت و پزشکی را مقیاس بندی کنند و تجزیه و تحلیل لازم را برای سیستم های مراقبت های بهداشتی ارائه دهند تا تأثیر موج را روی عملیات بالینی کنترل کنند. رهبری همچنان به حمایت آنها نیاز خواهند داشت.

اگرچه این بحران در سلامت عمومی به طرز ناگواری برای زندگی ، معیشت و احساس عادی بودن هزینه های ما تمام شده است ، اما ما هنوز قدرت تعیین وضعیت بعدی را داریم. Covid-19 مدیران بهداشتی و پزشکان را مجبور به حرکت سریع تر ، کار دقیقتر و رویکرد تصمیم گیری متمرکزتر از همیشه کرده است.

راه حل ها و فن آوری های دیجیتال بهداشتی نقش اساسی در کار دشوار بهینه سازی فرآیندها و سیستم ها برای کارایی بیشتر ، دوام اقتصادی و نتایج بهتر خواهند داشت. از طریق این نقض غیرمنتظره وضع موجود ، فرصتی عظیم برای ایجاد هنجار جدید ، که یک پیشرفت قابل توجه نسبت به هنجار قدیمی است ، وجود دارد.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir