وقت آن است که فرضیات قدیمی در مورد بازآموزی و پیشرفت شغلی را به چالش بکشیم


توسط آندره باكمن ، سرپرست دانشگاه Stryer

من اخیراً با زنی آشنا شدم که داستانش به دلیل پتانسیل و چالشهایی که برایم ایجاد شده بود ، در من طنین انداز شد.

بورلی یک مادر تنها است که با دو فرزند خود زیر 10 سال و یک پدر و مادر بزرگسال در شارلوت زندگی می کند. او حداقل خرده فروشی دستمزد می گیرد. بورلی برای برنده شدن در دانشگاه تلاش کرده است و می خواهد در IT فعالیت خود را دنبال کند ، اما نه وقت و نه توانایی بازگشت به مدرسه را دارد.

داستان هایی مانند بورلی متأسفانه بسیار رایج است و در سراسر کشور اتفاق می افتد. طبق مجمع جهانی اقتصاد ، تعداد کمتری از افراد طبقه متوسط ​​و کارگر احتمالاً از نردبان اقتصادی بالا می روند. با وجود تمایل به پیشرفت مهارت ها ، بسیاری از بزرگسالان با موانعی در رشد روبرو هستند که شامل کمبود وقت ، پول و شبکه های حرفه ای برای پیشرفت است.

در همین حال ، شرکت ها تلاش می کنند تا کاندیداهای مناسب را پیدا کنند ، بهره وری بالایی را در بین نیروی کار موجود ایجاد کنند و مهارت ها و رهبری لازم برای دستیابی به اهداف سازمانی طولانی مدت خود را توسعه دهند.

برای ایجاد نیروی کار و تغذیه اقتصاد محلی ، ما باید فرضیات قدیمی راجع به توسعه مهارت ها و توسعه شغلی را به چالش بکشیم. این رویکرد واقعاً یک روستا را می طلبد: کارفرمایان محلی که با معلمان کار می کنند تا مهارتهای لازم را به نیروی کار انتقال دهند. موسساتی که برای این مهارت ها برنامه های آموزشی در پیش می گیرند ؛ و زبان آموزانی که به شبکه های پشتیبانی مورد نیاز خود متصل می شوند.

برای کارگری مانند بورلی ، من هر پیشنهادی را می پذیرم مبنی بر اینکه تنها راه ارتقا her شغل وی ، دریافت مدرک چهار ساله است. در عوض ، او می تواند ابتدا برای یک شغل IT که به او امکان می دهد از طریق اردوگاه اعتبار سنجی اعتبار کسب کند ، اقدام کند. در همان زمان ، کارفرمای او می تواند برای تأمین مراقبت از کودکان با یک سازمان محلی شریک شود تا بتواند در یک اردوگاه کفش شرکت کند. با این نوع خلاقیت ، انعطاف پذیری و همکاری ، بورلی می تواند در مسیر تحرک اقتصادی گام بردارد.

طرح تحرک سه مرحله ای

یک عامل کلیدی در این مدل رویکرد منطقه ای است. مناطق جغرافیایی در ایالات متحده با در نظر گرفتن موقعیت مکانی ، اولویت های جامعه ، جمعیت شناسی و سایر عوامل ، نیازهای اقتصادی و عملیاتی متفاوتی دارند. به عنوان مثال ، پیش بینی می شد که آلاباما قبل از Covid-19 افزایش قابل توجهی در تقاضا برای توسعه دهندگان نرم افزار داشته باشد. به همین ترتیب انتظار می رفت که در آریزونا قبل از کوید ، تقاضا برای پرستار شاغل در طی سه سال آینده به طور قابل توجهی افزایش یابد. اگرچه Covid-19 مطمئناً جهان را آنگونه که ما می شناسیم تغییر داده است ، اما باور غیرقابل منطقی نیست که این نیازها ، به ویژه در مراقبت های بهداشتی ، بیش از هر زمان دیگری باشد و باقی بماند.

با این حساب ، دانشگاه استرایر با پشتیبانی شرکت مادر ، استراتژیک آموزش و پرورش ، برنامه ای را در شارلوت راه اندازی کرده است که رویکرد سه جانبه ای را برای تحرک اقتصادی ارائه می دهد ، اعضای هیئت علمی محلی ، کارفرمایان و جامعه را گرد هم می آورد.

برای راه اندازی این پروژه ، آموزش راهبردی از تقریباً 300 دانشجوی شارلوت و دانش آموختگان دانشگاه های آن ، دانشگاه کاپلا و دانشگاه استرایر نظر سنجی کرد. از نظرسنجی شده ، 46٪ گفتند که در منطقه مورد علاقه خود هیچ اتصال شبکه ای ندارند و تقریباً 36٪ گفتند که برای حرکت در منطقه مورد نظر نیاز به شناسایی یا مجوز دارند.

با انجام سه کار می توانیم این موانع توسعه شغلی و تحرک اقتصادی را برطرف کنیم:

  1. مشارکت هایی ایجاد کنید که مسیرهایی ایجاد کنند. اگر مشاغل IT در شارلوت تقاضای زیادی داشته باشد ، دانشگاه ها می توانند با همکاری شرکت های فن آوری محلی اردوگاه های کدگذاری را برای کمک به آموزش و توسعه استعداد IT مورد نیاز جامعه محلی شارلوت طراحی کنند.
  2. نقاط اتصال را ایجاد کنید. بدیهی است که ایجاد یک شبکه حرفه ای برای پیشرفت شغلی بسیار مهم است. کاری که دانشگاه استرایر متفاوت انجام می دهد ، ایجاد مراکز تحرک اقتصادی محلی برای کمک به ایجاد این روابط کلیدی از طریق نمایشگاه های شغلی و رویدادهای شبکه ای است که افراد مناسب را با مشاغل مناسب در جامعه متصل می کند.
  3. پشتیبانی جامع ارائه دهید. زندگی اغلب مانع از گرفتن مدرک یا گواهینامه می شود. با ابتکارات جدید خود در شارلوت ، مشاوره بدهی و شغلی را به دانشجویان ارائه خواهیم داد و امیدواریم كه مربیگری دانشگاهی و مشاركت های محلی خود را با سازمان هایی كه می توانند به دانشجویان در مراقبت از كودكان ، ناامنی غذایی و مسكن ارزان قیمت كمك كنند ، جفت كنیم. تا بتوانند در مسیر تحرک اقتصادی باقی بمانند.

روابط کارفرما و مربی برای مدت طولانی وجود داشته است ، اما این برنامه ها را می توان با تمرکز و حمایت گسترده ای که سازمان های جامعه محور از دانشجویان بالغ شاغل برای کمک به موفقیت در بازار کار محلی فراهم می کنند ، تقویت کرد.

داستان هایی مانند بورلی الهام بخش خواهند شد زیرا او می تواند اولین گام را برداشته و سپس گام بعدی را در مسیری رو به بالا بردارد. افراد اطراف آن نیز موفق خواهند شد و راه های جدیدی برای تحرک اقتصادی ایجاد می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات ما ، اینجا را کلیک کنید.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>