سپس از نصب هدرز میتوان ریمپ اتومبیل را انجام اعطا کرد و از راندمان و تغییرات بهتری بر بر روی خودرو تیونینگ شده ایجاد کرد. کارکرد مطلوب یک پیشرانه، علاوه بر هوا رسانی مناسب، به خروج پرسرعت گازهای ایجاد شده در نتیجه احتراق از سیلندر هم وابسته است. در موتور های احتراق داخلی ، دود حاصل از احتراق در سیلندر ها بایستی بیرون گردد تا سیکل احتراق مجددا اصلی مکش هوای جدید به درون سیلندر ها تکرار می شود . به این برهان فروش قسطی پژوپارس LX هم مشابه کلیدی خرید کردن قسطی پژوپارس تیوفایو علاقمندان خود را پیدا کرد. پژوپارس TU5 (نسخه موتور) ایجاد جدیدی از خطوط ایران خودرو بود که از اولین روزهای ایجاد تا به امروز سهم قابل توجهی از بازار خرید کردن و فروش اتومبیل را به خود اختصاص داده است. در شکل رغبت به خرید قسطی پژوپارس تیو فایو حیاتی تحویل فوری یک روزه و بازپرداخت اقساط در مقطع ای طولانی مدت می توانید اهمیت کارشناسان ما در سپندخودرو در ارتباط باشید و در کوتاهترین دوران ممکن فرآیند وضعیت فروش اقساطی کشور ایران ماشین برای پژو پارس tu5 را انجام دهید. علاوه بر آن سیستم صوتی همین خودرو می تواند ای یو ایکس (aux)، نشانه گر و سی دی را هم پشتیبانی نماید که در دسته خود یک ترقی محسوب می شود، تغییراتی که در نسخه LX پژوپارس سلکس تیوفایو هم وجود دارد. شکل هدرز به صورت لوله هایی میباشد که در آغاز به صورت سه و یا این که چهار لوله جدا از هم از یک طرف متصل به یک فلنج فلزی شده و از طرف دیگر لوله ها به هم متصل شده و در غایت تشکیل یک لوله کلفت خیس را می‌دهند و در اخیر هم یک فلنج کوچکتر بروی آن لوله نهایی متصل میشود. درصورتیکه در واقیعت بخواهیم دسته پارس را برسی کنیم از نظر استهلاک اول پارس تیوفایو و سپس الیکس و بعد از آن هم xu7 می باشد اگر به جهت سرعت و جوون پسندی بخوایید الیکس کلام نخستین رو میزنه و حساس هیچکدوم از دسته های پارس قابل مقایسه نمی باشد و هنوز نیز که ۸ سال از توقف تولیدش گذشته هیچکدوم از خودرو های ایران خودرو قابل رویارویی اهمیت این اتومبیل را ندارند حتی سورن توربو ولی به جهت ماشین خانواده تیوفایو گزینش بهتری میباشد اندک استهلاک خیس و ناچیز مصرف خیس نسبت به مدل هایی دیگ کیفیت و استقامت موتوری بهتر درصورتیکه باهاش مدارا کنی و دور موتور چهار فراتر نبری تا ۲۰۰ کیلومتر غیر از ردوبدل اسباب و اثاث مصرفی هیچ چیز دیگ ای نداره. پژوپارس، خودروی دوستداشتنی جوانان میهن و خصوصا مدیران مرزوبوم است که اصلی گذشت زمانی نزدیک به بیست سال از او‌لین حضور در خیابان های کشور، همچنان در لیست اتومبیل های محبوب کشور ایران اتومبیل قرار دارد. بااینحال همچنان شاهد حضور پژوپارس تیوفایو در لیست اتومبیل های پرفروش کشور ایران خودرو هستیم. بدین ترتیب در مشاجره طراحی خارجی پژو پارس tu5 چندان صحبتی وجود ندارد چرا که همین نمای تکراری قدمتی 17 ساله داراست و همچنان دارای همان ظواهر همیشگی ساخت می شود. همانطور که در یکسری ردیف بالا به مزایای کارگزاشتن هدرز اشاره شد، در بعضی از مواقع تجهیز ماشین به همین قطعه چندان بدون مشکل هم نیست؛ چرا که برخی از هدرزهای دست سازی که به وسیله مکانیک های سنتی یا بعضا از صاحبین فروشگاه های اگزوز سازی ساخته می شوند نیکی فقط نمیتوانند عملکرد هدرزهای حرفه ای را داشته باشند، بلکه در بعضا از مورد ها گزارشهایی در خصوص ارتقاء صدای پیشرانه و سیستم اگزوز، افزایش مصرف سوخت و حتی ارتقا آلایندههای بیرون شده از ماشین هم منتشر شده و در یک صحبت نتیجه برعکس به جهت ماشین دارد. یک عدد از مهمترین نقص ها در صنعت خودروسازی کشور، عدم وجود نوآوری و خلاقیت در طراحی ورژن جدید ماشین های سابق است، خصوصا که در شاهد تفاوت های واضحی در فضای خارجی و بدنه اتومبیل نیستیم. از طرفی عجله بیشتری در مقایسه مهم موتور TU5 که بر بر روی این اتاق کارگزاری شده (SLX) داراست و از طرف دیگر قیمت قطعات کاهش و سهولت تعمیر و مراقبت و همچنین آشنایی بخش اعظم تعمیرکاران اساسی آن ازمزایای دیگر همین موتور است. طراحی خاص و تراز صیقلی هدرزها که معمولا از جنس فلزاتی، چون فولاد، استیل و آلیاژهای دوچندان گران بها ساخته می شوند به خروج سرعت بالا و پر فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق امداد میرساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ % به اقتدار و گشتاور تولیدی پیشرانه اتومبیل های ساده میافزاید. واجب به ذکر می باشد به جهت مدل بندی هدرزها، شرکت های تولید کننده آن‌ها را به رخ ادغام عددی معرفی می کنند که بسته به صورت ظاهری آن‌ها نامگذاری می شوند. 4. هر موتوری حد فشار بازگستی مجازی داراست و در صورتی که فشار از حد معین تجاوز کند در بلند مدت در شکل نیاز به استعمال از ضمانت نامه، کمپانی سازنده موتور گارانتی را فسخ تیوفایو پلاس قیمت می کند.