نوآوری در جلو با اطلاعات مناسب مشتری شروع می شود


روزگاری یک شرکت یک گوشی هوشمند با صفحه کلید لمسی داخلی ساخت و بازار را به بازار عرضه کرد.

یک روز یک رقیب جدید با یک تلفن هوشمند ظاهر شد که با قرار دادن یک صفحه کلید عددی در صفحه نمایش ، این صفحه کلید لمسی را حذف کرد. شرکت قدیمی صفحه کلید عددی شرکت جدید را تحقیر می کرد: “چه کسی تلفن بدون صفحه کلید لمسی می خواهد؟”

همانطور که مشخص شد ، بسیاری از مشتریان آنها این کار را کردند. طی چند سال کوتاه ، رقیب جدید بر بازار مسلط شد ، در حالی که سهم بازار شرکت قدیمی به 0.0٪ کاهش یافت.

اجازه ندهید که این اتفاق برای شما بیفتد.

اگر هنوز به ابتکارات رشد تجارت قدیمی (B2B) اعتماد می کنید ، زمان تغییر است. اما ممکن است دریابید که نوآوری چالش های غیرمنتظره ای به همراه دارد.

دان آدامز ، متخصص نوآوری B2B و تیم وی در موسسه AIM اخیراً چندین نظرسنجی از 540 متخصص با 10 هزار سال تجربه را کشف کرده اند.

یافته دیگر: اگر رقابت شما ارزش جدیدی برای مشتری به ارمغان می آورد و شما این کار را نمی کنید ، مهم نیست که معامله گران دوستانه باشند.

یک اطلاعات مطالعه: شما می توانید به کیفیت بیش از حد توجه کنید. هنگامی که به سطح مشخصی از کیفیت رسیدید ، ممکن است بازدهی نزولی داشته باشید. کاهش هزینه ها نیز همین است ، اگر با دقت انجام نشود می تواند سرعت و سودآوری آینده را بدتر کند.

و در حالی که گسترش جهانی برای افزایش مالکیت به مهارت و دانش نیاز دارد ، یافتن مناطق توسعه نیافته به طور فزاینده ای دشوار می شود.

درک نیازهای مشتری

با توجه به این چالش ها ، چگونه می توانید رشد ارگانیک ، سودآور و پایدار برای سازمان B2B خود ایجاد کنید؟

آدامز می گوید: “برای تحریک رشد ، شرکت ها باید هدف خود را برای افزایش ثروت سهامداران جایگزین کنند تا درک کنند که چگونه نیازهای مشتری را بهتر از دیگران برآورده می کنند.”

اما اگر سازمان شما از این طریق راه اندازی شده باشد ، دستیابی و اجرای این تفاهم می تواند یک چالش باشد.

بر اساس گزارشی از مرکز تولید و کیفیت آمریکا “چه چیزی باعث رشد آلی B2B می شود؟” بیشتر شرکت ها به طور متوسط ​​10٪ یا کمتر برای درک نیازهای بازار در مرحله مقدماتی تحقیقات توسعه محصول خود هزینه می کنند ، موفقیت پس از انتقال منابع از توسعه راه حل ها برای کمک به آنها در درک و پاسخگویی به نیازهای بازار و موقعیت های رقابتی – با افزایش هزینه های خود در این زمینه از 20٪ به 30٪.

نوآوری در جلو بسیار مهم است. اما آیا سازمان شما از قبل مهارت و تخصص لازم را برای شناسایی مخاطب مناسب و آزمایش نیازهای بازار و پرسیدن سوالات صحیح از آنها برای تحقیق کیفی و کمی دارد؟

بسیاری از سازمان ها این قابلیت ها را در داخل ندارند. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق ، این شرکت ها ممکن است مشاوران شخص ثالث را برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند معرفی کنند که تحت تأثیر فرهنگ سازمانی خود یا فرضیات موجود آنها نیست. استفاده از یک مشاور خارجی می تواند به آنها کمک کند تا با بینشهایی که ندارند ، تصمیمات عینی – تصمیمات درست – بگیرند.

آمار کمی و کیفی

در ابتدای نوآوری ، مهم است که قبل از حرکت به جلو در هر فرآیند توسعه ، داده های کمی و جزئی دقیق و موثری در مورد خواسته های مشتریان خود پیدا کنید.

آدامز می گوید: “شما می توانید” جلوی تار “را روشن کنید زیرا مشتریان B2B از دانش ، علاقه ، عینیت و آینده نگری بالایی برخوردار هستند. “آنها می توانند نیازهای خود را قبل از شروع تولید محصول توضیح دهند. این به شما امکان می دهد ریسک تجاری خود را به شدت کاهش دهید و روی ریسک فنی تمرکز کنید. “

و اطلاعاتی که جمع آوری می کنید باید از بخشهای مشتری باشد که مهمترین آنها هستند. مشتریان شما اغلب نیازهای تخصصی دارند ، بنابراین شما باید ابتدا مشتریانی را که به بهترین وجه نیازهای بازار شما را نشان می دهند شناسایی کنید و مصاحبه های با کیفیت را برای پیدا کردن واگرا – در اصل جلسات طوفان مغزی که شناسایی و تسهیل مشتری را آسان می کند ، شروع کنید. بسیاری از نیازهای متنوع آنها را توضیح دهید.

همیشه دستیابی به بینش صحیح آسان نیست. شما می خواهید پاسخگویان خود را بدون تحقیق زیاد یا معرفی سوگیری های خود راحت کنید تا آنها بتوانند آزادانه صحبت کنند.

همچنین بهتر است در هنگام مصاحبه های تخصصی ، گروهی از مخاطبان مشتری را در اتاق یا در یک کنفرانس وب داشته باشید. آدامز می گوید: “با تمام این ویژگی های مختلف موجود در اتاق ، می توانید به ایده های شخص مقابل خود بیندیشید و بسازید.” این فرآیند اضافه شده اطلاعات بسیار غنی تری را برای کشف کیفیت واقعی فراهم می کند.

همچنین جمع آوری داده هایی که می توانید به آمار قابل استفاده تبدیل کنید بسیار مهم است.

برای انجام این کار ، شما باید مصاحبه های کمی را برای تنظیمات همگرا انجام دهید – یک روش پرسیدن همان سوالات بسته در یک قالب ساختاری برای همه شرکت کنندگان و اختصاص مقادیر عددی به پاسخ ها. به یاد داشته باشید که برای شناسایی مخاطب مناسب و دریافت پاسخ به روش بی طرفانه و ساختاری ، فرایندهای مناسب را تنظیم کنید تا از داده های بی طرفانه و دقیق برخوردار شوید.

جمع آوری داده های کیفی و کمی ممکن است کار زیادی به نظر برسد ، اما به دست آوردن هر دو مجموعه مهم است. مجموعه ها با هم همپوشانی دارند ، بنابراین از محدودیت ها اجتناب می کنید و بینش مهم را از دست می دهید.

وقتی نیازهای مشتری غیرقانونی قبلی را کشف کردید ، می توانید بسیاری از خطاهای ابتکاری را از بین ببرید و خطاهای کمیسیون را کاهش دهید تا از کار روی ویژگی های نامناسب محصول یا محصولات جلوگیری کنید.

کلید رشد

به همین دلیل ، طبق گفته آدامز ، برای درک بازار از قبل برای دستیابی به رشد آلی پایدار و پایدار ، سرمایه گذاری 20 تا 30 درصد از هزینه پروژه خود ضروری است.

قبل از حرکت رو به جلو در فرآیند توسعه ، بر دستیابی به تحقیقات کمی و کیفی مناسب تمرکز کنید. با در اختیار داشتن این بینش های قدرتمند ، می توانید با جلوگیری از نیاز مشتریانی که سو mis تفاهم ندارید ، منابع ارزشمندی را ذخیره کنید. از همه مهمتر ، شما در زمان واقعی به مشتریان خود کمک می کنید که یک مزیت رقابتی برای موفقیت طولانی مدت را فراهم می کند.

و جذب مشاوران شخص ثالث با بینش ، عینیت و تخصص صحیح می تواند سرمایه گذاری لازم برای اطمینان از مخاطب مناسب ، پرسیدن سوالات صحیح از آنها و دریافت پاسخ های صحیح به آنچه واقعاً نیاز دارند باشد. . به این ترتیب شما خواهید فهمید که مشتریان شما واقعاً چه می خواهند – قبل از راه اندازی یک تلفن هوشمند دیگر با صفحه کلید لمسی.

دریابید که چگونه شبکه GLG متشکل از 700000 متخصص می تواند به سازمان شما کمک کند تا از طریق مشاوره ها ، نظرسنجی ها ، کارشناسان مربوط به این موضوع و موارد دیگر اطلاعات جدیدی را در https://glginsights.com/ کسب کند.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>