نسل بعدی مشاغل خانوادگی APAC نیاز به تخصص خارجی دارند


تجارت خانوادگی تنها چشم انداز است: مجموعه ای از ارزشهای اصلی نشکن که برای چندین نسل ادامه داشته و باید برای نسلهای بعدی نیز ادامه داشته باشد.

این ارزشهای اصلی روابط اعتماد مشاغل خانوادگی را با مشتریان ، کارمندان ، تأمین کنندگان و جوامع بیش از سطحی ایجاد می کند که اکثر مشاغل دیگر می توانند بدست آورند.

همه گیری جهانی این پیوندها را آزمایش کرده است. این مورد توجه او قرار گرفت در حالی که بسیاری از خانواده های نسل اول آسیا و اقیانوسیه (APAC) به نقطه عطفی رسیده اند ، بنیانگذاران و جانشینان نسل بعدی با شروع مراحل کار ، تحول دیجیتال ، شیوه های مدیریت و سایر مسائل را فراتر از تجربه خود وزن می کنند. برای برنامه ریزی جانشینی

نسل بعدی مشاغل خانوادگی APAC برای برنامه ریزی برای آینده ضمن مدیریت و ایجاد اعتماد جسمی ، عاطفی ، دیجیتالی و مالی ذینفعان خود ، به طور فزاینده ای به تجربه حرفه ای روی می آورند که از زندگی یا دامنه آنها فراتر رفته و از منافع اعضای آنها بیشتر است. خانواده همراه با ارزیابی عینی نیازهای شرکا و مشتریان شرکت.

راه پیش رو
با ادامه بیماری همه گیر ، روند مداوم حفظ و ساختن یک طرح میراث و میراث قابل اعتماد به یک اولویت اصلی تبدیل شده است ، که برای تقویت روابط شرکت با اعتماد عاطفی و مالی ضروری است.

با این حال تنها نیمی از خانواده های APAC به دلایل مختلف برنامه های ارثی واضحی را تنظیم کرده اند. شاید به عنوان مثال ، بنیانگذار یک شرکت بخواهد به طور نامحدود به اداره یک شرکت ادامه دهد ، یا نسل جدید احساس کند تمایلی به قبول مسئولیت های رهبری ندارد. بنابراین یک مشاغل خانوادگی به رهنمودهای عینی نیاز دارد که پویایی و علایق خانواده را در تهیه نقشه برای چندین سناریو جانشینی در نظر بگیرد.

برای مشاغل خانوادگی ، تعریف آینده باید فراتر از ترکیب ساده نام ها با نقش ها و مسئولیت ها باشد. برنامه ریزی باید اطمینان حاصل کند که اعضای خانواده در تمام نسل ها ، و همچنین مشاوران و مدیران برجسته ، نسبت به نقش خود در ساختن آینده شرکت و توانایی آنها برای تأثیرگذاری در چشم انداز استراتژیک در حال اطمینان ، احساس اطمینان می کنند. به طور خلاصه ، این فرایند باید اهداف خانوادگی و تجاری را متحد کند.

ارسال سیگنالهای روشن

بسیاری از مشاغل خانوادگی APAC در داخل و خارج از سازمان های خود دچار اختلال عمده در همه گیر شدن هستند. اگرچه دلسردکننده است ، اما این لحظه فرصت نادر را برای ایجاد اعتماد در بین کارمندان ، شرکا ، مشتریان و جوامع آنها برای دهه های آینده فراهم می کند.

یک لحظه بحران نیاز به ارتباط شفاف و بدون وقفه دارد – در هر زمان و در همه سطوح. ضروری است که شرکت با نشان دادن همدلی ، برقراری ارتباط استراتژیک ، توانمندسازی رهبران برای تصمیم گیری و اعلام برنامه های فوری برای ارث ، توسعه ، فروش یا عرضه اولیه بحران را پیش بینی کند.

مهار گرفتن
برای نسل بعدی مشاغل خانوادگی APAC ، یک گام اساسی در آماده سازی برای کنترل مسئولیت ، معرفی یک مشاور خارجی قابل اعتماد است که به آنها کمک می کند پیام های خود را مدیریت کنند و ارزش های اصلی خود را پشتیبانی و تقویت می کند.

برنامه ریزی ارث ممکن است رسالت جدیدی را برای مشاغل خانوادگی نشان دهد. بزرگترین مجامع خصوصی ویتنام ، Vingroup ، با مجموعه ای از شرکتهای تابعه در بخشهای مختلف از جمله خودرو ، موبایل ، املاک و مستغلات ، مهمان نوازی ، سرگرمی ، آموزش و مراقبت های بهداشتی ، شرکت VinSmart را به عنوان نسل جدید مدیران خود در زمینه تحول فناوری دیجیتال آغاز به کار کرده است. .

برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مخاطبان ، مشاور خارجی به مدیریت آینده Vingroup کمک می کند تا این شرکت را به عنوان یک رهبر فناوری نوظهور در زمینه هایی از جمله دستگاه های هوشمند ، هوش مصنوعی (AI) و اتوماسیون تاسیس کند. به دست آوردن این تخصص هدف بسیار مهم است زیرا Vingroup نام تجاری آینده خود را تغییر نام می دهد.

یکی دیگر از نکات کلیدی برای رهبری ، مدیریت رشد از طریق تحصیل است. ویزی ، یک شرکت استرالیایی مستقر در کاغذ ، بسته بندی و بازیافت ، اخیراً تجارت قابل توجهی در زمینه تولید شیشه به دست آورد که حضور آن را در منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان پیشرو در ارائه راه حل های بسته بندی پایدار تقویت کرده است.

کار ویزی با مشاوران معتمد خود در زمینه این تحول تحول آفرینی ، دید آن را به عنوان یک رهبر بخش بهبود بخشیده ، تعهد خود را نسبت به مشاغل تولیدی با ارزش بالا نشان داده ، روحیه تولید پایدار خود را گسترش داده و آرزوهای عمومی بنیانگذاران مشاغل خانوادگی را برآورده کرده است.

از آنجا که بسیاری از مشاغل خانوادگی APAC هنوز توسط بنیانگذاران آنها اداره می شود ، وقوع گسترده و غیر منتظره در همه گیر باعث شگفتی برخی سازمانها شده است. همانطور که نسل بعدی خود را برای پیشگامی در بسیاری از مشاغل خانوادگی آماده می کند ، همه آنها باید برای مدیریت وقفه بعدی آماده باشند.

برای مشاغلی که هم در داخل و هم در خارج از کشور تجربه انتقال دارند ، زمان مناسب استقبال از مشاوره خارج از خانواده است. دیدگاه های عینی ، بینش و تجربه شریک به شرکت کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که روابط اعتماد آن برای نسل های بعدی حاکم خواهد بود.

اهداف خانوادگی و شغلی خود را جمع کنید. بیشتر بخوانید از Deloitte Private.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>