[ad_1]

همه گیری اولین بار در یک قرن گذشته است که کل کره زمین همزمان تخریب یکسانی را تجربه می کند. برای مشاغل ، این بدان معناست که هر کارمند به طور همزمان از زندگی خود عبور می کند. این انتقال ها از دست دادن عزیز شما به از دست دادن درآمد تا از دست دادن مراقبت از کودک است.

این انتقال ها آنقدر گسترده است که مدیران و مدیران چاره ای جز مداخله و تلاش برای کمک ندارند. خبر خوب: شواهدی در مورد چگونگی کمک به کارمندان در هدایت این نوع رویدادها وجود دارد.

من پنج سال گذشته را صرف صحبت با مردم در مورد بزرگترین انتقال در زندگی آنها کرده ام. آنچه من آموخته ام این است که به طور متوسط ​​بزرگسالان در طول زندگی خود حدود سه ده ناوشکن را تجربه می کنند ، این یکی در هر 12 تا 18 ماه است. این نابودکننده ها می توانند غیر ارادی (کاهش یا تشخیص سرطان) یا اختیاری (شروع یک فعالیت جدید ، به دنیا آوردن کودک) باشند.

ما بیشتر این ناوشکن ها را با سهولت نسبی مرور می کنیم. ما سازگار می شویم ، از شبکه های پشتیبانی خود استفاده می کنیم و به جلو حرکت می کنیم. اما هر از گاهی یکی از این نابودکننده ها – یا غالباً انبوهی از دو ، سه یا چهار نفر یا آنها – به سطح گمراهی و بی ثبات سازی واقعی ما می رسد. من این وقایع را “لرزش” می نامم زیرا آنها در مقیاس ریشتر بالاتر هستند و لرزش های ثانویه دارند که سالها ادامه دارد.

همه گیری یک زلزله جمعی عظیم است. اما تا زمانی که این زمین لرزه غیر ارادی باشد ، انتقال حیوانات ناشی از آن باید داوطلبانه باشد. ما باید قدم ها را انتخاب کنیم. انتقال در زندگی اساساً دوره سازگاری ، خلاقیت و تولد دوباره است که به فرد کمک می کند بعد از یک آشفتگی بزرگ در زندگی معنا پیدا کند.

بنابراین مدیران در این روند چه نقشی دارند؟ یک ویژگی بارز نظریه مدیریت قرن اول این بود که “مشکلات شخصی” مانند زمین لرزه باید از “امور تجاری” جدا باشد. “کار” و “خانواده” نباید با هم مخلوط شوند. وقتی س privateالات خصوصی به وجود می آمد ، این توصیه ها اغلب این بود: از روزهای شخصی خود استفاده کنید هنگام بازگشت به کار به ما اطلاع دهید.

این جدایی دقیق کلیسا و ایالت در سال های اخیر با هجوم مادران بیشتر در محل کار ، پدران بیشتر در فضای والدین و 24/7 فن آوری اتصال در هر فضا در سال های اخیر تخریب شده است. روزگاری ، غشای ضد هوایی که زندگی کاری را از زندگی خانوادگی جدا می کند ، متخلخل تر شده است.

همه گیری آن غشا را از بین برد. کار از راه دور ، تماشای یادگیری از راه دور کودکان ، حتی چیزی نسبتاً ناچیز به عنوان یافتن یک فضای آرام برای تماس مداوم ، همه تغییرات اجباری را به همراه دارد. مشکلاتی که روزگاری تنها دامنه خانواده بودند ، اکنون حوزه تجارت غیرقابل بحثی است.

نکته اصلی: در لحظه ای که کارمندان شما بیشترین نیاز را به شما دارند ، شما به یک برنامه برای مقابله با تمام زمینه های زندگی آنها نیاز دارید. در اینجا ، بر اساس تحقیقات من ، چهار نکته وجود دارد که می توانید به اعضای تیم خود کمک کنید تا انتقال زندگی خود را به گونه ای مدیریت کنند که زندگی کاری آنها تغییر نکند.

با ابرقدرت های انتقالی شروع کنید.

ارزشمندترین چیزی که یک مدیر می تواند به کسی که از طریق گذر از زندگی زندگی می کند ارائه دهد ، یک دیدگاه آرام و همدلانه است: شما از این عبور خواهید کرد. این ژست با اشاره به این نکته آغاز می شود که انتقال از ساختار واضحی برخوردار است که ممکن است همیشه برای شخصی که تازه وارد آن شده است ، آشکار نباشد.

انتقال شامل سه مرحله است. من آنها را “خداحافظی طولانی” می نامم ، که در آن برای پیرمرد غمگین می شوید. “محیط نامرتب” که در آن عادت ها را منتقل می کنید و عادت های جدیدی ایجاد می کنید. و “آغاز جدید” که در آن خود جدید خود را نشان می دهید. همه تمایل دارند به مرحله ای که در آن بهترین حالت هستند برسند (ابرقدرت گذرا) و در مرحله ای که ضعیف ترین آنها هستند (کریپتونیت گذرا) خود فرو روند. و مهمتر از همه ، این مراحل نیازی به ترتیب ندارند.

بهترین توصیه: با ابرقدرت خود شروع کنید. از آنجا که مدیران تمایل دارند نقاط قوت و ضعف کارکنان خود را بدانند ، گام ساده و مفیدی به آنها در تعیین محل شروع کمک می کند. کسانی که در پیمایش احساسات سرآمد هستند می توانند با یک خداحافظی طولانی شروع کنند. کسانی که از مسدود کردن صدا عبور می کنند و اقدامات ابتکاری را آغاز می کنند می توانند از نو شروع کنند. کسانی که صفحه گسترده یا کارهای پیچیده را مدیریت می کنند می توانند با یک محیط بهم ریخته شروع کنند.

به عنوان مثال راب آدامز ، یک مشاور مدیریت سین سیناتی بود که 10 روز پس از وقوع رکود بزرگ در سال 2008 شرکت شیشه سازی سیمون پیرس را تصاحب کرد. در حالی که پذیرش شکست آن شغل یک سال طول کشید ، اما به سرعت این کار را انجام داد. و خانواده خود را به آفریقا منتقل کرد تا یک سازمان غیر انتفاعی را اداره کند. وی گفت: “خداحافظی دشوار بود.” “اما وقتی کارم را تمام کردم ، از فضای نامرتب لذت بردم. من مشاور هستم حل مسئله تجربه من است. “

از آیین ها برای خداحافظی استفاده کنید.

خداحافظی طولانی به ویژه در همه گیری همه چالش برانگیز بود. در ابتدا ، بیشتر ما انتظار داشتیم که اثرات ویروس را بپذیریم ، سپس به حالت عادی برگردیم. بعد از مدتی فهمیدیم که دیگر برنخواهیم گشت. نکته کلیدی در پیمایش چنین شیفتی این است که بپذیرید یک تجربه احساسی است. من از صدها نفر با بزرگترین احساسی که در انتقال زندگی خود با آن دست و پنجه نرم کردند ، پرسیدم. ترس محبوب ترین واکنش و متعاقب آن اندوه و شرم بود. برخی از افراد با ثبت احساسات خود با این احساسات کنار می آیند. دیگران در کارهای جدید فرو می روند.

اما از هر 10 نفر هشت نفر می گویند که آنها به آیین ها روی می آورند. آنها مراسم یادبود برگزار کردند ، خال کوبی کردند ، از کلبه های عرق ریز دیدن کردند ، پاکسازی کردند. پس از یک سال بیرحمانه که در آن او کار خود را در هالیوود از دست داد ، با مادرش زندگی کرد و برای اولین بار در 52 قرار ملاقات رفت ، لیزا ری روزنبرگ از هواپیما پرید. ترس وحشتناکی از ارتفاع داشتم و فکر می کردم: “اگر بتوانم این را درک کنم ، همه چیز را می فهمم.” یک سال بعد ، او با یک فرزند ازدواج کرد.

مدیران می توانند با تشویق همكاران برای استفاده از حرکات یا تجارب جمعی ، نمادین ، ​​چه با همكاران و چه نه ، به عنوان راهی برای بیان جمله ای كه تغییر خواهند كرد و برای مرحله بعدی آماده هستند ، نقش مفیدی در این روند ایفا كنند.

همه از اشتراک گذاری سود می برند.

بسیاری از ابزارهای ناوبری انتقالی مربوط به یکی از سه مرحله هستند. اما یک ساز اصلاً عنصر زمانی ندارد: شناور است ، دوباره ظاهر می شود. همیشه اتفاق میفته. او داستان شما را با دیگران به اشتراک می گذارد و این بخشی از انتقال زندگی است که در آن مدیران می توانند بسیار تأثیرگذار باشند ، استقبال کنند ، حتی اعضای تیم را تشویق کنند تا در برابر چالش های خود باز باشند.

مردم دوست دارند به اشتراک بگذارند. کشف شخصی مواد شیمیایی تسکین دهنده را در مغز ما آزاد می کند و سیستم های خاصی را در بدن ما فعال می کند که به ما کمک می کند تا با دیگران رفتار بهتری داشته باشیم. هنگامی که افراد آسیب زا ترین تجربه های خود را بازگو می کنند ، فشار خون ، ضربان قلب و سایر عملکردهای فیزیولوژیکی آنها در کوتاه مدت افزایش می یابد ، اما پس از آن به زیر جایی که قبل از اعترافات خود بودند سقوط می کنند – و هفته ها بعد در آنجا می مانند.

هنگامی که دواین هیز ، که در میشیگان مشغول کار انتشارات است ، پس از به دنیا آوردن همسرانش که دوقلوهای مرده به دنیا آورد ، به کار خود بازگشت ، او امیدوار بود که از افراد و پناهگاه در اتاق خود جلوگیری کند. یکی از همکاران ، که همسرش در همان زمان باردار بود ، در راهرو به او نزدیک شد و او را در آغوش گرفت. وی گفت: “این دقیقاً همان چیزی است که من به آن نیاز داشتم.”

تحقیقات من نشان می دهد که مردم به انواع مختلف توصیه ها پاسخ می دهند. حدود یک سوم افراد ، مانند دواین هیز ، آنچه را من می گویم تسلی دهنده است ترجیح می دهند (من شما را دوست دارم ؛ به شما ایمان دارم ؛ شما می توانید این کار را انجام دهید). یک چهارم فشار را ترجیح می دهند (من شما را دوست دارم ، اما شاید شما باید این را امتحان کنید) ؛ در حالی که شش سیلی را ترجیح می دهند (من شما را دوست دارم ، اما بر خود غلبه کنید). اگرچه تشویق اعضای تیم برای برقراری ارتباط در مورد انتقال آنها می تواند ارزشمند باشد ، اما در مورد نوع بازخوردی که دوست دارند بشنوند فرض نکنید. قبل از مشاوره بپرسید.

اولویت ها تغییر خواهد کرد.

گذار در زندگی اساساً تمرین تفکر است. این یک موقعیت زندگی نامه ای است که در آن از ما خواسته می شود با افزودن فصل جدیدی که در آن زمین لرزه خود را معنی می یابیم ، در زندگی خود تجدیدنظر کرده و بازگو کنیم. ممکن است خود این زلزله مثبت یا منفی باشد ، اما داستانی که درباره آن می گوییم پایان خوش بینانه و آینده نگرانه ای دارد.

این ممکن است مهمترین نقشی باشد که مدیران می توانند بازی کنند. روشن کنید که همه با همین تنظیمات سر و کار دارند. به آنها اطمینان دهید که مکانهای کوچک در برنامه کاری آنها تهدیدی وجودی برای شغل آنها نیست. به آنها یادآوری کنید که زندگی غیرخطی است و نوسانات متوسط ​​شغلی ، حتی مواردی که آنها را وادار می کند برای مدتی دور شوند ، دائمی نیستند و پس از پایان همه گیری می توانند تغییر کنند.

اول از همه ، به آنها حقیقتی را که همه ما باید این روزها را به خاطر بسپاریم ، تأکید کنید: انتقال کار می کند. نود درصد افرادی که با آنها صحبت کردم کار سختی داشتند. شما به عنوان یک تجارت و همچنین یک منبع خرد و راحتی ، شما نه تنها یک همکار و دوست خوب هستید ، بلکه یک رهبر خوب نیز هستید.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir