کسب و کارها برای پیشرفت بایستی روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از خط مش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و عمل اینترنتی است.
برای تولید یک وب تارنما عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولین کاری که باید در این حوزه انجام دهید این میباشد که یک نام اینترنتی عالی و جالب تعیین کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که تعیین می نمایید برای به دست آوردن و فعالیت شما منطقی است و باید املای آن درست و خوانا باشد و از کلمات نا آشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 مورد دوچندان کلیدی را لیست می کنیم. نکاتی که چنانچه در طراحی وب وب سایت خویش از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و تعدادی قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه منش منطقی و اساسی

البته وب سایت بایستی از حیث ظاهری زیبا باشد. البته مهمتر از آن، در آغاز می بایست طرز عمل حساس سایت خود را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را انتخاب نمایید یا این که حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، باید تعیین کنید که چه برنامه ای به جهت تارنما خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت تارنما و نیز به جهت سئو دارای است. زیرا google علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در نظر می گیرد.
به این عامل می بایست از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که افرادی که از سایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی دارای آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را ادراک نمایند و همینطور در درجه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و مرتبط با تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردمان کارایی برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در کسب و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر کسب و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند واجب است. همین بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در مورد به دست آوردن و کار خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه نوع کاری که انجام می دهید به کار گیری کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک فرآورده است، می بایست تصاویری مهم میزان مرغوب بودن خوب برای همه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی عمل می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، باید کل کارها و کارهای انجام شده را اهمیت جزئیات در وب وب سایت خود قرار دهید.
به تیتر مثال مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در وبسایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند دیتاها به اندازه در مورد کیفیت این تالار داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید اصلی ارسال نظر به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را افزایش دهید. وب سایت خود را اهمیت دقت به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر برای تارنما شما این می باشد که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب وب سایت رقبای خود را باز‌نگری کنید، به عنوان نمونه در صورتی که به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، باید بهترین رقیب خویش را در حوزه کاری خویش و سایت او پیدا کنید. همینطور بررسی نمایید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در تارنما خود استفاده کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا این که دو گزاره می تواند فراوان توانمند باشد.” بسته به ماهیت کسب و فعالیت خود، اهمیت ثبت دیتاها کلیدی در وبسایت خود، در کار خویش قادر و کار کشته باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وبسایت مطمئناً یک عدد از مهمترین امور است، براین اساس بایستی برگه مخصوص به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط با آن شرکت چقدر طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک کاغذ دیتاها تماس در سایت خود قرار دهید و تمام دیتاها مثل آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند کانال های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و کار خود قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه اساسی تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب تارنما به دست آوردن و کار افزایش جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس ایمیل و کانال های اجتماعی خود را در وبسایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در وبسایت قرار ندهید، آن‌ها بایستی بتوانند بر روی آنها کلیک کنند، به این ترتیب حیاتی کلیک بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ گردید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی تلفن همراه های هوشمند همین قابلیت و امکان را دارا‌هستند که بر بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و حساس کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از کلمه ها اختصاری بی فایده می باشد و سایت سوای راهکار معین بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های صحیح و منطقی برای صفحه ها متعدد تارنما خویش به کارگیری می کنید. به عنوان مثال: اساسی ما تماس بگیرید یا اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام توسعه یک استراتژی استراتژیک برای وبسایت خود، باید راهی برای ایجاد یک فراخوان برای اقدام در حیث بگیرید. این بدان معنا هست که آنچه مردم دوست دارند در سایت شما ببینند همین می باشد که می توانند به راحتی به ورقه گزینه عشق و علاقه خویش در هر ورقه از تارنما بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به گروه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خویش بپیوندید، به نشانی اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را بازدید کنید، محصولات خود را مشاهده نمایید و …
شما بایستی اهداف خود را در سایت خویش پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از تارنما شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وب سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین داراست می بایست به طور کامل امکانات و داده ها حتمی را به رخ آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک شبکه های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه مورد استقبال بخش اعظم مردمان قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما می بایست در آن‌ها کاربر شوید و به دست آوردن و عمل خود را در وب سایت خود توسعه و گسترش بدهید تا به دست آوردن و عمل خویش را گسترش دهید. همین هم در سئوی شما بسیار اثر گذار است. کار در شبکه های اجتماعی و سناریو لینک و پیوند های آن ها در وب وبسایت سبب ساز تبلیغ مارک شما می شود.