خرید کادوی لاکچری

خرید کادو لوکس و تجملاتی

شما برای دوستان خود چقدر ارزش قائل هستید ؟ آیا هنگام تولد و یا موفقیت آن ها به خرید یک کادوی عادی و کم هزینه بسنده می کنید ؟ یا از دسته افرادی هستید که همیشه خواهان خریدن گران قیمت ترین و اصطلاحا لاکچری ترین کادو موجود در بازار هستید ؟ در حال حاضر هر دو نوع مشتری وجود دارد . افرادی که از توان مالی کمتری در هنگام خرید هدیه برخوردار هستند . و افرادی که می توانند گران ترین ، زیبا ترین و خاص ترین هدیه را برای دیگران خریداری کنند . اما کدام یک کار درست و صحیح را انجام می دهند ؟ تجملاتی بودن هدیه ها تا چه اندازه مهم و با اهمیت است ؟ پاسخ همه این مسائل را به شما خریدار های عزیز خواهیم داد .

خرید کادوی لاکچری 

تجملاتی بودن و لوکس بودن کادو ها

در سال های اخیر ، با رشد شبکه های مجازی و بیشتر شدن چشم و هم چشمی خانواده ها ، خرید کادو لوکس نیز تا حد بسیار زیادی بیشتر شده است . به طوری که اگر به فروشگاه های کادویی سری بزنید ، مشاهده خواهید کرد که اکثر مشتری ها به فروشنده ها می گویند که “آیا کادوی گران تری هم دارید ؟” . برخی نیز تجملاتی بودن و Luxury بودن هدیه ها را در رنگ و زرق و برق آنان می دانند . برای نمونه ، طلا یکی از گران ترین و Luxe ترین هدیه هایی است که می توانید برای همدیگر تهیه کنید و سفارش دهید . دلیل آن هم این است که طلا علاوه بر قیمت و هزینه بالایی که دارد ، رنگی دارد که جلب توجه می کند .

مزایا و معایب خرید کادوی لاکچری

از چمله معایبی که یک هدیه لاکچری می تواند داشته باشد این است که در بسیاری از موارد شما باید بهای بسیار گرانی را پرداخت کنید . در برخی از منابع خبری گفته می شود که افرادی در کشور های اروپایی مبلغی بالغ بر 3 میلیارد تومان برای یک گردنبند طلا به عنوان هدایا پرداخت کرده اند . آن ها زندگی تجملاتی را بسیار مهم می دانند . به همین دلیل گرانی را عاملی بسیار حیاتی در انتخاب Gift ها می دانند . برای مشاهده و همچنین خریداری هدیه ها و کادو های لاکچری می توانید اینجا را ببینید . اگر دوست و یا اقوام شما از این اتفاق و تمجل گرایی خوشنود بودند حتما به ما اطلاع دهید .

 

Bit.ly

shorturl.at

gg.gg

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>