[ad_1]

خلاصه

همانطور که به سمت یک روال جدید مراقبت های بهداشتی حرکت می کنیم ، چطور بهتر است مراقبت های مجازی همراه با مراقبت های شخصی در دوران Covid-19 ادامه یابد؟ اول ، پزشکان باید معیارهایی برای تریاژ و برنامه ریزی بیمار برای ویزیت های شخصی یا مجازی تهیه کنند. دوم ، به محض ایجاد قابلیت های فنی ، مراقبت مجازی باید بهینه شود تا سایر نیازهای اساسی ارائه دهنده و بیمار را برآورده کند. و سوم ، شاخص های کلیدی عملکرد برای ارزیابی اثربخشی مدل های مراقبت مجازی نیاز به توسعه دارند.

کارمندان HBR / Yagi Studio / VikiVector / Getty Images

بیماری همه گیر Covid-19 در سال 2020 باعث ایجاد سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده با نوآوری هایی در سراسر طیف مراقبت شد که بیشتر در ارائه خدمات سرپایی از طریق ابزارهای مراقبت مجازی متمرکز بود. مراکز خدمات مدیکر و مدیکاید بیش از 11000 درصد افزایش در بازدیدهای مجازی (به عنوان مثال بازدیدهای ویدئویی یا تلفنی) گزارش کرده اند. در سیستم بهداشت آکادمیک ما ، Brigham Health در بوستون ، ماساچوست ، شاهد افزایش کلی بازدیدهای مجازی از pre-Covid-19 به اوج آن در ماه مه بیش از 20،000٪ (تقریباً 80،000 بازدید مجازی در این ماه) بود که تقریباً از همه ارائه شده است ارائه دهندگان خدمات سرپایی ما و تقریباً 70٪ از کل مراقبت های سرپایی را در سطح اولیه زیر 1٪ نشان می دهند.

پس از اوج مه ، امکانات بهداشتی برای مراقبت های معمول بیشتر شروع به کار کردند. حجم در سیستم ما به آرامی افزایش می یابد در حالی که حجم مجازی کاهش می یابد. اگرچه جهش فعلی ممکن است این الگو را وارونه کند ، در زمان نوشتن مقاله ، ویزیتهای مجازی حدود 25٪ از کل مراقبتهای سرپایی را تشکیل می دهند – و پزشکان ، پزشکان و همکاران ما در سراسر کشور س frequالات متداولی را در مورد موارد زیر می پرسند: چقدر مراقبت مجازی هنگام بازگشت منطقی است در یک حالت طبیعی جدید؟ بهترین روش برای ارائه مراقبت های مجازی همراه با مراقبت شخصی چیست؟ از کجا خواهیم فهمید که مراقبت های مجازی موفقیت آمیز است و به ویژه اینکه با حداکثر ایمنی و منصفانه به همه بیماران می رسد؟

قبل از ورود Covid-19 ، چندین سیستم مهم بهداشتی در ایالات متحده خدمات بهداشت از راه دور سرپایی با حجم بالا را ارائه می دادند ، بنابراین مشخص نبود که مراقبت های مجازی برای بسیاری از متخصصان پزشکی چقدر مناسب یا حتی امکان پذیر است. Kaiser Permanente ، یکی از بزرگترین مصرف کنندگان بهداشت از راه دور در مراقبتهای معمول ، در سال 2014 گزارش داد که حداقل 40٪ از خدمات سرپایی آن از طریق روش های مجازی (از جمله پورتال ها ، بازدیدهای تلفنی و یا ویدیویی و برنامه های کاربردی) و غیره تأمین می شود. که در سال 2016 این مجازی از مراقبت های شخصی سرپایی فراتر رفته است. این گزارش ها به یک معیار برای صنعت تبدیل شده اند ، اگرچه بسیاری با توجه به اقتصاد منحصر به فرد قیصر به عنوان یک ارائه دهنده پرداخت یکپارچه (و بنابراین تا حدی برای ارائه مراقبت های مجازی بهبود نیافته بیشتر تحریک می شوند) آنها را غیر تعمیم می دانستند. تجربه ما با Covid-19 این مسئله را در سیستم سنتی شارژ خدمات روشن می کند.

مرکز پنجره

در طی انتقال گسترده به مراقبت های مجازی در اوایل سال جاری ، اکثر تخصص های سازمان ما دریافتند که حداقل نیمی از آنها و در بسیاری از موارد تقریباً همه مراقبت های آنها می تواند به صورت مجازی انجام شود. چندین تخصص با نسبت بالایی از ویزیت ها که نیاز به مراقبت شخصی دارند ، بیشتر ویزیت های شخصی را ارائه می دهند. جالب توجه است ، ارزیابی مقدماتی ما از داده های صورتحساب برای تعیین اینکه چه تعداد بازدید برای مراقبت های مجازی مناسب است ، تجربه واقعی ما را در طی همه گیر پیش بینی می کند. اگرچه این داده ها احتمالاً سهم ایده آل مراقبت را که باید در عمل انجام شود بیش از حد تخمین می زنند – هم به این دلیل که در مدل صورتحساب مواردی که برای ارزیابی یا درمان به معاینه فیزیکی نیاز بود را در نظر نمی گیرد و هم به دلیل اینکه همه گیری Covid باعث تمرکز تهاجمی بر خویشتنداری می شود. فعل و انفعالات فیزیکی و حفظ ظرفیت بیمارستان – داده ها هنوز نشان می دهد که برای بسیاری از تخصص ها 50٪ مجازی حداقل است و بعضی از آنها ممکن است با خیال راحت سهم بسیار بیشتری را در آینده ارائه دهند ، حتی وقتی که تعداد افراد افزایش یابد.

اصول و بهترین روشها

مهم نیست که چه نسبتی از مراقبت های سرپایی در بریگهام در عمل پس از فروپاشی همه گیر ارائه می شود ، مطمئناً نشان دهنده افزایش قابل توجهی در مقایسه با خط پایه ما خواهد بود ، که احتمالاً یک روند کلی برای سایر ارائه دهندگان ملی است. در حالی که به این وضعیت جدید طبیعی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی منتقل می شویم ، بهترین روش ادامه مراقبت های مجازی همراه با مراقبت های شخصی در دوران Covid-19 چیست؟ ما بر اساس تجربه خود ، اصول و بهترین روشهای زیر را ارائه می دهیم.

ابتدا ، پزشکان باید معیارهایی برای مالش و برنامه ریزی بیماران برای ویزیت های شخصی یا مجازی تهیه کنند. این معیارها ممکن است براساس تشخیص یا علامت باشد یا به نوع ویزیت (بعد از عمل ، جسمی معمول و غیره) متکی باشد و بسته به نیازهای بالینی جمعیت بیمار ، بسته به تخصص متفاوت خواهد بود. از آنجا که تلاشهای “افتتاحیه” توزیع شده و در بعضی موارد متوقف می شود ، زیرا با احیای مجدد Covid روبرو هستیم و فاصله فیزیکی نیاز به حداقل رساندن بیماران در اتاقهای انتظار و مکانهای مشترک بیمارستانها دارد ، برنامه های کلینیک شخصی به ناکافی باقی می مانند. برای ماههای آینده ملاقات کرد

در این محیط ، پزشکان باید ترکیبی از مراقبت های شخصی و مجازی را از همان جلسه بالینی و فضا ارائه دهند و روش های جدیدی را برای کار با پزشکان برای انتقال بیماران به طور یکپارچه به و از ویزیت پیدا کنند. با بازگشت تعداد افراد ، تنش بین مراقبت های شخصی و مجازی که زیر یک سقف کار می کنند ، این مدل ترکیبی را نشان می دهد. ما اعتقاد داریم که روش تمیزتر جلسات ویژه همه مراقبت های شخصی یا مجازی است ، جایی که می توان تنظیم عملی را بهینه کرد. هنگام ارائه مراقبت های مجازی ، ارائه دهندگان به تجهیزات ، فضا و تمرکز ویژه ای برای ارائه یک مجازی موثر برای مدت زمانی نیاز دارند. آنها می توانند از دستگاههای هوشمند (تلفنها و رایانه های لوحی) برای ویزیت های مجازی استفاده کنند ، اما در صورت نیاز یا به عنوان پشتیبان ، اما ما دریافته ایم که پزشکان تجربه بهتری در استفاده از وب کم در رایانه های رومیزی یا لپ تاپ برای مقدار بیشتری از صفحه ویدئو و همزمان ، از سوابق الکترونیکی سلامت استفاده کنید (ویدئو یکپارچه با EHR). این جلسات را می توان از هر فضای شخصی و ساکت و آرام ، از جمله خانه انجام داد ، بنابراین پزشکان و پزشکان باید در مدل های برنامه ریزی مکان فروشنده دیگری را در نظر بگیرند.

دوم ، به محض ایجاد قابلیت های فنی ، مراقبت های مجازی باید بهینه شود تا نیازهای سایر ارائه دهندگان و بیماران را برآورده کند. یک ویژگی مهم ادغام سرویس مترجم برای بازدیدهای تلفنی و ویدئویی است. مورد دیگر جعبه ابزار متنوعی با فناوری ، از جمله تلفن ، ویدئو و فیلم EHR یکپارچه است که از طریق ابزارهای ساده مانند پیام های متنی که به فیلم های زنده متصل می شوند ، به صورت یکپارچه در خارج از EHR ارائه می شود ، به طوری که هرچه بیشتر بیماران می توانند در مراقبت های مجازی شرکت کنند. ، و نه فقط کسانی که انگلیسی زبان هستند و دسترسی آماده به باند پهن ، دستگاه های متصل و پورتال های بیمار را دارند. این می تواند اطمینان حاصل کند که اختلاف در مراقبت با محدودیت دسترسی بیماران به فن آوری بیشتر نمی شود. برای اینکه مراقبت مجازی پایدار باشد و به بهترین وجه نیازهای بیمار را برآورده کند ، تیم مراقبت کامل باید در این امر شرکت کنند. پرستاران می توانند عملاً بیماران را اسکان دهند و بسیاری از کارهای معمول آنها را قبل از ویزیت انجام دهند. برنامه ریزی می تواند به بیماران در رزرو ویزیت های مجازی کمک کند و می تواند در روند کار پس از ویزیت قرار گیرد تا موارد بعدی تکمیل شود. کارآموزان ، از جمله دانشجویان ، ساکنان و کارکنان ، بسته به نیازهای آموزشی و انطباق مربوطه ، ممکن است در عمل تجویز شوند. برای هر یک از این گروه ها ، ما اسناد بهترین روش را برای ارتقاflow گردش کار استاندارد ، درست مانند مراقبت های شخصی ، تهیه و توزیع کردیم.

سوم ، برای ارزیابی اثربخشی مدل های مراقبت مجازی ، باید شاخص های کلیدی عملکرد ایجاد شوند. پزشکان باید بفهمند که چه سهمی از مراقبت های مجازی را ارائه می دهند و چگونه می توانند سریعاً آن را تنظیم کنند تا جهشی مانند آنچه در حال حاضر تجربه می کنیم ، داشته باشند. از آنجا که بازدیدهای مجازی می تواند دسترسی و بهره وری را بهبود بخشد ، نظارت بر معیارهای مربوطه مانند زمان تأخیر بین برنامه و تاریخ بازدید و مدت زمان بازدید مهم است ، همچنین برابری پرداخت ها در مقایسه با بازدیدهای اداری ، به عنوان دولت های ایالتی و فدرال مهم است در مواجهه با برخی از بیمه های ملی که می خواهند آن را کاهش دهند ، برای تأمین هزینه های قابل مقایسه برای مراقبت های مجازی تلاش کنند. از آنجا که تجربه بالینی با مراقبت مجازی محدود است ، نظارت بر کیفیت و داده های ایمنی برای شناسایی شکاف های احتمالی یا مناطق مشکل بسیار مهم خواهد بود.

سرانجام ، ما به مراقبت از بیمار مجازی به همان روشی که برای همه جمعیت بیمار خود انجام می دهیم ، بسیار توجه می کنیم. موفقیت ما در گرو کاهش شکاف دیجیتالی تا آنجا که می توانیم و اطمینان حاصل شود که این ویزیت ها به طور مساوی ارائه می شود ، به ویژه برای بیماران با عوامل اجتماعی که ممکن است دسترسی به مراقبت را محدود کنند.

همانطور که وارد دوره جدیدی از مراقبت های بهداشتی مجازی می شویم که توسط Covid-19 تحریک می شود ، این مدل ها نه با توجه به رشد اولیه گیج کننده ، بلکه با کیفیت بالینی نهایی ، تجربه بیمار ، قابلیت اطمینان فنی ، پایداری مالی و ارزش ویژه مراقبت های بهداشتی مورد قضاوت قرار می گیرند. در حالی که امیدواریم این تغییر و تحول دیجیتال اخیر در جریان باشد ، اما برای جلوگیری از از دست دادن جایگاه ، کار سختی لازم است و این کار اکنون آغاز شده است.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir