[ad_1]

به نظر می رسد در سال 2020 جهان وارد دوره جدیدی از حملات سایبری شده است. اگرچه چندین دهه ویروس ، نقض و سایر انواع حملات وجود داشته است ، اما سال گذشته افزایش مهارت بازیگران بد ، تمایل به پرداخت در موارد باج افزار و طیف گسترده ای از عدم اطمینان از نظر ژئوپلیتیکی – شرایطی که هکرها به نظر آنها مطلوب بوده است.

شدت عواقب مالی عمیق است. بازخریدها از برچسب های پنج رقمی به میلیون ها دلار افزایش یافت ، از جمله 10 میلیون دلار که گفته می شود توسط گارمین پرداخت شده است. بنا به گفته مشتریان من در سراسر جهان ، چندین خواسته باج قبل از مذاکره بسیار بالاتر بود. همه اینها تشدید بیشتر یک روند نگران کننده است: گزارش اخیر Hiscox خسارت سایبری بیمه شده 1.8 میلیارد دلاری در سال 2019 را نشان می دهد که 50٪ برای سال تولید می کند.

C-suites در سراسر جهان که با چشم انداز عواقب عمده مالی یک حمله روبرو شده است ، به بیمه سایبری روی آورده اند. بیمه ها سیاست های بیشتری صادر می کنند و میزان حمایت موجود افزایش می یابد. در سال 2020 ، طبق داده های متعلق به تیم من که هدایت می کنم ، جامعه بیمه جهانی شاهد اولین برنامه بیمه سایبری بیش از 1 میلیارد دلار بود – و برنامه دوم.

ممکن است جنبشی که تاکنون باعث این بخش شده است از بین برود. بخش بیمه سایبری ممکن است هنوز در مراحل ابتدایی خود باشد ، اما علائمی وجود دارد که در فلات (امیدوارم موقتی) قرار داشته باشد. دلایل مختلفی برای این رشد کند وجود دارد. در سمت تقاضا ، علی رغم یک سری حملات سایبری ، برخی از شرکت ها بیمه سایبری کمتری را خریداری می کنند یا اصلاً خرید نمی کنند ، زیرا تنش های اقتصادی Covid-19 باعث شده است که برخی از افراد بیمه سایبری را یک لوکس بدانند. و گرچه حملات بیشتر می تواند تقاضا را افزایش دهد ، اما آنها یک مشکل تأمین نیز ایجاد می کنند ، و این باعث می شود بیمه گرها در ارائه پوشش احتیاط بیشتری داشته باشند و بیمه های اتکایی (که بیمه را برای ارائه دهندگان خدمات بیمه ارائه می دهند) برای تأمین تعهدات سایبری کمتر علاقه مند شوند. علاوه بر این ، کمبود داده های مربوط به ضررهای تاریخی (در نتیجه تاریخچه کوتاه این بخش) لایه دیگری از غیرقابل پیش بینی بودن را برای همه افراد درگیر اضافه می کند.

در پایان ، همه این رانندگان به یک واقعیت ساده بر می گردند: بیمه سایبری صرفاً پول کافی ندارد. و در حال حاضر دشوار است بگویم که آیا هرگز وجود دارد.

این یک لحظه مهم برای آینده بخش است. با توجه به ترکیبی از بی ثباتی تهدید ، ضررهای اخیر و تعهدی در حال ظهور که می تواند توسط شرکت های بیمه در فضا کاهش یا پس گرفته شود ، فضای سایبری لطیف است. بعید به نظر می رسد موجی از حملات سایبری با پیامدهای عظیم در صنعت بیمه خطری برای پرداخت بدهی باشد ، اما در بدترین حالت ممکن است منجر به ایجاد تغییرات ساختاری در کلاس تجارت اینترنتی – یا حتی صنعت بیمه شود که بسیار بیشتر است. کمی به سایبر علاقه مند است. این امر می تواند منجر به از دست رفتن اهرم مهم مدیریت ریسک برای مجموعه های C و تابلوهایی شود که در معرض فناوری قابل توجهی قرار دارند ، یعنی بیشتر شرکت های بزرگ و متوسط.

شرکت هایی که می خواهند بیمه سایبری بیشتری را در شیوه های مدیریت ریسک خود وارد کنند – یا برای اولین بار خرید می کنند – به کمی برنامه ریزی نیاز دارند. به هر حال ، ما در حال بررسی محیطی هستیم که در آن ادعاها در حال افزایش است و شرکت های بیمه داده های تاریخی و تجربه جامعی در تهیه تجزیه و تحلیل هایی ندارند که می تواند در مناطق بالغ تجاری مانند مالکیت استفاده شود. برای ایجاد بیمه های سایبری کافی ، خریدهای زودهنگام با مقادیر کمتری با گذشت زمان می تواند به بازار با توجه به نیاز شرکت هایی که نگهداری می کند کمک کند.

استخرهای کوچک ، نمایشگاه بزرگ

مشکلی که اکثر شرکت ها با آن روبرو هستند تعیین میزان بیمه سایبری مورد نیاز آنها است. اما برای بیمه گذاران درک تقاضا دشوار است در حالی که خریداران هنوز در تلاشند که هم میزان مواجهه و اشتهای آنها را برای خرید درک کنند.

سالهایی که بیمه سایبری از رشد قابل توجهی برخوردار بود ، برای ایجاد اطمینان قابل اعتماد از میزان حمایت واقعی شرکتها برای خرید کافی نبود. در واقع ، اکثر آنها یا بیمه سایبری کافی ندارند یا اصلاً آن را ندارند. بر اساس تحقیقات داخلی انجام شده توسط PCS – شرکتهایی که حداقل 200 میلیون دلار بیمه سایبری دارند ، بیش از 20٪ از حق بیمه جهانی سایبر 5 میلیارد دلار در نظر گرفته می شود – مبلغی بالغ بر 1.1 میلیارد دلار حق بیمه .

با حدود 250 شرکت برای حفاظت حداقل 200 میلیون دلار خرید ، فقط پنج خسارت بیمه کمی بیش از این مقدار برای از بین بردن حق بیمه در طول سال مورد نیاز است. اینها فقط 2٪ از شرکتهای بازار هستند که این همه پوشش خریداری می کنند. این نوع از خسارات احتمالاً دهه ها طول می کشد تا بیمه ها جبران کنند.

اکنون شرکت هایی را در نظر بگیرید که حداقل 500 میلیون دلار از آنها محافظت می کنند. طبق داده های ما ، آنها فقط حدود 40 هستند. دو ضرر در مجموع می تواند حق بیمه سالانه را از بین ببرد. بیمه گذاران برای بدست آوردن حق بیمه کافی در برابر این ضررها ممکن است مجبور به نیم قرن صبر کنند. حتی برای شرکت هایی که 100-199 میلیون دلار حق بیمه خریداری می کنند ، میزان مواجهه کاملاً قابل توجه است. تحقیقات ما نشان می دهد که حدود 500 شرکت وجود دارد که خریدهای زیادی انجام می دهند و آنها 25٪ دیگر از حق بیمه جهانی را تشکیل می دهند (شاید حتی کمی بیشتر از آن). از بین بردن حق بیمه 1.44 میلیارد دلاری آنها تنها به ضرر انگشت شمار ضرر می رسد.

مشکل کوتاه مدت

شرکتهایی که مایل به خرید حمایت از بیمه های سایبری هستند ، با یک فضای نسبتاً ناپایدار روبرو هستند که با قیمت های پایین محافظت و سطح بالایی از خطر که توسط بیمه ها حفظ می شود ، شکل می گیرد. این فرمولی است که منجر به کاهش ظرفیت تخصیص یافته می شود که دیدن آن در حال حاضر جای تعجب ندارد. اما مشکل اصلی از بین نمی رود: خطرات سایبری همچنان در حال توسعه هستند و شرکت ها مجبورند این ریسک را از جمله ارائه حمایت از بیمه مدیریت کنند. به دلیل تهدید سایبری فوری و مکرر و فقدان تجربه تاریخی به عنوان یک صنعت – به یاد داشته باشید ، این بخش هنوز در مراحل ابتدایی است – هیچ راهی آسان برای تعمیر بازار وجود ندارد.

یکی از سخت ترین موانع مقابله با چالش های ساختاری پیش روی بخش بیمه سایبری این است که بیمه گران به طور نامتناسبی به بیمه اتکایی اعتماد کرده اند. بیمه اتکایی – باز هم ، با بی احتیاطی بیمه شرکت های بیمه تصور می شود – به بیمه گران اجازه می دهد تا خطر را از منبع سرمایه دیگری آزاد کنند. در هنگام تماس با بیمه گر خود در هنگام داشتن مطالبه ، بیمه گران می توانند برای پشتیبانی از بیمه های اتکایی استفاده کنند. و در مورد فضای مجازی ، بیمه ها حدود 50٪ حق بیمه دریافتی خود را به بازار بیمه اتکایی می دهند. بنابراین آنها به اندازه تصور شما خطر را حفظ نمی کنند.

در نتیجه ، تمرکز سرمایه در بین بیمه های بیمه اتکایی بسیار حیرت انگیز است. چهار بیمه گر بیمه بیش از 60٪ حق بیمه را به خود اختصاص می دهند – و غلظت این گروه می تواند در نتیجه نوسانات بازار در سال آینده افزایش یابد زیرا بازیکنان کوچکتر از تعهد خود به سایبر تخمین می زنند. در حقیقت ، بیش از 75 درصد بیمه های بیمه ای که بیمه اتکایی سایبری می نویسند ، حق بیمه کمتر از 100 میلیون دلار دارند و بیشتر آنها زیر 50 میلیون دلار نیستند. از آنجا که بزرگترین بیمه گر بیمه اتکایی در بازار احتمالاً بیش از 500 میلیون دلار حق بیمه می بیند ، این تقریباً برابر با مجموعه شرکت هایی است که کمتر از 100 میلیون دلار بنویسند ، براساس برخی از داده ها.

خوب این به چه معنا است؟ خوب ، بر اساس پویایی بازار بیمه و بیمه اتکایی ، امکان افزایش تقاضا در کوتاه مدت و میان مدت برای بیش از میزان عرضه وجود دارد. تفکر متعارف به معنای افزایش قیمت ها ، سخت شدن بازار انتقال ریسک و ورود همزمان سرمایه است. واقعیت ممکن است ظریف تر باشد: عدم اطمینان از نتایج ممکن است بیمه گران را محتاط کند (دوباره) سریع به تقاضای فزاینده پاسخ دهند ، حتی اگر قیمت گذاری از آن پشتیبانی کند. علاوه بر این ، مقیاس می تواند به یک مشکل تبدیل شود.

دستیابی به جهش سریع تقاضا برای ریسک نسبتاً جدید نیز می تواند منجر به افزایش قابل توجه ضرر شود. پذیرش این نوع ریسک بازار طیف گسترده ای یکسان نیست ، که در نهایت می تواند به کمبود سرمایه (و کاهش دسترسی به بازار) برای بیمه سایبری منجر شود.

شرکت ها چه کاری باید انجام دهند؟

برای مجموعه های C و هیئت مدیره هایی که هنوز نگران خطرات سایبری و در دسترس بودن بیمه هستند ، دوره بهینه پیش رو نیاز به تفکر طولانی مدت آمیخته با اقدامات کوتاه مدت دارد.

قرار دادن بازار بیمه سایبری در آینده مهم است ، اما اکنون نیاز شما را برآورده نمی کند ، خصوصاً با افزایش باج افزار و خرابی تجاری که می تواند ایجاد کند. بیمه مهم است ، اما احتمالاً جای خود را به بحث گسترده تری درباره امنیت سایبری می دهد. به عنوان مثال: من یک دوچرخه سوار مشتاق هستم و بیمه درمانی دارم ، اما این بدان معنا نیست که من به کلاه ایمنی خوبی احتیاج ندارم. در صورت بروز مشکلاتی که نمی توانید از بروز آنها جلوگیری کنید ، بیمه با پر کردن خلاs به شما کمک می کند تا از یک وضعیت بهبود یابید ، اما تلاش برای جلوگیری از مشکلات هنوز حیاتی است.

وقتی صحبت از بیمه می شود ، می تواند به شما کمک کند نظر خود را تغییر دهید.

برای مشاغل بالغ ، مانند دارایی و مسئولیت حرفه ای ، بازار اغلب مبلغی را هدف قرار می دهد و مبلغی که می خرید (و سایر مسائل مربوط به پوشش) بسته به قیمت و بودجه ممکن است از سال به سال کمی متفاوت باشد. بیمه سایبری کمی متفاوت است. به جای اینکه به این مسئله به عنوان یک مشکل سالانه نگاه کنید ، به نیازهای واقعی خود فکر کنید. به عنوان مثال ، در یک دنیای کامل ، ممکن است فکر کنید که 2 میلیارد دلار حمایت منطقی است.

امروزه این نوع خرید امکان پذیر نیست – اما می توانید برنامه ای برای آن تهیه کنید. این ممکن است شامل خرید آنچه اکنون می توانید و احتمالاً تکمیل آن با سازوکارهای بیمه شخصی باشد ، که از آوردن سرمایه اضافی به مقابله با حملات سایبری در آینده با ایجاد فعالیت های خاص تأمین مالی ریسک که به عنوان بیمه کار می کنند ، متغیر است. و. بیمه های اسیر). با گذشت زمان ، می توانید به این برنامه های جزئی اضافه کنید ، بیمه شخصی را با محافظت خارجی جایگزین کنید و به کل برنامه بیمه خود اضافه کنید. چندین شرکت در حال انجام این کار هستند. این فقط به زمان ، تلاش و پشتکار نیاز دارد.

30 سال تاریخ به ما نشان داده است که درک خطر سایبری دشوار است ، برای پوشش خطرناک است ، فقط ممکن است رشد کند و با یک تهدید همیشه در حال تغییر تغییر می کند. حملات سایبری فردا ممکن است شباهت زیادی به حملات سایبری امروز نداشته باشد – همانطور که در سری باج افزارها در سال 2020 در مقایسه با پیشرفت های 2015 تا 2017 مشاهده شده است. برای اینکه بیمه ها به این تهدید بی نظیر پاسخ دهند ، باید احساس راحتی کنند که توزیع کنند سرمایه در بخش و این راحتی در طول زمان متفاوت خواهد بود تا زمانی که دانش صنعت برای درمان سایبر به عنوان یک کلاس تجاری بالغ کافی باشد. تا آن زمان ، شرکت ها مجبورند در هنگام همکاری با بیمه های خود برای افزایش انواع و میزان بیمه موجود ، روی حفاظت سرمایه گذاری کنند. به عنوان یک خریدار ، هیچ جایگزینی برای این طرح وجود ندارد.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir