بیماری همه گیر ادغام مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده را تقویت می کند


موج ادغام و ادغام در میان ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ایالات متحده در حال حاضر منجر به افزایش قیمت ها شده است ، و شواهد اندکی وجود دارد که منجر به کارآیی ، کاهش هزینه ها و هماهنگی بهتر مراقبت ها شده است. تأثیر مالی همه گیر برخی از تأمین کنندگان را تضعیف کرده است ، که بدون فروپاشی موج همه گیر ، بدون شک موج دیگری از ادغام و ادغام را دامن می زند. بنابراین بسیار مهم است که کنگره و نهادهای نظارتی برای درک تأثیر تلفیق گام بردارند و اقدامی انجام دهند که از ترکیباتی که تأثیرات سوئی بر هزینه و کیفیت مراقبت دارند جلوگیری کند.

غلظت در بخش مراقبت های بهداشتی ایالات متحده طی دو دهه گذشته در حال افزایش است. با ادغام افقی ، این ادغام به ادغام ها و ادغام های عمودی و مگامرهای بازیکنان ملی در چندین سطح از زنجیره تأمین گسترش یافته است. با توجه به مشکلات مالی که بسیاری از تأمین کنندگان در طی همه گیر شدن متحمل شده اند ، احتمالاً این روند ادامه خواهد داشت و باعث کاهش رقابت و افزایش قیمت ها می شود. با توجه به این خطر ، کنگره و ناظران باید گام هایی برای ارزیابی بهتر تأثیرات و محدود کردن ترکیباتی که بر پرداخت کنندگان و بیماران تأثیر منفی می گذارد ، بردارند.

تحقیقات تا به امروز به طور کلی این استدلال را که ادعا می شود کارایی را بهبود می بخشد ، هزینه ها را کاهش می دهد و منجر به هماهنگی بهتر مراقبت می شود ، رد می کند. در عوض ، آنها نشان می دهند که ادغام قیمت ها را افزایش می دهد و نمی تواند کیفیت مراقبت را بهبود بخشد. به عنوان مثال ، تحصیل بیمارستان های پزشکی در کالیفرنیا با افزایش قیمت مراقبت های اولیه و خدمات تخصصی و افزایش حق بیمه همراه است.

در این راه راهنمایی وجود دارد. در ماه ژانویه ، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) به شش شرکت اصلی بیمه (ایتنا ، سرود ، فلوریدا بلو ، سیگنا ، شرکت خدمات بهداشتی درمانی و مراقبت های بهداشتی متحده) دستوراتی را برای ارائه داده ها در مورد ادعاهای تجاری بیمارستان و سرپایی و خدمات پزشکی در 15 کشور از زمان ارائه صادر کرد. 2015. تا سال 2020. هدف این دستورالعمل ها ارائه شواهد دقیق تری در مورد چگونگی تأثیر ادغام اقدامات پزشکی و دستیابی به اقدامات پزشکی توسط بیمارستان ها بر رقابت است. و این بالقوه دری را برای نظارت ایالتی و فدرال باز می کند.

اما اقدامات FTC لزوماً منجر به اجرای تهاجمی تر قوانین ضد انحصاری نخواهد شد. دلیل این امر این است که اکثر معاملات فردی بسیار اندک هستند و نیاز به گزارش فدرال ندارند ، اگرچه خرید چندین سازمان تأمین کننده کوچکتر می تواند منجر به تمرکز قابل توجهی در بازار شود ، که به شدت سطح رقابت را تضعیف می کند.

انواع دیگر ادغام هایی که در حال حاضر از بازرسی اجتناب می کنند ، شامل خرید بیمه های پزشکی ، سایر تأمین کنندگان و مدیران سود دارویی (PBM) و داروخانه های یکپارچه با PBM هستند. از آنجا که این نهادها به طور مستقیم با یکدیگر رقابت نمی کنند ، ممکن است در ابتدا ادغام آنها ضد رقابت به نظر نرسد. اما پتانسیل واقعی وجود دارد که آنها به طور قابل توجهی مانع رقابت و افزایش قیمت ها شوند.

با شفافیت کم در مورد نحوه فعالیت این شرکت ها ، انتقال پول داخلی یا ارتباط با دیگران در بازار ، فرصت های زیادی برای اشخاص ادغام شده برای انجام بازی ها و اقدامات ضد رقابتی وجود دارد که به ضرر سایر فعالان بازار است ، فرصت های مصرف کنندگان را کاهش می دهد و تحریک می کند. هزینه های بالاتر مراقبت های بهداشتی مثالها شامل موارد زیر است:

  • یک برنامه بهداشتی می تواند نسبت ضرر و زیان پزشکی آن را دستکاری کند ، که هدف آن محدود کردن سود با هدایت سود منع قانونی است که به یک واحد تجاری متفاوت در همان شرکت منتقل می شود.
  • ارائه دهندگان غالب ممکن است نرخ های پایین تری را ترجیحاً به شرکت های بیمه خود ارائه دهند ، بنابراین از برنامه های بیمه رقیب بی بهره می شوند و درنهایت رقابت بر اساس حق بیمه برای سایر برنامه ها دشوارتر شده و آنها را از بازار بیرون می کشد.
  • بیمه گران می توانند روشی را اتخاذ کنند که درآمد PBM آنها را به حداکثر برساند در حالی که هزینه های بیماران ، کارفرمایان و دولت را افزایش می دهد.
  • ارائه دهندگان مسلط “باید داشته باشند” می توانند شرایط قرارداد ضد رقابتی را به اقدامات پزشکی خریداری شده گسترش دهند – مشکلی در قلب اخیر California v. سیستم بهداشتی ساتر توافق.

اما مطالعه بسیاری از این مشکلات با داده های موجود در دسترس نیست. اقدام توسط آژانس احضار احتیاج است.

کنگره و FTC می توانند چندین مرحله برای ارزیابی و کاهش بیشتر اثرات سوverse ادغام بازار بهداشت و درمان بردارند. همانطور که اخیراً توسط گروه کاری صندوق جامعه اصلاح سیستم پرداخت و تأمین پیشنهاد شده است ، کنگره و آژانس می توانند:

  • تأثیر پرداخت کنندگان پرداخت – گروه های تلفیقی پرداخت کنندگان و تأمین کنندگان – بر کیفیت ، عدالت ، دسترسی و هزینه های مراقبت
  • ارزیابی تأثیر ادغام و ادغام بین PBM ها ، زنجیره های داروخانه های خرده فروشی ، دولت های داروخانه ها و بیمه ها در خرید ، توزیع و قیمت گذاری داروها
  • استفاده از مقررات قراردادی ضد رقابتی ، از جمله مقررات تساوی و مدیریت ، توافق نامه های عدم افشای اطلاعات و کلیه یا هیچ چیز را ممنوع یا محدود کنید
  • از کلیه م institutionsسسات بهداشتی و درمانی بخواهید که فعالیتهای ادغام و اکتساب را بدون در نظر گرفتن ارزش آنها به وکلای دولت گزارش دهند
  • افزایش توانایی FTC در اجرای قوانین ضد انحصاری علیه رفتار غیررقابتی در صنعت بهداشت و درمان – به عنوان مثال ، با اجازه دادن به تحقیقات و اقدامات علیه ادغام های کوچکتر و رفتارهای ضد رقابتی توسط شرکت های غیر انتفاعی

ما به طور قطع می دانیم که پس از فروپاشی همه گیر ، سیستم های بزرگ و بیمه ها خرید برای تامین کنندگان مشکل را شروع می کنند. کنگره و نهادهای نظارتی با اقدام در حال حاضر می توانند از تحریف بازار جلوگیری کنند که می تواند بر هزینه و کیفیت مراقبت های سلامتی تأثیر منفی بگذارد.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>