[ad_1]

مشاغل شما می تواند در خط خود شما “ستاره دونده” باشد. اما این بدان معنا نیست که شما باید به یک خط بچسبید.

بازارهای دیگری نیز در آنجا وجود دارد. با داشتن یک تفکر خلاقانه جسورانه و یک چشم انداز استراتژیک گسترده ، می توانید برنامه ها و مزایای مشتری را ببینید که مدل کسب و کار شما ممکن است پشتیبانی کند ، اما هنوز نه.

ایده بزرگ به تنهایی منجر به رشد آلی سودآور و پایدار نمی شود. قلمرو ناشناخته فقط همین است –ناشناخته“و بزرگ كردن خطراتي را به همراه دارد.”

اما آنچه نمی دانید نباید مانع شما شود. رشد ضروری است. اگر قصد دارید با نوآوری تحول آفرین مقابله کنید ، باید:

  • برنامه ریزی و تصمیم گیری عمدی را اعمال کنید. این به شما کمک می کند تا همه “مین های زمینی” بالقوه را ببینید و از عزیمت آنها جلوگیری کنید.
  • مدیریت عدم قطعیت. دانستن نقاط کور به شما کمک می کند تا خطر را جبران کرده و مدیریت کنید.
  • عدم اطمینان را کاهش دهید. به چه تجربه ای نیاز دارید تا به سازمان خود کمک کنید اعتماد به نفس لازم را برای گسترش ، مقیاس گذاری و موفقیت در دنیای جدید کسب کند؟

این روند ممکن است ساده به نظر برسد ، اما به زمان ، صبر ، برقراری ارتباط و همکاری نیاز دارد.

دن آدامز ، یکی از اعضای شورای GLG و بنیانگذار و رئیس موسسه AIM ، این موضوع را پیدا کرد پروژه مین جمع کن بدون خطر –برای کمک به سازمان خود در فرصتی که فرصت ایجاد می کند راه را برای یک بازار جدید هموار کند.

مین های زمینی و ناامنی

اولین قدم شما شناسایی مین های احتمالی است – آن مفروضاتی که می توانند یک ایده بالقوه تحول آفرین را قبل از شروع متوقف کنند. این پاکسازی مین به شما کمک می کند تا عدم اطمینان و خطر را شناسایی و کاهش دهید.

آدامز می گوید ، قبل از این که زیاد از حد دور شوید ، درک تفاوت بین عدم اطمینان و ریسک بسیار مهم است. عدم اطمینان یک سوال است و پاسخ به این سوال میزان خطر شما را تعیین می کند. شما می خواهید با تبدیل عدم اطمینان به امنیت ، یعنی آزمایش ایده های خود ، این خطر را به حداقل برسانید.

ایده آزمایش استرس ایده بزرگ شما را ملزم خواهد کرد که فرضیات ایده آلیست خود را درباره آن به چالش بکشید. اما در ابتدا ، بهتر است نگرانی های سهامداران و مشتریان را شناسایی کنید.

آدامز گفت: “هیچ کس روی مین پا نمی گذارد که بتواند آن را ببیند.” “و زمین ناآشنا به این معنی است که آنها خطر بیشتری دارند.”

نحوه شروع به کار De-rپاشیدن

روند شناسایی خطر عدم اطمینان را با جمع آوری یک تیم چند رشته ای – فناوری ، توسعه محصول ، امور مالی ، بازاریابی و موارد دیگر – برای شناسایی تمام مین های زمینی که می توانید شروع کنید: حقایق ، فرضیات و س questionsالات مربوط به علوم ، تحقیقات مشتری ، هزینه ها و مقیاس پذیری و سایر ملاحظات پشت ایده شما.

آدامز شش حوزه عدم اطمینان مدیریت را شناسایی کرد. سه فرضیه خارجی وجود دارد:

  • پویایی بازار
  • نتایج مورد نیاز
  • نتایج دلخواه

سه فرضیه داخلی وجود دارد:

  • امکانات داخلی
  • راه حل های لازم
  • راه حل های دلخواه

تمام فرضیات را ایجاد کرده و هر یک را از نظر سطح امنیت و تأثیر آن تحلیل کنید. سپس برای اعضای تیم خود یک برنامه عملی ایجاد کنید تا مفروضات مربوط به امنیت کم / تأثیر زیاد را بررسی کند و آنها را به سمت امنیت بالا هدایت کند. هنگامی که پیشرفت خود را با مدیریت در میان می گذارید ، این اطمینان شما را نشان می دهد که شما یک برنامه منطقی برای از بین بردن خطر ناخواسته دارید.

دریافت بینش مناسب

ابتدا اعتراف کنید که نمی دانید. کسب بینش صحیح به تحقیقات گسترده کمی و کیفی از منابع خارج از حوزه تجربه شما بستگی دارد.

مشتریان شما حد شما نیستند. اگر فقط مخاطبی را می شناسید که می شناسید ، نمی توانید طیف گسترده ای از توانایی ها یا پیشنهادات جدید و ارزشمند خود را شناسایی کنید – یا مین های زمینی را که نمی توانید ببینید ، کشف کنید.

دنیای خود را گسترش دهید. کاوش در مورد چشم اندازهای خارج از پایگاه خود ، مزایای بسیاری به سازمان شما می بخشد. این دانش درک عمیقی از نیازهای مشتری را فراهم می کند ، توسعه محصول و موقعیت بازار را بهبود می بخشد.

اما شرکت های تخصصی نیاز به دانش تخصصی دارند. اگرچه یافتن و مصاحبه با متخصصان موضوعی و مشتریان در بازارهای توسعه دهنده شما می تواند یک چالش باشد ، اما برای دستیابی به وضوح لازم برای دیدن اینکه بازار چیست و چه چیزی ارائه می دهد ضروری است.

مشاوره خارجی می تواند شما را با کارشناسان و مخاطبانی که این بینش ها را دارند ارتباط دهد. استفاده از دانش آنها می تواند به چندین استراتژی منجر شود ، از جمله:

  • به پخش های تخصصی وب ، کنفرانس های تلفنی یا میزهای گرد بپیوندید
  • برگزاری سمینارهای آزمایش محصول یا گروه های متمرکز برای مشتریان
  • ارتباط با متخصصان موضوع برای مشاوره های کوتاه مدت یا بلند مدت و آموزش و توسعه
  • بررسی جمعیت هدف برای بینش در مورد روندها و / یا استراتژی های آزمایش میدانی

سرمایه گذاری که شما امروز در شناسایی مخاطبان خارجی و به دست آوردن داده های قابل اطمینان داده می کنید می تواند در آوردن سازمان شما به بازار جدید مهم باشد.

دریابید که چگونه شبکه GLG متشکل از 700000 متخصص می تواند به سازمان شما کمک کند تا از مشاوره ها ، نظرسنجی ها ، کارشناسان و متخصصان ایده های جدیدی کسب کند. https://glg.it.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir