برای تقویت تجارت خود از شتاب دیجیتال استفاده کنید


به محض ابتلا به همه گیری در اوایل سال 2020 ، مشخص شد که فرایندهای حاکمیت تأمین کننده جهانی باید به طور ناگهانی و مداوم تغییر شکل دهند.

اگر متوجه شده اید که لوازم و لوازم مورد نیاز تجارت شما دچار وحشت همه گیر شده است ، شما به سختی تنها هستید. از حدود 200 مدیر اجرایی که به نظرسنجی اخیر خدمات هاروارد بازبینی خدمات تحلیلی پاسخ دادند ، 95٪ گزارش دادند که به دلیل تأثیرات همه گیر Covid-19 ، اخلال در روند استراتژیک و فرآیندهای مدیریت تأمین کننده خود را مختل کرده اند.

این مراحل برای به روزرسانی خیلی دیر بود. اکثریت قریب به اتفاق (92٪) مدیران جهانی ، بلوغ دیجیتالی فرآیندهای مدیریت تامین کننده فعلی خود را کمتر از بهترین در کلاس می دانند. از هر هشت نفر یك نفر می گوید كه آنها همچنان این فرایندها را با ایمیل و صفحات گسترده مدیریت می كنند.

و با این حال ، به قول قدیمی ها ، هرگز اجازه ندهید که یک بحران شکست بخورد. از هر 10 مدیر شش نفر می گویند که همه گیری همه گیر آنها را بر آن داشته است تا با بهبود اتوماسیون و گسترش داده های دیجیتالی برای مدیریت تأمین کننده ، برنامه های خود را برای به روزرسانی و اتوماسیون فرآیندهای خود افزایش دهند ، انعطاف پذیری را افزایش دهند و خطر را کاهش دهند.

برای بهبود همکاری ، ساده سازی فرآیندها و اطمینان از دسترسی در همه زمان ها ، رهبران منابع و منابع به ابزارهای مبتنی بر ابر و ابزارهای مدیریت فروشنده روی آورده اند. اکثر پاسخ دهندگان معتقدند که سیستم عامل های مبتنی بر ابر عملی ترین راه برای پیشرفت هستند.

دسترسی و چابکی بیشتر

بیشتر سیستم های قدیمی سازمانی برای تأمین تقاضای امروز برای همکاری بیشتر ، انعطاف پذیری سازمانی و شتاب دیجیتال برای تأمین و تحویل ساخته نشده اند.

برایان پیترز ، مدیر ارشد تدارکات در علوم گیلاد گفت: “در گذشته ، ما یک سیستم استاندارد تشویقی برای مشارکت اولیه نداشتیم.” “ما برای برقراری ارتباط با مردم به توری در راهرو ، پیاده روی و جلسات اعتماد کردیم. وقتی برقراری ارتباط و همکاری به تماس شخصی در هر مرحله نیاز دارد ، بسیاری از چیزها از بین می رود. “

هنگامی که فرایندها و سیستم ها متناسب با تفکیک فیزیکی و جغرافیایی ساخته شوند ، ترکیب این لمس شخصی با قابلیت دسترسی و انعطاف پذیری بسیار دشوار است. و برای Gilead ، یک شرکت زیست دارویی که روی درمانهای ضد Covid-19 کار می کند ، چابک و م operationalثر بودن در این بیماری همه گیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

“ما باید در دسترسی و استفاده از فرایندها و سیستم ها برای جمعیتی از کارمندان و جمعیت پیمانکارانی که [are] در مکان های مختلف از نظر جسمی ، “می گوید پیترز.

پیترز می گوید ، سفارشات باید به عنوان بازاری عمل کنند که توسط برنامه های بصری هدایت می شود. Gilead در حال تسریع در استفاده از ابزاری است که امکان مدیریت تامین کننده دیجیتال ، پیشنهادات رقابتی و نیازها را برای بهبود قابلیت مشاهده در زمان واقعی هزینه های خرید و خرید ، بهبود بهره وری عملیاتی و ساده سازی گزارش و تجزیه و تحلیل فراهم می کند.

گام بعدی آن ایجاد تجربه کاربری است که بیشتر این ابزارها را مستقیماً به دست رهبران تجارت می رساند ، تعامل اولیه را با متخصصان تدارکات عمومی بهبود می بخشد و خودکار می کند ، که ارزش بیشتری برای کل شرکت و شرکای آن ایجاد می کند. مشتری ها

انعطاف پذیری شرکت – مدیریت ریسک و بحران ، تداوم تجارت ، بهبودی – بیش از بقای فاجعه است. توانایی سازمان در پیش بینی و پاسخ به تغییر حتی از طریق تغییر تدریجی یا تدریجی ضروری است.

متخصصان تدارکات این انعطاف پذیری را در فرآیندهای قوی و خودکار خرید و مدیریت برای تأمین کنندگان می دانند که با تخلفات مقابله می کنند ، انعطاف پذیری سازمانی را بهبود می بخشند و از تداوم تحویل ها و خدمات مهم اطمینان می دهند.

در بسیاری از سازمان ها ، همه گیری همه گیر سرعت اتوماسیون فرایندهای خرید ، دیجیتالی شدن اطلاعات بیشتر در مورد تأمین کنندگان ، گسترش قابلیت های تجزیه و تحلیل داده ها در پایگاه های داده تأمین کنندگان آنها و معرفی ابزارهایی برای بهبود همکاری در داخل و خارج از سازمان را فراهم آورده است.

و کل تجارت به طور فزاینده ای نیاز به تقویت شبکه تامین کنندگان از طریق ابزارهای بهتر برای همکاری را می بیند.

در KeyBank ، مستقر در کلیولند ، مدیران می خواهند دید بهتری در وضعیت مالی و کارآیی شرکای خود ، امنیت اطلاعات و تجسم داده های بهتر در زمان واقعی داشته باشند تا بتوانند خود را برای بحران ها آماده کنند. .

آدام آندولینا ، ارائه دهنده اصلی در KeyBank ، گفت: “ما تأمین كنندگانی داریم كه چندین سال است كه با سلامت مالی قوی تصمیمات خوبی می گیرند ، كه خود را در یك صنعت اشتباه می بینند و در صورت عدم بهبود اقتصاد به طور بالقوه از شغل خود خارج می شوند.” “اگر اوضاع بهتر نشود چه می شود؟” کدام یک از تأمین کنندگان ما قادر به زنده ماندن نیستند؟ این چطور روی تجارت ما تأثیر می گذارد؟ “

امروز برای فردا ناشناخته آماده شوید

اختلالات جهانی همچنان بر نقش اصلی تداركات عمومی و مدیریت تامین كننده در پایداری بنگاه اقتصادی تأكید می ورزد – و باعث ایجاد سرمایه گذاری و برنامه ریزی می شود.

متخصصان تدارکات می توانند با چند مرحله برای تقویت مقاومت شرکت شروع کنند:

  • بهبود دید با انتقال از صفحه گسترده و زنجیره های ایمیل قطع شده به سیستم عامل های ابر متمرکز و ساده.
  • مدیریت و تخفیف خطرات با درک وابستگی به شرکای خارجی و برقراری ارتباط با این ارائه دهندگان برای آماده شدن برای موارد غیر منتظره.
  • ناکارآمدی ها را شناسایی کنید با بررسی و ساده سازی توافق نامه های مشارکت.
  • اتوماسیون را تسریع کنید رویکردهای دیجیتالی به فرآیندهای مدیریت عرضه و تأمین

هر سازمانی برای مدیریت خریدهای عمومی در جریان فاجعه فعلی آماده نبود. اما تسریع در دیجیتال سازی مراحل استراتژیک خرید و خرید می تواند به هر سازمان کمک کند تا از سازمان بعدی پیشی بگیرد.

برای مطالعه کامل مطالعه ، مدیریت ریسک تدارکات عمومی: انعطاف پذیری مشاغل برای جهانی در حال تغییر ، اینجا را کلیک کنید ، که شامل چشم اندازهای اجرایی از علوم Gilead ، KeyBank و LendingTree است.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>