با کسی که واقعاً نمی شناسید همکاری کنید


وقتی برای اولین بار با یک کارمند جدید آشنا می شویم ، بسیاری از ما تمایل به غواصی داریم و پس از معرفی سریع به کار می پردازیم. اما یک قدم به عقب برای شناختن همکار خود به شما کمک می کند تا بیشتر یکدیگر را بشناسید و همکاری موثرتری داشته باشید. با این پنج سوال شروع کنید: اهداف و روند ما برای این پروژه چیست؟ چه کسی چه کاری انجام می دهد و تا کی؟ سبک کار و نقاط قوت فردی ما کدام است؟ چه موقع و چگونه در مورد روابط کاری خود به یکدیگر بازخورد می دهیم؟ و برای انجام بهترین کار به چه چیزهایی از یکدیگر نیاز داریم؟

امروزه ، سازمان ها به طور فزاینده ای همکاری می کنند ، متشکل از تیم های به هم وابسته ، که به طور مداوم در حال پیشرفت و تغییر هستند و با رشد شرکت ها (یا کوچک شدن) و تشکیل مجدد ساختار خود ، انعطاف پذیر باقی می مانند. شما یا یکی از همکارانتان ممکن است در یک شغل ، تیم یا سازمان تازه وارد باشید و این امر منجر به نیاز به همکاری با شخصی که قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید می شود.

این همکاری می تواند یک شمشیر دو لبه باشد. این می تواند منجر به نوآوری بیشتر و نتایج بهتر شود. مطالعه ای در استنفورد نشان داد که کار مشترک انگیزه ذاتی را افزایش می دهد ، شرکت کنندگان در انجام کارهای چالش برانگیز 64٪ بیشتر طول می کشند و علاقه و انرژی بیشتری به آنها دارند. اما نقطه ضعف همکاری ، همانطور که همه ما به خوبی می دانیم ، این است که می تواند به طور قابل توجهی تصمیم گیری را به تأخیر بیندازد و منجر به جلسات ، تماس ها و ایمیل های بی پایان شود که انتظار می رود 80٪ از زمان کارمند را اشغال کند – پهنای باند کمی برای کار شخصی فاکتورهای دیگری مانند سبک های مختلف کاری و انتظارات مبهم را به همراه داشته باشید ، و این می تواند یک سفر ناهموار با ناامیدکننده های فراوان باشد.

با این وجود همکاری با شخصی که قبلاً ملاقات نکرده اید هم می تواند به نتایج موفقیت آمیز منجر شود و هم روابط جدیدی ایجاد کند. چنین تجربه ای نه تنها به یک کنفرانس موفق زنان منجر شد ، بلکه منجر به دوستی دو ساله با همسرم شد.

اگرچه بسیاری از ما تمایل به غواصی داریم و پس از معرفی سریع به کار می پردازیم ، اما یک قدم به عقب برمی گردیم تا ابتدا با همکار جدید خود در مورد مسائل جدید بحث کنیم ، به شما کمک می کند تا یکدیگر را بهتر بشناسید و کار کنید با هم موثرتر

اهداف و روند ما برای این پروژه چیست؟ وقت بگذارید و تعریف هر فرد از موفقیت و چشم انداز مسیر رسیدن به آن را تنظیم کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که هر دو در یک جهت قایقرانی می کنید و مقطعی کار نمی کنید. چه در حال ساختن یک وب سایت جدید باشید ، چه از مشتری جدید خواستگاری کنید ، یا یک محصول جدید راه اندازی کرده اید ، تعیین اهداف و نقشه راه به شما کمک می کند آنچه را برای هر شخص مهم است درک کنید و اعتماد و تعهد خود را نسبت به هدف مشترک خود ایجاد کنید.

چه کسی چه کاری انجام می دهد و تا کی؟ یک نظرسنجی Slack در سال 2019 مسئولیت های روشن را به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های همکاری خوب در محل کار مشخص کرد ، اما همچنین آنها را به عنوان یکی از رایج ترین مشکلات هم در کسب و کارهای کوچک تازه تاسیس و هم در شرکت های بزرگ برجسته کرد. . شفاف سازی مسئولیت ها در جلو می تواند به شما کمک کند تا بار را متعادل کنید و از شلیک تصادفی یا تکرار کار جلوگیری کنید و می تواند از رفتارهای سرزمینی جلوگیری کند. گزارش مشترک درباره پیشرفت نتایج مختلف و برنامه ریزی آنها می تواند وضوح بیشتری ایجاد کرده و احساس مالکیت را تقویت کند. علاوه بر این ، ایجاد بررسی های منظم با نظرات مشابه می تواند 95٪ احتمال تحقق اهداف شما را افزایش دهد.

سبک کار و نقاط قوت فردی ما کدام است؟ تفاوت در سبک می تواند منبع تحریک یا تضاد باشد. با این حال ، اگر از قبل در مورد آنها بحث و فهمیده شود ، می توانند به شما این امکان را بدهند که حتی به طور موثرتری با هم کار کنید. درک نقاط قوت یکدیگر نه تنها می تواند به تعیین تقسیم کار کمک کند ، بلکه همچنین نشان می دهد که در کجا می خواهید با همکار خود مشورت کنید یا آن را موکول کنید. هنگامی که من برای اولین بار با یکی از بنیانگذاران شرکت توسعه رهبری خود ملاقات کردم ، تمرکز آن با تصویر بزرگ ، ایده های نوآورانه و تجربه بازاریابی به شکل گیری چشم انداز ، تعریف بازار هدف و ایجاد تقاضا برای یک برنامه فوق العاده موفق که راه اندازی کردیم ، کمک کرد. در شروع شرکت ما. تمرکز عملی من بر روی جزئیات و تدارکات ، همراه با تیزبینی مالی ، به اطمینان از عملکرد صاف ، که سودآور نیز بود ، کمک کرد. اگر ما هنگام شروع فعالیت خود از تفاوت در سبک ها و نقاط قوت خود آگاه نبودیم ، شاید فکر می کردم ایده های او بیش از حد یک پای در آسمان است ، و او ممکن است عمل گرایی من را بیش از حد سفت و سخت بداند. در عوض ، ما از این اختلافات به نفع خود استفاده کردیم.

مشتری سابق من ، شریک یک شرکت مشاوره مدیریتی که تیم هایش هر چند ماه یکبار تغییر می کنند ، سندی را در توصیف سبک ها و نقاط قوت کار مورد علاقه خود ایجاد کرد که آن را راهنمای کاربر راج نامید. او آن را با اعضای جدید تیم به اشتراک می گذارد و از آنها می خواهد که اطلاعات مشابهی را در مورد خود به اشتراک بگذارند تا به جای استفاده از اختلافات ، از اختلافات استفاده شود.

چه موقع و چگونه به یکدیگر درباره روابط کاری خود بازخورد می دهیم؟ ایجاد یک فرآیند بازخورد در صورت جدید بودن پیوند ، بعداً هنگامی که بازخورد دارید می توانید آن را بسیار ناخوشایند کنید. همچنین می تواند به ایجاد رابطه بین شما و همکارتان کمک کند. ممکن است واقعاً از خلاقیتی که هم تیمی شما در پروژه ایجاد کرده است قدردانی کنید ، اما این واقعیت که او برای آخرین جلسه شما آماده نبوده به این معنی است که شما باید یک تصمیم اصلی را به تعویق بیندازید. به همین ترتیب ، ممکن است در مورد مشارکت خود و آنچه که همکار شما دوست دارد بیشتر (یا کمتر) از شما ببیند ، نقاط کور داشته باشید.

برای انجام بهترین کار خود به چه چیزهایی نیاز داریم؟ ما غالباً تصور می کنیم دیگران مانند ما رفتار می کنند یا می دانند که به چه چیزهایی نیاز داریم. نه تنها اینطور نیست ، بلکه بحث در مورد مسئله حتی اگر قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای درک واقعی اینکه چگونه می توانید از یکدیگر برای انجام بهترین کار خود حمایت کنید ، باید از نیازهای خود آگاه باشید. به عنوان مثال ، می توانید بگویید ، “وقتی وقت داشته باشم که از قبل درباره موضوعات فکر کنم ، می توانم بهتر کمک کنم. آیا قبل از جلسات ما دستور کار سطح بالایی را برای من ارسال می کنید تا بتوانم قبل از بحث خود تأمل و تفکر کنم. وی افزود: “اگر احساس می كنید كه چیزی از طرف همكارتان را تحمل می كنید ، این فقط فرصتی برای بازخورد نیست ؛ این یك درخواست ناگفته است كه هنوز نكرده اید. به عنوان مثال ،” ایمیل های آخر هفته واقعاً مرا استرس می دهد. اگر فوری نباشد ، می توانید صبر كنید؟ ” تا روز دوشنبه آنها را بفرستید؟ “

پرسیدن و پاسخ دادن به این س questionsالات با همکار جدید خود اطمینان حاصل می کند که همکاری شما هم به نتایج موفقیت آمیز می رسد و هم به یک رابطه کاری مثبت منجر می شود.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>