بازار میانه قوی اما پایدار است


شرکت های بازار میانی در مقابله با بسیاری از چالش های ناشی از همه گیری منحصر به فرد نیستند ، اما بسیاری از آنها مقاومت در برابر ظهور موفقیت آمیز را دارند. طبق داده های سه ماهه شاخص بازار مرکزی مرکز ملی بازار متوسط ​​، رشد متوسط ​​درآمد برای دوره 2012-2019 برای شرکت های متوسط ​​6.5٪ و رشد اشتغال به طور متوسط ​​4.3٪ است. این میانگین ها به ترتیب با رشد درآمد 3.5 درصدی و رشد اشتغال 2.3 درصدی از تجارت بزرگ پیشی می گیرند. عملکرد در بازار میانی همچنین از نظر رشد اشتغال از شرکتهای کوچک پیشی می گیرد. با این حال ، پیش بینی ها نگرانی شرکت های میانه بازار در مورد تأثیر آینده همه گیر را نشان می دهد. یکی از نگرانی های اصلی آنها ارتباط با مشتری است. شرکت هایی که سرمایه گذاری هوشمندانه ای برای بازسازی روابط خود با مشتریان خود انجام می دهند ، در سال 2021 از یک مزیت برخوردار خواهند شد.

مانند اقتصاد ، سازمان ها و افراد در سراسر جهان ، بازار متوسط ​​ایالات متحده نیز از تأثیرات سوem همه گیر Covid-19 در امان نیست. این شرکتها ، به عنوان شرکتهایی که درآمد سالانه آنها بین 10 میلیون تا 1 میلیارد دلار است ، تعریف می شوند ، بخشی مهم و مهم است که اغلب نادیده گرفته می شود در اقتصاد ملی ما. در حالی که میانگین بازار تنها 3٪ از کل تجارت در ایالات متحده را تشکیل می دهد ، تقریباً یک سوم تولید ناخالص داخلی بخش خصوصی و اشتغال را به عهده دارد. اگر این کشور خودش بود ، پنجمین اقتصاد بزرگ جهان بود!

بر اساس داده های نظرسنجی اخیر جمع آوری شده توسط مرکز ملی بازار میانه (NCMM) در دانشگاه اوهایو کالج تجارت فیشر ، نزدیک به 40٪ از رهبران بازار میانه معتقدند که بیماری همه گیر برای تجارت آنها طی شش ماه آینده “فاجعه بار” خواهد بود . بعلاوه ، این تأثیر در برخی صنایع بیشتر از برخی دیگر است. به عنوان مثال ، تاریخچه رستوران های کامرون میچل نمونه ای از صنعت مهمان نوازی است. این مرکز قبل از همه گیری در کلمبوس ، اوهایو مستقر است و دارای 36 رستوران در 12 ایالت ، 300 میلیون دلار درآمد سالانه و 3000 کارمند است. در بهار سال 2020 ، این شرکت اساساً فعالیت خود را تعطیل کرد و در تلاش برای بازگشت به ظرفیت خود بود ، زیرا با محدودیت های مختلف وزارت بهداشت و تردید مشتریان برای بازگشت به تغذیه شخصی دست و پنجه نرم می کرد.

با توجه به شاخص متوسط ​​بازار NCMM (MMI) برای Q4 ، جمع آوری شده در دسامبر سال 2020 توسط یک نظرسنجی از 1000 نفر از مدیران بازار میانی ، شرکت های میانی بازار متوسط ​​کاهش درآمد -1.2٪ نسبت به 12 ماه گذشته گزارش کردند ، در حالی که آنها همچنین گزارش می دهند کاهش اشتغال -2.2. نتایج بد برای اطمینان. با این حال ، در مقایسه با مشاغل کوچک و بخش های بزرگ تجاری ، بازار متوسط ​​به طور قابل توجهی بهتر عمل کرده است تا ضررهای خود را در طول بحران جاری محدود کند ، به ویژه برای بخشی که مدت هاست با سرعت بالایی رشد می کند. برای مقایسه ، بر اساس داده های درآمد S&P 500 ، شرکت های بزرگ تجارت عمومی -5.5٪ از درآمد خود را در سال 2020 از دست دادند. به همین ترتیب ، با استفاده از گزارش ماهانه ADP ، مشاغل کوچک با 50 نفر یا تعداد کمتر کارمند شاهد کاهش اشتغال -5.1٪ و شرکت های بزرگ بودند -8.2٪ کاهش در حجم نیروی کار داشته است. این نتایج لزوماً تعجب آور نیستند – از زمانی که NCMM ردیابی عملکرد بازار میانه را در سال 2012 آغاز کرد ، بازار متوسط ​​دائما از همتایان بزرگ و کوچک خود جلوتر است.


نقش و چشم انداز بازار میانه

شرکت های بزرگ جیب های عمیقی دارند و دائماً مورد توجه عموم قرار دارند. اما شرکت های میانه بازار بیش از ما شایسته توجه هستند. به زبان ساده ، بازار متوسط ​​موتور واقعی رشد اقتصادی پس از بحران مالی 2007-2009 است و در صورت حمایت صحیح می تواند به جلو حرکت کند. در طی به اصطلاح رکود بزرگ ، داده های NCMM نشان داد که اگرچه شرکت های بزرگ 3.7 میلیون شغل را از دست داده اند ، بازار متوسط ​​بیش از 2 میلیون موقعیت جدید اضافه کرده است. طبق داده های MMI سه ماهه NCMM ، رشد متوسط ​​درآمد برای 2012–2019 برای شرکتهای متوسط ​​6.5٪ بوده است و رشد اشتغال به طور متوسط ​​4.3٪ بوده است. یکبار دیگر ، این میانگین ها به ترتیب با رشد درآمد 3.5 درصدی و رشد اشتغال 2.3 درصدی از کسب و کارهای بزرگ پیشی می گیرند. عملکرد در بازار میانی همچنین از نظر رشد اشتغال بهتر از بنگاه های کوچک عمل می کند.

علاوه بر این ، شرکت های میانه بازار معمولاً بسیار مقاوم هستند ، و این به طور متوسط ​​نشان می دهد که سن آنها 31 سال در کسب و کار و مارک های ماندگاری است که ایجاد کرده اند. اینها شامل نامهای کاربری شناخته شده ای مانند White Castle ، Patagonia ، Orangetheory Fitness و Highlights برای کودکان و تعداد بی شماری دیگر است که به عنوان پیوندهای مهم در زنجیره های تأمین سایر شرکتها عمل می کنند. به عنوان مثال ، در گزارش سال 2013 Brookings در نقشه برداری از زنجیره تأمین خودروی تنسی حدود 650 شرکت نشان داده شده است که فقط سه شرکت اصلی OEM هستند. این تعادل عمدتاً متشکل از تأمین کنندگان بازارهای اول و دو بازار میانه بود و نشان می دهد که میانگین بازار برای ماندگاری صنعت بسیار مهم است.

علاوه بر نظرات مدیران میانه بازار ، اقدامات گزارش شده بنگاه های میانه بازار فقدان اطمینان و نگرانی در مورد تأثیرات همه گیر در آینده را نشان می دهد. پیش بینی های MMI برای سال 2021 موارد زیر را نشان می دهد: 43٪ از رهبران بازار میانه پول را به جای سرمایه گذاری سریع در کسب و کار خود نگه می دارند (این نسبت به 30٪ سال قبل). طی شش ماه آینده ، 35٪ انتظار کاهش چشمگیر در سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده ، 32٪ کمبود مواد اولیه و منابع و 31٪ انتظار قطع عمومی به دلیل کارگر از راه دور را دارند. در واقع ، فقط 52٪ از کارمندان بازار میانه به دفتر یا فروشگاه برمی گردند. از هر چهار شرکت یک نفر اخراج اضافی یا طولانی مدت را پیش بینی می کند و اگرچه رشد اشتغال کلی انتظار می رود مثبت باشد ، این تنها به یک سوم شرکت ها مربوط می شود.

برقراری ارتباط با مشتریان اصرارآورترین است

چالش های پیش روی این پیش بینی چیست؟ از بین همه مواردی که NCMM به عنوان چالش های مداوم با آنها در میان گذاشته است ، یکی از ثابت ترین موضوعات از ابتدای شیوع همه گیر تاکنون ، حفظ تعامل و ارتباط با مشتری بوده است. در آغاز ، هنگامی که طبقه مجازی در مارس 2020 لغو شد ، عدم اطمینان ، جریان وجوه نقد و ایمنی کارکنان اصلی ترین نگرانی ها بود و به همین دلیل. با ادامه نظارت بر تمایلات NCMM در تابستان و شروع به کار مجدد مشاغل ، ادامه عدم اطمینان و نگرانی در مورد ایمنی و بهره وری کارکنان همچنان ادامه داشت ، اما تهدید به کاهش روابط و تعاملات با مشتری رو به افزایش بود. در نتیجه ، تأثیر سو a بر درآمد تقریباً در یک چهارم مدیران مشهود است ، و گفت که بالاترین رده برای سال 2020 به طور قابل توجهی تهدید شده است.

قابل درک است که اتصال مشتری به مشکلی تبدیل شده است که می تواند اتفاق بیفتد. با کنار گذاشتن رویدادهای زنده ، نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و حتی جلسات رو در رو عادی ، بازار میانه باید با دقت در راه های جدید برای دستیابی به مشتریان خود سرمایه گذاری کند. از ماشین آلات PDC واقع در خارج از فیلادلفیا ، پنسیلوانیا استفاده کنید. PDC یک تجارت خانوادگی نسل دوم است که کمپرسورهای دیافراگم گاز پیچیده ای را برای انواع صنایع و مشتریان در سراسر جهان طراحی و تولید می کند. در یک سال معمول ، مدیران ارشد این شرکت روزها با سفر به سراسر جهان به بازدید از سایت های مشتری و همکاری در زمینه راه حل ها می پردازند در حالی که ارتباطات عمیق تری با حساب های اصلی برقرار می کنند. از آنجا که سفرهای جهانی هنوز برقرار است ، PDC تصمیم گرفت یک فیلمبردار و تهیه کننده حرفه ای را برای راه اندازی یک سری وبینارهای نمایش کوتاه ، از جمله هواپیماهای بدون سرنشین در کارخانه هایشان و نمایش های فنی در صورت تقاضا ، استخدام کند. بدون توانایی بازدید از مشتریان خود ، مشاغل از فناوری برای آوردن آنها به مشتریان استفاده می كنند. نتایج چشمگیر است – درآمد سال 2020 به میزان 37٪ در سال قبل افزایش یافته و انتظار می رود با افزایش تقاضا برای انرژی پاک در سراسر جهان ، 62٪ دیگر در سال 2021 افزایش یابد.

به غیر از تفاوتهای موجود در صنعت ، می توانیم چندین ویژگی مشترک دیگر را نیز برای یک کسب و کار شناسایی کنیم که عملکرد خوبی در این محیط چالش برانگیز داشته باشد. آنها تمایل دارند که در زمینه های زیر نقاط قوت داشته باشند: دسترسی به سرمایه ، فرصت های بازاریابی و ارتباطی ، یک استراتژی رشد طولانی مدت و اشتهایی برای سرمایه گذاری در رشد آینده. این فرصت ها به رغم همه گیر شدن امکان گسترش را دارند – در بسیاری از موارد ، رشد درآمد سالانه و اشتغال بیش از 10 درصد است. رابطه عالی با بانک یا تأمین کننده سرمایه دیگر مزایای بسیاری نیز دارد. علاوه بر رشد در بودجه ، م institutionsسسات مالی اغلب سالها تجربه پشتیبانی سایر شرکتهای بازار متوسط ​​را دارند و می توانند به عنوان یک مشاور استراتژیک در برنامه ریزی و سرمایه گذاری خدمت کنند. به همین ترتیب ، برون سپاری یک شریک بازاریابی و ارتباطی قوی می تواند در تسریع نتایج ، درصورتی که توانایی داخلی وجود ندارد (و ساختن آن به مدتی زمان نیاز دارد) ، کمک کند.

بازار میانی از نظر بسیاری از چالش های ناشی از همه گیری منحصر به فرد نیست ، اما بسیاری از این مشاغل مقاومت در برابر ظهور موفقیت آمیز دارند. شرکت هایی که برای بازنگری در نحوه ارتباط با مشتریان خود گام برمی دارند ، از مزایایی برخوردار خواهند شد.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>