ارائه مجازی بعدی خود را سر و صدا کنید


اگرچه سیستم عامل های ارتباطات مجازی به ارتباط تیم های از راه دور کمک می کنند ، اما همیشه مکان مناسبی برای ارائه جذاب نیستند. خواندن نشانه های غیرکلامی مخاطب خود از طریق ویدئو و صدا دشوار است (یا غیرممکن) – اگر آنها را از دست داده باشید ، حتی ممکن است متوجه آن نشوید. علاوه بر این ، با بسیاری از عوامل حواس پرتی ذاتی کار در خانه روبرو هستید. ارائه ارائه های ویدئویی موثر به کمی آمادگی اضافی نیاز دارد. از چند نفری که به آنها اعتماد دارید بخواهید که قبل و بعد از جلسه به شما کمک کنند ، در صورت تماس با شما آماده شرکت هستند و پس از آن به شما بازخورد می دهند. پیش از این در مورد مخاطبان خود بیاموزید و یک داستان کوتاه و مرتبط شخصی بسازید که باعث شود احساس راحتی در آنها ایجاد شود. مهمتر از همه ، مختصر و واضح باشد.

مشتری مربیگری من ، مهندسی به نام کارلوس ، یک راوی بزرگ برای مردم است. او با دستانش صحبت می کند و داستان های متحرک و طولانی را پر از استعاره های طنز و پیچ و تاب های داستان می گوید. ذهن و گرمای او مثبت پذیرفته شد.

اما وقتی او سخنرانی های ویدئویی می کند ، داستان های کارلوس معمولاً از هم می پاشد. بازخورد اخیر وی نشان می دهد که او اغلب برای مدت طولانی دنبال می کند ، مخاطب خود را به دلیل جزئیات غیر ضروری از دست می دهد و نمی تواند کوتاه و مختصر ارتباط برقرار کند.

کارلوس تنها نیست. در حالی که سیستم عامل های مجازی به ما کمک می کنند تا از راه دور با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم ، آنها همچنین برای رهبرانی که خود را شخصاً معرفی می کنند چالشی است. خواندن آنلاین اتاق به تمرکز بیشتری نیاز دارد و محیط دیجیتال درک نشانه های غیرکلامی مانند لحن ، صدا و زبان بدن را دشوار می کند. به عنوان مثال ، هنگامی که شخصاً با افراد ارتباط برقرار می کنید ، مغز انسان به تفسیرهای خرد صورت انسان متکی می شود تا پذیرایی را تفسیر کند و هنگام برقراری ارتباط ، قضاوت را آگاه سازد. در یک سکوی ملاقات مجازی ، مجری فقط می تواند به چند نفر (یا اصلاً) دسترسی پیدا کند. حواس پرتی های بی شمار و اتصال نامنظم اینترنت را که با کیفیت فیلم و صدا تداخل می کند به این موارد اضافه کنید و ممکن است احساس کنید قادر به قضاوت در مورد عملکرد و دریافت خود در زمان واقعی نیستید.

رهبران برای انتقال م differentثر پیام های خود و مشارکت در یک محیط از راه دور نیاز به استفاده از مجموعه مهارت های مختلف دارند. مکان های مجازی ایجاب می کند تا برای اطمینان از دریافت پیام خود ، از خواندن نشانه های غیرکلامی در حال حاضر به کنجکاوی در مورد شرکت کنندگان در قبل ، حین و بعد از ارائه بپردازید. در اینجا شش راه برای ارائه سخنرانی هایی با استقبال خوب وجود دارد که شما و مخاطبانتان محدود به ارتباطات مجازی باشید.

از عملکردهای فناوری استفاده کنید. در حالی که برخی از سیستم عامل های ویدیویی ممکن است توانایی مجری در تعامل با اعضای مخاطب را در زمان واقعی محدود کنند ، اما ویژگی های داخلی مانند نظرسنجی ، چت ، تخته سفید ، انگشت شست یا دستان بلند می تواند به شما در جلب توجه مردم و جلب آنها کمک کند. در ابتدای ارائه این ابزارهای تعامل را بگنجانید تا افراد را برای شرکت در این کار قرار دهد.

با داستانی باز کنید که برای مخاطبان شما صحبت می کند. پیش از این اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان خود را جمع آوری کنید و یک داستان شخصی بسازید که برای آنها طنین انداز شود. آن را کوتاه و مشخص کنید تا از پیچ خوردن و از دست دادن آنها جلوگیری شود. نشان داده شده است که داستان ها ، حکایت ها و استعاره ها تعامل را افزایش می دهند – به شرطی که با اصالت و آسیب پذیری ارائه شوند و پیام مورد نظر شما را به وضوح تقویت کنند. اگر از مرتبط بودن داستان خود مطمئن نیستید ، هنگام آماده شدن برای ارائه ، در نظر بگیرید که آن را از یک همکار معتمد منتشر کنید.

درخواست مشارکت قبلی تحقیقات نشان می دهد که تسهیل جلسات به روشی فعال ، از جمله تشویق شرکت کنندگان برای اشتراک ، کلید افزایش تعامل و اثربخشی است. به مخاطبان خود اطلاعات اولیه را بدهید که از دو یا سه داوطلب می خواهید در طول جلسه به اشتراک بگذارند – این به افراد کمک می کند تا هوشیار و آماده شرکت باشند و احتمال انجام چند وظیفه یا نظارت را کاهش می دهد. همچنین ، قبل از ارائه ، از چند نفر از افراد برگزیده بخواهید که مشارکت کنند ، سپس زودتر با آنها تماس بگیرید.

صریح ، کوتاه و ساکت باش کوتاه ، ساده و شفاف بودن پیام شما هرگز مهمتر از مبارزه با حواس پرتی های ذاتی یک اتاق مجازی نبوده است. مونولوگ های طولانی را به حداقل برسانید و از سکوت اجتناب نکنید. وقتی س aالی می پرسید ، با اطمینان منتظر بمانید تا کسی پاسخ دهد ، به جای اینکه سکوت را به صورت خودکار به عنوان عدم تعهد تعبیر کنید. جذب و پاسخ دادن به اطلاعات از طریق ویدئو برای شرکت کنندگان ممکن است بیشتر طول بکشد ، بنابراین قبل از پرسیدن سوال بعدی یا تماس داوطلب ، از ثانیه های اضافی به عنوان فرصتی برای گوش دادن عمیق استفاده کنید.

از نشانه های غیرکلامی دست نکشید. مطالعه ای در سال 2007 نشان داد که اگر زبان بدن و حالت چهره آنها نیز به نمایش گذاشته شود ، مردم می توانند اطلاعات و احساسات را بهتر بخوانند. قبل از ارائه ، شرکت کنندگان را تشویق کنید دوربین خود را روشن کنند و به شخصی که در طول ارائه به او تحویل می دهید ، اشاره کنید. زبان چهره و بدن این فرد را برای یافتن سیگنالهایی درباره نحوه درک مکالمه شما مشاهده کنید. سر تکان دادن ، لبخند زدن ، حفظ تماس چشمی و خم شدن نشانه های خوبی است ، در حالی که خمیازه کشیدن ، بازوهای ضربدری ، نگاه رواقی یا چشم انداختن به سمت پایین یا کنار می تواند نشانه جدایی باشد و شما باید روش خود را تغییر دهید.

برای بازخورد دنبال کنید پس از ارائه خود ، از یک یا دو شرکت کننده مطمئن درخواست بازخورد کنید تا ببینید آیا پیام مورد نظر را با موفقیت ارسال کرده اید یا خیر. اگر جلسه ضبط شده است ، با توجه ویژه به نحوه واکنش شرکت کنندگان به تلاش شما برای درگیر کردن با آنها ، فیلم را تماشا کنید. دو یا سه تکنیکی را که می توانید دفعه دیگر برای بهبود روابط خود با مخاطبان خود استفاده کنید ، شناسایی کنید.

قبل از جلسه بعدی مجازی خود با 200 نفر ، کارلوس تصمیم گرفت که روش جدیدی را برای درگیر کردن اتاق انتخاب کند. قبل از ارائه ، او از سه کارمند ارشد که می تواند روی پنج دقیقه اول اعتماد کند کمک و مشارکت کرد. وی مدتی پیش از تیم خود موضوعاتی را خواسته بود تا تمایل خود به ارائه داستان سرایی یک طرفه را محدود کند و در طول جلسه زمینه اشتراک و گفتگو را باز کرد که منجر به بحث فعال در مورد نگرانی های تیم شد. در نتیجه ، مخاطبان او بیش از حد معمول مشغول و فعال بودند و او بازخورد دریافت کرد که این بهترین ارائه او تا به امروز است.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>