اجرای سیاستهای فراگیر در یک سازمان جهانی


در حالی که موضوعات تنوع ، شمول و وابستگی (DI&B) به طور فزاینده ای در شرکت های بزرگ آمریکایی مهم هستند ، بسیاری از شرکت های آمریکایی در تلاشند سیاست های جدید را در تیم های جهانی خود گسترش دهند. این جای تعجب نیست ابتکارات DI&B آنها اغلب توسط ملاحظات اجتماعی ، حقوقی و سیاسی آمریکایی اطلاع داده می شود – و این زمینه بندرت در هر کشوری که یک شرکت در آن فعالیت می کند کاملاً منعکس می شود. با توجه به این چالش ها ، چه کاری طول می کشد تا شرکت های چند ملیتی ضمن تشخیص تفاوت های موجود در زمینه فرهنگی محلی ، به ارزش های DI&B خود در سراسر جهان وفادار بمانند؟

به عنوان نایب رئیس بومی سازی HubSpot ، این سوالی است که خیلی به آن فکر کرده ام. و گرچه هیچ راه حل کاملی وجود ندارد ، من سه فرصت اصلی را برای شرکت ها برای تقویت و تجربه ارزش های خود در حالی که در سطح بین المللی گسترش می یابند ، شناسایی کرده ام.

مکان های اداری را انتخاب کنید که مطابق با مقادیر DI&B شما باشد

این موضوع برای اولین بار در سال 2018 برای من ظاهر شد ، زمانی که HubSpot قصد گسترش در آمریکای لاتین را داشت و تیم من وظیفه داشت بهترین مکان را برای مقرهای منطقه ای ما تعیین کند. ما پیش از این تعداد زیادی دفاتر بین المللی ایجاد کرده بودیم ، از جمله در دوبلین ، سیدنی ، سنگاپور ، توکیو و برلین ، بنابراین چندین عامل تجاری وجود داشت که می دانستیم در مقایسه شهرها مهم هستند.

اول و مهمترین ، ما در دسترس بودن استعداد برای انواع نقشهایی که می خواهیم استخدام کنیم ، و همچنین موسسات آموزشی که تأمین استعدادهای آینده را فراهم می کنند ، بررسی کردیم. ما پیش بینی های دقیق مالی را برای درک هزینه استخدام افراد در هر مکان انجام دادیم و هزینه امکانات ، دسترسی به اینترنت ، قابلیت اطمینان زیرساخت ها و حتی عوامل اقتصادی اجتماعی و ثبات ارز را تجزیه و تحلیل کردیم. و البته ، ما اندازه پایگاههای مشتری موجود و بالقوه در هر مکان و در دسترس بودن شرکای بالقوه را کاملاً سنجیدیم.

در تمام این تحلیل ها ، دستیابی به استعداد همیشه مورد توجه اصلی بوده است. ملاحظات DI&B برای ما مهم بودند ، اما تا حد زیادی از روند گسترش بین الملل مستثنی بودند. در نتیجه ، هرگز به ذهنم خطور نکرد که نگاه دقیق تری به نحوه مطابقت فضای اداری جدید با ارزشهای تنوع و شمول HubSpot داشته باشم. اما یک روز به طور اتفاقی به پروژه دفتر یکی از همکاران در آمریکای لاتین اشاره کردم و او بلافاصله پاسخ داد: “امیدوارم شما کشوری را انتخاب کنید که من و شوهرم بتوانیم به راحتی به آنجا سفر کنیم.”

این باعث تعجب من شد. من در مورد حمایت قانونی از جامعه LGBT به عنوان یک عامل اصلی در روند انتخاب مکان فکر نکرده بودم. من همچنین این گسترش بین المللی را فرصتی گسترده تر برای HubSpot ندیدم تا با حمایت از گروههای حاشیه ای در سراسر جهان ، راه حلهای تجاری ما را با ارزشهای ما هماهنگ کند. اما این تعامل به من کمک کرد تا درک کنم که این عوامل برای ایجاد و اداره یک دفتر بین المللی بسیار مهم هستند.

این آگاهی ما را به روش جدیدی هدایت کرد که در آن ما با مطالعه صریح نحوه تطابق قوانین و محیط فرهنگی هر کشور با تعهد ما برای شمول ، تجزیه و تحلیل قدرت بازار و استعدادها را برای هر مکان بالقوه تکمیل کردیم. ما با تیم عملیات انسانی خود برای ایجاد چارچوبی جدید همکاری کردیم که تعدادی از ملاحظات اساسی در هر کشور کاندیدا را شامل می شود ، از جمله حقوق LGBT و حقوق زنان. از جمله عواملی که ما مطالعه کردیم:

  • آیا به طور کلی قانون آزار و اذیت جنسی در کشور وجود دارد؟
  • آیا در کشور آزار و اذیت جنسی در محل کار قانون شدیدی وجود دارد؟
  • آیا قانونی در کشور وجود دارد که برای کار با ارزش برابر به غرامت برابر نیاز داشته باشد؟
  • آیا حکم قانونی مرخصی زایمان است؟
  • آیا مرخصی پدری قانونی اجباری است؟

برای هر عامل ، ما تجزیه و تحلیل عمیق را با استفاده از داده های بانک جهانی و منابع دیگر انجام دادیم. این بدان معنا بود که در برخی موارد کشورهای کاندیدا را در سطح بالاتری نسبت به کشور خود نگه داشتیم. به عنوان مثال ، ایالات متحده قانونی فدرال ندارد که به مرخصی والدین با حقوق نیاز داشته باشد.

بر اساس این تجزیه و تحلیل ، ما بر کلمبیا تمرکز کردیم ، که بالاترین امتیاز را در حمایت از همجنسگرایان و حقوق زنان کسب کرد. و هنگامی که همکار من سال آینده از دفتر جدید ما بازدید کرد ، او به من گفت که از انتخاب ما برای یک مکان گسترده تر قدردانی می کند.

البته ، DI&B تنها عامل در تصمیم گیری ما نبود ، بلکه مهم بود. به نظر می رسد انتخاب محل کار یک پروژه کاملاً تاکتیکی به نظر می رسد ، اما این یک فرصت حیاتی بود که باید خود را در برابر ارزش های خود مسئول بدانیم تا اطمینان حاصل کنیم که مکان های جهانی ما یک محیط پشتیبانی کننده و متناسب با محل زندگی ما را ارائه می دهند و این کار را برای کارمندان خود در اطراف نشان می دهند. جهانی که ما متعهد به زندگی در ارزشهای DI&B هستیم.

به تیم های جهانی کمک کنید تا اولویت های گوناگونی و تنوع مدیریت شده محلی را درک کنند

انتخاب مکانی منطبق با ارزشهای ما اولین قدم مهم برای اطمینان از حفظ مداوم این ارزشها بود ، اما از آخرین فاصله بود. هنگامی که دفاتر بین المللی ما تأسیس شد ، اطمینان از اینکه اقدامات ابتکار و تحقیق ما در ایالات متحده مستقر در ایالات متحده در خارج از کشور ترجمه شده است ، بسیار مهم بود.

به عنوان مثال ، طی سال گذشته موجی از اقدامات ضد نژادپرستی در میان شرکت های مستقر در ایالات متحده به وجود آمده است. اگرچه تبعیض (و اهمیت مبارزه با آن) جهانی است ، ما دریافته ایم که ویژگی های جنبش Black Lives Matter و نژادپرستی سیستمی علیه سیاه پوستان آمریکایی بسیاری از کارمندان ما را در خارج از ایالات متحده گیج می کند ، که لزوماً متناسب با تفاوت های ظریف نیستند پاسخ های HubSpot به آنها. برای رفع این کمبودها ، ما مجبور بودیم یک زمینه فرهنگی و تاریخی فراهم کنیم تا برنامه های DI&B خود را در سراسر جهان فعال و تأثیرگذارتر کنیم.

به طور خاص ، هنگامی که ما آموزش ضد نژادپرستی اجباری را در سراسر شرکت آغاز کردیم ، مطمئن شدیم که اطلاعاتی در مورد تاریخ ستم سیستمی جامعه سیاه پوستان در آمریکا ، به زبان واضح و قابل دسترسی نوشته شده است. اگرچه ممکن است بلافاصله مشخص نباشد که چرا یک کارمند در توکیو باید از تاریخ برده داری در ایالات متحده آگاهی یابد ، اما اگر ما می خواهیم تیم های جهانی ما با هم کار کنند ، آنها باید واقعیت یکدیگر را درک کنند.

علاوه بر این ، اگرچه جزئیات زمینه محلی یک کشور منحصر به فرد است ، اما اغلب مواردی وجود دارد که می تواند برای تقویت درک و ارتباطات بین فرهنگی – و بهترین روش ها برای مبارزه با تبعیض علیه گروه های کم نماینده در یک کشور می تواند برای مبارزه با اشکال مختلف قابل استفاده باشد تبعیض در کشور دیگر گروه های حاشیه نشین در سراسر جهان وجود دارند ، چه بر اساس نژاد ، جنسیت ، جنسیت یا هویت دیگر. برای اطمینان از اینکه هر دو حرف و روح مداخلات DI&B به طور مداوم در یک سازمان چند ملیتی پیاده می شوند ، ترجمه دقیق و فعالانه این ابتکارات به متن محلی آنها مهم است.

گسترش ابتکارات زبان فراگیر فراتر از انگلیسی

سرانجام ، یکی دیگر از م componentلفه های DI&B که اغلب با رشد جهانی شرکت ها نادیده گرفته می شود ، سیاست های فراگیر زبان است. زبانی که ما از آن استفاده می کنیم می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که افراد از پس زمینه های مختلف احساس دیده شدن و قدردانی می کنند. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها برای شناسایی و حذف اصطلاحات مشکل دار از هر دو محتوای خارجی و داخلی خود تلاش می کنند.

به عنوان مثال ، در سال 2020 ، Google Chrome و Android اصطلاحات “لیست سیاه” و “لیست سفید” را با “لیست لیست” و “لیست مجاز” در تمام سیستم عامل های خود جایگزین کردند ، و این یک شکل ظریف اما قدرتمند نژادپرستی بود. تلاشهای مشابهی برای پرداختن به عباراتی انجام شده است که (غالباً ناخواسته) مفروضات جنسیتی را مطرح می کنند: بعضی از سازمانها از اصطلاحات “ساعت کار” به جای “ساعت کار” و “افسر پلیس” به جای “افسر پلیس” استفاده می کنند

این ابتکارات نشان دهنده پیشرفت واقعی است. اما شرکتهای جهانی غالباً فراموش می کنند که اصطلاحات مشابه در زبانهای دیگر وجود دارد و این اصطلاحات همیشه ترجمه مستقیم کلمات معادل به انگلیسی نیستند. برای پرداختن به این مسئله ، هنگام تهیه راهنمای زبان فراگیر برای محتوای انگلیسی زبان ، تلاش موازی برای همه زبانهای دیگری که در آنها کار می کنیم ، انجام دادیم تا مطمئن شویم که با زبان مادری کار می کنیم تا اصطلاحاتی را شناسایی کنیم که ممکن است سهواً بین المللی ما را محروم یا توهین کند مشتری ، شریک یا کارمند.

به عنوان مثال ، به عنوان یک انگلیسی زبان ، وقتی وارد پورتال آکادمی HubSpot خود می شوم تا اطلاعات بیشتری در مورد بازاریابی و فروش کسب کنم ، با صفحه ای که می خواند ، “آیا شما آماده آمدن دوباره ، ناتالی هستید؟” در انگلیسی ، این عبارت به معنای هیچ جنسیتی نیست. اما تا همین اواخر ، اگر مجبور شدم به عنوان اسپانیایی صحبت كنم ، همان صفحه می خواند ، آیا شما آماده بازگشت هستید ، ناتالی؟ “ این ترجمه دقیق است ، اما از آنجا که زبان اسپانیایی (مانند بسیاری از زبانهای عاشقانه) به صفت ها جنسیت می بخشد ، پیام ناخواسته یک ساختار جنسیتی باینری را پیشنهاد می کند که می تواند کاربران غیر باینری را از مطالعه مستثنی کند. بنابراین نسخه اسپانیایی را به “ناتالی ، دوباره سلام، “ یعنی “ناتالی ، دوباره سلام – ساختاری که همان عملکرد استقبال از بازدید کننده ای را که در حال بازگشت است انجام می دهد اما صفتی با جنسیت از دست می دهد. تغییرات ظریف از این دست ممکن است ناچیز به نظر برسد ، اما آنها راهی مهم برای فراگیرتر کردن پلتفرم ما برای افراد با هر هویت به هر زبانی هستند.

***

تحقیقات نشان می دهد که تعهد به شمول برای کارمندان ، مشتریان و سهامداران به طور فزاینده ای مهم است – و حتی مهمتر اینکه کار صحیحی باشد. اما برای نشان دادن تعهد واقعی و سازگار به این اصول ، شرکت های جهانی باید سیاست های مبتنی بر ارزش را نه تنها در خانه بلکه در هر کجا که کار می کنند ، اجرا کنند.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>