[ad_1]

شرکت های بزرگی مانند نتفلیکس و توییتر انتقال پول به بانک های متعلق به بلک را برای حمایت از سرمایه های نژادی آغاز کرده اند. منافع اقتصادی جوامع سیاه پوستان از این اقدامات قابل توجه است و تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان به طور کلی و به ویژه جوانان ، شرکت هایی را که به جنبش “سپرده عادلانه” پیوستند ، تأیید می کنند. این نشانه آن است که برای بهره مندی از مصرف کنندگان جوان ، شرکت ها باید از نظر اجتماعی فکر کنند و درست رفتار کنند.

در ژوئن سال 2020 ، نتفلیکس اعلام کرد که 2 درصد پول نقد خود یا 100 میلیون دلار را برای تقویت بانک های تحت مالکیت سیاه یا سیاه ، به این بانک ها اجازه می دهد وام بیشتری بدهند. از آن زمان ، توییتر برنامه خود را برای انتقال 1٪ از پول نقد خود ، یا 100 میلیون دلار ، به موسسات مالی توسعه جامعه (CDFI) ، موسساتی اعلام کرده است که 60٪ از کل وام ، خدمات و فعالیت ها برای مردم است. با درآمد یا مکان کم. به همین ترتیب ، Costco تعهد 25 میلیون دلار ، Biogen 10 میلیون دلار و PayPal اعلام كرد كه قصد انتقال 500 میلیون دلار را دارد. با این اوصاف ، شرکت های پذیرنده زودهنگام متعهد شده اند که نزدیک به 800 میلیون دلار نقل مکان کنند ، مبلغی معادل تقریباً 20 درصد از کل دارایی های امروز در بانک های سیاه و مالکیت سیاه.

این فقط یک جنبش تجاری نیست. کلیسای جامعه کریستین ، یک کلیسای بزرگ در شیکاگو ، 5 تا 10 درصد از پول خود را به بانک فدرال برادوی منتقل کرده است که به زودی بزرگترین بانکی است که سیاه پوستان در ایالات متحده از زمان ادغام با City First Bank متعلق به آن هستند. کلیسای چهارراه در سین سیناتی ، یکی از بزرگترین کلیساهای کشور ، متعهد شده است که مقدار قابل توجهی از پول نقد خود را انتقال دهد. هر دو با هشتگ #justicedeposits و #justicecapital توجه خود را به این اقدام در شبکه های اجتماعی جلب می کنند. نهادهای مذهبی بیشتری از هر فرقه در سراسر کشور در حال پیشروی هستند تا از این الگو پیروی کنند.

چرا این حرکت به سمت “سپرده های عادلانه” اتفاق می افتد؟

اول ، رهبران و رهبران این سازمان ها بی عدالتی وحشتناک و نابرابری های اقتصادی را که آفریقایی آمریکایی ها متحمل شده اند ، به صراحت تصدیق کرده اند. سرمایه داخلی 35٪ از ارزش خالص متوسط ​​خانوار است ، اما آفریقایی آمریکایی ها با دو برابر نرخ معافیت از رهن روبرو هستند و هزینه وام های خود را بیشتر از سفیدپوستان آمریکایی پرداخت می کنند. بانکهای سیاه با توجه به اینکه 67٪ از وامهای آنها به خانوارهای آفریقایی-آمریکایی تعلق می گیرد ، در مقایسه با میانگین 1٪ وامهای سایر بانکها ، یک راه حل عالی است. این عدم دسترسی به سرمایه امواج عظیمی را در سراسر جامعه به وجود آورده است.

دوم ، سپرده های سهام یک روش نسبتاً آسان و بدون ریسک برای ایجاد تغییر است ، به ویژه هنگامی که مردم متوجه شوند FDIC تا چه اندازه در محافظت از سپرده های حداکثر 250،000 $ قوی است. بنابراین به معنای واقعی کلمه خطر از دست دادن سپرده های مصرف کنندگان وجود ندارد – تا 250،000 دلار.

سرانجام ، این نیز صحیح است که این برای تجارت خوب است. همانطور که قبلاً در HBR، 60٪ آمریکایی ها می گویند که واکنش یک مارک در برابر اعتراضات نژادی بر خرید یا تحریم آن مارک تأثیر خواهد گذاشت. همین درصد گفت که مارک ها باید در جهت رفع ریشه علل نابرابری نژادی گام بردارند.

برای درک بهتر نحوه نگرش مصرف کنندگان به موضوع سپرده های سهام ، ما اخیراً نمونه ای از نمایندگان ملی مصرف کنندگان را ارائه داده ایم که نشان می دهد یک چهارم کل مصرف کنندگان مایلند از شرکتی که در آن کار می کنند بخواهند تا شرکت های پیاده سازی اولیه را دنبال کند. از پله ها. یک سوم از کل اعضای یک جامعه مذهبی مایل بودند از سازمان مذهبی خود بخواهند که این کار را انجام دهد. علاوه بر این ، 57٪ از سرمایه گذاران معتبر – مصرف کنندگان با درآمد سالانه بیش از 200،000 دلار یا دارایی های سرمایه گذاری 1 میلیون دلار یا بیشتر – مایل به جابجایی حداقل 1٪ از دارایی های سرمایه گذاری خود ، یا حداقل 10،000 دلار هستند. اگر جوامع مذهبی ، شرکت ها و سرمایه گذاران معتبر سپرده های خود را تغییر دهند ، این می تواند بیش از 125 میلیارد دلار به سپرده های دادگاه یا بیش از 25 برابر سپرده هایی که امروز همه بانک های سیاه دارند و مدیریت می کنند ، منتقل شود.

سرمایه داری آگاهانه حتی برای مصرف کنندگان جوان از اهمیت بیشتری برخوردار است. در همان مطالعه ، انگیزه مصرف کننده برای سرمایه آگاهانه در بین آمریکایی های زیر 45 سال 3-4 برابر بیشتر از آمریکایی های مسن بود. 56 درصد آمریکایی های زیر 45 سال که بخشی از یک جامعه مذهبی هستند گفتند که از جوامع مذهبی خود می خواهند که از Netflix الگو بگیرند ، در حالی که 13 درصد از افراد بالای 45 سال. انجمن. این حتی در آمریکایی های ثروتمند شدیدتر است. هشتاد درصد سرمایه گذاران معتبر زیر 45 سال گفتند که شخصاً حداقل یک درصد از دارایی های خود یا 10 هزار دلار سپرده سهام را به دنبال مثال Netflix هدایت می کنند ، در حالی که این افراد بیش از 45 سال است.

عدم تطابق سنی می تواند باعث توقف برخی از سازمان ها شود زیرا بیشتر سازمان ها تمایل به ایجاد موج ندارند. آنچه در این جنبش قابل توجه است این است که این توزیع مجدد ثروت نیست بلکه سطح عادلانه تری از دسترسی به سرمایه و فرصت ها است. این با توجه به سناریوی جهانی نرخ بهره کم که در آن هستیم تقریباً صفر است و به لطف بیمه FDIC ریسک صفر دارد. مصرف کنندگان یا اعضای یک جامعه مذهبی هیچ تاثیری متوجه نخواهند شد. برخی از اختلافات در تقسیم سنی ممکن است فقط اینرسی باشد. ترزا تانر ، مدیر عامل سابق بانک سوم پنجم و مدیر عامل فعلی گروه رزرو ، گفت: “مصرف کنندگان تمایل دارند به مرور به بانک های خود بچسبند.” “به خصوص اگر آنها چندین محصول را در یک بانک داشته باشند ، از جمله خدماتی مانند پرداخت قبض هایی که هیچ کس نمی خواهد همه این اطلاعات را دوباره وارد کند.”

مانع دوم ممکن است نادیده گرفتن گزینه ها باشد. طبق گفته Jeannine Jacokes ، مدیرعامل انجمن بانکداران توسعه جامعه ، 145 موسسه مالی توسعه جامعه (CDFI) در کشور وجود دارد. همچنین 143 موسسه سپرده اقلیت (MDI) وجود دارد که دارای 51٪ یا بیشتر مالکیت اقلیت یا یک هیئت مدیره با 51٪ یا بیشتر اقلیت هستند. سی و چهار موسسه هر دو CDFI و MDI هستند. به گفته جان رولاندر ، کارشناس خدمات مالی ، شریک زندگی در رشته های پزشکی ، از این تعداد ، چهار بانک متمرکز بر آفریقایی-آمریکایی ها هستند و بیش از 400 میلیون دلار سپرده و بازده جذاب از حقوق صاحبان سهام و رشد درآمد خالص دارند که شاخص های اصلی سلامت این بانک هستند.

آخرین مانع احتمالی نیاز سرمایه این بانک ها است. برای اینکه سپرده های بیشتری از بانک ها بگیرند ، شرکت ها ، سرمایه گذاران سازمانی و انفرادی نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در بانک ها دارند تا ترازنامه های اصلی را حفظ کنند. برای توجیه این سرمایه گذاری ها ، ممکن است شرکت هایی که دارای ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکت ها و صندوق های سرمایه گذاری مشترک ESG (Social Environment and Governance) هستند ، نیاز به گسترش دامنه فعالیت های خود را شامل بی عدالتی اقتصادی نژادی کنند. همانطور که مارگارت آنادو ، رئیس سرمایه گذاری شهری در گلدمن ساکس ، گفت: “برای رفع شکاف نژادی در ثروت ، سرمایه خصوصی باید بخشی از راه حل باشد ، زیرا در قلب ثروت آفرینی در کشور ما است.”

اما این فقط کار صحیحی نیست. مشاغل ، جوامع مذهبی و سایر سازمان هایی که در اینجا راه را طی نمی کنند ، احتمالاً نسل بعدی کاربران و اعضای خود را از دست می دهند و بنابراین خطرناک نیستند که مرتبط باشند. راهنمای Netflix در اینجا احتمالاً به اطمینان از ارتباط آن با کاربران جوان کمک می کند ، زیرا آنها فراتر از برنامه Netflix والدین خود هستند و مجبورند خودشان بخرند. به همین ترتیب ، بزرگترین کلیساهای آمریکا دو برابر بیشتر از کلیساهای دیگر زیر 45 سال دارند. برای رشد ، هر سازمانی باید یک استراتژی برای جلب نسل بعدی مشتری داشته باشد.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir