آیا در جلسات کارمندان دورافتاده خود احساس دخالت می کنید؟


خلاصه

بسیاری از کارمندان دانش اولین تلاش خود را برای کار از راه دور در قرنطینه همه گیر امسال داشتند. همانطور که به جلسات شخصی و زندگی شغلی بازمی گردیم ، چه درس هایی از وقت خارج از دفتر خود می توانیم برای بازگشت خود درخواست کنیم؟ این نویسنده چندین رویکرد موفقیت آمیز را ارائه داده است که من در کارهایش به عنوان مشاور دیده ام ، از جمله شنود اولین کارگران از راه دور ، دادن فضا به درون گراها و برون گراها و ایجاد زندگی جدید در جلسات دائمی تیم.

نیکولا ژیوکوویچ / گتی ایماژ

من هرگز تماس کنفرانس 30 دقیقه ای قبل از همه گیری را که قبلاً با برخی از همکاران داشتم ، فراموش نمی کنم. سه نفر از شرکت کنندگان ، از جمله میزبان ، از دفتر تماس گرفتند. دو نفر از خانه تماس گرفتیم. میزبان تا دقیقه 26 منتظر ماند تا اگر سوالی داشتیم از تیم مجازی بپرسید. در این مرحله ، به نظر می رسید که او فراموش کرده است که ما آن طرف خط هستیم و منتظریم تا در پروژه سهیم باشیم. او نه تنها با خودمحوری روبرو شد ، بلکه با اجازه ندادن تیم مجازی اش تا آخرین لحظه در مکالمه سهیم باشد ، او مختصر تغییر کرد. این بی ضرر بود ، اما کاملاً یک مشکل کلاسیک را نشان می داد که کارگران از راه دور اغلب با آن روبرو می شوند: یک فکر اضافی برای تیم اصلی “دفتر”.

در حالی که برخی از مشاغل با احتیاط دوباره باز می شوند ، با بازگشت برخی از کارگران به مشق شب و برخی دیگر در خانه ، رهبران با چالش دیگری روبرو می شوند: برای اطمینان از حضور اعضای تیم در دفتر ، چه قدم هایی را می توانیم برداریم و احساس راحتی می کنید و در خانه استقبال می کنید؟

چگونه می توانیم با یادگیری عملی از راه دور اخیر ، همکاران خود را که “در خارج از دفتر” به کار خود ادامه می دهند ، همزمان با بازگشت به جلسات حضوری و زندگی اداری ، درگیر و جایگزین کنیم؟ در اینجا برخی از رویکردهای موفقیت آمیز وجود دارد که من در کار خود به عنوان مشاور دیده ام.

اول ، از اعضای تیمی که کار نمی کنند کمک کنید.

همانطور که نمونه ای از یک کنفرانس تلفنی نشان می دهد ، تعصب کارگران دفاتر برای کارگران از راه دور آسان است. اما از دست دادن ورودی از عضو تیم می تواند برای سازمان ضرر داشته باشد و برای افرادی که در خانه کار می کنند بیگانه باشد. با دادن اعضای تیم از راه دور و نه آخر ، تعصب خود را نسبت به بازخورد داخلی کنار بگذارید. تیم مجازی خود را دعوت کنید تا از طریق تلفن و از طریق چت مجازی یا ابزارهای ایمیل درگیر شوند. وقتی اعضای تیم از راه دور در یک جلسه گفتگو یا صفحه مجازی به یک جلسه طوفان فکری کمک می کنند ، به آنها این فرصت را بدهید تا ایده های خوب خود را با بقیه اعضای تیم در میان بگذارند. و برای تصمیم گیری در کل تیم ، از نظرسنجی استفاده کنید تا مطمئن شوید همه درگیر هستند و با توجه به طیف وسیعی از نظرات.

به عنوان سخنران اصلی ، من بحث مستقیم پرسش و پاسخ را آغاز می کنم ، که به طور مستقیم در سایر دفاتر پخش می شود و ابتدا می خواهم شرکت کنندگان مجازی سوالات خود را به اشتراک بگذارند. مکالمه همیشه جذاب تر است. همچنین می خواهم با گفتن جملاتی مانند “بیایید ابتدا نظرات را از شرکت کنندگان از راه دور خود بشنویم” یا “می خواهم با س withالاتی که از طریق ابزار چت مجازی ارائه می شود ، به افراد حاضر در اتاق یادآوری کنم که شرکت کنندگان مجازی وجود دارند. “

درونگراها و برون گراها را بشناسید – و ارزشمند داشته باشید.

یکی از مشتریان من ، لیزا ، CTO ، یک بار در مورد چالش هایی که در تأمین نیازهای افراد درونگرا و برونگرا در تیمش با آن روبرو شده است ، با ما در میان گذاشت. وی به من گفت: “مقابله با اختلافات درونگرا و برونگرا با زمان معمول برای ملاقات با تیم من به اندازه کافی سخت است.” “اکنون متوجه شدم که افراد درون گرا من وارد مکالمه تلفنی یا مبادله سریع ایمیل نمی شوند ، زیرا صداهای قوی هنوز مکالمه را در انحصار خود دارند.”

برای مقابله با این مشکل ، لیزا فرایندی را برای گفتگوهای استراتژیک ماهانه خود تنظیم کرد. وی از اعضای تیم خواست با ارسال پاسخ به دو سوال جلسه را دنبال کنند: “چه خبر بدی که نمی خواهم بشنوم؟” و “در آخرین بحث خود چه چیزی را از دست داده بودیم؟”

اول ، درخواست منظم اخبار ناخوشایند فضایی را برای گفتگو در مورد چالش های تجاری ایجاد می کند. دوم ، افراد درونگرا معمولاً برای پردازش کامل ایده ها به زمان بیشتری احتیاج دارند و به احتمال زیاد از طریق ایمیل با هم صحبت می کنند یا یک به یک رد و بدل می کنند. لیزا با دادن فضا برای در نظر گرفتن س theirالاتشان ، بینش بسیار خوبی به دست می آورد که در این جلسه نمی توانست دریافت کند ، در حالی که تفکر کلی فرهنگی را کاهش می دهد. لیزا همچنین از روش های مختلفی که اعضای تیمش درگیر مکالمه هستند آگاه است و سعی می کند در جاهایی که برایشان راحت است با آنها ملاقات کند – در حین مکالمه یکی پس از دیگری یا هنگام صرف ناهار در یک گروه کوچک. نکته آخر: همه احساس احترام بیشتری می کنند.

در جلسات منظم تیم خلاق باشید.

یکی از بهترین چیزهایی که از کار با مشتری هایم در طول یک سال گذشته آموخته ام ارزش چرخش میزبان جلسه است. این نه تنها یک روش ساده برای احساس راحتی و احساس ارزشمند بودن در همه است ، بلکه همچنین باعث ایجاد ویژگی هایی به روال های معمول یکنواخت ما می شود ، مانند جلسه هفتگی استاندارد تیم.

من همچنین دریافتم که میزبانان را ترغیب می کنیم تا تمرینات شخصی سازی خود را برای ورود به سیستم انجام دهند ، ناگهان تیم از راه دور من را تشویق می کند. و این همیشه تعجب آور بود: کسی جلسه خود را با مراقبه و ورزش تنفس آغاز کرد. شخصی تیم را به اشتراک سرگرمی قرنطینه دعوت کرد. شخصی برای برجسته کردن هر سالگرد تولد یا سالگرد کار خود نکته ای را عنوان کرد.

خو ، مشتری من که به عنوان مدیر فن آوری در چین کار می کند ، یک تماس ویدیویی کنفرانس ماهانه را با دفاتر و کارمندان از راه دور از همه شعب آغاز می کند تا آنها را از نتایج کسب و کار مطلع کند. در حالی که جلسه معمول تیم با موارد دستور کار آغاز می شد ، سو جلسات خود را با معرفی شخصی آغاز کرد. او برای القا احمقانه بودن یک شوخی گفت ، یا داستانی را در مورد چالشی اساسی که برای ایجاد آسیب پذیری با آن روبرو شده بود به اشتراک گذاشت و برای پرورش احساس تولد برای ماه آینده تولد خواند. شش ماه پس از معرفی این ثبت نام های ماهانه ، Xu از این فرصت استفاده کرد. وی می گوید: “مردم احساس مشاركت بیشتر و بخش بیشتری از مأموریت را دارند ، زیرا آنها می دانند كه چه در شعب و چه در شركتهای فرعی خوب عمل می كنند.”

همانطور که کار اداری را از سر می گیریم ، ادامه اولویت بندی و ارتقا check ورود شخصی مجازی در جلسات ، روشی هوشمندانه برای ایجاد شکاف بین تیم راه دور و تیم داخلی است. اطمینان حاصل کنید که فرصتی برای تعامل گاه به گاه و جبران فرصت دارید – خواه یک مکالمه اسلک مداوم باشد ، هم یک “زمان کار” هفتگی یا یک تماس ویدیویی کنفرانس دو هفته ای – روحیه دوستانه و کار تیمی خوبی را حفظ خواهد کرد.

درک چالش های دورکاری برای ما با همکارانی که از هرجایی به کار خود ادامه می دهند ضروری است. پس از استراحت جمعی ما ، که در آن کار از راه دور فقط رایج خواهد شد ، یادگیری نحوه درگیر کردن اعضای تیم خود ، صرف نظر از محل استقرار آنها ، برای رفاه و بقای یک شرکت ضروری است.


منبع: bighat-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>