سعی کنید سرعت خود را در حد یک پیاده روی به صورتی که نه آهسته و نه سریع باشد نگه دارید. سعی کنید دستهای خود را به دستگیره های جلو یا کنار نگیرید و دستها آزاد باشند. هر شخص دلایل خود را برای ورزش با تردمیل دارد اما با این حال تردمیل آنقدر ها هم بد نیست زیرا آنرا در بیشتر باشگاه های سراسر دنیا پیدا میکنید و دیگر نیاز نیست از دویدن در کوچه های تاریک یا جاده های لغزنده بترسید و به شما این قابلیت را میدهد که چند کار را در هنگام دویدن رو تردمیل انجام دهید و همزمان آب بنوشید و غذا بخورید. فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع تردمیل خانگی هایپرجیم یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی است که به شما کمک می کند به صورت غیر حضوری یا در صورت دلخواه شما به صورت حضوری خرید تردمیل خانگی خوبی را تجربه نمایید. از قوز کردن به جلو یا حرکت دادن به تنه جدا پرهیزید.

تردمیل جمع و جور توجه داشته باشید در هنگام ورزش با تردمیل تا حد امکان بدن خود را خشک نگه دارید برای این کار از یک حوله برای خشک کردن عرق از روی صورت و دستانتان استفاده کنید و برای رفع تشنگی آب آشامیدنی نسبتا سرد بهترین انتخاب است. بهتر است این تمرینات را 2 الی 3 بار در هفته برای او در نظر بگیرید تا عضلات او فرصت کافی برای ریکاوری را داشته باشد. امروز در ای آر میکس ۵ توصیه تاثیر گذار برای ورزش با تردمیل و روش استفاده درست تردمیل را به شما دوستان آموزش میدهیم تا بهترین نتیجه را از دویدن روی آن بگیرید. طول تسمه برای بلندترین قدم، باید به مناسب باشد؛ همچنین پهنای آن نیز باید به اندازه ای باشد که بتوانید به راحتی به دست گیره های تردمیل بگیرید. انرژی موتور تردمیل در اسب بخار (HP) اندازه گیری می شود که معمولا برای تردمیل های خانگی از 2.5 تا 5 اسب بخار است و برای تردمیل های باشگاهی از 5 به بالا است.

اگر از دستگاه بیشتر برای دویدن تا پیادهروی استفاده میشود، یا اینکه وزن یکی از استفادهکنندههای بیشتر از ۱۲۰ کیلو باشد باید تردمیل این امکان راداشته باشد که قدرت آن را بتوان تا ۲ یا ۳ اسب بخار نیز بالا برد. تردمیل فلکسی فیت Flexi Fit C-9SM ؛ محصولی از کارخانه فلکسی فیت است که دارای موتور 2.25 اسب بخار DC میباشد. در مقابل، تردمیلهایی که دارای LCD در طراحی بدنه خود هستند، در مدلهای جدید تردمیل مشاهده خواهند شد. پورت ورودی AUX جهت پخش موزیک هنگام تمرین تردمیل یونیورسال طراحی شده است. جالب است که وقتی این کار در طول تمرین انجام شود، در افزایش از دست دادن چربی، اختلال به وجود نمی آورد. حتی در خیلی از باشگاه ها شاهد بوده ام که مربی برای افراد با اضافه وزن بالا تردمیل تجویز کرده و آن هم با تایم های 45 دقیقه تا یک ساعت. در باشگاه ها به دلیل نامعلوم بودم وزن کاربر، منطقی است که از تردمیل هایی دارای بدنه قوی و محکم با قدرت موتور بالاتر خریداری شود .برای مصارف خانگی به صرفه است که از تردمیل هایی متناسب با وزن کاربر و ابعاد مکانی مورد نظر استفاده شود.

برنامه ی تردمیل برای لاغری پاسخ به این سؤال به شما کمک میکند تا قدرت تردمیل مورد نظر خود را مشخص کنید. چرا برخی از این نکات را به تمریناتتان اضافه نمیکنید تا فرقی که به وجود می آوردند را ببینید؟ یکی از عواملی که در افزایش جثه سگ موثر است، استفاده از جلیقههای سنگین بههمراه وزنه میباشد. نکته: یک فنجان قهوه امکان دارد به کاهش چربی بیشتر منجر شود، زیرا متابولیسم شما را افزایش میدهد. این کار باعث می شود تا از شیب پیدا کردن ستون فقرات شما در حین حرکت یا بهم خوردن تعادلتان جلوگیری شود. اگر به صفحه مانیتور این تردمیلها نگاه کنید، برنامههای از پیش تعیین شدهای را خواهید یافت که به کمک آنها میتوانید الگوی راه رفتن یا دویدن خودتان را روی تردمیل تنظیم کنید. یک مطالعه از دانشگاه تگزاس دریافته که خوردن پیش از تمرین، متابولیسم چربی در طول تمرین را به طور قابل ملاحظهای کاهش میدهد. برای آن که این تمرین را بهتر بشناسید، می توانید آن را با پیاده روی و دویدن در شیب کوهستان مقایسه کنید. شاید برایتان این سوال به وجود بیاید که چه تفاوتی بین افراد عادی و ورزشکاران با سابقه دراین مورد وجود دارد؟