[ad_1]

موسسات خیریه به دیگران و اغلب در مقیاس وسیع خدمت می کنند. اما آنها نه تنها مأموریت های نجیب و ضروری خود را انجام می دهند. در ایالات متحده ، سازمان های غیرانتفاعی سومین نیروی کار هستند. به همین دلیل ضروری است که موسسات خیریه روند نزولی کوید را شکست دهند. ریچارد اس. شادیاک جونیور ، رئیس و مدیرعامل ALSAC ، سازمان جمع آوری کمک و افزایش آگاهی بیمارستان تحقیقات کودکان سنت جود ، پنج تاکتیک برای حفظ سطح در دوران سخت ارائه می دهد. نتیجه گیری او؟ راهی برای زنده ماندن به تنهایی وجود ندارد. موسسات خیریه باید فوراً با شرکای شرکت ، اهدا کنندگان جوان جدید و غیره تماس بگیرند.

از آنجا که ویروس کرونا ویروس کرونا همچنان بر انسان و صنعت تأثیر می گذارد ، به ویژه سازمان های غیر انتفاعی را تحت تأثیر قرار داده است. تقریباً یک سوم موسسات خیریه در سراسر جهان فروپاشیده اند و بسیاری دیگر در زمانی که اهمیت آنها افزایش می یابد با منابع کمیاب دست و پنجه نرم می کنند. چگونه خیریه ها می توانند در طی بحرانی که برای بسیاری بدتر از رکود اقتصادی 2007-2009 بود ، زنده بمانند و به ارائه خدمات خود ادامه دهند؟

موسسات خیریه وابسته به سوریه لبنان آمریکایی (ALSAC) ، سازمان جمع آوری سرمایه و آگاهی بیمارستان تحقیقات کودکان سنت جود ، از ضررهای خیریه ها در سراسر جهان در امان نیست. با این حال ، ما استراتژی های جدیدی را به کار گرفته ایم و چندین مورد را که هم اکنون در دست توسعه است تسریع کرده ایم ، که به ما این امکان را داده است که به انجام ماموریت حیاتی و حیاتی خود ادامه دهیم. با نگاهی به تجربه ما در 10 ماه گذشته – و تجربه همتایان خود در بخش غیرانتفاعی و شرکای شرکتی – ما پنج اهرم اصلی را شناسایی کرده ایم تا سازمانهای غیر انتفاعی مانند ما را در این شرایط دشوار نگه داریم. آنچه آموختیم در اینجا است:

1. تکرار آجر و ملات خرده فروشی. هر ساله در حوالی تعطیلات ، بسیاری از موسسات خیریه برای کمک به دستیابی به اهداف جمع آوری کمک مالی ، به شرکای خرده فروشی برای حمایت از آنها در نقطه فروش اعتماد می کنند. اما با یک فصل خرید غیر از آنچه ما قبلاً دیده بودیم – جایی که به جمعیت ناچیزی نیاز بود اما از نظر اقتصادی ویرانگر بود – برای جذب طرفداران به رویکردهای جدید نیاز بود. برای بسیاری ، این به معنای افزایش مدت زمان فعالیت ها و ملاقات با مصرف کنندگان در محلی است که اکنون در آن حضور دارند: آنلاین. برای برخی از موسسات خیریه ، مشارکت با شرکت ها ممکن است شامل درج اطلاعات بسته هایی باشد که با خریدهای آنلاین تحویل داده می شوند ، ایجاد کدهای QR برای کمک های بی وقفه در سایت های جمع آوری محدودیت ها یا ارائه بیانیه الکترونیکی تأثیر یک موسسه خیریه در طی یک معامله آنلاین.

2. توازن مجدد مشارکت با مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR). بعید نیست که بخش خصوصی تلاش های CSR خود را برای تأمین آسایش پس از این فجایع دو برابر کند ، همانطور که سال گذشته بسیاری از شرکت ها این کار را انجام دادند. اما این جهش کوتاه مدت روند رو به رشد در حال حاضر به سمت افزایش هزینه های CSR را که ناشی از استانداردهای بالاتر مصرف کننده و هزینه های بالاتر برای مارک های متعهد است ، تسریع می کند. مشتری ها و کارمندان به طور فزاینده ای به آنچه شرکت ها به آن اعتقاد دارند علاقه مند می شوند و به شرکت هایی که با خیریه ها همکاری می کنند و علل مورد علاقه خود را پاداش می دهند. این پویایی رابطه بین یک موسسه خیریه و شریک سازمانی آن را تغییر می دهد. امروزه شرکت ها برای دستیابی به هدف بزرگتری که مصرف کنندگان از آنها انتظار دارند ، به موسسات خیریه نیاز دارند.

این فرصتی باورنکردنی برای موسسات خیریه ایجاد می کند تا از CSR معاملات به نفع یک همکاری همزیستی بیشتر فراتر روند. به عنوان مثال ، موسسات خیریه می توانند با همکاری با شرکای شرکت ، تعامل عمیق تری را از طریق دارایی های مشترک بازاریابی تقویت کنند ، روابط کارمندان را بهبود بخشند یا حتی داستان نویسی را در وب سایت و کانال های اجتماعی شریک زندگی خود ادغام کنند.

3. با ژنرال Z تماس بگیرید و خود را متعهد کنید. پرورش اهداکنندگان جوان – به ویژه نوجوانان – در مقیاس وسیع چالشی را برای بسیاری از موسسات خیریه ، به ویژه کسانی که حضور پررنگ در رسانه های اجتماعی ، وب سایت یا برنامه به روز شده ندارند ، ثابت کرده است. اما اگر تلاش های خیرخواهانه در پاسخ به همه گیر بودن این آمار جمعیتی نشانه ای باشد – قماربازان برای کمک به این افراد پول جمع می کنند ، نوجوانان در سراسر کشور اقدام به ساختن ماسک و اهدای ماسک به کارگران خط مقدم می کنند – خیریه ها می توانند و باید مسیرهای واقعی در زندگی جنرال پیدا کنند. Z ، ایجاد ارتباط با افراد تأثیرگذار و سازندگان محتوا در بازی ها و موسیقی به عنوان مثال ، یا میزبانی مستقیم جمع آوری کمک مالی در سیستم عامل هایی که آنها استفاده می کنند. در مورد ما ، در زمانی که درآمد حاصل از رویدادهای تناسب اندام شخصی را کاهش داده ایم ، گیمرها و دیگر سازندگان محتوا که برای ما پول جمع می کنند ، به جبران برخی از ضررها کمک کرده اند ، از جمله ضبط پخش زنده اخیر که طی آن نظریه پردازان بازی یوتیوب طی 24 ساعت بیش از 3 میلیون دلار سرمایه جمع کرده اند.

اما مهم است که درک کنیم هر تلاش Gen Z بازگشت سرمایه خود را بر اساس درآمد ندارد. به عنوان مثال ، یک رویداد دیجیتال با یک میزبان محبوب ممکن است با درآمد سنتی جشن شخصی همخوانی نداشته باشد ، اما صرفاً نمایشگاه بین اهدا کنندگان فردا ، به ویژه مخاطبان جدید بین المللی و افراد مشهور و افراد تأثیرگذار اصلی آنها ، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

4- نوآوری دیجیتال را تسریع کنید. امسال با تسریع در مسافت های اجتماعی ، تمایل فزاینده ای در بخش خصوصی به معرفی فناوری پاسخ سریع (QR) ، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) وجود دارد. این فناوری دست و پا گیر زمانی بهبود یافته است ، و اکنون QR ، AR و VR به روز شده به روش های اصلی سازمان های غیرانتفاعی برای تحریک تعامل و کمک های مالی در چندین سیستم عامل تبدیل شده اند. به عنوان مثال ، با Domino’s شریک زندگی خود ، ما از AR در بالای پیتزا استفاده کردیم و قبلاً 80٪ کمک مالی در طول سال دیده ایم. محصولات دیگری که موسسات خیریه امسال با موفقیت مورد بررسی قرار داده اند شامل فناوری دکمه کمک مالی (همچنین به عنوان “برچسب های کمک مالی” نیز شناخته می شود) در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و TikTok ، که به گسترش روش جمع آوری کمکهای مالی جامعه کمک می کند. و همچنین فیس بوک.

5. به پیگیری بی وقفه شفقت و انسانیت ایمان داشته باشید. با فاصله اجتماعی ، ایمن سازی نقاط ماموریت بیش از هر زمان دیگری دشوار است. صدها رویداد شخصی در سراسر جهان ، جایی که خانواده ها و طرفداران بیماران سنت جود جمع می شوند ، ناپدید شده اند ، از جمله تورهای محبوب در بیمارستان و دانشگاه ، که بازدید کنندگان می توانند تأثیر کار ما را از نزدیک ببینند. اما روشهای دیگری نیز وجود دارد که به طور مداوم به شرکا ، اهداکنندگان و حتی کارمندان یادآوری می کند که چرا در هر قدم راه. در تماس های ویدیویی ما برای همه کارمندان ، بیماران برای به اشتراک گذاشتن به روزرسانی ها تماس می گیرند دوندگان در ماراتن مجازی ما (که در حال حاضر هنوز 7.5 میلیون دلار سرمایه جمع می کنند) فیلم های تشویقی را برای تبلیغ دریافت کردند. حامیان در عمل با خانواده های صبور برای شام های خانواده با کنجکاوی و تورهای مجازی بیمارستان جمع شدند. ابزارهای جدید قصه گویی دیجیتال ، از جمله مبارزات اجتماعی و ایمیل ، داستانهای اصلی و اصلی بیماران و خانواده ها را برای امید و قدرت قرار می دهد. لحظه ای برای به اشتراک گذاشتن داستانی که مربوط به این است که چرا نباید به عنوان فرصتی که می تواند تأثیر و دامنه داشته باشد ، دست کم گرفته شود. مجموعه این تلاش ها در حال رسیدن به مقیاس است.

موسسات خیریه به دیگران و اغلب در مقیاس وسیع خدمت می کنند. اما آنها نه تنها مأموریت های نجیب و ضروری خود را انجام می دهند. در ایالات متحده ، سازمان های غیرانتفاعی سومین نیروی کار بزرگ (وابسته به تولید) هستند و قبل از همه گیری رشد می کنند. به همین دلیل است که استفاده از تاکتیک هایی مانند روش های فوق برای بسیاری از شرکت ها مهم است – این موسسات خیریه به طور مستقیم ، شرکای شرکتی و کارمندان خود خدمت می کنند. او همچنین آخرین درس ما را به خانه می برد: راهی برای زنده ماندن به تنهایی وجود ندارد.

تصویر استراتژی فوق جامع نیست و ممکن است برای هر خیریه کاملاً عملی باشد. به عنوان یک م institutionسسه میراثی ، ما می دانیم که در موقعیتی بی نظیر برای آزمایش و یادگیری قرار داریم ، اما امیدواریم که این ایده ها بتوانند در این ماه ها و سال های نامشخص برای برخی دیگر از موسسات خیریه به برخی از خیرات کمک کنند. کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. افراد زیادی برای خدمت وجود دارند و باعث کمک می شوند. با اعمال تاکتیک های فوق ، موسسات خیریه مانند ما از برخی از افت درآمد جلوگیری کرده و به لطف پیروزی های اخیر با خوش بینی به سمت سال 2021 حرکت می کنند.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir