[ad_1]

غلبه بر بی اعتمادی به واکسن ها مانعی اساسی در ترغیب افراد کافی برای واکسیناسیون برای دستیابی به مصونیت گله است. کارفرمایانی که با آژانس های بهداشتی فدرال و ایالتی کار می کنند می توانند به رفع این مسئله کمک کنند. برای این منظور ، آنها باید کمپین های خود را با جوامع محلی سازگار کنند. در اینجا یک برنامه پنج بخشی برای این کار آورده شده است. شامل: درک جمعیت خود و تمرکز بر نابرابری ها ، انطباق پیام ها و کانال ها با نیازهای محلی ، آموزش و شفافیت ، استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل ، رفع موانع و تشویق رفتارهای مثبت.

اکنون که اولین واکسن های مقابله با بیماری همه گیر Covid-19 منتشر شده است ، چالش بزرگ متقاعد کردن مردم برای استفاده از آنها است. واکسیناسیون یا بهبودی 70٪ از جمعیت از ویروس Covid-19 برای کنترل بیماری و ایجاد ایمنی گله بسیار مهم است. با این حال ، مطالعات اخیر نشان می دهد که تعداد قابل توجهی از مردم در ایالات متحده تمایلی به استفاده از واکسن های جدید ندارند. غلبه بر این بی میلی – که گروه های جغرافیایی ، سیاسی ، مذهبی و جمعیتی را در بر می گیرد اما در زیر گروه های خاص ، به ویژه سیاه پوستان آمریکایی شیوع بیشتری دارد – برای پایان دادن به همه گیری در ایالات متحده امری حیاتی است.

دلایل این تردید از شک و تردید گرفته تا علم گرفته تا نگرانی در مورد اینکه روند تصویب سریع یا سیاسی شده است ، تا نگرانی های امنیتی درمورد اولین کسی که اقدام جدیدی انجام می دهد ، متفاوت است. دیگران به همه واکسن ها اعتقاد ندارند.

مرکز پنجره

در حالی که آژانس های بهداشت عمومی فدرال و ایالتی وظیفه آموزش مردم را بر عهده دارند ، اگر کارفرمایان به این کار بپیوندند ، تلاش آنها بسیار افزایش می یابد. با همکاری هم ، آژانس های بهداشت عمومی و کارفرمایان می توانند شفافیت داده ها ، روند توزیع و اثر بخشی واکسن را افزایش دهند ، در حالی که اعتبار فرایند واکسن و ایمنی را تقویت می کنند. در اینجا یک کتاب بازی آورده شده است که می تواند به کارفرمایان کمک کند تا کمپین های تبلیغاتی واکسیناسیون خود را توسعه داده و اجرا کنند و مسائل مربوط به عدالت بهداشتی را برطرف کنند.

1. جمعیت خود را درک کنید و بر نابرابری ها تمرکز کنید.

برای درک باورهای فرهنگی که ممکن است کارمندان را از واکسیناسیون منصرف کند ، وقت بگذارید. متخصصان تنوع ، عدالت و شمول خود را درگیر کنید تا با کلیه اطلاعات جمعیتی موجود در پایگاه داده کارمندان خود ارتباط برقرار کرده و نظرسنجی ها را انجام دهید اکنون برای درک نگرش کارکنان و عقاید در مورد واکسیناسیون. این اطلاعات به شما کمک می کند با استفاده از مواد بهداشت عمومی موجود ، یک برنامه هدفمندتر برای آموزش و تعامل تهیه کنید. پس از شروع کار ، می توانید در ماه های آینده به بررسی پالس از نیروی کار خود ادامه دهید تا ببینید چه عواملی تغییر کرده است و چگونه می توان مداخلات را به طور موثر هدف قرار داد.

2. این کار را به صورت محلی انجام دهید.

ارتباطات شخصی در یک کارزار اعتماد سازی بسیار مهم خواهد بود. علاوه بر این ، کارفرمایانی که به طور همزمان با کارمندان بهداشت عمومی یا به موازات آن کار می کنند باید سعی کنند احزاب و کانالهای مناسب را در شرکت و جامعه محلی شناسایی کنند تا این پیام ها را به هر زیر گروه منتقل کنند. رهبران می توانند با حمایت علنی از واکسیناسیون و در صورت داشتن حق واکسیناسیون ، خود مثالی بزنند.

3. آموزش دهید و شفاف باشید.

یک برنامه پویا ایجاد کنید تا با افراد و مشتریان خود در مورد اهداف ، ایمنی و مزایای واکسیناسیون ارتباط برقرار کنید. آخرین اطلاعات را ارائه دهید و در مورد چالش های دسترسی و سایر مسائل شفاف باشید. پیام ها باید انعطاف پذیر باشند تا بتوانند به شرایط محلی متغیر پاسخ دهند و باید به روشی حساس و حساس به فرهنگ ارائه شوند.

4- از داده ها و تجزیه و تحلیل استفاده کنید.

سیستم عامل های تجزیه و تحلیل داده ها را به بینش معنی دار تقسیم می کنند و از تصمیم گیری پشتیبانی می کنند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا در کنار تغییر روحیه و رفتار خود باشید ، و به شما این امکان را می دهد که با تاکتیک های هدفمند سریع واکنش نشان دهید.

5- با موانع کنار بیایید و رفتار مثبت را تشویق کنید.

اطمینان حاصل کنید که افراد نیروی کار شما مجبور نیستند بین دریافت حقوق و واکسیناسیون و ایجاد سیاست های محافظت از دستمزدها و ارائه مرخصی واکسیناسیون با حقوق یکی را انتخاب کنند. چالش های کارمندان دارای فرزند را بشناسید و واکسیناسیون را در زمانی راحت و عملی تسهیل کنید. می توانید گزینه های مراقبت از کودکان را فراهم کنید. با در دسترس بودن بیشتر واکسن ها ، می توانید یک سایت واکسیناسیون در دانشگاه ایجاد کنید. اگر کارمندان واکسنی دریافت می کنند که به دوز دوم نیاز دارد ، در مورد اهمیت دریافت هر دو دوز به آنها بیاموزید و از طریق برنامه های شناسایی و پاداش دادن به کارمندان خود انگیزه ای برای این کار در نظر بگیرید.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که کارفرمایان گام بردارند و بخشی از راه حل پایان دادن به بدترین بحران بهداشت عمومی یک قرن و مقابله با نابرابری ها در سیستم بهداشتی و جامعه ای باشند که همه گیری نشان داده است. با اقدامی که انجام داده ایم ، اکنون سود سهام پرداخت می شود ، و با ایجاد زیرساخت های لازم برای پاسخگویی به چالش های مشابه در آینده ، مردم با سرعت بیشتری به کار خود برگردانده و اقتصاد ما را در این مسیر احیا می کنند. با پیوستن به کمپین ترغیب مردم به واکسیناسیون ، کارفرمایان نه تنها به خود کمک می کنند ، بلکه به جامعه در غلبه بر احساسات ضد واکسن ریشه دار که خطری برای همه ما دارد کمک خواهند کرد.

نویسندگان مایلند به همکاری پاتریشیا کامدن ، ناتاشا اسلامی و بلیث راندولف در تحقیق و توسعه این مقاله اذعان کنند.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir