[ad_1]

از کاترین استرامپس ، جنرال الکتریک پزشکی و دکتر پدرو ریکو ، گروه ویتاس

در بخش مراقبت های بهداشتی ، ما به آنچه انجام می دهیم افتخار می کنیم. ما مسئولیتی باورنکردنی در مراقبت از بیماران و نجات جان داریم. این به ما احساس رسالت می دهد ، که غالباً به احساس رضایت حرفه ای و تمایل طبیعی برای تأثیرگذاری بیشتر تبدیل می شود.

اما امروز ، چالش هایی که صنعت ما مدتهاست با آن روبرو بوده است هرگز مهمتر نبوده است ، زیرا ما خود را در مواجهه با یکی از بزرگترین بحرانهای زندگی خود می بینیم: یک بیماری همه گیر جهانی.

دشواری فزاینده در ارائه مراقبت از بیمار با کیفیت بالا و پایدار ، یک خطر جدی برای بیمارستان ها و مراقبان دارد.

این چالش اغلب با عنوان “کارایی” شناخته می شود. و ما هنوز هم به عنوان یک صنعت آن را حل خواهیم کرد. اگرچه مدتی است که بسیاری بر بهبود و افزایش کارایی متمرکز شده اند ، اما شاید این راهی باشد که ما برای انجام این کار تلاش می کنیم و توضیح می دهد که چرا این کار ادامه دارد.

ما به عنوان اعضای یک شرکت بزرگ جهانی فناوری پزشکی و گروه بهداشت مرجع در اسپانیا ، این چالش ها را از نزدیک تجربه کرده ایم و معتقدیم که اکنون بیش از هر زمان دیگری زمان تشویق تفکر جدید و تمایل به امتحان رویکردهای جدید برای بازاندیشی مفهوم اثربخشی است. .

این دقیقاً همان چیزی است که در همکاری که ما برای بهینه سازی کامل تجهیزات پزشکی نصب شده در شبکه بیمارستان Vithas Group اعلام کردیم ، نهفته است. به طور خلاصه ، ما یک پلت فرم جامع مدیریت دارایی اجرا می کنیم که خطرات را کنترل کرده و از آسیب و آسیب به هر یک از سیستم های MRI ، CT ، ماموگرافی یا اشعه ایکس جلوگیری می کند ، از جلوگیری از خرابی و نیاز به برنامه ریزی مجدد بیماران و در نهایت تأمین مراقبت خوب

علاوه بر این ، این پلت فرم شامل الگوریتم های هوش مصنوعی (AI) برای نظارت پیشگیرانه و پیش بینی کننده ، و همچنین یک برنامه واقعیت افزوده (AR) برای تشخیص و تعمیر سیستم از راه دور است.

تمام همکاری ها بر افزایش کارایی با دیدگاه جدید متمرکز است: مقابله با مشکلات از طریق یک رویکرد جامع که همه ذینفعان مربوطه را درگیر می کند تا مجموعه متنوعی از مشکلات را یک باره حل کند. ما آنچه را که کارایی می نامیم به آنچه که اکنون می توانیم به عنوان کارآیی هوشمند بدانیم تبدیل کرده ایم ، مفهومی با سه اصل اصلی که بر آن تمرکز دارد:

  • ادغام فن آوری ها ، داده ها و قابلیت های انسانی
  • بیمار مدار و ارائه دهنده گرا باشید
  • اتخاذ رویکرد جامع و جامع برای یافتن راه حل های سیستمی

این روش به منظور تحریک و ارتقا سطح هر کسی که اکوسیستم بهداشت را لمس می کند – از بیمار به پزشک دیگر – و با بهبود مدیریت تجهیزات نصب شده در سراسر شبکه پیچیده بیمارستان ، یکپارچه تر است.

اگرچه ما در ابتدا انتظار تردید سالم در مورد چنین رویکرد جدیدی را داریم ، اما متخصصان مراقبت های بهداشتی و حتی بیماران اکنون در استفاده از این دیدگاه جدید ، از جمله این تغییر الگوی مورد نیاز در نحوه بررسی و تعریف اثربخشی ، بازتر هستند.

استفاده از کارآیی هوشمند کمک می کند تا به طور فعال مسائل طولانی مدت حل نشده سلامت سلامت را برطرف کنیم ، به مراقبان اجازه می دهد تا زمان بیشتری را برای معالجه بیماران خود بگذرانند و زمان کمتری را برای مبارزه با سیستم های موقت صرف کنند. این ممکن است به این معنی باشد که بیماران زمان کمتری را در انتظار آزمایش ، نتایج و درمان می گذرانند. به طور کلی ، این به معنای توانمند سازی پزشکان و سایر ارائه دهندگان خط اول برای ارائه خدمات مراقبت با کیفیت بالاتر ، با داده ها و ابزارهای بهتر و یکپارچه است. در نهایت ، این به معنای تجربه بهتر بیمار و نتایج سلامتی است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کاترین استرامپس رئیس و مدیر عامل GE Healthcare اروپا / روسیه ، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) است. دکتر پدرو ریکو مدیر عامل گروه ویتاس است.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir