[ad_1]

“نبوغ 1٪ الهام و 99٪ عرق می کند.”

مشاهدات کلاسیک توماس ادیسون از آثار مخترع را همه می دانند. و بعنوان رهبر یک استارتاپ شگفت انگیز ، شما احتمالاً دنیا را همانگونه که ادیسون می بیند ، می بینید.

اگر استارت آپ شما مانند اکثر افراد باشد ، بیشتر از یک بینش خلاقانه تغذیه می کنید تا جیب های عمیق. برخورد با چالش های خود و مشاغل و افرادی که به آنها خدمت می کنید از طریق اراده شما اتفاق نمی افتد.

چالش های شما بر خلاف شرکت های بزرگ نیست. گرچه ممکن است در یک چشم انداز مبتکرانه و یکدست مناسب شما نباشد ، اما شرکت ها از مزایای بازار مانند بودجه ، دامنه ، نیروی انسانی و تجارب بسیار فراتر از توانایی های شما برخوردار هستند.

اما اگر نبوغ نهفته در راه اندازی شما – این الهام 1٪ – باشد ، ایده ابتکاری شما نیست ، بلکه مدل تجاری ایده شما است؟

یک شرکت بزرگ ، که ممکن است در نگاه اول آنتی تز استارتاپ شما به نظر برسد ، می تواند به نزدیکترین همکار شما تبدیل شود و مشارکتی را شکل دهد که هر دو را بسیار تقویت می کند.

با توجه به اهداف معمولی استارتاپ ها – افزایش سرمایه ، عرضه به مردم ، فروش شرکت – همکاری با یک شرکت بزرگ شاید بارزترین استراتژی رشد شما باشد که فکر کرده اید. اما با بهترین مشارکت ها ، مزایا در هر دو جهت کار می کنند.

برای مبتدیان ، همکاری با یک شرکت برای اجرای برنامه بلند پروازانه شما به سادگی می تواند سطح رابطه را خراشیده کند ، که همچنین می تواند به شما دسترسی به گنجینه ای از داده ها ، مشتریان و تجربیاتی که در غیر این صورت از عهده شما نیست ، داشته باشد.

و برای یک شرکت ، همکاری با استارتاپ شما می تواند برنامه های بالقوه ای را برای ایده های شما نشان دهد که تعاریف خود را از مخاطبان ، دسترسی آنها یا شیوه های تجاری آنها گسترش می دهد – حتی اگر در صنایع مختلف کار می کنید.

ایجاد نوآوری های گسترده

یک شرکت بزرگ می تواند مفاهیم در حال تغییر را در سراسر جهان از هر منبعی کشف کند: استارتاپ ها ، دانشگاه ها ، محققان ، کارشناسان صنعت ، شرکا ، حتی رقبا. شرکت انرژی چند ملیتی مستقر در رم ، این استراتژی را برای همکاری در نوآوری باز ، بستر خود برای تأمین منابع ایده ها و راه حل های نوآورانه برای چالش های انرژی جهانی ، اجرا می کند.

Enel استارت آپ ها را نه به عنوان خرید و مالکیت سرمایه گذاری بلکه به عنوان شرکایی می داند که با آنها می توانند با هم ترکیب شوند ، همکاری کنند و رشد کنند. سکوی نوآوری باز صدها مشارکت مبتنی بر نوآوری را در تمام مراحل تکامل ، از مدل های نظری گرفته تا نمونه های اولیه آماده برای بازاریابی ، ایجاد کرده است.

Enel با استفاده از نوآوری باز ، با iGenius ، یک نرم افزار راه اندازی ایتالیایی ، که کریستال هوش مصنوعی مکالمه (AI) آن است ، به مشاغل کمک می کند تا به داده های مربوطه در زمان واقعی دسترسی پیدا کنند و بینش های جامع و خوانا را گزارش دهند. Enel پس از شناسایی اهداف مشترک تجاری خود ، نرم افزار iGenius را در عملیات تولید جهانی برق خود اعمال کرد و اکنون قصد دارد برنامه Crystal را فراتر از بخش های انرژی ، آب و برق ، دارایی و دارویی که امروزه از آن استفاده می کنند ، گسترش دهد.

E-Labos ، یک شرکت تازه تأسیس ، نرم افزاری مبتنی بر اینترنت اشیا developed را برای کمک به شرکت های انرژی و صنعتی برای شناسایی و عیب یابی اختلالات مانند نشت آب ، نظارت بر نیرو و سطح ولتاژ برای آنلاین نگه داشتن مشتریان ، توسعه داده است. این مشارکت باعث شد که فرآیندهای توزیع انرژی Enel کارآمدتر و مقرون به صرفه باشد ، در حالی که باعث افزایش اعتبار جهانی شرکت تازه تاسیس می شود.

یک شرکت جوان ایتالیایی ، WeAR ، “راهنماهای دیجیتال هوشمند” واقعیت افزوده (AR) را توسعه داده است که به طور موثر گسترش آموزش پیشرفته و مدل سازی پیش بینی را گسترش می دهد. مشارکت با Enel از طریق نوآوری باز به WEAR کمک کرده است تا به یک گروه بزرگ بین المللی تبدیل شود ، مشتریان خود را به اروپا و آمریکای لاتین گسترش دهد و به طور بالقوه به صنایع خارج از انرژی و تولید برسد.

همکاری و نوآوری باز

اجرای این استراتژی مشارکتی در حال اجرا به یک فرهنگ شرکتی با ذهن باز نیاز دارد که از تغییرات استقبال کرده و ریسک پذیری را بپذیرد. “نوآوری یعنی پوکر بازی کردن ، نه شطرنج. شما باید شرط بندی کنید و برای اشتباهات آماده باشید. “ارنستو سیورا ، مدیر ارشد نوآوری Enel گفت. “نوآوری در خدمت پایداری و تغییرات اجتماعی است و هدف اصلی ما دستیابی به آن است.”

در قلب نوآوری باز ، همراه با نوآوری ، پایداری است: پیش شرط هر اختراعی که Enel در شیوه های تجاری خود معرفی می کند: زیرساخت ها و شبکه ها ؛ بازارها Enel Green Power ، با تمرکز بر انرژی های تجدیدپذیر ؛ و Enel X ، اختصاص داده شده به مسکونی ، شهری و صنعتی تبدیل انرژی.

ReShape ، فراخوان فعلی برای گشودن نوآوری برای پیشنهادهای نوپا ، شامل دو چالش است که در پایان نوامبر 2020 بسته می شوند. یک چالش پایداری بر دیجیتالی کردن برنامه های بهبودی مقیاس پذیر برای بازارهای محلی متمرکز است ، و دیگری توسعه اتصال و دیجیتالی شدن ، که با نابرابری اجتماعی مبارزه می کنند. لیست مشارکت ها و چالش ها همچنان در حال رشد است.

بهترین از همه: اگر چالش ReShape الهام 1٪ شما را به چالش می کشد ، شما 99٪ تعریق ندارید. همکاری واقعی به معنای تأمین بودجه کار شما نیست ، بلکه به پیوستن به تلاش های شما است. حتی اگر پیوستن به نیروها را فکر نکرده اید ، این کار تیمی را یک برد-برد بدانید: شرکت ، شرکت خود و سیاره.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir