[ad_1]

واکسن ها تنها در صورت ابتلای افراد کافی به این بیماری همه گیر پایان یافته و از مرگ بعدی و اختلال اقتصادی جلوگیری می کنند و این کشور را قادر می سازد به مصونیت گله برسد. کارفرمایان می توانند با اتخاذ اصول اقتصاد رفتاری برای مقابله با نوسانات واکسن ، نقشی اساسی در دستیابی به این هدف داشته باشند.

داستانها را روی آمار متمرکز کنید.

هنگامی که در ماه ژانویه تعداد کشته شدگان از بیماری همه گیر جهانی از 2 میلیون نفر گذشت ، روزنامه نگاران تلاش جسورانه ای برای کمک به ما در پیچیدن سطح بحران داشتند ، و گفتند: “مثل اینکه 10 هواپیمای بزرگ تجاری جهان از آسمان سقوط کرده اند ، هر روز به مدت یک سال کامل “

در حالی که این رقم در حال کاهش است ، آمارها و نمودارها قادر به درک واقعیت آزار دهنده از دست دادن پدر یا مادر ، خواهر و برادر ، همسایه یا همکار نیستند. کارفرمایان باید بستری را برای کارکنانی که تمایل دارند سابقه از دست دادن یا بیماری جدی خود را از ویروس به اشتراک بگذارند ، ارائه دهند. این کار نه تنها به بهبود عاطفی کارمندان کمک می کند ، بلکه قدرت تشویق آنها را برای اقدام دارد. افراد پس از شنیدن اینکه برای شخصی که شخصاً می شناسد اتفاق افتاده است ، احتمال می دهند که بیمار شوند یا دیگران را آلوده کنند.

روی منافع فوری و نه منافع بلند مدت تمرکز کنید.

افراد به آنچه می توانند بلافاصله بدست آورند اهمیت بیشتری می دهند ، بنابراین این وعده که واکسن می تواند محدودیت های همه گیر را در ماهها یا سالها پایان دهد ، کافی نیست تا اقدامات لازم را انجام دهد. ارتباطات باید بر روی فواید فوری متمرکز شود ، و کسانی که واکسینه شده اند می توانند با نگرانی کمتری که ممکن است عفونت را برای خانواده خود به ارمغان آورند ، به فروشگاه های مواد غذایی یا آرایشگاه مراجعه کنند. اما تأکید کنید که حتی کسانی که واکسینه شده اند باید ماسک و فاصله خود را تا رسیدن به مصونیت گله ادامه دهند.

تأکید کنید که برخی از فعالیت ها نیاز به واکسیناسیون دارند.

در برقراری ارتباط با کارمندان خود ، سازمان ها قطعاً باید بر مزایای اصلی واکسیناسیون تأکید کنند: جلوگیری از بیماری و شیوع یک بیماری کشنده به خانواده ، دوستان و همکاران. با این حال ، این گزارش ها باید به مزایای دیگری اشاره کنند – به عنوان مثال ، احتمالاً در آینده برای سفرهای داخلی یا بین المللی و یا حتی برای کنسرت ها یا رویدادهای ورزشی به واکسن نیاز خواهد بود.

از کارمندان در برابر تلفات مرتبط با واکسیناسیون محافظت کنید.

اطمینان حاصل کنید که واکسیناسیون باعث از دست دادن کارکنان نمی شود. برخی از کارفرمایان معادل دو تا چهار ساعت حقوق و دستمزد را ارائه می دهند تا کارمندان ساعتی هنگام مرخصی برای واکسیناسیون دچار خسارت مالی نشوند. برای گیرنده هزینه ای نباید در نظر گرفته شود.

از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

مردم دوست دارند همان کاری را انجام دهند که دوستان و همسایگانشان انجام می دهند. این امر رسانه های اجتماعی را به ابزاری قدرتمند برای ارتقا promote واکسیناسیون تبدیل می کند. از نظر بسیاری ، محل کار همچنان یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی آنهاست. همانطور که بسیاری از افراد با نفوذ فیلم هایی را از دریافت واکسن از خود نشان می دهند ، کارفرمایان نیز می توانند برچسب هایی را بر روی نشان های هویت قرار دهند و سایت های واکسن نیز می توانند دکمه هایی را که به راحتی قابل مشاهده هستند به افراد واکسینه شده توزیع کنند.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتقا vacc واکسیناسیون به ویژه در جوامع رنگی ، جایی که سابقه طولانی تبعیض پزشکی منجر به میزان بالاتری از تنوع واکسن شده است ، بسیار مهم خواهد بود. بنابراین تأکید بر این نکته مهم است که زن سیاه پوست ، کیزمکیا کوربت ، یکی از دانشمندان کلیدی بود که واکسن Moderna را تولید کرد و اولین واکسیناسیون در نیویورک توسط متخصصین بهداشت و درمان بلک انجام شد.

واکسیناسیون را آسان کنید.

دریافت واکسن باید آسان باشد. رزرو استخدام باید به راحتی از طریق تلفن یا آنلاین انجام شود و باید در بیشتر مکان ها از جمله سایت های کارفرمایی ، جایی که منابع اضافی واکسن این امکان را فراهم می کند ، ارائه شود. در ایالات متحده ، کارفرمایان می توانند هزینه واکسن را هم از نظر مزایای پزشکی و هم از داروخانه تأمین کنند. در صورت در دسترس بودن این امر ، کارفرمایان می توانند در تقویم واکسیناسیون محل بازداشت ایجاد کنند. این امر خصوصاً برای عکسبرداری دوم واکسنهای دو دوزه مهم است که باید در یک بازه زمانی باریک انجام شود. اقتصاددانان رفتاری این را “معماری انتخابی” می نامند.

به دنبال تعهد باشید.

دلایلی برای مبارزات سیاسی وجود دارد که رأی دهندگان را ملزم به امضای کارت های متعهد به رای دادن یا حمایت از نامزد می کنند. هنگامی که موضع خود را علناً اعلام کردیم ، استقبال بیشتری از آن می کنیم تعصب برای تأییدبه این معنی که ما به دنبال اطلاعاتی هستیم که دیدگاه ما را تأیید می کند و اطلاعاتی را که تأیید نمی کنند نادیده می گیریم.

کارفرمایان باید کارمندان خود را تشویق کنند که به محض واجد شرایط بودن ، حتی در صورت انتظار انتظار برای واکسیناسیون ثبت نام کنند. و رهبران و سایر رهبران تأثیرگذار باید تعهد خود را برای واکسیناسیون اعلام کنند ، حتی اگر هنوز واجد شرایط نیستند.

تا زمانی که واکسن ها به طور گسترده استفاده نشوند ، از آنها استفاده نکنید.

کمیسیون استخدام ایالات متحده فرصت های برابر را برای کارفرمایان فراهم می کند تا در صورت لزوم برای ایمنی در محل کار واکسن بزنند ، اما نیاز به در نظر گرفتن اعتراض های مذهبی یا پزشکی دارد. با این حال ، این بدان معنا نیست که زمان مناسبی برای دستور واکسیناسیون است. اجازه دهید مردم را مجبور نکنیم که با واکسن مخالفت کنند وقتی تقریباً یک سوم مردم می گویند می خواهند صبر کنند و ببینند که واکسن چگونه کار می کند. کسانی که هنوز آماده دریافت واکسن نیستند ، احتمالاً در زمان بعدی که ببینند دوستان ، همکاران و خانواده هایشان از واکسن های بی خطر بهره مند می شوند و هنگامی که نیاز به اثبات واکسیناسیون برای سرگرمی دارند ، بسیار مستعدتر می شوند. فعالیت های کاری

چارچوبی برای انتخاب برای تأکید بر ارزش واکسن.

زمینه ای را برای کمک به کارمندان در درک ارزش واکسیناسیون فراهم کنید. برخی از کارمندان ممکن است نگران باشند که واکسن ها فقط برای استفاده اولیه مجاز هستند و توسط سازمان غذا و داروی آمریکا کاملاً تأیید نشده اند و بنابراین خطرناک هستند. برای آنها توضیح دهید که قبلاً به دهها میلیون نفر واکسن داده شده است که حداقل نتایج منفی داشته است. میزان عوارض بسیار پایین باقی مانده و مرگ و میرها به طور قطعی ناشی از واکسن نیستند. در همین حال ، بیش از 500000 مرگ همه گیر در ایالات متحده و بیش از 2.5 میلیون مرگ در سراسر جهان وجود دارد.

در حال حاضر گزارش های تأسف برانگیزی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی از واکسن ها را به دلیل گزارش های اولیه مبنی بر اثربخشی کمتر از سایر واکسن ها ، امتناع می کنند. به کارکنان یادآوری کنید که نشان داده شده است واکسن های Pfizer ، Moderna ، Astra Zeneca و Johnson & Johnson باعث بستری شدن در بیمارستان بیش از 99٪ می شوند. ما شروع به صحبت در مورد افزایش “اعتماد به واکسن” کردیم ، نه در مورد کاهش “نوسانات واکسن”.

بر تمایل به دست کم گرفتن خطرات مشترک غلبه کنید.

افراد مشمول تعصب نسبت به خوش بینی، به این معنی که آنها معتقدند کمتر از آنچه که آمار نشان می دهد متحمل نتیجه بد می شوند. به عنوان مثال ، افراد سیگاری حتی اگر می دانند که سیگار منجر به مرگ زودرس می شود ، همچنان سیگار می کشند و اتومبیل رانی نیز همچنان می دانند که تصادفات تهدیدکننده زندگی مشترک هستند اما همچنان به رقابت ادامه می دهند.

با Covid-19 ، بسیاری از افراد در معرض خطر قرار گرفتن در معرض یا داشتن یک مورد شدید یا اثرات طولانی مدت را دست کم می گیرند. در پیام های خود برای ارتقا vacc واکسن ها ، کارفرمایان می توانند با تمرکز بر کاهش خطر انتقال بیماری به عزیزان خود و اشاره به مصونیت گله ، به عنوان یک گام ضروری برای بازگشت به بسیاری از فعالیت هایی که از دست داده ایم ، بر این سوگیری غلبه کنند.

از کارمندان طاقت فرسا خودداری کنید.

وقتی گزینه های زیادی به ما داده می شود و اطلاعات زیادی به ما داده می شود ، اغلب منجمد می شویم و به حالت پیش فرض برمی گردیم که هیچ انتخابی نداریم. خریدارانی که نمونه های زیادی را در یک فروشگاه ارائه می دهند در واقع نمونه های کمتری را خریداری می کنند.

همچنین جریان اطلاعات در مورد Covid-19 می تواند کارمندان را فلج کرده و سطح واکسیناسیون را کاهش دهد. کارفرمایان باید اطلاعات قابل فهم درباره چرایی ، چگونگی و مکان واکسیناسیون را ارائه دهند. واکسیناسیون یک انتخاب است ، اما بیایید آن را به یک انتخاب آسان تبدیل کنیم.

صادق باش

مردم از بی عدالتی متنفر هستند ، حتی اگر خودشان از این بی عدالتی آسیب نبینند. رهبران باید اشتیاق خود را برای دریافت واکسن الگو کنند ، اما اطمینان حاصل کنید که واکسن ها به سرعت به کارگران خط اول و افرادی که در معرض خطر بیشتری هستند ارائه می شود. یک خرده فروش نمی خواهد مدیر عامل خود را واکسینه کند در حالی که صندوقداران را بدون محافظت می گذارد! اگر شرکت ها واکسنی را تجویز کنند ، باید آن را به همه کارمندان مستقر در همان روشی که اجازه تأمین کالا می دهد ، ارائه دهند. واکسیناسیون ناعادلانه نه تنها کارفرمایان را برای مطبوعات منفی باز می کند ، بلکه می تواند کارمندان عصبانی را به سمت ترک واکسن سوق دهد.

همه گیری Covid-19 بزرگترین چالش بهداشت عمومی یک قرن است. برای مقابله با آن ، باید مقبولیت عمومی برای واکسن های بی خطر و بسیار موثر را افزایش دهیم. با استفاده از ابزارهای اقتصادی رفتاری برای ترویج واکسیناسیون کارمندان و خانواده های آنها ، کارفرمایان می توانند به ما در دستیابی به مصونیت گله کمک کنند و در نتیجه از بیماری بیشتر ، مرگ و اختلال اقتصادی بیشتر جلوگیری کنند.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir