[ad_1]

اگرچه این کار احتمالاً هرگز به وضعیت موجود پیش از همه گیری ما باز نخواهد گشت ، اما با استفاده از بهترین مواردی که هم تجربیات مجازی و هم چهره به چهره ارائه می دهند ، آینده در هم آمیخته خواهد شد. نویسندگان استدلال می کنند که همکاری ، نوآوری ، فرهنگ پذیری و از خودگذشتگی بدون تعامل رو در رو تولید و نگهداری از آن دشوار است. آنها می گویند برای طراحی در یک محیط شخصی که در آینده موفقیت آمیز خواهد بود ، شما باید یک تجربه جذاب ایجاد کنید که شامل عناصری مانند تمرکز متمرکز ، تعهد بین فردی ، یادگیری عمیق ، آزمایشات بدون بار و تصادفی ساخت یافته باشد. در حالی که آینده مختلط ما هنوز فاصله زیادی دارد ، شرکت ها باید بررسی کنند که چه چیزی تعامل رو در رو را تضمین می کند و چگونه از این فرصت های ارزشمند نهایت استفاده را ببریم.

بحران Covid-19 اتخاذ روشهای مجازی جدید برای توسعه رهبران و مدیریت تیم ها را تسریع کرده است. اما وقتی از بحران خارج شویم چه اتفاقی می افتد؟

اگرچه احتمالاً هرگز به وضعیت موجود قبل از بحران خود باز نخواهیم گشت ، اما با استفاده از بهترین مواردی که هم تجربه های مجازی و هم چهره به چهره ارائه می دهند ، تصور می کنیم که آینده درهم خواهد آمیخت. اگرچه تا زمانی که ایمن سازی و انجام چنین عملی صورت نگیرد ، قسمت رو در رو با هر قاعده ای شروع به اتفاق نمی کند ، اما می توان با شروع استفاده از واکسن های تازه تأیید شده در سراسر جهان ، این آینده را در آستانه قرار داد. .

بر اساس سالها تحقیق و تجربه ما تا به امروز ، چهار بعد گسترده از تأثیر توسعه مدیریت – همکاری ، نوآوری ، فرهنگ پذیری و تعهد – وجود دارد که دستیابی به آنها بدون حفظ تعاملات رو در رو در آینده دشوار است.

بیایید نگاهی گذرا به این چهار بعد بیندازیم:

مشارکت در مورد ایجاد تفاهمات مشترک ، روابط و اعتماد است.

نوآوری در مورد استخراج ایده های خلاقانه از مغز افراد ، کاوش در روش های ترکیب آنها و مشارکت جمعی در فرایندهای یادگیری برای بهبود و اجرای آنها است. آنها هم به اعتماد و هم به وقت در یک محیط بدون استرس نیاز دارند.

فرهنگ سازی ایجاد فرهنگ شرکتی پایدار و مشترک است. این یک عنصر اساسی از اثر بخشی سازمانی طولانی مدت است ، زیرا باعث ایجاد درک متقابل و احساس هویت مشترک می شود.

فداکاری داشتن یک احساس مشترک از هدف و احساس بخشی از جامعه است.

چه چیزی غیر از قرار دادن همزمان افراد در یک مکان ، همکاری ، نوآوری ، فرهنگ پذیری و فداکاری را ترغیب می کند؟ ما معتقدیم که پاسخ این است که یک تجربه جذاب ایجاد کنیم که شامل پنج “محرک طراحی” باشد.

تمرکز متمرکز تجارب شخصی ذاتاً بالقوه برای ایجاد و حفظ تمرکز هستند. وقتی از نظر جسمی در کنار هم هستیم ، لذت بردن از انواع حواس پرتی دشوارتر است. پویایی گروه برای تقویت تمرکز تعامل رو در رو بسیار موثرتر کار می کند: تمرکز همکاران برای ما آسان تر است و همه ما به وظیفه یکدیگر پایبندیم.

تصور کنید که سازمان شما در حال توسعه یک برنامه توسعه برای تسریع در ادغام خریدها است. به منظور دستیابی به یک تمرکز متمرکز ، سازمان بازیکنان اصلی شرکتهای متصرف و خریداری شده را در یک محیط خارج از محل کار (و به ویژه از دفتر مرکزی شرکت) گردهم می آورد ، جایی که آنها می توانند بدون حواس پرتی و بدون احساس بیگانگی تمرکز کنند. حوزه ‘.

روابط بین فردی. این امر به ویژه در ایجاد یک فضای امن برای همکاری و نوآوری بسیار مهم است. منظور از اتصال ، ایجاد ارتباطات عاطفی است که منجر به اعتماد ، حمایت و گشودگی در بین شرکت کنندگان می شود.

در مثال خرید ، این سازمان می تواند بازیکنان اصلی را تشویق کند تا تاریخ شخصی و تجربیات زندگی خود را در گروه های کوچک ، به طور بالقوه توسط مربیان پشتیبانی کنند ، و بیشتر به طور غیر رسمی یکدیگر را بشناسند.

آموزش عمیق. یادگیری مفهومی به معنای به دست آوردن درک درستی از ایده ها ، مانند توانمند سازی یا بازگشت سرمایه است. یادگیری عمیق به معنای مبارزه با این مفاهیم ، بحث در مورد زمان و چگونگی مفید بودن آنها و درک این موضوع است که تفاوتهای ظریف در زمینه بر کاربرد آنها تأثیر می گذارد.

آموزش عمیق زمانی اتفاق می افتد که شرکت کنندگان وقت ، فضا و پشتیبانی داشته باشند تا معنای این مفاهیم را برای موقعیت ها و چالش های خاص خود کشف کنند. منظور ما از “نظرسنجی” هم توانایی اشتراک صادقانه مکانهایی است که در هر منطقه خاص هستند و هم فرصتی برای دریافت بازخورد – و یا به چالش کشیدن – از همکاران گروه خود. سپس یادگیری عمیق واقعاً مفاهیم را به روشی مناسب و خاص زنده می کند.

در مثال خرید ، سازمان می تواند درک خود را از مزایای اصلی که این خرید باید در متن شرکتهای ترکیبی به وجود آورد ، کشف و تعمیق کند.

آزمایش بدون بار تجربه در تجارت معمولاً با نگرانی در مورد چمن ، منابع ، پیشرفت ، اعتبار و غیره مختل می شود. تجارب رو در رو برای تشویق در رشد اعتماد شخصی و روابطی که امکان انجام آزمایشات بدون بار این ترس را فراهم می کند ، مورد نیاز است. آزمایش از طریق طراحی تفکر و نمونه سازی محصولات با حداقل فشار مناسب در طول زمان و با محافل بازخورد سریع انجام می شود.

بازگشت به مثال کسب ما ، هنگامی که به درک مشترکی دست یافتیم ، می توان سناریوها و نمونه های اولیه طرح های ادغام را ایجاد کرد.

تصادفی ساختاری Serendipity ، پنجمین و آخرین راننده طراحی ما ، به تأثیر تلو تلو خوردن چیزی واقعاً شگفت انگیز اشاره دارد در حالی که بدنبال چیزی کاملاً غیر مرتبط می گردید. یک تجربه فریبنده به خوبی طراحی شده شامل تعادل بین عناصر رسمی و غیررسمی است که برای چنین لحظه ای زمینه مساعدی ایجاد می کنند. این ساختار ممکن است شامل عناصری مانند انتخاب مجموعه متنوعی از شرکت کنندگان ، تنوع آموزشی برنامه ، فرصت های ارتباط با همکاران مختلف ، انتخاب مکان هایی باشد که ارتباطات رسمی و غیررسمی را ارتقا می بخشد و فضاهایی که برای تأمل و اشتراک مناسب هستند.

سازمانی که سعی در تسریع در خرید دارد ممکن است سعی کند برای زمان غیر ساختاری ، شام ، پیاده روی یا فعالیت های اوقات فراغت مشترک ایجاد کند. این کار را برای تشویق مبادلات غیررسمی انجام می دهید ، زیرا آنها ضمن تعمیق روابط بین فردی ، منجر به بینش خلاقانه مهمی می شوند.

از آنجا که سازمان شما شروع به تصمیم گیری در مورد زمان و چگونگی استفاده از تجارب رو در رو می کند ، این مفاهیم می توانند در تعیین نیاز به ترکیبی مناسب از همکاری ، نوآوری ، فرهنگ و تعهد مفید باشند. پس از آگاهی از این ترکیب ، می توانید شروع به طراحی عناصر رو در رو کنید که بیشترین ارزش را برای تیم شما داشته باشند.

تجربه عالی مختلط در توسعه مدیریت ، پایه اساسی برای موفقیت در تجارت کوتاه مدت و بلند مدت است. چالش پیش رو درک ارزش ماندگار تجربیات متمرکز رو در رو و سپس استفاده از تجربیات برای بزرگنمایی و گسترش است. اگرچه این آینده مختلط هنوز فاصله زیادی دارد ، اما شرکت ها باید بررسی کنند که چه چیزی تعامل رو در رو را تضمین می کند و چگونه از این فرصت های ارزشمند نهایت استفاده را ببرند.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir