[ad_1]

بحران ها مواقعی است که افراد به طور طبیعی به آنچه واقعاً برایشان مهم است فکر می کنند. و این همه گیری منجر به تغییراتی پایدار در آنچه که کارمندان برای ادامه کار و بهره وری خود نیاز دارند ، می شود.

قبل از اینکه همه گیری میلیون ها نفر را برای کار در دفاتر خانگی ، اتاق های نشیمن و آشپزخانه های خود بفرستد ، انتظارات کارمندان در حال تغییر بود. همه گیری این روندها را تسریع کرده و نیازهای جدیدی را در محیط کار آشکار کرده است.

تحقیقات Steelcase در 10 کشور جهان ، با بیش از 32000 کارمند ، چهار ماکرو را نشان داده است که سازمانهای پیشرو برای تأمین نیازها و انتظارات جدید کارکنان خود ، طراحی برای ایمنی ، بهره وری ، جامعه و انعطاف پذیری ، باید اتخاذ کنند.

طراحی ایمنی

سطح راحتی افراد در محل کار به مجموعه ای از استانداردهای ایمنی بستگی دارد که به کاهش انتقال بیماری در مطب کمک می کند.

با 73 درصد از کارمندان در ایالات متحده که نگرانی اصلی آنها کیفیت هوا و انطباق با پروتکل های ایمنی است ، درک نحوه حرکت عوامل بیماری زا در محیط می تواند به شرکت ها کمک کند تا استراتژی های سیستمی برای کاهش شیوع Covid-19 ایجاد کنند. و سایر ویروسهای موجود در هوا. استراتژی های رفتاری مانند استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی باید با تغییر در محیط ساخته شده تکمیل شود. طراحی محل کار می تواند به کاهش کمک کند تراکم، تغییر دادن هندسه (گوشه ها و جهت مبلمان) و باعث افزایش فیزیکی می شود تقسیم برای محدود کردن میزان پاتوژن ها.

طراحی عملکرد

قبل از همه گیری همه گیر ، کارمندان از مشاغلی که به آنها راهی برای کنترل زندگی شخصی و تمرکز آنها نمی دهد ناامید شده بودند. در طی همه گیری ، کار در خانه این مشکلات را برای همه حل نمی کند: بهره وری 12٪ کاهش یافته است و نامزدی 14٪ کاهش یافت در میان کارکنانی که از دورکاری ناراضی بودند ، به خصوص هرچه بیشتر این کار را انجام دهند.

بنابراین افراد در محل کار برای داشتن بازده به چه مواردی نیاز دارند؟ سه بهترین ویژگی که آنها ذکر می کنند همکاری موثر ، دسترسی آسانتر به ابزار و منابع و توانایی تمرکز است. برای تأثیرگذاری ، افراد به مشاغلی نیاز دارند که هم از همکاری و هم از کار فردی پشتیبانی کنند و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی بین دو حالت جابجا شوند.

طراحی جامعه

دو دلیل اولیه ای که مردم می گویند می خواهند به دفتر خود برگردند ارتباط با همکاران و احساس هدف مشترک در سازمان است.

رابطه و هدف از ویژگیهای یک جامعه قوی و همچنین اعتماد ، شمول و انعطاف پذیری است. اینها فقط صفات فرهنگی “احساس خوب” نیستند. آنها پیوندی قوی با نتایج کسب و کار ، به ویژه تعهد ، بهره وری ، نوآوری و حفظ دارند.

محل کار را می توان به صورت طراحی کرد زیرساخت برای مردم برای ایجاد سرمایه اجتماعی. این می تواند تعاملات معنادار ، هم برنامه ریزی شده و هم گاه به گاه را تشویق کند. این ممکن است نشان دهد که تغییر و سازگاری بخشی از فرهنگ و چیزی است که باید پذیرفته شود.

طراحی انعطاف پذیری

از لحاظ تاریخی که به طور دائمی طراحی شده است ، ساختمان ها و دفاتر مدت ها تحت سلطه معماری ثابت ، قدرت و مبلمان بوده اند. همانطور که سازمان های پیشرو سیاست های کاری انعطاف پذیر را جستجو می کنند ، به مردم اجازه می دهد تا ساعت کار و مکان خود را انتخاب کنند ، محیط نیز باید انعطاف پذیر باشد تا به راحتی با تغییرات در محل کار و نحوه کار و همچنین تغییر مشاغل سازگار شود. موقعیت.

در آینده ، محل کار فضاهای قابل استفاده مجدد را پوشش می دهد که می تواند انواع مختلف فعالیت ها را پشتیبانی کند. اسباب و اثاثیه به راحتی جا به جا می شود تا فضاها گسترش یافته و منقبض شوند تا نیاز به دور شدن یا به راحتی سکونت در گروهها و فعالیتهای مختلف را تأمین کند. تجارب فیزیکی و دیجیتالی برای پشتیبانی از همکاری توزیع شده در حالی که افراد در مکان های مختلف کار می کنند ، بصورت یکپارچه بافته خواهد شد.

بازگشت به کار

تأثیر همه گیر بر نحوه کار مردم در آینده بحث داغی در مورد کولر آبی مجازی است. برخی از عناوین عنوان می کنند که دفتر از بین خواهد رفت ، زیرا مردم تقریباً به طور انحصاری از خانه کار می کنند.

این اتفاق نیفتاد بیشتر مردم انتظار دارند در دفتر کار کنند و 54٪ اظهار داشتند که انتظار دارند فقط یک روز در هفته یا کمتر از خانه کار کنند. اما هنگامی که افراد به دفتر مراجعه می کنند ، انتظار خواهند داشت که این کار با آنچه که در آنجا مانده اند متفاوت باشد.

سازمانها می توانند از این لحظه برای حرکت به جلو و بازنشانی مکانها و روشهای کار آنها برای ایجاد یک تجربه کاری اساساً بهتر استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات Steelcase و نحوه تنظیم مجدد محل کار خود ، اینجا را کلیک کنید.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir