[ad_1]

برای خارج شدن از بیماری همه گیر ، بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای و رستوران در حال ارائه پیشنهادات خود هستند. آنها چیزی از تعداد انگشت شماری از شرکتها – از جمله Trader Joe ، Costco ، In-N-Out و Texas Roadhouse – را می دانند که مدتها قبل از آن می دانستند: ارائه طیف گسترده ای از اقلام منجر به ضرر ، اشتباه و هزینه های آموزش می شود. بهره وری کارکنان را کاهش می دهد و ارائه خدمات عالی را برای كارمندان دشوار می سازد.

کوید -19 خرید و غذا خوردن در بیرون را به میزان قابل توجهی تغییر داده است. مشتریان ایمنی می خواهند سریع وارد مغازه ها و رستوران ها شوند و با در نظر گرفتن انتخاب های زیاد وقت را از دست ندهند. تغییر در رفتار مشتری و افزایش هزینه های ایمنی ، خرده فروشان و رستوران ها را به سمت کاهش عرضه سوق داده است. نیلسن گزارش می دهد که اقلام مواد غذایی از مارس 2020 7 درصد کاهش یافته است. چندین رستوران فست فود معروف به منوهای بزرگ – از جمله IHOP ، دنی ، مک دونالد و دیو و باستر – منوهای آنها را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

همه گیری به سادگی آنچه همیشه درست بوده است را به ما نشان می دهد: در واقع کمتر می تواند بیشتر برای مشتریان ، کارمندان ، سرمایه گذاران و محیط زیست باشد.

قبل از همه گیری ، یک سوپرمارکت سنتی معمولی بین 15000 تا 60،000 SKU حمل می کرد. این تعداد تا زمانی که فکر نکنید بیش از 100 نوع مربا یا چای وجود دارد (شامل مارک ها ، طعم ها ، اندازه ها و انواع مختلف بسته بندی) می تواند به طرز باورنکردنی زیادی به نظر برسد. منوی IHOP 12 صفحه بود و مک دونالد سالاد ، ماست و چوب بری را با همبرگر و مک ناجت ارائه می داد.

این مقدار تنوع منجر به ضرر ، اشتباه و هزینه های آموزش می شود. بهره وری کارکنان را کاهش می دهد. و آگاهی کافی برای ارائه خدمات عالی را برای کارمندان دشوار می کند. برای مشتریان ، تنوع زیاد اغلب به معنای افزایش قیمت ها و خستگی تصمیم گیری است. کارهای Sheena Iyengar و Mark Leper ، از جمله مطالعه معروف آنها در مورد شیرینی ، نشان می دهد که اگر گزینه کمتری به مشتریان پیشنهاد شود ، خرید آنها بیشتر است.

پیشنهاد ساده یک استراتژی برنده برای تمام زیر مجموعه های فروشگاه های زنجیره ای و رستوران ها ، از جمله Trader Joe ، Costco ، In-N-Out و Texas Roadhouse است. آنها به طور مداوم در بین بهترین ها در صنایع سوپرمارکت و رستوران برای رضایت مشتری رتبه بندی می کنند و از نظر مالی بهتر از رقبا هستند.

قبل از همه گیری ، چندین شرکت دیگر ، که با دقت عرضه خود را کاهش دادند ، نتایج چشمگیری داشتند. در طی بازدید اخیر از یکی از کلاسهای MBA (زینپ) MBA ما در دانشکده مدیریت اسلون MIT ، مدیر عامل سابق Sam Club ، جان فورنر گفت: [stock-keeping unit] تعداد کاهش یافت ، مدیریت باشگاه آسان تر شد. موقعیت انبار ما بهتر بود. غیر معمول ترین پاسخ اعضا بود. ما 20٪ تخفیف در SKU ایجاد کردیم و اعضای ما از ما برای همه موارد جدید تشکر کردند. “او داستان چگونگی حضور یک عضو برای تشکر از آنها را برای تهیه یک مسواک برقی خاص تعریف کرد. یک دهه بود که آنجا بود ، اما یافتن آن سخت بود. به گفته مدیر عامل شرکت ژن لی ، Longhorn Steakhouse که قبل از همه گیری منوی خود را 30 درصد کاهش می دهد ، از عملیات ساده نیز بهره مند است.

یکی از مزایای عرضه ساده نادیده گرفته شده ، حقوق بالاتر و مشاغل بهتر برای کارمندان و در نتیجه کاهش گردش کار برای شرکت ها است. وقتی باشگاه سام پیشنهاد خود را به عنوان بخشی از سفر که شامل چندین تغییر دیگر بود (مانند فرآیندهای ساده شده و فن آوری های جدید) ، ساده تر کرد ، کارکنان از تولید بیشتری برخوردار شدند – به عنوان مثال ، بازسازی قفسه ها سریعتر و آسان تر بود. بهره وری بالاتر باعث افزایش حقوق بالاتر شده است: باشگاه سام دستمزد تیم های پیشرو و نقش های اصلی را به عنوان قصابی و تزیین کیک 5 تا 7 دلار در ساعت با پایه ای در حدود 15 دلار در ساعت افزایش داده است.

ساده سازی همچنین قابلیت پیش بینی کار را بهبود بخشیده است ، و به Sam’s Club اجازه می دهد تا برنامه های مداوم به کارمندان ارائه دهد – یک مشکل ثابت برای کارگران خط اول. همه این پیشرفت ها در کیفیت کار باعث کاهش گردش مالی می شود. همانطور که مدیر عامل سابق Sam’s Club داکونا اسمیت به دانشجویان اسلون گفت: “فقط بالا بردن حقوق خود کافی نیست. شما همچنین باید کار را ساده کنید. “

بسیاری از مدیران که با آنها کار کرده ایم هزینه های عملیاتی محصولات و تبلیغات بیش از حد را تشخیص می دهند. مدیرعامل یک زنجیره بزرگ خرده فروشی به ما گفت: “ما سعی می کنیم همه چیز برای همه مردم باشد و این یک استراتژی نیست.”

در حقیقت ، افزودن محصولات و تبلیغات بیشتر اغلب راهی برای تلاش برای دستیابی به اهداف فروش کوتاه مدت است یا نتیجه از دست دادن نظم عملیاتی است – به هیچ وجه پاسخی به نیازهای واقعی مشتری نیست. هنوز هم ، شرکت ها از ترس یک ضربه کوتاه مدت فروش تمایلی به ساده کردن پیشنهادات خود ندارند. برخی هنوز کاهش فروش JC Penney را پس از حذف خرده فروشی از کوپن ها و معرفی “قیمت های روزانه” در روز 2012 به یاد می آورند. شاید اگر او مدت بیشتری با قیمت های عادلانه و مربع می ماند (برای دادن زمان بیشتر به مشتریان برای عادت به آنها) و تغییرات دیگری ، از جمله سرمایه گذاری در کارمندان خود ، ممکن است مجبور نباشد پننی در سال 2020 برای حمایت از ورشکستگی اقدام کند.

با این وجود Covid-19 همه چیز را برای شرکت ها ، کارمندان ، مشتریان و سرمایه گذاران وارونه جلوه می دهد ، هرگز زمان بهتری برای انتقال به یک پیشنهاد ساده نبوده است. با استناد به عدم اطمینان همه گیر ، بیش از نیمی از شرکت های S&P 500 اهداف درآمد را متوقف یا کاهش داده اند و به این ترتیب انعطاف پذیری بیشتری برای آزمایش استراتژی های جدید به خود می دهند. مشتریان قبلاً به پیشنهادات ساده عادت کرده اند و معاملات بین انتخاب و ایمنی را بهتر درک کرده و از آن قدردانی می کنند. افزایش حداقل دستمزد در بسیاری از ایالت ها و شهرهای ایالات متحده در حال افزایش فشار بر شرکت ها برای بهبود بهره وری و کمک های کارمندان است.

همه گیری برای بسیاری از خرده فروشان و رستوران ها وحشیانه – و حتی کشنده – بوده است ، اما کسانی که می توانند با نیازهای جدید مشتری سازگار شوند ، عملکرد را بهبود بخشند و مشاغل خوبی را ارائه دهند ، ممکن است قویتر ظاهر شوند. درک اینکه چرا مشتریان به آنها مراجعه می کنند و ساده کردن همه چیز با توجه به این روش راهی برای ایجاد خدمات عالی ، مشاغل خوب و نتایج قوی است. شرکت های غالب شرکت هایی هستند که نه تنها اکنون چنین تغییراتی را اعمال می کنند ، بلکه آنها را پس از پایان همه گیری حفظ می کنند.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir