[ad_1]

هنگامی که آمازون ، برکشایر هاتاوی و JPMorgan Chase در اوایل سال 2018 برای ایجاد یک سرمایه گذاری جدید به یکدیگر پیوستند ، هدف آنها استفاده از پایگاه کارمندان ایالات متحده با 1.2 میلیون نفر ، درک فناوری و ثروت برای تبدیل خدمات بهداشتی بود. در آمریکا. آنها به سه دلیل عمده ناکام ماندند: قدرت ناکافی در بازار ، مشوق های انحرافی برای سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده و بیماری همه گیر. تنها راه پیش رو این است که دولت فدرال براساس برنامه های Medicare Advantage به اصطلاح “گزینه عمومی” معرفی کند.

Haven ، یک فعالیت بهداشتی در ایالات متحده که توسط آمازون ، Berkshire Hathaway و JPMorgan Chase ایجاد شده بود ، کمتر از سه سال پس از راه اندازی آن از هم پاشید. هنگامی که این شرکت تأسیس شد ، یک هدف والا داشتند: “ارائه خدمات بهداشتی ساده ، با کیفیت بالا و شفاف به کارمندان در ایالات متحده و خانواده های آنها با هزینه مناسب”. Atul Gavande ، نویسنده و جراح مشهور ، به عنوان مدیرعامل منصوب شد و جک استودارد ، که مدیر کل بهداشت دیجیتال در Comcast بود ، به عنوان مدیرعامل منصوب شد. آنچه بعد اتفاق افتاد ، تخلیه کند استعداد بود. استودارد تنها 9 ماه پس از استخدام کار را ترک کرد و گاونده یک سال بعد آنجا را ترک کرد.

با وجود 1.2 میلیون کارمند آمریکایی و قدرت باورنکردنی بازار ، این اتفاق ساده رخ نداد. چرا؟ سه عامل وجود دارد:

قدرت بازار کافی نیست. سه شرکت اصلی هاون با وجود یک میلیون و 200 هزار کارمند خود هنوز قدرت بازار کافی برای کاهش قیمت از تامین کنندگان را نداشتند. دلیل اصلی تلفیق سیستم های بهداشتی است که طی 10 تا 15 سال گذشته در ایالات متحده اتفاق افتاده است. تا زمانی که گروهی از کارفرمایان سهم زیادی از بازار محلی را نداشته باشند (بیش از 50٪ از کارکنان واجد شرایط) ، تأمین کنندگان قیمت های خود را رها نمی کنند. از آنجا که کارمندان سه شرکت در هاون در سراسر کشور پراکنده بودند ، حتی نمی توانستند بر یک بازار تسلط داشته باشند.

مشوق های انحرافی. ما هنوز در جهانی زندگی می کنیم که هرچه تعداد تخت های بیمارستانی بیشتر استفاده شود ، هزینه آنها نیز بیشتر می شود. بنابراین ، سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده متمرکز بر درمان بیماری است ، نه بر پیشگیری از بیماری. تا زمانی که بازپرداخت شارژ خدمات مبتنی بر حجم را با یک مدل سرمایه جایگزین نکنیم که به ازای هر عضو ماهانه مبلغ مشخصی به ارائه دهندگان پرداخت کند و با نتایج بهداشتی مرتبط باشد ، مدیران بیمارستان هنوز انگیزه ای برای ممانعت از بیمارستان در خارج از بیمارستان نخواهند داشت مگر اینکه اگر سیستم بهداشتی آنها بیمه گر سلامت نیز باشد – راهی که چندین سازمان از جمله Kaiser Permanente و Intermountain طی کرده اند.

از آنجا که بیمه ها و تأمین کنندگان سودهای کلانی از سیستم غالب موجود کسب می کنند ، دلیلی برای تغییر و پذیرش خطرات سیستم تخصیص سرمایه با هزینه ثابت ندارند. علیرغم تلاشهای مراکز خدمات مدیکر و مدیکاید (CMS) برای تشویق سیستمهای بهداشتی از طریق سازمانهای مراقبتی مسئول (ACO) برای ایجاد چنین خطراتی برای ثبت نام کنندگان مدیکر ، تعداد کمی تمایل دارند و اکثر آنها ترتیب پرداخت نسبتاً مطمئن خود را با دولت حفظ می کنند. .

هوای بد. همه گیری Covid-19 توجه همه را تغییر داده است. تأمین کنندگان مجبور شدند تمام انرژی خود را معطوف مدیریت بحران کنند و به دلیل به تعویق انداختن یا لغو مراحل انتخابی و غیر فوری ، ضربه مالی بزرگی وارد کردند. بنابراین ، آنها تا زمان فروپاشی بحران ایده های جدید را در نظر نمی گیرند ، و حتی در این صورت نیز بعید است که با ریسک های جدید سرگرم شوند. در واقع ، مدیرعامل یک مرکز پزشکی بزرگ دانشگاهی به من گفت: “ما قصد داریم تا دو سال آینده هرچه بیشتر قراردادهای پرخطر را رد کنیم.”

چه کاری می توان انجام داد؟ همانطور که در مقاله قبلی بحث شد ، من معتقدم که دولت تازه وارد بایدن باید تمرکز بر قانون مراقبت مقرون به صرفه (به ویژه برنامه های مزیت مدیکر) را تمرکز کند تا پوشش بیمه را برای افراد زیر 65 سال فراهم کند. ساله. با ایجاد به اصطلاح “گزینه عمومی” ، افراد زیر 65 سال می توانند خود بیمه دریافت کنند و کارفرمایان می توانند طرح های مزیت مدیکر را با قیمت های دولتی ارائه دهند. سی و پنج درصد از شرکت کنندگان در Medicare امروز این طرح ها را انتخاب می کنند و از آنها بسیار راضی هستند.

کارفرمایان می توانند برنامه های رقابتی Medicare Advantage را از طریق گزینه عمومی یا از طریق صرافی شخصی شخصی به کارمندان خود ارائه دهند. آنها 20٪ حقوق کارمندان استخر را برای شرکت پرداخت می کنند – هزینه هایی که کمتر از 25٪ تا 35٪ حقوق کارمندانی است که اکنون هزینه بیمه تجاری را پرداخت می کنند. این پوشش همچنین می تواند به عنوان یک برنامه ثبت نام خودکار برای افراد فقیر ارائه شود ، و به مشترکان Medicaid همان فرصت های رقابتی ارائه می شود. اگر شرکت های بزرگ بخواهند خودکفا شوند ، هنوز هم می توانند این کار را انجام دهند ، اما با هزینه بسیار بیشتر.

در این سناریو ، هیچ اختیاری وجود ندارد ، فقط یک انتخاب وجود دارد. این تنها راهی است که می تواند کارفرمایان ، بیمه ها ، تأمین کنندگان و دولت را به روشی دو جانبه روی میز بیاورد. این فقط می تواند کار کند – هیچ چیز دیگری.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir