[ad_1]

برنامه های وفاداری – که به طور موثر مردم را برای خرید بیشتر محصولات شما رشوه می دهد – تنبل است. در اقتصاد جاه طلبانه امروز ، افراد علاقه واقعی به مارک تجاری فقط درصورتی که به آنها حس اجتماعی بودن بدهد ، پیدا می کنند. استراتژی های عضویت راهی م effectiveثر برای دستیابی به این هدف است. برای این کار به طور موثر ، توجه خود را روی گروه های بسیار کوچک کاربران پرشور قرار دهید. درباره باشگاه هایی که ایجاد می کنید افسانه هایی ایجاد کنید و به افراد کمک کنید تا به تاریخ نام تجاری شما راه پیدا کنند. مشتریان را تشویق کنید تا به صورت مجازی یا حضوری با یکدیگر ملاقات کنند. و با ارائه نقاط تماس معمول که اعضا را به نام تجاری شما متصل می کند ، در تماس باشید.

کنایه از اکثر برنامه های وفاداری امروز مشتری این است که آنها هیچ ارتباطی با وفاداری ندارند. آنها بیشتر از یک رابطه واقعی با یک مارک تجاری با یک معامله اقتصادی ارتباط دارند. به عنوان مثال: برخی از شرکت ها با پیروی از آنها یا نوشتن یک بررسی محصول به شما امکان می دهند امتیاز کسب کنید. این نوع رشوه معمولاً کمترین وفادارترین و کم ارزش ترین مخاطب را به خود جلب می کند – افرادی که بیشتر علاقه مند به درخواست جایزه هستند ، که در این برند سرمایه گذاری نشده است.

وفاداری واقعی عاطفی و غیر منطقی است و باعث می شود مشتریان خود را عضوی از یک عضو انحصاری عضویت بدانند ، و این باعث می شود مشترکان وفادار یا اعضای یک شبکه مصرفی شوند. مردم از عضویت در یک باشگاه قدردانی می کنند – و در غیر این صورت احساس بدی دارند. به عنوان مثال کفش های کتانی را در نظر بگیرید که تمام شب در صف منتظر می مانند تا شی مورد نظر را وارد کنند. آنها این کار را برای کسب درآمد از طریق فروش مجدد انجام نمی دهند. آنها این کار را برای حقوق افرادی می کنند که به خود می بالند. و به کسی فکر کنید که عضویت در باشگاه تناسب اندام خود را با قیمت بیش از حد و کم مصرف لغو کند. همانطور که می توانم تصدیق کنم ، ترک این جوامع ممکن است دشوار باشد.

عضویت تغییر از خرید کالا به این امید است که دیگران آنها را تحسین می کنند (مصرف قابل مشاهده) تا سرمایه گذاری در خود: دسترسی ، تعلق ، ذائقه ، تجربه ، حریم خصوصی ، دانش ، خود واقعی سازی. در اقتصاد جاه طلبانه امروز ، مصرف کنندگان طرفداران ، افراد با نفوذ ، آماتورها ، محافظان و مجموعه داران هستند. بهترین استراتژی های عضویت برای آنها ایجاد شده است که با سرمایه اجتماعی و فرهنگی تجارت می کنند.

اوج تجربه باشگاه مصرف کنندگان ممکن است معرفی دعوت به قلعه ساران باشد ، عمارتی که مرکز آن امپراتوری موت شانندون است. وی توضیح داد: “شما نمی توانید هزینه کنید تا بیایید و بمانید.”s استفان باشیرا، رئیس جمهور و مدیرعامل خانه شامپاین. “آنها باید از شما بپرسند.” اعضای باشگاه خصوصی پرادا نیز به همین ترتیب توسط این برند انتخاب شدند.

این ابتکارات می تواند فراتر از تجملات رخ دهد. هر علامت تجاری می تواند یک گروه منتخب از افراد را پرورش دهد که علاقه مند به آنچه نمایندگی می کنند و برای انجام آن در جهان تلاش می کنند. تمرکز شما می تواند سرگرمی هایی مانند تهیه قهوه ، دویدن یا تشریفات سلف سرویس باشد. مسائلی مانند برابری جنسیتی و پایداری. یا فقط یک زیبایی خاص است. مشتریان در حال حاضر برخی از این کارها را انجام می دهند: اینستاگرام و فیس بوک مملو از گروه های خرید و فروش-تجارت متمرکز بر مارک های خاص مد مانند Girlfriend Collective یا Ace and Jig است ، در حالی که YouTube های مختلف در اطراف همه چیز از ساعت ها گرفته تا تمیز کردن ، آرایش تا بازی ها.

کلمات کلیدی لزوما اعتبار و انحصار نیستند ، بلکه هویت و تعلق هستند. مردم از نزدیک بودن در کنار هم مصرف کردن و تعامل با افراد همفکر لذت می برند. وقتی مارک ها خود این “باشگاه” را سازماندهی می کنند – و امکان دسترسی به محصولات و رویدادهای جدید ، خدمات عملی تر یا حتی کمترین مزایا را فراهم می کنند – تجربه حتی بهتر می شود.

در اینجا برخی از ویژگی های بارز استراتژی های موفقیت در عضویت ذکر شده است که باید بخاطر بسپارید:

عضویت خرد است. برای جلوگیری از اثرات معکوس شبکه و حفظ نسبت زیاد سیگنال به نویز ، مارک ها معمولاً بر زیرمجموعه های خاص مشتری تمرکز کرده و از آن استفاده می کنند. این امر به ویژه در مورد مارک هایی که به راحتی کالاهای کد شده می فروشند بسیار مفید است. به عنوان مثال ، خرده فروش مد Uniqlo با همکاری با تعدادی از طراحان لباس و لباس خیابانی ، هنرمندان ، طراحان مبلمان و رستوران ها برای مشتریان آگاه به روند تازه و به روز باقی می ماند. IKEA اخیراً یک سری مبلمان مخصوص جامعه بازی های خود راه اندازی کرده است. Adidas Creators Club یک برنامه عضویت است که به مشتریان منتخب امکان دسترسی به “بهترین های آدیداس” مانند کوپن ، تخفیف و ارسال رایگان را می دهد.

عضویت آفرینش افسانه ها است. Häagen-Dazs در دهه 1960 توسط دو مهاجر لهستانی-یهودی ساکن محله برانکس نیویورک آغاز به کار کرد. این کلمات به هیچ زبانی معنی ندارند ، اما نامی که در اروپا به صدا در می آید زندگی نامه فرهنگی را به برندی داده است که سعی در برجسته سازی در بازار بستنی اشباع شده دارد و محصول روزمره را به یک محصول بلند پروازانه تبدیل می کند و مصرف کنندگان علاقه مند به هنر قدیمی و پیچیدگی جهان. مثال دیگر از American Express آمده است. قبل از سال 1999 ، Centurion Amex فقط یک افسانه شهری بود. کارتی فقط برای دعوت نامه ها بدون محدودیت اعتباری وجود نداشت. اما وقتی American Express کارت سیاه خود را منتشر کرد ، این افسانه به واقعیت تبدیل شد و بهترین سفیر برند این شرکت بود.

عضویت جلسات است. گروه هایی که به خوبی ارتباط اعضای خود را با یکدیگر انجام می دهند – عملا یا شخصاً – چسبناک هستند و با گذشت زمان قویتر می شوند. به عنوان مثال ، رویدادهای محلی Posh ‘N Sip Poshmark به فروشندگان این فرصت را می دهد تا تجربیات خود را در زمینه مدیریت موجودی کالا ، خدمات مشتری ، نکات عکاسی و سایر زمینه ها به اشتراک بگذارند و از همتایان خود بیاموزند. Fitbit اعضای خود را تشویق می کند تا یکدیگر را در حالت های تمرین آموزش دهند. و از زمان تأسیس ، لباس زیر زنانه Lively میزبان مجالس گردهمایی بود که این ایده را مطرح می کند که مشتریان آن جامعه ای از زنان هستند که از یکدیگر حمایت و توانمند می شوند.

عضویت پشتیبانی است. تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان سودهای چندگانه کوچک و افزایش سود را به سودهای بزرگ و نادر ترجیح می دهند. بنابراین برنامه های عضویت باید جریان مداوم و مشترکی داشته باشند. سال گذشته ، Yoox Net-a-Porter تیم خرید شخصی و ارتباط با مشتری خود را به بیش از دویست مکان مختلف در نیویورک ، کالیفرنیا ، لندن ، دبی و هنگ کنگ دو برابر کرد. مشتریانی که از این سرویس استفاده می کنند (یعنی به باشگاه ملحق می شوند) می توانند قبل از راه اندازی مستقیم در سایت ، با سبک ها 24/7 تماس بگیرند ، موارد را پیش نمایش و رزرو کنند ، موارد را شخصی کنند و در گفتگوهای مجازی و رویدادهای طراحی شرکت کنند.

برنامه های وفاداری – که به طور موثر مردم را برای خرید بیشتر محصولات شما رشوه می دهد – تنبل است. در اقتصاد جاه طلبانه امروزی ، مردم فقط علاقه واقعی به مارک تجاری در آنها ایجاد می کنند که به آنها حس اجتماع و اشتیاق بدهد. درست است ، استراتژی های عضویت یک روش موثر برای دستیابی به این هدف است.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir