[ad_1]

یک کارمند متوسط ​​بیش از پنج ساعت در روز را در جلسات می گذراند. و با جلسات ویدئویی که هم اکنون محل کارهای دور از دسترس است ، نتیجه همه گیر خستگی صفحه است.

بسیاری از ما در مورد خستگی صفحه نمایش در درجه اول به عنوان خستگی چشم فکر می کنیم ، اما به همان اندازه یک مشکل صوتی است. “خرد سرخوردگی” صدای بد در همه جای کار وجود دارد: پچ پچ در پس زمینه ، شنود گفتگوها ، قطع صحبت های همکاران ، حتی سر و صدای خیابان. این عوامل حواس پرتی را با سخت افزار و نرم افزار صدای بد ترکیب کنید و صدای مضر می تواند منجر به ایجاد اطلاعات مخدوش ، شرکا و مشتریان ناراضی – و حتی از دست دادن تجارت شود.

اکنون بیش از هر زمان دیگر ، ارائه یک تجربه صوتی مثبت برای کارمندان خود بسیار مهم است. با بهبود صدای خود ، می توانید به پرسنل خود کمک کنید تا استرس خود را کاهش دهند ، خوشبختی آنها را بهبود بخشند و کارایی و بهره وری آنها را افزایش دهند (بدون ذکر درآمد و رهبری بازار).

استرس سر و صدا

صدا بر وضعیت روانی ما تأثیر می گذارد. محرک های شنیداری گیج کننده ، واکنش های مغز ما را کند می کنند ، احساسات ما را افزایش می دهند و شرایط مربوط به استرس ، از جمله افسردگی ، فشار خون بالا ، سردردهای میگرنی و بیماری عروق کرونر قلب را تشدید می کنند.

در محیط کار ، صدای بد می تواند شرکت کنندگان در جلسه را که باید تکرار کنند یا از دیگران بخواهند ، ناامید ، آزار داده و یا حتی خجالت زده کند. در یک نظرسنجی اخیر ، 95٪ از پاسخ دهندگان گفتند که صدای کافی باعث کاهش قدرت و عملکرد می شود.

در مطالعه دیگر ، از هر پنج مدیر توسعه تجارت در سازمانی که در دو سال گذشته هزینه های صوتی خود را کاهش داده اند ، یکی می گوید صدای شخصی کارمندان آنها منجر به تجربه های بد شده است که می تواند به نقطه پایان آنها آسیب برساند.

انواع دستگاه ها ، برنامه ها ، قابلیت اتصال و پهنای باند که امروز کارمندان از آن برای کار استفاده می کنند ، سر و صدا و وضوح را برای مدیریت رهبران تجاری به چالش می کشد. اما یکی از متغیرهایی که می توانید بهینه و استاندارد کنید ، فناوری صدا است. این می تواند به کارمندان شما در بهبود کارایی و تعهد خود کمک کند.

هوش مصنوعی پیشرفته در فناوری نویز
راه اندازی یک سیستم صوتی سازمانی با دستگاه های پلاگین و بازی که یکپارچه سازی و سازگاری آسان ، تقویت هوش مصنوعی (AI) ، اتصال بی سیم و تلفن همراه قوی و راحتی فیزیکی شخصی را فراهم می کند ، می تواند به سازمان شما کمک کند رضایت مشتری بیشتری را کسب کند. مشتریان ، بهره وری را افزایش می دهند ، و زمین و کار بیشتری کسب می کنند.

پیشرفته ترین هدست ها ، هدفون ها و بلندگوهای امروزی تعبیه شده در هوش مصنوعی می توانند به طور فزاینده ای سیگنال ناشی از نویز را فیلتر کرده و نویز محیط را قبل از رسیدن به گوش کاربران شناسایی و مسدود کنند. سیستم های دارای سطح اضافی کاهش صدا می توانند امواج صوتی را با فرکانس کمتری مسدود کنند.

این فناوری پیشرفته حذف نویز ، با قدرت هوش مصنوعی ، برای محیطی پر سر و صدا در فضای باز دفتر که شامل هدفون هایی با ورودی میکروفون است که می تواند صدای کاربران را افزایش داده و صدای بلندگو را از نویز پس زمینه جدا کند ، ایده آل است.

حتی بهتر ، کارمندان می توانند با دور شدن از صفحه نمایش ، بهره وری خود را حفظ کنند. فناوری پیشرفته صوتی بی سیم می تواند تداوم را فراهم کند ، به کاربران اجازه می دهد بدون وقفه و تمرکز ، بدون دست و بدون درز بایستند و حرکت کنند.

حس شنوایی

رهبران مشاغل به طور فزاینده ای پتانسیل معرفی صوتی با درجه حرفه ای را مشاهده می کنند. تقریباً از هر پنج تصمیم گیرنده تقریباً چهار نفر – به ویژه در بخش های ارتباط از راه دور و خدمات شهری ، مهمان نوازی ، امور مالی و فناوری اطلاعات و بخش های دیجیتال – قصد دارند در صوتی با کیفیت بالاتر سرمایه گذاری کنند تا بهره وری و تمرکز کارکنان خود را افزایش دهند. اکثریت قریب به اتفاق می گویند که صدای خوب مهم یا اساسی است و اکثر آنها موافقند که اهمیت صدا در دو سال گذشته افزایش یافته است.

نیروی کاری که همکاری بهتر و واضح تری داشته باشد ، رفاقت بیشتر و پیوندهای قوی تری از اعتماد ایجاد می کند و از سلامت روحی و جسمی بهتری برخوردار است.

و این می تواند به سازمان شما کمک کند تا بسته را هدایت کند. کاهش تداخل صدا می تواند منجر به سود سالانه سه روز کاری کامل – و تا 725 دلار درآمد – برای هر یک از کارمندان شما شود.

در یک محیط کار از راه دور ، چنین نتایج می تواند جواب دهد. در محل کار شما ، آنها حتی می توانند به شما کمک کنند تا خستگی صفحه را به چیزی از گذشته تبدیل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، اینجا را کلیک کنید

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir