[ad_1]

جولی Devol ، HBR
به رفتار سریع HBR خوش آمدید ، من جولی Devol ، ویراستار ویژه پروژه ها و وبینارها هستم. و امروز برایان ویپل ، مدیر عامل Accenture Interactive به من پیوسته است. برایان ، خیلی ممنون که امروز به ما پیوستید.

برایان ویپل ، Accenture Interactive
ممنون که منو داشتی

جولی Devol ، HBR
Accenture Interactive بر تغییر کسب و کار از طریق تجربه متمرکز است. به قول خودتان ، تجربه را تعریف کنید و بگویید چرا مهم است.

برایان ویپل ، Accenture Interactive
البته خوشحالم و این تغییری است که طی پنج سال اخیر در صنعت شاهد آن بوده ایم. در گذشته ، مارک ها اساساً از طریق تبلیغات ساخته می شدند که اگر به کسی بگویید که چه احساسی نسبت به یک محصول یا خدمات دارند یا چگونه درباره آن فکر می کنند ، با گذشت زمان ، اگر آن را به طور مداوم و به اندازه کافی جالب انجام دهید ، ممکن است آنها این کار را انجام دهند.

در حقیقت ، دیگر این مورد وجود ندارد و مارک ها اساساً بر اساس تجربه کلی ساخته شده اند. اکنون ، برای ارائه این تجربه ، برای ایجاد تجربه ، بدون شک به خلاقیت نیاز دارید ، اما به فن آوری و مهارت های تجاری نیز نیاز دارید. بنابراین ، Accenture Interactive به عنوان نوعی آژانس ، مشاوره بخشی و نیروگاه فناوری بخشی ایجاد شد تا به مشتریان در ارائه این تجربیات معنی دار برای ایجاد مارک ها و روابط کمک کند.

جولی Devol ، HBR
به ما بگویید ، همه گیری چگونه تجربه مصرف کننده را تغییر داده است؟

برایان ویپل ، Accenture Interactive
جالب بود. آنچه من می گویم این است که این مفهوم انتظارات برای نقدینگی وجود دارد که قبل از همه گیری وجود داشت. این یعنی چی؟ بنابراین انتظارات نقدینگی اساساً به این ایده اشاره دارد که من و شما و اعضای خانواده ما و تقریباً همه کسانی که می شناسیم تجربه یکپارچه ای با شرکتهای بومی دیجیتال مانند Uber یا Amazon دارند و در نتیجه این تجربیات ، شما انتظار این نوع افراد باتجربه را دارید. خرده فروش یا شاید بانک شما. و بعضی اوقات این را می گیرید ، و گاهی هم نمی گیرید.

بنابراین این مجموعه انتظارات مایع قبل از کوید بود. حالا اگر به کوید نگاه کنید ، چه چیزهایی تسریع شده اند؟ چیزهایی که دیده ایم چیست؟ ما مواردی از قبیل آموزش الکترونیکی ، مانند تحویل محدود ، مانند پزشکی از راه دور را دیده ایم – مواردی که آنجا بودند اما انبوه نبودند. و آنها مطابق با انتظارات برای یک تجربه یکپارچه است که برخی از این شرکتهای بومی دیجیتال ارائه داده اند.

بنابراین ، کاری که کوید واقعاً انجام داد سرعت بخشیدن به سازگاری بسیاری از کارهایی است که این شرکت های دیجیتال در تمام مدت انجام داده اند و یک تجربه یکپارچه را ارائه می دهد. این بلیط موفقیت در حدود دهه اخیر یا بسیاری از این شرکتهای دیجیتال است. و می بینیم که این برای طیف گسترده تری از شرکت ها مانند آستر نقره از Covid صادق است.

جولی Devol ، HBR
این چگونه بر تجارت تأثیر می گذارد؟

برایان ویپل ، Accenture Interactive
اول از همه ، درس این است که تجارت باید از نیازهای انسان شروع شود. این نیست که شما چه محصولی می توانید ایجاد کنید ، بلکه این است که چگونه می توانید در واقع به مردم کمک کنید و زندگی آنها را کمی بهتر کنید. به عنوان مثال می توان رضایت مشتری را از طریق نظرسنجی و روش های بسیار سنتی سنجید ، زمانی که گاهی اوقات آنچه واقعاً شما را راضی می کند ورود سریع و خارج از فروشگاه است ، ممکن است هنگام داشتن فرزند بیمار یک دماسنج پیدا کنید.

این کارایی معامله است. آنها مواردی مانند اندازه سبد ، دفعات یا وفاداری نیستند. اینها همه چیز است ، اما این موارد با همه چیزهای دیگر مطابقت دارد. بنابراین شرکت ها باید نگاه خود را به مشتری متمرکز کنند و تصویر بسیار بزرگتری را ببینند و روی تجربه واقعی میزبان متمرکز شوند ، که باعث می شود زندگی کاربران کمی بهتر ، شاید کمی م effectiveثرتر و شاید حتی کمی معنادار باشد. .

جولی Devol ، HBR
من شنیده ام شما در مورد این ایده صحبت می کنید که هدف تجارت خوب است. در مورد آن بیشتر بگویید.

برایان ویپل ، Accenture Interactive
جالب اینجاست که سال 2020 عمدتا یک صفحه سفید بود. این به نوعی غلبه بر بسیاری از شرکت ها بود. منظورم این است که برخی از شرکت ها در حال رشد بوده اند. بسیاری از شرکت ها متضرر شدند. اما سهامداران آنها سرانجام از سطح درکی برخوردارند. و من نمی گویم که آنها مجوز دریافت می کنند ، اما به طور گسترده ای تصور می شد که تجارت دشوار است.

اما سال 2021 متفاوت است. تقریباً یک سال در فضای کسب و کار فرصت داشتیم تا با شرایط همه گیر سازگار شویم و انتظارات متفاوت خواهد بود. بنابراین ورق خالی آنها در سال 2020 برای ترسیم چیزی پیش رو بسیار مهم است. و بخشی از آن ورق خالی ، بیشتر آن ، مربوط به نوآوری واقعی است ، نه به دلیل خود نوآوری ، بلکه برای بهتر کردن زندگی مردم و شاید کارآمدتر ، شاید کمی معنی دارتر.

این مفهوم وجود دارد ، آیا ما مردم را به چیزهایی وا می داریم؟ آیا ما چیزهایی را خلق می کنیم و سپس سعی می کنیم برای آن بازاری ایجاد کنیم یا اینکه با نیازهای برآورده نشده انسان شروع می کنیم و سپس کارهایی را که مردم می خواهند انجام می دهیم؟ و من فکر می کنم بسیاری از شرکتها بیشتر روی شرکتهای دوم تمرکز دارند و این برای همه ما و در دراز مدت برای تجارت چیز خوبی است.

جولی Devol ، HBR
بیایید به هدف به عنوان عامل اصلی استراتژی های تجاری شرکت نگاه کنیم. آیا این ایده برای ماندن در اینجا است؟

برایان ویپل ، Accenture Interactive
در گذشته ، هدف و سود ممکن است از یکدیگر جدا نباشد ، اما آنها قطعاً خواهر و برادر نبودند. و این واقعاً دیگر چنین نیست ، و پویایی های جالبی وجود دارد که چرا چنین نیست.

راه رسیدن به سود در حال حاضر از طریق یک هدف انجام می شود و دلیل آن واقعاً سه برابر است. اولاً ، حدود 80٪ از هزاره ها ، به عنوان نمونه ، می خواهند كارفرمایان آنها نیز در مواردی مانند مسئولیت اجتماعی ارزشهای خود را به اشتراك بگذارند. نکته دوم این است که کاربران جوان به یک تجربه یکپارچه نیاز دارند.

اگر نوجوان دارید و از آنها می خواهید که بروند از کسی بخواهند کالای خاصی را در فروشگاه پیدا کند ، مثل آنها می شود ، نمی فهمم. چرا چیزی از تلفن من نمی تواند فقط به من بگوید که در مسیر هفت ، دو سوم پایین ، قفسه دوم قرار دارد؟

با توجه به اینکه ما 50 سال پیش مردی را روی ماه قرار داده ایم و می توانیم همه این کارهای دیگر را انجام دهیم و پوشک را در دو ساعت تحویل دهیم ، پاسخ به این س toال کاملاً دشوار است. بنابراین این مفهوم از جستجوی تجارب یکپارچه نسل جوان وجود دارد.

و آخرین نکته این است که این مصرف کنندگان می خواهند مارک هایشان آنها را در مواردی مانند احساس من درگیر شدن در یک کار بزرگتر ، اعم از کمک به محیط زیست یا شیوه های کاری پایدار ، اما پشتیبانی از برخی از هزینه ها ، شامل آنها کنند.

البته اکنون ، نسل های جوان همیشه متفاوت بوده اند یا ممکن است دیدگاه های متفاوتی با نسل های قدیمی داشته باشند ، اما این امر به طور خاص به رفتار خرید مربوط می شود. این فقط در مورد فلسفه نیست. بنابراین حدود 68 تریلیون دلار ثروت بچه بومر وجود دارد که طی چند سال آینده به هزاره ها ، ژنرال های مسن و دیگر افراد منتقل می شود.

و برای رهبران بهتر است که آماده شوند ، زیرا این مصرف کنندگان جدید ، این دارندگان ثروت جدید اهمیت زیادی در مورد تولید محصولات خود و شیوه های پایدار و مواردی از این قبیل – یک هدف دارند. و بنابراین هدف مسیر آینده برای سود و بخش قابل توجهی خواهد بود.

جولی Devol ، HBR
بیایید به تجربه کارمندان برویم. به عنوان مدیر عامل شرکت تعاملی ، چگونه تجربه کارمندان را تغییر دادید؟ و فکر می کنید تغییر برای ماندن است؟

برایان ویپل ، Accenture Interactive
مانند بسیاری از شرکت ها ، بدیهی است که شرکت ما نیز رفتار متفاوتی داشته است. من قبلاً به بسیاری از مکانها از جمله مکانهای بین المللی سفر می کردم و این یک قسمت کار سخت اما پاداش آور بود. این بسیار تغییر کرده است. فکر می کنم او سرانجام برمی گردد ، اما بلافاصله نه. مدتی طول خواهد کشید. و من پیش بینی برخی از شرکت های هواپیمایی بزرگ را در مورد زمان برگزاری آن به اشتراک می گذارم.

اما هر روز در پایگاه کارمندان ما یک تغییر جالب وجود دارد ، که به نظر من شایان توجه است. و این این است که همه ما واقعاً چاره ای جز دیدن بچه ها ، سگ ها ، آشفتگی ، هر قضیه نداریم. و شاید بعضی از ما قبلاً با این کار احساس راحتی بیشتری نسبت به دیگران داشتیم ، اما اکنون همه ما باید احساس کافی نسبت به آن داشته باشیم ، زیرا بیماری همه گیر از نظر تأثیرات خود بر دنیای تجارت به یک سال نزدیک می شود.

من همیشه تصور می کردم که شما واقعاً باید در کار خود باشید. و اگر نمی توانید خودتان در محل کار باشید ، اگر شخص دیگری هنگام رفتن به محل کار مجبور شوید او را تحمل کنید نسبت به زمانی که با خانواده در خانه هستید ، شاید این بهترین کار برای شما نباشد. شما و شاید شما باید به دنبال کار دیگری باشد و این همه گیری و نحوه کار یکپارچه افراد اکنون بین خانه و محل کار ، واقعاً ایده خود بودن در محل کار را تا حدی تسریع کرده است. و من فکر می کنم که این در واقع یک چیز خوب برای اکثر مردم است.

جولی Devol ، HBR
برایان ، آیا توصیه ای برای شنوندگان یا خوانندگان ما برای سال آینده دارید؟

برایان ویپل ، Accenture Interactive
خوانندگان و شنوندگان شما تا حد زیادی مدیران تجاری بسیار موفق و مهمی هستند. و آنچه من بر آن تمرکز می کنم واقعاً این واقعیت است که کاربران آینده تجربه یکپارچه را می خواهند. کسانی که قدرت خرید دارند ، به تجربه مشابه آمازون ، Airbnb ، Uber در بسیاری از نقاط جهان که امروز چنین تجربه ای ندارند ، نیاز دارند.

منظورم این است که آیا در چند سال گذشته لباس های رختکن را امتحان کرده اید؟ اگر داشته باشید ، ممکن است متوجه شوید که این درست مثل امتحان لباس در کودکی یا 50 سال پیش است. چرا؟ جالب است و من فقط این پویایی را انتخاب می کنم ، اما تا همین اواخر چطور دکتر را دیدی که واقعاً تغییر نکرده است.

من فکر می کنم بسیاری از این تجربیات که ما باید روی آنها متمرکز شویم ، جامعه تجارت مجبور است که به جای تلاش برای ایجاد خواسته های کارهایی که مردم می خواهند ، روی آنها متمرکز شوند و واقعاً شروع به ساخت خدمات و محصولات مورد نظر مردم کنند. و من فکر می کنم که این چشم انداز واقعاً برنده خواهد شد.

جولی Devol ، HBR
برایان ، خیلی ممنون که امروز به ما پیوستید. این یک بحث عالی بود.

برایان ویپل ، Accenture Interactive
ممنون که مرا در اختیار داشتید

برای کسب اطلاعات بیشتر و باز کردن قفل رشد امروز اینجا را کلیک کنید.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir