[ad_1]

همه گیری ، اختلالات پیش بینی نشده را با سرعتی نفسگیر به همراه آورد و بر سلامت جسمی و روحی کارمندان تأثیر بگذارد. خطر برای رهبرانی که ضمن مدیریت ابهامات ، جهت و دیدگاه استراتژیک را تجدید نظر می کنند ، حتی بیشتر است. برای کارمندان نگران تغییر محل کار ، ضروری است که رهبران آمادگی بیشتری برای مقابله با نگرانی های واقعی داشته باشند. مربیگری حرفه ای یک راه حل طولانی مدت برای کاهش فشار رو به رشد و ناامنی فزاینده ارائه می دهد.

رهبران مشاغل برای ایجاد چشم انداز و پشتیبانی از بزرگترین سرمایه شرکت: افراد آن به چابکی نیاز دارند.

براساس PwC ، پنج اولویت تجاری برای رهبران تجارت در حال ظهور است. هر پنج م aلفه انسانی دارند:
• از مردم محافظت کنید
• ارتباط مثر برقرار کنید
• حفظ تداوم کار
• برآورد هزینه های کارگری
• برای بهبودی آماده شوید

در محل کار سنتی ، اولویت هایی مانند محافظت از مردم و ارتباطات م partثر بخشی از رهبری روزمره بود. وقتی فرهنگ محل کار به خانه منتقل شد ، کار از راه دور وضع موجود را تغییر داد. رویکرد رهبر به اهداف ، اعتماد و دخالت در رابطه تغییر کرده است. انتخاب عمدی کار و تیم برای هر کسی که همزمان در خانه بچه ها را آموزش می دهد و شغلی را اداره می کند دشوار شده است. بدون کولر آبی ، عایق فیزیکی اعتماد به نفس در ساختمان را مختل کرده است. اطمینان از اینکه همه اعضای تیم دارای صدا هستند و احساس می کنند عضوی از یک تیم هستند بدون مهارت های نرم و روان همدلی و آسیب پذیری کار سختی است.

فرهنگ مربیگری قوی

اوضاع آشفته امروز فرصت های فعال بودن ، یافتن فرصت های جایگزین و ایجاد روحیه ابتکاری را که به دنبال راه حل های جدید برای مقاومت در برابر وضع موجود است ، افزایش می دهد. شاونا ، یکی از رهبران این شرکت که داستان خود را در مورد # تجربیات مربیگری به اشتراک گذاشت ، دریافت که مربیگری در حال تغییر شیوه هدایت او است. فقدان چشم انداز چگونگی همکاری مردم چالش های رهبری وی را افزایش داده است ، اما او از طریق مربیگری مهارت های جدیدی را برای ایجاد چشم انداز و کشف مجدد ساختار تیم خود آموخته است. سازمان هایی که مربیگری را در اثربخشی سازمانی ادغام می کنند ، بهبودهایی را در حفظ ، کار تیمی ، روابط و رضایت شغلی مشاهده می کنند.

شرکت هایی که به طور هدفمند از “فرماندهی و کنترل” رهبری به نفع فرهنگ مربیگری دور می شوند ، احتمالاً آمادگی بهتری برای انطباق سریع ، مدیریت اولویت های نیروی کار و حمایت از بهزیستی جسمی و روانی کارکنان دارند. رهبرانی مانند شاونا که مربی گری دریافت کرده اند یا در مهارت های مربیگری آموزش دیده اند ، توانایی برقراری ارتباط موثر و رهبری با همدلی را دارند.

فرهنگ مربیگری قوی با سازمانهای بسیار م effectiveثر همراه است ، از جمله موفقیت در تغییرات استراتژیک در مقیاس بزرگ. طبق نظر ، فرهنگ مربیگری موفق دارای شش عنصر است ایجاد فرهنگ مربیگری برای مدیریت تغییر، یک مطالعه در سال 2018 توسط فدراسیون بین المللی مربیگری (ICF) و موسسه سرمایه انسانی انجام شده است:

  • کارمندان برای مربیگری ارزش قائل هستند.
  • مدیران ارشد برای مربیگری ارزش قائل هستند.
  • مدیران / رهبران مهارت های مربیگری را از طریق آموزش های خاص مربیگری معتبر توسعه می دهند.
  • مربیگری در بودجه جایگاه ویژه ای دارد.
  • دسترسی کارمندان به مربیگری برابر است.
  • مربیگری به سه روش وجود دارد: مربیان داخلی ، مربیان خارجی و مدیران / رهبران با استفاده از مهارت های مربیگری.

شان از نظر رهبری “رویکرد مربیگری” را در پیش گرفت. نشان داده شده است که این روش ، با استفاده از صلاحیت ICF مبتنی بر حقایق خاص حرفه مربیگری ، به سازمانها کمک می کند تا پاسخ بهتری نسبت به موارد ناشناخته داشته باشند. رعایت اصول اخلاقی و محرمانه بودن ، اهمیت مشارکت مربی و مشتری و اهمیت آگاهی فرهنگی ، سیستمی و زمینه ای از اهمیت فوق العاده ای برای این شایستگی ها برخوردار است. همکاری با مربی مورد تایید ICF به شان کمک کرد تا فرصت ها و راه حل هایی ایجاد کند که ممکن است خودش نتوانسته باشد.

ICF مربیگری را چنین تعریف می کند: “مشارکت با مشتری در یک روند قابل تأمل و خلاقانه که آنها را به حداکثر رساندن توانایی های شخصی و شغلی خود القا می کند.” در دنیای آگاه از همه گیری ، که در آن پتانسیل بسیاری از افراد در حال کم رنگ شدن است ، مربیگری حرفه ای راهی نویدبخش ، تحول پذیر و پایدار برای طراحی مجدد پتانسیل ارائه می دهد. مربیگری خودآگاهی را بالا می برد و از طریق انتخاب آگاهانه تغییر ایجاد می کند. در آن لحظات انتخاب ، مشارکت بین مربی و مشتری در ساختن طرحی که به سمت نتیجه حرکت می کند از ارزش بالایی برخوردار است.

ترس از آسیب پذیری

“همه چیز [coaching] مشتریان هرچه باشند و هر اندازه هم که بزرگ ، موفق و مهم باشند از دو چیز می ترسند: آسیب پذیری و از دست دادن کنترل ، مهارت های مربیگری – کتاب راهنما. چه چیزی می تواند بیش از یک بیماری همه گیر منجر به این ترس ها شود؟ مربیان حرفه ای برای الهام بخشیدن به درک و رشد ، آموزش دیده اند تا این عدم قطعیت ها و سایر موارد را کشف کنند.

برخلاف آموزش ، که برنامه درسی و برنامه خاصی دارد ، مربیگری در دستور کار مشتری قرار دارد. در طول هر جلسه ، مربی از س askingالاتی ماهرانه برای کمک به مشتری در تعیین اهداف خود ، شناسایی گزینه ها و پر کردن خلا gapها هنگام حرکت به سمت آینده مشتری استفاده می کند. تعهدات ادامه می یابد ، که اغلب با آموزش و نتایج جدید تقویت و تنظیم می شوند. در مربیگری ، مشتری (یا تیم) اهداف خود را تعیین می کند ، مربی راهنمایی می کند. در نهایت ، مربیگری در مورد تغییر است.

منجر به تغییر از طریق مربیگری

در طول یک تغییر ، شما باید یک برنامه مشخص برای مدیریت تغییر با افرادی که در مرکز آن هستند ، داشته باشید. مربیگری یكی از م toثرترین راهها برای رشد مهارتهای مدیریت تغییر است. افراد ، تیم ها و سازمان ها می توانند مقاومت را کشف کنند ، تعامل را افزایش دهند و در برابر تغییر مقاومت کنند. مشتریان به جای اینکه به مراحل یا اندازه گیری های از پیش تعیین شده اعتماد کنند ، خود را در زمان واقعی ارزیابی و تنظیم می کنند.

شان نیاز به تغییر در سازمان خود را دید. وی از طریق همکاری با مربی مورد تایید ICF مهارت ها و منابع جدیدی را که با تیم مدیریت جدید خود استفاده می کند فرا گرفت. این تیم مدیریتی سپس مهارتهای تازه به دست آمده را به زیرگروههای خود آورد. نتیجه “روی نیمکت” در کل سازمان بود که به شاونا کمک کرد تا تیم رهبری خود را به جلو سوق دهد و در عین حال فضایی را برای تعهد و تعهد به عنوان یک رهبر ایجاد کند.

چالش های محل کار واقعی و مملو از عدم اطمینان و ابهام است. عادی سازی یک مبارزه مداوم است. کارمندان به حمایت ، ارتباط و سازگاری نیاز دارند. روشی که شرکت ها به این تغییر پاسخ می دهند یک انتخاب آگاهانه است. هنر و شغل مربیگری می تواند راهی برای تغییر ایجاد کند و فرصتی برای بیرون آمدن قوی تر و مقاوم تر از Covid-19 و هر شرایطی ایجاد کند. همانطور که شاونا کشف می کند ، مربیگری حرفه ای سرمایه گذاری در رهبران است که می تواند از طریق تأثیر موج مثبت خود یک سناریوی برد-برد ایجاد کند که منجر به اثربخشی کلی فردی و سازمانی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مربیگری حرفه ای و مزایای سازمانی آن ، به فدراسیون بین المللی مربیگری مراجعه کنید.

_______________________________________________________________________________________________

فدراسیون بین المللی مربیگری بزرگترین سازمان در جهان است ، که پیشرفت جهانی حرفه مربیگری را رهبری می کند و نقش مربیگری را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از جامعه شکوفا تقویت می کند. بیش از 35000 عضو آن که در بیش از 140 کشور و سرزمین واقع شده اند و در سال 1995 تاسیس شده اند ، برای دستیابی به اهداف مشترک افزایش آگاهی از مربیگری و حفظ یکپارچگی حرفه از طریق یادگیری مادام العمر و پیروی از بالاترین استانداردها کار می کنند. ICF از طریق فعالیت شش سازمان خانوادگی منحصر به فرد خود ، مربیان حرفه ای ، مربیان مشتری ، سازمان ها ، جوامع و جهان را از طریق مربیگری امکان پذیر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به coachingfederation.org مراجعه کنید.

آن ریندون ، معاون رئیس ، مربیان حرفه ای ICF ، ACC
آن از طریق استراتژی های رشد عضویت ، روابط ذینفعان مشترک و ارتقا exc سطح عالی ICF برای مخاطبان خارجی ، توسعه جهانی را هدایت می کند. آن علاقه زیادی به مربیگری و تأثیر مثبت آن بر روابط و جامعه دارد. آن چیزهای خود را در اوماها ، نبراسکا ، ایالات متحده نگهداری می کند و هر کجا که در جهان باشد خانه خود را پیدا می کند.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir