[ad_1]

اکثر مدیران دوست ندارند به کارمندان خود بازخورد منفی بدهند ، اما محیط از راه دور می تواند مکالمه را دشوارتر کند. به این موارد گرایش بیشتر به منفی نگری ناشی از استرس مداوم بیماری همه گیر را اضافه کنید و گیرندگان نظرات شما اخبار بد را سخت تر از حد معمول می گیرند. برای مقابله با این شرایط ، چندین استراتژی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از تحقق پیام برنامه ریزی شده – با حساسیت – استفاده کنید. از آنها نظرشان راجع به کارشان بخواهید و فراموش نکنید که از آنها بخاطر کارهایی که انجام دادند تشکر کنید اطمینان حاصل کنید که آنها می دانند شما در کنار آنها هستید و از آنها بخواهید نتیجه گیری های اصلی خود را تکرار کنند تا از تجربه آنها جلوگیری شود.

ارائه بازخورد سازنده در بهترین زمان ها اعصاب خردکن است – اکثر مدیران این کار را نمی کنند خواستن روح بندگانش را خرد کند. انجام این مکالمات دشوار حتی دشوارتر است ، زیرا بحران های متعدد و عوارض جانبی آنها به پایان رسیده است ، که می تواند تعصبات منفی را که اغلب آنها را همراهی می کند ، حتی بدتر کند. علاوه بر این ، تغییر مکان از شخصی به از راه دور ، نکات مهمی را که می تواند به نرم شدن ضربه اخبار بد کمک کند ، از بین می برد.

سوگیری منفی ، نحوه شنیدن بازخورد در افراد را شکل می دهد. همانطور که روی Baumeister و جان Tierney در کتاب اخیر خود توضیح داده اند ، قدرت شر، این “گرایش جهانی به وقایع و احساسات منفی است که بیش از موارد مثبت بر ما تأثیر بگذارد.” به عبارت دیگر ، ما انتقاد را تأمل می کنیم و ستایش گذشته را نادیده می گیریم.

اعتیاد به منفی می تواند در هر تماس بازخوردی چالش برانگیز باشد ، اما به دلیل استرس مزمن که بسیاری از افراد در نتیجه بیماری همه گیر Covid-19 تجربه می کنند ، در حال حاضر مشکل ساز است. مطالعات نشان می دهد که استرس مزمن با استعداد شدیدتری برای منفی شدن ارتباط دارد. در حال حاضر ، در زمانی که برای بسیاری از افراد امتحان شده است ، ممکن است کارمندان تمایل بیشتری به تمرکز روی موارد منفی پیام شما داشته باشند. اگر بگویید ، “شما باید این گزارش را دوباره انجام دهید” ، ممکن است آنها بشنوند ، “کار شما واقعاً از بین می رود” یا بدتر ، “من مطمئن نیستم که شما به این شغل تعلق دارید.” شما سعی می کنید به آنها کمک کنید تا پیشرفت کنند ، اما آنها فکر می کنند که شما در مورد آنها سخت قضاوت می کنید.

مدیرانی که با آنها مصاحبه کردم همچنین توجه دارند که وقتی آنها شخصاً بازخورد می دهند ، می توانند متناسب با وزن اخبار را تنظیم کنند. یک مدیر سطح متوسط ​​در یک شرکت فناوری با یک طرح دفتر باز برای جذب کارمندان به یک اتاق تمرکز هنگامی که خواستار تماس با بازخورد شخصی است ، استفاده می شود. اگر می خواست فضای آن آرام و آرام باشد ، او اتاقی با صندلی های رنگارنگ و راحت و میز قهوه انتخاب می کند و اگر می خواهد با جدیت بیشتری ارتباط برقرار کند ، یک اتاق کنفرانس با صندلی های دور یک میز رسمی بزرگ را انتخاب می کند. با توجه به اینکه کارمندانش اکنون از خانه کار می کنند ، او نمی تواند از این طریق تنظیمات را کنترل کند.

اکنون بسیاری از مدیران خود را در این موقعیت می یابند و دیگر نمی توانند هنگام گفتگوهای دشوار به این نشانه های غیرکلامی اعتماد کنند. استرسی که تعصب منفی را افزایش می دهد و شرایطی که محل کار را در خانه نگه می دارد ، احتمالاً مدتی ادامه خواهد داشت. برداشتن چند مرحله برای داشتن استراتژیک تر در نحوه ارائه بازخورد سازنده ، می تواند از انحراف منفی و فضای دیجیتال در نحوه دریافت بازخورد کارمندان جلوگیری کند.

با پرسیدن سوال شروع کنید. مکالمه سازنده خود را با بازخورد با پرسیدن از دیگری در مورد دیدگاه خود شروع کنید. ممکن است بپرسید ، “نظر شما در مورد این گزارش چیست؟” یا حتی ساده تر ، “چگونه این کار را انجام داد؟” شما می خواهید در مورد تجربه آنها و نظرات آنها در مورد کار خود بدانید – آنها ممکن است هرگز به این سختی کار نکرده باشند سند سه صفحه ای. اگر نگرانی های خود را بیان کرده باشند ، آسان تر خواهد بود.

چه می شود اگر آنها می گویند آنها فکر می کردند این خوب است و نگران نباشید؟ شما ممکن است با یک “مجری به اندازه کافی خوب” سر و کار نداشته باشید. اگر مشکل را مستقیماً مشاهده کرده اید ، می توانید بگویید ، “من می پرسم چون متوجه X شده ام” و اگر خودتان این مشکل را ندیده اید ، سعی کنید “من می پرسم چون X را شنیدم.” در هر دو مورد ، شما امیدوارید که کارمند تمایل داشته باشد تا در مورد روشهای مقابله با شرایط متفاوت در آینده بیندیشد. واضح باشید که آنها براساس نتایج و نه تلاششان ارزیابی می شوند.

قبل از انتقاد ، قدردانی کنید. در تحقیقات فعلی خود ، لسلی جان ، آلیسون وود بروکس و جون یون از دانشکده بازرگانی هاروارد ، با دستکاری نظمی که شرکت کنندگان در آن بازخورد دریافت می کنند ، دریافته اند که افراد در صورت انتقاد سازنده بیشتر به آنها گفته می شود که چه کاری انجام داده اند. . هدف شما در اینجا این نیست که موج بزنید: “شما کار خوبی انجام می دهید.” در عوض ، آن را به همان اندازه نگرانی که قصد دارید مطرح کنید ، مشخص کنید – به عنوان مثال ، “مشخص است که شما از داده ها اطلاع دارید.” چیزهای زیادی وجود دارد ، شما می توانید کار را ستایش کنید ، تمایل آنها برای ادامه پیشرفت را تحسین کنید.

نیت خیر خود را اعلام کنید. جان همچنین دریافته است که صریح بیان نیت خوب شما راهی طولانی برای بهبود راه شنیدن خبرهای بد توسط شخص مقابل است. سعی کنید: “من در گوشه شما هستم” یا “من می دانم که شما در تلاش برای بهبود نوشتن خود هستید و می خواهم به شما کمک کنم تا به آنجا بروید” یا حتی: “من می خواهم بتوانم از این گزارش به عنوان الگوی بقیه استفاده کنم از تیم. “

روشن و کنتراست. هلن لولیس ، مدیرعامل Pathbuilders ، شرکتی که رهبران زن را توسعه می دهد ، دریافت که اظهارات متضاد می تواند شفافیت ایجاد کند. پس از ابراز نگرانی یا پیشنهاد خود ، آن را دنبال کنید ، “منظور من X است. منظور من Y نیست.” به عنوان مثال ، “آنچه من من هستم می گویم نگران هستم که در حال حاضر پهنای باند ندارید. من چی هستم نه گفته می شود که شما توانایی کافی ندارید. من می دانم که در شرایط دیگر این کار برای شما آسان خواهد بود. “شما می توانید هرگونه چرخش منفی را که ممکن است شخص مقابل سرگرم کند ، پیشگیرانه برطرف کنید.

از طرف مقابل بخواهید به م keyسسات اصلی خود اشاره کند. در پایان مکالمه صرفه جویی کنید و بپرسید: “سه بهترین کار شما چیست؟” ممکن است غیرضروری به نظر برسد ، اما اگر بینی شما منفی می شود یاد می گیرید و اگر چنین است ، می توانید پیام را دوباره ترسیم کنید . Sandy Anuras ، نایب رئیس فناوری بازاریابی جهانی در گروه Expedia ، خاطرنشان می کند که وقتی از راه دور بازخورد می دهید ، برای شخص دیگر خیلی راحت است که تماس را ناگهانی از آنچه که شخصاً انجام می دهد ، پایان دهد. اگر آنها فوراً نیاز به لغو تماس دارند ، از آنها بخواهید که با سه ادعای خود تا پایان روز برای شما ایمیل ارسال کنند. بهتر است در حال حاضر سو mis تفاهم ها را اصلاح کنید ، اما در همان روز بهتر از این است که بگذارید آنها شب یا آخر هفته فکر کنند.

در حالی که استرس مداوم ناشی از یک بیماری همه گیر باعث می شود کارمندان شما بازخورد سازنده را حتی بیش از حد معمول بپذیرند ، اما اطمینان حاصل کنید که آن را با وضوح و حساسیت ارائه می دهید به آنها کمک می کند تا بر روی پیام پیام شما حتی در راه دور متمرکز شوند.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir