[ad_1]

استفانی ناشاواتی ، مدیرعامل نوآوری مشتری ، SAP آمریکای شمالی و لیزا دالاساندرو دی کریستوفر ، رئیس مشاوره صنعت برای آمریکای شمالی ، SAP

تکنسین ها اصطلاحات مخصوص اصطلاحات را دوست دارند. هوش مصنوعی (AI) ، یادگیری ماشین (ML) ، اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) ، اینترنت اشیا ((اینترنت اشیا) و ابر – این اصطلاحات به طور منظم در دنیای فناوری اطلاعات (IT) استفاده می شوند – معمولاً در خارج به خوبی درک نمی شدند زمینه IT اما سال 2020 همه اینها را تغییر داد.

همه گیری ، کل “تکنوپدیا” را به کاتالوگ راه حل هایی تبدیل کرده است که روابط بین خانواده و دوستان ، یادگیری دانش آموزان ، تجارت در حال حرکت ، اقتصاد در حال حرکت و متخصصان مراقبت های بهداشتی که از بیماران خود مراقبت می کنند را حفظ می کند. در عرض چند هفته ، فناوری که زمانی آینده نگرانه به نظر می رسید بخشی از زندگی روزمره ما شده است.

از نظر تاریخی ، پیشرفت ها سالها طول کشیده است. ادغام تمام این نوآوری ها با زیرساخت های تجاری کار کمی نیست و مقبولیت مشتری معمولاً حتی بیشتر نیز طول می کشد. اما همانطور که نژاد واکسن Covid-19 به ما آموخته است ، در مواردی که فوریت وجود دارد ، می توان مهلت های قانونی را کوتاه کرد ، فرایندها را دوباره فکر کرد و مردم می توانند پذیرای تغییر بیشتری باشند.

این سطح فوریت نوآوری ما را به کجا خواهد برد؟ این می تواند مبنایی برای یک چشم انداز مشترک از نوآوری مداوم و سریع باشد که احتمالاً مجموعه جدیدی از شرایط تکنولوژیکی را با خود به همراه خواهد آورد.

بیایید با استفاده از 10 فناوری که به رشد کسب و کار ما ادامه می دهند و کل زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد ، در صنایع اصلی فرو برویم.

انرژی پاک تر ، قابل اطمینان تر

صنعت آب و برق هزینه انتقال به انرژی پاک را مدیریت می کند. اما علی رغم ترکیب بادهای مخالف سیاست های دولت ، Covid-19 فوریت را تقویت کرد. این بخش در حال حاضر آماده است تا مجموعه متنوعی از فن آوری های جدید را برای بهبود شبکه برق و استفاده از وسایل نقلیه ، خانه ها و مشاغل به عنوان منابع انرژی توزیع شده ، به کار گیرد.

در Duke Energy ، فن آوری های همه جانبه ای که تجارب فیزیکی و مجازی را ترکیب می کنند ، در غیر این صورت نامیده می شوند واقعیت افزوده، به کارکنان خدمات و تعمیر و نگهداری میدانی برای انجام تعمیرات و کار با هواپیماهای بدون سرنشین کمک کنید تا نیروی کار بتواند دارایی ها را بازرسی کند ، معاملات موجودی را انجام دهد ، پست ها را نگهداری کند ، از راه دور تخصص کسب کند و عملکرد را بهبود بخشد. تجهیزات.

هوش مصنوعی نیز بخشی جدایی ناپذیر از نگهداری و بازرسی تخمینی. تأمین کننده انرژی بین المللی E.ON در حال بهبود قابلیت اطمینان فرآیندهای تولید و توزیع انرژی خود است ، که از زمان سنتی یا نظارت بر شرایط به دارایی و مدیریت سیستم با توجه به داده های اینترنت اشیا در زمان واقعی منتقل می شود.

اتوماسیون نیز برای رسیدن به سطح دیگری می رود حزب جمهوری خواه برای حفظ تعاملات پرحجم و تکراری. این نوآوری کارهای دستی را که معمولاً در مرکز تماس انجام می شوند ، به یک سیستم تصمیم گیری بسیار کارآمد تبدیل می کند که توسط الگوریتم های هوشمند پشتیبانی می شود. این فعالیت ها شامل اطلاع از وقفه ها ، زمان جابجایی و جابجایی ، فرآیندهای پشت دفتر ، حل و فصل شکایات صورتحساب و برنامه ریزی نگهداری در محل است.

همه اینها برای کاربران تاسیسات به چه معناست؟ این سرویس در حال تبدیل شدن به یک سرویس سریعتر ، شخصی تر و کارآمدتر است که کاربران به آن عادت کرده اند.

مشتریان تاسیسات هم اکنون می توانند با درخواست از دستیار صوتی خود ، به روزرسانی های بی درنگ در مورد بازیابی قطعی ، تماس های خدماتی و مانده حساب را دریافت کنند. این پیشرفت های جدید در تجربه دیجیتال شخصی می تواند به مشتریان کمک کند تا روش های جدیدی را برای کاهش مصرف خود بیاموزند ، که می تواند به صورت حساب های کم مصرف تبدیل شود. علاوه بر این ، با مدیریت پیش بینی پوشش گیاهی که خطوط برق را مختل می کند و مشکلات برق را برای تأمین آب و برق بالقوه امن تر برطرف می کند ، در بحث کاهش آتش سوزی جنگل ها نیز می توانند تأثیر چشمگیری داشته باشند.

همگرایی فیزیکی و دیجیتال خرده فروشی

برای این تجارت ، از مواد غذایی گرفته تا مارک های مد و لوکس ، از شرایط سال گذشته باعث شده است که تجارت خرده فروشی از نظر تصویب تجارت الکترونیکی و معرفی خدمات جدید نزدیک به یک دهه توسعه یابد. بیشتر بازرگانان سخت کار می کنند تا معاملات سریعتر را از طریق خرید جدید و فرآیندهای اجرای پاسخگو انجام دهند که به سرعت موجودی کالا را با تقاضا مطابقت می دهد. بازاریابان برای ارائه یک تجربه تجاری واحد در ویترین فروشگاه های دیجیتال و فیزیکی با یکدیگر رقابت می کنند.

اما چنین تحولی در حال تغییر صنعت نیاز به دیدگاه جدیدی برای تجربه کلی مشتری دارد.

یکی از فناوری هایی که به برندها کمک می کند تا از رقبا جدا شوند ، است تجارت بی سر. تفکیک فرآیندهای دفتر جلو و دفتر کار امکان شخصی سازی بیشتر و راه حل های تجارت الکترونیکی را فراهم می کند که می تواند دید 360 درجه فوری را برای هر مشتری فراهم کند. این بینش به ویژه هنگام تعیین نحوه ارائه محصولات و خدمات به جذاب ترین روش بسیار مفید است و یک تجربه خرید مداوم را از طریق کانال های مختلف فراهم می کند.

سیستم مدیریت محتوای بدون سر و صدا به توزیع محتوا در هر مکان ، فراتر از وب سایت شرکت ، کمک می کند. برای تحریک راحتی و تعامل مشتری ، این به معنای تحویل محصولات از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، پست های وبلاگ یا هر کانال دیگری است که ظاهر می شود و قادر به انجام و پردازش مستقیم معاملات است.

گزینه دیگر استفاده از آن است واقعیت مجازی در خرید آنلاین. اتاق های آرایش مجازی ، آینه های جادویی ، ویترین های فروشگاه شخصی – تمام این تجربیات و موارد دیگر اکنون در اختیار 2.5 میلیارد مشتری موجود و بالقوه تلفن هوشمند در سراسر جهان است.

از همه مهمتر ، پشت صحنه ، این تجارب در تجارت الکترونیکی و فروشگاه ها وجود دارد زنجیره تامین دیجیتال که بینشی در زمان واقعی فراهم می کند ، خطر را کاهش می دهد و هزینه ها را بهینه می کند. هدف نظارت بر وضعیت و تحویل کالا در شبکه جهانی تأمین و عملکرد است.

همه این تغییرات تحول آفرین در تجربه مشتری فرصت قابل توجهی را در قالب زمان حال به بازرگانان ارائه می دهد هوش برای تصمیم گیری. توانایی ضبط ، پردازش ، تجزیه و تحلیل و تأثیرگذاری داده های زمان واقعی به مارک های تجاری اجازه می دهد تا پیش بینی تقاضا و برنامه ریزی زنجیره تامین را به صورت خودکار انجام دهند تا از موجودی کالا گرفته تا مشارکت مشتری و تبلیغات بهینه شود.

همه اینها برای مصرف کنندگان خرده فروشی چه معنایی دارد؟ این یک تجربه منحصر به فرد و جذاب مشتری است که خرید سنتی را با فناوری های نوآورانه ترکیب می کند که به طور یکپارچه نقاط تماس دیجیتال و فیزیکی را با هم متحد می کند.

بازرگانان اکنون می توانند تجربه شخصی مشتری را که بیش از انتظار آنها است ، به مشتریان خود ارائه دهند. پیشرفت های ساده ، از جمله حذف امکان قرار دادن کالاهای موجود در سبد خرید آنها ، که منجر به ناامیدی در تأخیرهای تحویل کالا می شود ، باعث می شود مشتری ها بیشتر به بازار برگردند و آنها را به عنوان مدافع برند معرفی کنند. این بهبود می تواند ضمن ایجاد رضایت مشتری ، با ایجاد روابط به موقع با تأمین کنندگان ، هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اتصال اتومبیل و راننده

سالهاست که تولیدکنندگان اتومبیل و تأمین کنندگان و توزیع کنندگان آنها با تیز کردن صلاحیت های اصلی برای تسریع در نوآوری در وسایل نقلیه کاملاً خودمختار ، الکتریکی و متصل ، تجربه ای را که مشتریان می خواهند ارائه می دهند. در نتیجه ، درآمد از فروش اتومبیل به خدمات تحرک مبتنی بر داده هدایت می شود تا انتخاب و راحتی مشتری افزایش یابد.

این فشار رو به رشد در صنعت ، شرکت های خودروساز را مجبور می کند تا با ارائه دهندگان ارتباطات از راه دور متحد شوند. اریکسون و آئودی در یک پروژه آزمایشی جدید برای اتوماسیون رباتیک کارخانه های هوشمند ، متحد شده اند. اولین مورد استفاده ، یک برنامه اتوماسیون متصل از طریق 5G با تمرکز بر ایمنی شخصی خواهد بود. قفسی به نور حساس است که توسط سنسورهای ایمنی احاطه شده است و در کیسه هوا فرمان نصب شده است. به محض شکسته شدن دست انسان از پرده سبک قفس ، اتومبیل به طور خودکار متوقف می شود.

در همین حال ، نوآوری در وسایل نقلیه خودمختار و متصل همچنان ادامه دارد اتصال شبکه از وسیله نقلیه به همه (V2X) اتومبیل ها را به گجت های بزرگ و متحرک تبدیل می کند. چندین م componentsلفه در این اکوسیستم چند جانبه شامل ارتباطات وسیله نقلیه با وسیله نقلیه ، زیرساخت های وسایل نقلیه ، پیاده و وسایل نقلیه از طریق شبکه است که به شما امکان می دهد تا وسایل نقلیه با سایر وسایل نقلیه ، چراغ های راهنمایی ، پارکینگ ها ، عابران پیاده ، مراکز داده و مراکز ارتباطی صحبت کنند. و غیره.

واقعیت افزوده همچنین با تشخیص ناکارآمدی های عملیاتی مانند نگهداری ناقص و خرابی های تشخیصی به رانندگان کمک می کند تا احساس امنیت کنند. برای مارک های خودرویی مانند پورشه ، هدف این فناوری کاهش هزینه خسارت است – از اجزای اضافی و مواد گرفته تا نیروی کار و بافر ، در حالی که زمان خرابی را به حداقل می رساند.

این برای کاربران خودرو به چه معناست؟ واکنش تولیدکنندگان خودرو به تقاضای روزافزون مصرف کننده برای داشتن تجربه رضایت بخش تر در هنگام خرید و سرویس اتومبیل ، مدل کسب و کار چند صد ساله را دگرگون می کند.

این پیشرفت های جدید در فناوری ، سنگ بنای انقلاب جدید در اتومبیل های متصل است. آنها تأثیر عمیقی در سفر ما خواهند داشت ، امکان مدیریت اتومبیل اتومبیل ، ارائه داده های خودکار ترافیک در زمان واقعی ، افزایش ایمنی و امکان شخصی سازی بیشتر را فراهم می کنند. تغییر الزامات مشتری ، پیشرفت های فن آوری و قوانین رو به رشد از عوامل اساسی تسریع در تغییر و جذب شرکت های نوپا و نوآوری در اکوسیستم سازنده تجهیزات اصلی است.

چشم انداز مشترک برای نوآوری هدفمند

وقتی نوبت به فناوری می رسد ، یک لحظه – حتی بحران جهانی بهداشت – هرگز قابل اتلاف نیست. هرچه افراد نحوه کار ، خرید یا مشارکت در زندگی روزمره خود را تغییر دهند ، مشاغل بیشتری به سازگاری و ارائه محصولات ، خدمات و تخصص نیاز دارند تا مرتبط ، مفید و راحت بمانند.

در سال 2020 ، پذیرندگان اولیه دیجیتال در حال رشد و دستیابی به بازگشت سریع سرمایه هستند. این سرمایه گذاری ها در فناوری به آنها امکان سازگاری و ایجاد مدل های جدید تجاری را داده است. برعکس ، شرکت هایی که چشم انداز و مبانی فنی همراه با آن را برای سازگاری نداشتند ، به دلیل اینکه از رقبای خود جلوتر بودند ، درمانده به نظر می رسیدند.

مباحث نوآوری و فناوری دیجیتال برای همیشه از دفتر کار به اتاق هیئت مدیره منتقل شده است ، زیرا سازمان ها فوریت فزاینده ای را برای استفاده از فن آوری های مدرن مانند 10 مورد فوق مشاهده کردند. از آنجا که سرعت تغییر هیچ نشانه ای از کندی را نشان نمی دهد ، سازمان ها برای ایجاد چشم انداز که به آنها امکان می دهد از نوآوری های فناوری برای پیشبرد تجارت خود برای جذب و خدمت بهتر مشتریان خود استفاده کنند ، باید در داخل کار کنند.

همانطور که به آینده نگاه می کنیم ، آنچه که دیروز به نظر می رسید مثل یک زنگ اخبار فن آوری است ، ممکن است کلید رشد فردا باشد.

بیشتر به دنبال نوآوری صنعتی هستید؟ ابر صنعتی SAP دسترسی به راه حل های عمودی نوآورانه را در صنایع ساده می کند. این راه حل ها که توسط SAP و شرکای پلت فرم باز ما ایجاد شده اند ، با مجموعه هوشمند ما قابل تطبیق هستند و به شما امکان مدیریت تحول در کسب و کار را با صرفه و پایدار ، استفاده از فرصت های جدید و مدیریت وقفه ها و تغییرات در صنعت خود می دهند.

[ad_2]

منبع: bighat-news.ir